quote:Swearing is like bacon – everything is for the better because of it. But you do have to know when enough is enough. Appropriate usage is also another factor. Take bacon-scented deodorant, for example, you may smell tasty to yourself, but nobody wants to sit next to a sweaty butcher either.
Jij kijkt zeker schaatsen en tennisquote:
Maar je doet het welquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker schaatsen en tennis?
Ik zie wel liever vrouwen in korte rokjes, met inkijk die serverenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker schaatsen en tennis?
tentacle rapequote:
quote:
Op een schaal van gadverdamme tot kotsnijgingen is dit toch wel episch grossquote:
Nee, ik vond dat kotsfilmpje toch viezer eigenlijk... Plus dat dat plaatje in de spoiler wel heel erg slecht geshopt is...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op een schaal van gadverdamme tot kotsnijgingen is dit toch wel episch gross![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens op eigen risico, het is echt nasty
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]Fijn.. iPhone laat meteen spoilers zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef Nebo het volgende:
Maar goed, er zijn volgens mij nog ergere foto's van die fetisj...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens op eigen risico, het is echt nasty![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed, er zijn volgens mij nog ergere foto's van die fetisj...dat is zowel goor als interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens op eigen risico, het is echt nasty![]()
![]()
Maar goed, er zijn volgens mij nog ergere foto's van die fetisj...Wat is hier nou weer nasty aan? Iemand met een inktvis in zn mond vind ik wel mee vallen eigenlijk. Het lijkt mij zelf niet zo smakelijk, maar er zijn ook mensen die rauwe vis eten en dat wordt heel normaal gevonden. De inkt waarmee ze zich ondergesmeerd heeft kan ik ook niet nasty vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens op eigen risico, het is echt nasty![]()
Nee, ik vond Poits plaatje zonder twijfel viezer!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Zo kan je zien hoe de jongeren van tegenwoordig alles normaal gaan vinden, het internet zit vol met prachtige dingen.quote:
Wat Koei zegt en rauwe vis eten is heel Hollands. Een lekker harinkje en liefst Hollande Nieuwequote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef koei het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer nasty aan? Iemand met een inktvis in zn mond vind ik wel mee vallen eigenlijk. Het lijkt mij zelf niet zo smakelijk, maar er zijn ook mensen die rauwe vis eten en dat wordt heel normaal gevonden. De inkt waarmee ze zich ondergesmeerd heeft kan ik ook niet nasty vinden.
Nee, ik vond Poits plaatje zonder twijfel viezer!
erm ,neequote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Floddertje, hoe zijn je ouders bij die naam gekomen? Bepaalde goddienst ofzo?
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Floddertje, hoe zijn je ouders bij die naam gekomen? Bepaalde goddienst Waren ze hippies ofzo?
Gooi maar in de frituur of op de pizzaquote:
Haha die heb ik afgelopen week nog gezienquote:
deel 3 was op tv dit weekend, die wilde ik nog wel zien. Maar ja, werk.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha die heb ik afgelopen week nog gezien
Dadelijk maar eens verder met FF9 op de psp go
Alle 3 afgelopen week. Al is het gvd wel om de 25 a 30 min raak met reclame :/. Beter huur je dvd ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
deel 3 was op tv dit weekend, die wilde ik nog wel zien. Maar ja, werk.
Omdat jullie de rest niet snappen en/of het niet waarderenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom moet het bij jou altijd games gerelateerd zijn?
En waarom wil je altijd dat wie die filmpjes gaan zien?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Het filmpje waarin Emar hem aankondigd is wel een aanrader trouwens omdat hij ook nogal moeite met de naam heeft
Waarom kijk je die zooi eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Maar nu zien jullie dus wel dat Flodder450 geen spam monster is maar gewoon een Middle of The Road guy.
Het filmpje waarin Emar hem aankondigd is wel een aanrader trouwens omdat hij ook nogal moeite met de naam heeft
Dat kan niet. Op de gezamenlijke computer van z'n ouders in de huiskamer zit ouderlijk toezicht. Daarom wil hij graag een laptop.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom kijk je die zooi eigenlijk? En AQ post eens tetten
. Dan is Ed meteen stil
Hij heeft toch al een laptopquote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat kan niet. Op de gezamenlijke computer van z'n ouders in de huiskamer zit ouderlijk toezicht. Daarom wil hij graag een laptop.
Yesh!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
En toen dacht ik van dan vraag ik ff Advies aan flodder aangezien hij een ICT expert is. Maar hij blaast alleen computers op.
Gozer. Ik kijk ze ook niet. Ik heb 1 van de eerste afleveringen gezien en onlangs een recente gezien.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Flodder450 het volgende:
Zeg ed
als je die filmpjes niet leuk vindt
KIJK ZE DAN OOK NIET
Kan die geen stage lopen bij julliequote:
Nou ik werk niet bij een computer winkel ofzoquote:
hmm...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ik werk niet bij een computer winkel ofzo. En ze zouden hier denk ik alleen voor een applicatiebeheerder gaan.
Dan heb je wel de hele dag door Online en Offline SPAM van Flodderquote:Op maandag 31 mei 2010 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ik werk niet bij een computer winkel ofzo. En ze zouden hier denk ik alleen voor een applicatiebeheerder gaan.
Zonde van je geld. Seizoen 2 is echt kut. Download dan ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan heb je wel de hele dag door Online en Offline SPAM van Flodder![]()
Ik ga nu ff Heroes kijken want ik ben die opnieuw aan het kijken( omdat ik nu seizoen 2 had gekocht) en nu bevalt die me op een of andere manier beter
Ik koop allesquote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Seizoen 2 is echt kut. Download dan ofzo.
Nu bezig met Dexter seizoen 4 in 1080P.
Owja, dat is zeker niet verkeerd. Zeker niet als je ook een collectie aan het opbouwen bent. Heb je al wat dvd's of verkoop je die ook nadat je ze hebt gezien?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik koop allesMaar veel ook wel als het goedkoper is. Heroes 2 was een tientje incl verzenden dus dat zal het wel waard zijn
verkopenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Owja, dat is zeker niet verkeerd. Zeker niet als je ook een collectie aan het opbouwen bent. Heb je al wat dvd's of verkoop je die ook nadat je ze hebt gezien?
Heb je de film al gezien? Ik vond het echt een prutfilm namelijk, terwijl ik normaal gesproken dat soort films wel leuk vind. Het verhaal was gewoon te slecht om er iets boeiends van te kunnen maken...quote:
Ik vond het wel een leuke film, vooral de setting bevalt me welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je de film al gezien? Ik vond het echt een prutfilm namelijk, terwijl ik normaal gesproken dat soort films wel leuk vind. Het verhaal was gewoon te slecht om er iets boeiends van te kunnen maken...
Dexterquote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik spoil toch ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Potverdrie! Niet spoilen Koei! Je bent een schat maar dat zou ik je noooooit vergeven.![]()
Zeker de moeite waard, als je een beetje in de series zit dan moet je dit gezien hebben. Het geniale van alles zijn de voice overs van Dexter.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Tain het volgende:
Heb nog niks van Dexter gezien, maar ik begrijp dus dat het best de moeite waard is
Ben ze nu aan het lenen van isohuntquote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard, als je een beetje in de series zit dan moet je dit gezien hebben. Het geniale van alles zijn de voice overs van Dexter.
Ik was wel bang dat je dat zou doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ik spoil toch ook nietHet is iig een season finale waar Lost van zou kunnen leren! Maar goed, Dexter is sowieso >> Lost
Seizoen 3 en 4 zijn kutquote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Meningquote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ik spoil toch ook nietHet is iig een season finale waar Lost van zou kunnen leren! Maar goed, Dexter is sowieso >> Lost
Zolang je ze maar teruggeeftquote:
printed circuit board ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Wat is de engelse term voor een printplaatje? Zo'n groen plakje plastic met allemaal soldeersel erop bedoel ik dus, geen afgedrukte afbeelding.
Wat is daar nouquote:
Lukt ook welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat lukt je wel Mort
Mij is het vanochtend ook redelijk gelukt (wel lekker om 0700 mijn nest weer in tot 0900)
Dat dusquote:Op maandag 31 mei 2010 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn wekker ging vanochtend om 0615. Echt verrot, bijna niet geslapen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |