Die tijd heb ik ook gehad, al was het niet de IRC van fokquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah er waren mooie dingen! Die tijd zat ik echt iedere avond/nacht achter IRC om te chatten met iedereensupertijd!
Yeah da's wel zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:41 schreef koei het volgende:
Ik heb sinds ik crew af ben IRC ook nooit meer aangehadmirc staat nog op mn laptop, maar meer ook niet. Misschien met de E3 maar weer eens aanslingeren, dat is de enige tijd van het jaar dat #gam nog wel gezellig is!
Worden die wedstrijden uberhaupt uitgezonden hier?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah da's wel zoMisschien dat ik er dan ook te vinden ben, als ik niet wedstrijden van Noord-Korea aan het volgen ben natuurlijk...! Want hotdamn, die gangsters gaan OWNEN op het WK! Ik weet het nu al!
Kim Jong-Il 4 lifff!
Op welke IRC-servers zit dat kanaal?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:41 schreef koei het volgende:
Ik heb sinds ik crew af ben IRC ook nooit meer aangehadmirc staat nog op mn laptop, maar meer ook niet. Misschien met de E3 maar weer eens aanslingeren, dat is de enige tijd van het jaar dat #gam nog wel gezellig is!
Gewoon het irc dinges van tweakers/fok en dan #gamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Op welke IRC-servers zit dat kanaal?
Gewoon IRCnet?
Ze moeten wel om niet de Toorn van de Grote Herder op zich te krijgen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:44 schreef koei het volgende:
[..]
Worden die wedstrijden uberhaupt uitgezonden hier?
irc.tweakers.netquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Op welke IRC-servers zit dat kanaal?
Gewoon IRCnet?
Maar dan zou hij ook gewoon moeten kunnen zorgen dat ze winnen natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze moeten wel om niet de Toorn van de Grote Herder op zich te krijgen!
Wist je dat met zn verjaardag ze een succesvolle koude fusie reactie hebben uitgevoerd en dat er in de morgen twee zonnen stonden in het oosten? Die man kan alles! ALLES! Dus ook zorgen dat ik het hier kan kijken
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:47 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon het irc dinges van tweakers/fok en dan #gam
okay, irc.tweakers.net dus, buiten de 'gewone' IRCnet servers om.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
irc.tweakers.net
Oh en #pr is ook altijd leuk, stond nooit een wachtwoord op
Dus, waarom denk je dat ik ze overal in mn WK pool heb laten winnen? Zelfs de christenhonden van Brazilië zullen het onderspit delven tegen de Elf Machtige Lammeren!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:48 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dan zou hij ook gewoon moeten kunnen zorgen dat ze winnen natuurlijk!
Ach, office kon ik de laatste keer dat ik het probeerde, vlak voordat ik stopte, ook nog steeds in. Dat wachtwoord is nooit veranderd volgens mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
irc.tweakers.net
Oh en #pr is ook altijd leuk, stond nooit een wachtwoord op
#paiqquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, office kon ik de laatste keer dat ik het probeerde, vlak voordat ik stopte, ook nog steeds in. Dat wachtwoord is nooit veranderd volgens mijEn het wachtwoord van #gcc ook jaren niet. Maar goed, in off was ook nooit wat te beleven, net als in FOK!crew waar je ook alleen maar mensen zag aan en afmelden. #gcc en #paiq (
) waren de kanalen met de leukste gesprekken!
Gam is nu ook niet echt druk...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, office kon ik de laatste keer dat ik het probeerde, vlak voordat ik stopte, ook nog steeds in. Dat wachtwoord is nooit veranderd volgens mijEn het wachtwoord van #gcc ook jaren niet. Maar goed, in off was ook nooit wat te beleven, net als in FOK!crew waar je ook alleen maar mensen zag aan en afmelden. #gcc en #paiq (
) waren de kanalen met de leukste gesprekken!
Die WK pool op FOK! is overigens ook maar weer een sneue boel... Je kan niet eens subleagues gebruikenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dus, waarom denk je dat ik ze overal in mn WK pool heb laten winnen? Zelfs de christenhonden van Brazilië zullen het onderspit delven tegen de Elf Machtige Lammeren!
Alleen tegen Frankrijk kunnen ze niet op, iedereen weet dat lammeren bang zijn voor hanen, dus dan houdt het gewoon jammergenoeg op... Maar Frankrijk en Noord-Korea lijken wel op elkaar, allebei even tof ongeveer! Misschien nog nét het voordeel voor La France, maar het scheelt niet veel!
Nee, de WK pool van FOK gebruik ik ook niet, vrienden van me hebben een fantastische excel-unit in elkaar gedraaid vol met statistiekjes en fantastischheden! En we spelen niet voor geld, gewoon voor de eeuwige roem!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:59 schreef koei het volgende:
[..]
Die WK pool op FOK! is overigens ook maar weer een sneue boel... Je kan niet eens subleagues gebruiken
Ik heb op mn werk wel een mooie WK pool opgezet! Heb al 15 deelnemers a 5 euro en daar zal de komende dagen nog wel flink wat bij komen (hij is pas vrijdag avond gestart). Ik hoop op een pot a 100 euro voor de winnaar, daarvoor zouden er 40 mensen mee moeten doen (nr 2 en nr 3 winnen ook een deel van het prijzengeld)
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:05 schreef koei het volgende:
Er zitten nu ook actieve mensen in #gam hoor Spanky
Is ook erg begrijpelijk!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik kijk liever The Big Bang Theory
Ah joh die dingen heb je allang, soundboards voor je telefoon, heb ooit n keer een heel gesprek verleukt (geen typo) door continu Mr. T opmerkingen te spuien!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:19 schreef koei het volgende:
[..]
Is ook erg begrijpelijk!
http://www.instantsfun.es/penny
Ik zit nu overigens op die site weer op al die knopjes te drukkenLijkt me echt geweldig als ze hiervan een mobiele versie uitbrengen, dat je tijdens een gesprek opeens zo kan doen: http://www.instantsfun.es/badumtss
Pff ik vind het al een hele prestatie om mezelf in de trein gekregen te hebben. Heb amper geslapen, koorts en pijn in mijn keel en hoofd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Luie mensen hier. Nog heul niemand gepost hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |