quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben kennelijk vrijgelaten in afwachting van mijn proces.......
Hoe weet je dat zo zekerquote:
Er hangt een foto van jou boven het bed van Etcie.quote:
De slaapkamergeheimen zijn dus ook al niet meer veilig voor de SC?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er hangt een foto van jou boven het bed van Etcie.
En daar ging bijna de chocomelk over het beeldschermquote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er hangt een foto van jou boven het bed van Etcie.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En daar ging bijna de chocomelk over het beeldscherm
Alle geheimen zijn toch veilig binnen de SC?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De slaapkamergeheimen zijn dus ook al niet meer veilig voor de SC?
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo lang het maar niet over mijn foto heen gaat, is dat geen probleem.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent zo dicht bij het moment dat ze chocomel over haar beeldscherm spuugt......quote:Op maandag 31 mei 2010 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle geheimen zijn toch veilig binnen de SC?![]()
Maar ok, ik zal verder geen geheimen meer verklappen over de slaapkamer van Etcie.
Doe maar wel, ben namelijk nog steeds een sok kwijt. Zelfs nadat ik heb opgeruimdquote:Op maandag 31 mei 2010 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle geheimen zijn toch veilig binnen de SC?![]()
Maar ok, ik zal verder geen geheimen meer verklappen over de slaapkamer van Etcie.
Indesit wasmachine?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe maar wel, ben namelijk nog steeds een sok kwijt. Zelfs nadat ik heb opgeruimd
Gewoon andere resterende sok ook weggooien, praktisch oplossen...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe maar wel, ben namelijk nog steeds een sok kwijt. Zelfs nadat ik heb opgeruimd
Tijdens het appel is het gewoon kut met peren...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn indruk van defensie is er daar niet beter geworden. We waren altijd al aan het werk als er appel was en dat zag er niet uit zeg. Wat een zootje ongereld zeg dat daar als een stelletje zoutzakken bij elkaar stond.
Nee, heb 'm uitgetrokken, ergens heengeslingerd en sindsdien is die spoorloos.quote:
En dan vind ik morgen die andere sok weerquote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon andere resterende sok ook weggooien, praktisch oplossen...
Dan heb je kennis kunnen maken met de hedendaagse Defensie.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn indruk van defensie is er daar niet beter geworden. We waren altijd al aan het werk als er appel was en dat zag er niet uit zeg. Wat een zootje ongereld zeg dat daar als een stelletje zoutzakken bij elkaar stond.
Jij hebt alleen de rechter sok nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan kun je die andere uit de vuilnisbak vissen.....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, heb 'm uitgetrokken, ergens heengeslingerd en sindsdien is die spoorloos.
[..]
En dan vind ik morgen die andere sok weer
Dan ga ik zo direct maar beginnen met het beschrijven van de foto's uit haar privé collectie.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent zo dicht bij het moment dat ze chocomel over haar beeldscherm spuugt......
Chocomelk is opquote:Op maandag 31 mei 2010 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik zo direct maar beginnen met het beschrijven van de foto's uit haar privé collectie.
Vrouwen die sokken in de rondte slingeren.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, heb 'm uitgetrokken, ergens heengeslingerd en sindsdien is die spoorloos.
Die kan dan ook gelijk de kiepelton in...quote:En dan vind ik morgen die andere sok weer
Dan wacht ik wel even.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen die sokken in de rondte slingeren.![]()
Haal mijn foto maar van de muur, ik ben weer een deceptie rijker...
Jaquote:Die kan dan ook gelijk de kiepelton in...
Na een weekendje Pinkpop zou ik ook niet op maandagmorgen fris en fruitig boven komen drijven...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar blijven de Pinkpop gangers? Zijn ze dermate gaar dat ze nog op bed liggen?
Goed puntquote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet waar, maar wanneer?
Ik heb geen idee wanneer Campzone is...
Misschien kun je nog wat van je beeldscherm af slurpen.....quote:
Dat zou toch vreemd zijn aangezien het een dag korter was dan normaal.....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar blijven de Pinkpop gangers? Zijn ze dermate gaar dat ze nog op bed liggen?
Hou ons maar op de hoogte s.v.p...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goed punt30 juli tot en met 9 augustus, weet alleen nog niet wanneer de eerste uitzending is
Ik heb haar de afgelopen week niet gezien of gesproken.quote:
Jammer.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb haar de afgelopen week niet gezien of gesproken.
Ja want ze is wel een toffe meid.quote:
Komt goedquote:
Is dat zo? Je had toch geheugen tekort?quote:
Gauw maar weer eens contact zoeken dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja want ze is wel een toffe meid.
En nu waarschijnlijk ook nog een besmeurd beeldscherm.....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat zo? Je had toch geheugen tekort?
Mehquote:Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat zo? Je had toch geheugen tekort?
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gauw maar weer eens contact zoeken dus.
Boequote:
quote:
Zal ik doen.quote:
Ik weet niet hoe groot en/of sterk haar vriend is.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spreek gewoon eens een keer met d'r af, doe niet zo angstig...
En het gaat eens tijd worden dat de praatgroep een foto van haar te zien krijgt.quote:
'Eager to please ready to fight' was het toch...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot en/of sterk haar vriend is.
Dat valt wel mee. Maar ze is wel erg gek op hem.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot en/of sterk haar vriend is.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Eager to please ready to fight' was het toch...
Hmmmquote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het gaat eens tijd worden dat de praatgroep een foto van haar te zien krijgt.
Dat dacht Badr Hari ook afgelopen zaterdag.....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Eager to please ready to fight' was het toch...
Ik zal eens kijken wat ik kan fixen.....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het gaat eens tijd worden dat de praatgroep een foto van haar te zien krijgt.
Ik heb het krantenartikel wat hier over gaat een aantal dagen geleden gepost. Speciaal voor jou.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat dacht Badr Hari ook afgelopen zaterdag.....
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan fixen.....
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het krantenartikel wat hier over gaat een aantal dagen geleden gepost. Speciaal voor jou.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmmm
[ afbeelding ]
Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers.
Ik had 49quote:Op maandag 31 mei 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmmm
[ afbeelding ]
Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers.
Ach Debile Binnenband moest weer eens aandacht.....quote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Tja, het was al erg lang stil rond hem.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach Debile Binnenband moest weer eens aandacht.....
Jammer dat meneer niet begreep dat rust heerlijk is.....quote:Op maandag 31 mei 2010 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, het was al erg lang stil rond hem.
Met de theme van Beverly hills cop.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Oeh dit is naar http://teamdead.net/gentoo/e-shrooms/
niet klikken als je hoofdpijn, epilepsie of gewoon een aversie tegen vies snel knipperende kleuren hebt. Ik hield het nog geen 5 seconden uit geloof ik
Het gros van dat soort berichten blijkt gewoon niet waar te zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gezicht__.html?p=2,2
Ook al zo'n leuk berichtje....
En nu komt die klap josti uit Brabant natuurlijk ook weer in het nieuws. Wat is zijn naam ook al weer?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer dat meneer niet begreep dat rust heerlijk is.....
Dat was mijn gedachte ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het gros van dat soort berichten blijkt gewoon niet waar te zijn
Klopt maar ik houd niet zo van die suggestieve koppen. Alsof er een rassenoorlog op de straten wordt uitgevochten.....quote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het gros van dat soort berichten blijkt gewoon niet waar te zijn
Ik zou het niet weten. Ik hoop dat hij verbannen wordt naar de maan zonder ruimtepak.....quote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nu komt die klap josti uit Brabant natuurlijk ook weer in het nieuws. Wat is zijn naam ook al weer?
Johan Vlemmix. Da's de naam die ik zocht.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik hoop dat hij verbannen wordt naar de maan zonder ruimtepak.....
Ah ja die zal er vast wel een 'leuk' skihutnummer over maken.......quote:Op maandag 31 mei 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Johan Vlemmix. Da's de naam die ik zocht.
Die vent is één van de redenen dat ik voor de herinvoering van de schandpaal ben.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ja die zal er vast wel een 'leuk' skihutnummer over maken.......![]()
Ik ben ook voor! Ik zet dan een keten van eieren en rot fruitkramen op nabij die schandpalen!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die vent is één van de redenen dat ik voor de herinvoering van de schandpaal ben.
TM zorgt voor de materialen. Etcie en HT zorgen voor de PR. IARL voor de benodigde fondsen. Ofyles zorgt voor het transport. Komt helemaal goed dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben ook voor! Ik zet dan een keten van eieren en rot fruitkramen op nabij die schandpalen!
En de voedselbank voor het rotte fruit!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
TM zorgt voor de materialen. Etcie en HT zorgen voor de PR. IARL voor de benodigde fondsen. Ofyles zorgt voor het transport. Komt helemaal goed dus.
Ik ook. Ik ga slapen.quote:
Wait, what? Voor welk stom klusje ben ik nu weer ingedeeldquote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
TM zorgt voor de materialen. Etcie en HT zorgen voor de PR. IARL voor de benodigde fondsen. Ofyles zorgt voor het transport. Komt helemaal goed dus.
Wat is er mis met reclame makenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wait, what? Voor welk stom klusje ben ik nu weer ingedeeld
PR rond het herinvoeren van de schandpaal voor o.a. Johan Vlemmix en "Tjakka".quote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wait, what? Voor welk stom klusje ben ik nu weer ingedeeld
*Weer wakker.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
Zo zit ik nog steeds te wachten op Gerards Cocks, de lafaard...
Ah, de eerste slogan is er al zie ikquote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is er mis met reclame makenBeetje goede slogans enzo verzinnen, opleuken met photoshop/illustrator en gaan met die banaan
Heb ik een recente ontwikkeling gemist of is dit al heel lang gaande?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, helaas wel, maar hij laat zich in Amsterdam niet meer zien...
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar ik (en nog wat anderen) wachten al jaren met smart op een theateroptreden van Gerard Cocks in Amsterdam...quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik een recente ontwikkeling gemist of is dit al heel lang gaande?
Ik las 'Geogagging'...quote:Op maandag 31 mei 2010 14:47 schreef Etcetera het volgende:
Iemand hier bekend met Geocaching? Net ontdekt, lijkt me wel grappig
Waren jullie alleen gisteren?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag!!![]()
Pff ik word oud... ben kapot van het weekend. Vannacht om half 3 in bed na een leuke dag Pinkpop. Vanmorgen om 8 uur de kinderen naar school/kdv gebracht en toen weer naar bed. Ik ben net wakker... gelukkig duurt het nog 2 uur voordat ik ze weer op moet hlaen.
Maar Pinkpop was erg leuk en goede optredens gezien en het weer viel - gezien de voorspellingen - erg mee!!
Ja, alleen gisteren...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waren jullie alleen gisteren?
En hoe moet dat dan volgend jaar, als we 3 dagen gaan?
Hash, coke en pillen dan meenemen of...
Heeft Peace er al wat aan gedaan of zal ik voor de zekerheid hem een PM sturen?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wij zijn vandaag 3 jaar getrouwd![]()
![]()
Taart voor iedereen:
[ afbeelding ]
Ik gok op 'lekker vroeg naar bed'...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Feli DiaanGaan jullie nog bijzonders doen om het te vieren?
Oh een redje doen zeg maarquote:Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op 'lekker vroeg naar bed'...
Gefeliciteerd Diaan én sterkte Peaceman...
quote:
Geintje, mannen onder elkaar, jeweets...quote:
Nix van de Pixies op TV gezien, dus kan het niet beoordelen.quote:De Pixies hadden gisteren maar een 5 bij 3voor12schande!!
Okay, mannending dus...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geintje, mannen onder elkaar, jeweets...
[..]
Ik heb het idee dat er niets van uitgezonden mocht worden, ze waren ook niet op terugweg naar huis op de radio te horen. Zonde. Bij hun laatste optreden op Lowlands, ben ik halverwege weggelopen. Nu heb ik in de pit gestaan en toch nog wel weer naar mn zin gehad.quote:Nix van de Pixies op TV gezien, dus kan het niet beoordelen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 mei 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wij zijn vandaag 3 jaar getrouwd![]()
![]()
Taart voor iedereen:
[ afbeelding ]
Cadeau?? Ik heb helemaal geen cadeau gehad...quote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik moet nog een leuk cadeau voor Tinuviel zoeken, we zijn volgende week 4 jaar getrouwd
Misschien dat hij vanavond nog wat leuks in petto heeft?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Cadeau?? Ik heb helemaal geen cadeau gehad...
Okee, maar dan moet je ook niet opeens boos zijn als hij niks heeft gekochtquote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, hij heeft helemaal geen tijd gehad om een cadeautje te kopen.... maar we hebben elkaar nog nooit wat gekocht voor de trouwdag hoor...
Wat mij betreft The Prodigy, DeWolff (leken af en toe net The Doors met dat Hammond-orgelquote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
Welk optreden sprong er op tv uit? Voor zover dat te beoordelen is...
Ik ben ook niet boos... dan had ik deze smileys gepost:quote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, maar dan moet je ook niet opeens boos zijn als hij niks heeft gekocht
The Prodigy hebben wij ook gezien, was echt goed. DeWolff hebben we gemist, Triggerfinger vond ik echt 3x niets. Gogol Bordello hebben we ook niet gezien, die was gelijk met P!nk, ik vond haar wel goed!! The Maccabees vond ik erg leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat mij betreft The Prodigy, DeWolff (leken af en toe net The Doors met dat Hammond-orgel), Triggerfinger, Gogol Bordello (in een toch wel deels gewijzigde line-up, zag ik), Moke + orkest en toch ook wel Pink, al was het maar vanwege de show, het feit dat ze echt kan zingen en haar magistrale onderstel...
Green Day vind ik per definitie bagger, idem voor John Mayer, dus die zullen het in mijn ogen nooit goed doen.
Vanavond om 23.10 uur is er nog een uitzending met de highlights op NL3...
De uitzendingen op Cultura24 waren weer een ouderwets op het 3voor12-niveau, dus zwaar kut.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben alle uitzendingen van zaterdag en zondag ook opgenomen op dvd-recorder. Hebben we nu ook op de achtergrond aan.
Ow dat is inderdaad irritant... wij hebben de programma's op ned. 3 opgenomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De uitzendingen op Cultura24 waren weer een ouderwets op het 3voor12-niveau, dus zwaar kut.
Midden tijdens songs de boel afbreken en dan een nutteloos beeld tonen van het festivalterrein, aankondigingen die niet kloppen etc. etc.
Ze moeten daar eens wat minder aan de genotsmiddeln zitten tijdens het regisseren van zo'n uitzending...
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
Hm het is alweer tijd om me aan te kleden en Twan en Lennon op te halen!!
Tot later![]()
3-jarig huwelijk schijnt het leren huwelijk te zijn. Peace kan vast nog wel een of ander jack vinden op Marktplaats voor de dag om isquote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, hij heeft helemaal geen tijd gehad om een cadeautje te kopen.... maar we hebben elkaar nog nooit wat gekocht voor de trouwdag hoor...
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
3-jarig huwelijk schijnt het leren huwelijk te zijn. Peace kan vast nog wel een of ander jack vinden op Marktplaats voor de dag om is
Zullen we die mensen gewoon 'vingerververs' noemen?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De uitzendingen op Cultura24 waren weer een ouderwets op het 3voor12-niveau, dus zwaar kut.
Midden tijdens songs de boel afbreken en dan een nutteloos beeld tonen van het festivalterrein, aankondigingen die niet kloppen etc. etc.
Ze moeten daar eens wat minder aan de genotsmiddeln zitten tijdens het regisseren van zo'n uitzending...
Ik vind het prima, maar kan je dat misschien ook toelichten?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zullen we die mensen gewoon 'vingerververs' noemen?
Dank u.
'Vingerververs' -> spoorjargon voor ProRail-technici. Pejoratief bedoeld omdat deze mensen niet echt vakkundig zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar kan je dat misschien ook toelichten?
quote:Een pejoratief (Lat. peior = "slechter") is een woord met een negatieve connotatie: een woord dat ongunstige associaties oproept.
Ah, uit de categorie 'droeftoeters' dus...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Vingerververs' -> spoorjargon voor ProRail-technici. Pejoratief bedoeld omdat deze mensen niet echt vakkundig zijn.
Je gaat met sprongen vooruit, je zegt niet alleen dat je het opzoekt, je doet het ook daadwerkelijk en post hier zelfs het resultaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:40 schreef Etcetera het volgende:
Volgens Wiki (en dus waar, want Wiki):
[..]
Dan maar arrogant, egocentrisch en idioot...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal geen layout verneukende afbeelding plaatsen, dus een link: http://i.imgur.com/frLHu.jpg
Wie nou nog durft te beweren dat er geen buitenaardse levensvormen bestaan is arrogant en egocentrisch. En idioot.
Het is niet zeker of er wel of geen buitenaardse levensvormen bestaan. Wat mij betreft zou het kunnen, maar ik weet niets van overtuigend bewijs afquote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal geen layout verneukende afbeelding plaatsen, dus een link: http://i.imgur.com/frLHu.jpg
Wie nou nog durft te beweren dat er geen buitenaardse levensvormen bestaan is arrogant en egocentrisch. En idioot.
Tof gekke meesterquote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat met sprongen vooruit, je zegt niet alleen dat je het opzoekt, je doet het ook daadwerkelijk en post hier zelfs het resultaat.
Een paar weken geleden kwam je nog niet verder dan 'Wat is dat?' en 'Ik ben lui van aard'...
Hulde dus!!!![]()
Door naar het volgende klasje...
Er zijn zoveel sterrenstelsels dat mij de kans dat het er wel is vele malen groter lijkt dan de kans dat het er niet isquote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is niet zeker of er wel of geen buitenaardse levensvormen bestaan. Wat mij betreft zou het kunnen, maar ik weet niets van overtuigend bewijs af
Kijk, dat is wat anders, maar een bewijs is het nog niet...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er zijn zoveel sterrenstelsels dat mij de kans dat het er wel is vele malen groter lijkt dan de kans dat het er niet is
Ik had dit dus ook gewoon kunnen quoten...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is niet zeker of er wel of geen buitenaardse levensvormen bestaan. Wat mij betreft zou het kunnen, maar ik weet niets van overtuigend bewijs af
Wat? Geen Hoppa?quote:
Van onder welke steen kom jij vandaan?quote:
Oh wacht, nu zie ik Griekenland ook in die cartoonquote:Op maandag 31 mei 2010 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van onder welke steen kom jij vandaan?
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Selecteer eens de Franse tekst op deze website
Hm, dit geintje werkt niet in IE. Wel in Opera en misschien ook in Firefox of Chromequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik had 39.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1466962
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd leuk die lederen pom-pom's...
quote:Not nerdy, but then again maybe not all that cool either.
Met linkjes naar de tests.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef wyccie het volgende:
Die test kan nooit kloppen, ik ben helemaal geen nerd.
Testjestijd hier. Ik zal zo een paar uitslagen neerzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Tevens voor iedereen kijktip voor de zondag avond: 'The Phone' op rtl 5. Ik zie net op kijkonderzoek.nl dat daar slechts 180 000 mensen naar kijken.Eindelijk een keer een Nederlandse productie overladen met awards (emmy!), kijkt nederland liever naar tokkie-tv op de campingzender
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
Ik moet bekennen dat mijn nerd scoreVerdorie, ben ik nog steeds de hoogst scorende hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Tevens voor iedereen kijktip voor de zondag avond: 'The Phone' op rtl 5. Ik zie net op kijkonderzoek.nl dat daar slechts 180 000 mensen naar kijken.Eindelijk een keer een Nederlandse productie overladen met awards (emmy!), kijkt nederland liever naar tokkie-tv op de campingzender
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Love Money Quiz:quote:Your Score:
25
What does this mean? You seem to be a little spoiled. It would not hurt you to buy something for yourself, just so that you could spoil yourself. Feel proud of the fact that you got yourself where you are by mostly your own effort (even if it is a cardboard box!).
78% are more spoiled,
3% are just as spoiled, and
19% are more deprived than you!
The average score is:
36
quote:Your Score:
14
What does this mean? With a score that low, it can only mean that you have been living your whole life devoid of any monetary influence. This could not be a good thing, how do you expect to get a car, or own a home. We suggest you go out and start making some green stuff! Busy corners are a good place to start...
Overall, you scored as follows:
93% scored higher,
1% scored the same, and
6% scored lower.
The average score is:
38
Weet je, ik heb geen enkele Star Wars-film gezien. Jabba is een groot furry ding toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:13 schreef Soempie het volgende:
Wyccie, wel tof dat je Han bent.
Stel je voor: jabba the hut.
hmmm....quote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Whiteguy het volgende:
De tekst-variant van 'what has been seen cannot be unseen':
http://www.dumpert.nl/med(...)t_has_been_read.html
![]()
![]()
Ahwww.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eentje dan maar (alvast)
[ afbeelding ]
Je hebt iets tussen je benen zitten.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eentje dan maar (alvast)
[ afbeelding ]
Heb je wel Star Trek gekeken?quote:
Euh jaquote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt iets tussen je benen zitten.
[..]
En dat maakt mij weer wat gewoner.
Je stelt de verkeerde vragen, Soempie! (een enkele aflevering)quote:
Waar ben je naar op zoek?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
ja, ben nu een heel eind met uitzoeken
Hee, ik vertel alleen de waarheid.quote:
Wauw.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawel hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(hoogte boven water tussen de 6 en 8 meter)
genoeg ijs zo?
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog eentje dan, dan ben ik weg
[ afbeelding ]
valt nog wel enigzins mee, een zoomlens en de hoek vertekenen veelquote:
Wat Cobra zegt...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, eindelijk thuis
Vrijdag vertrokken en daarna nog maar een paar uurtjes thuis geweest. Het hele weekend gewerkt aan het kookfestijn. Uiteindelijk 28 man bediend(en nog wat personeel) voor 5 gangen. We hadden buiten een hele keuken opgezet. Iedereen was erg enthousiast over het eten. De borden kwamen ook stuk voor stuk leeg terug
Het liep allemaal gesmeerd en iedereen had het enorm naar z'n zin.
We hebben zelfs nog een heel klein extraatje verdiend. Dat was niet zo belangrijk als uit de kosten komen, maar leuk was dat wel.
Zeker voor herhaling vatbaar en dat gaan we ook zeker nog een keer doen.
Na afloop een 7 jaar oude Kasteel Bruin op en een Westvleteren 8 van iets ouder dan een jaar, als ontspanning. Vandaag de hele dag staan opruimen en afwassen
Maar vet was het wel
Van tevoren inschrijven(zodat we wisten of we vol zaten/tafelindeling). 25 euro per persoon(HEEL goedkoop) voor 5 gangen. In principe kon iedereen zich inschrijven(en dat gebeurde ook wel) maar het waren hoofdzakelijk vrienden, familie en kenissen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat Cobra zegt...
Hoe werk zo'n kookfestijn voor de gasten en wie waren dat ook alweer?
Vaste dinerprijs of iets dergelijks?
I knew I shouldn't have put it that wayquote:En als het vet was, moet je natuurlijk de vaat goed afwassen...
En dat was in jullie kroeg of in een restaurant?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van tevoren inschrijven(zodat we wisten of we vol zaten/tafelindeling). 25 euro per persoon(HEEL goedkoop) voor 5 gangen. In principe kon iedereen zich inschrijven(en dat gebeurde ook wel) maar het waren hoofdzakelijk vrienden, familie en kenissen.
[..]
I knew I shouldn't have put it that way
Je voorspelling is uitgekomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:40 schreef MadMaster het volgende:
#448 MadMaster 32170
#449 MaJo 32164
Cobra, wat zei ik vorige week?
Stom toevallig dat ik net even kijk en de stand zo is btw...![]()
Het was in "onze" kroegquote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat was in jullie kroeg of in een restaurant?
Sorry voor de vele vragen, heb het volgens mij ook wel al eerder gelezen, maar dat is me dus ontschoten en ik vind het op zich wel een leuk idee...
Run Soempie, run!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Soempie is next...
Weltrusten MMquote:Op maandag 31 mei 2010 23:47 schreef MadMaster het volgende:
===== +++ Markeerpost voor morgenochtend +++ =====
Heb iets te enthousiast een fles Talisker proberen leeg te drinken vanavond en dat begint zich nu ietwat te wreken. Ik ga zo daarom maar horizontaal...
Had ik toch meer onthouden dan ik dacht.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was in "onze" kroeg
Veel gasten zijn vaste klant als het een kroeg is en we kregen van best een aantal mensen te horen dat ze bij binnenkomst even schrokken omdat het opeens *wel* op een restaurant leek
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:47 schreef MadMaster het volgende:
===== +++ Markeerpost voor morgenochtend +++ =====
Heb iets te enthousiast een fles Talisker proberen leeg te drinken vanavond en dat begint zich nu ietwat te wreken. Ik ga zo daarom maar horizontaal...
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net buiten het frathuis waar ik zit te studeren met wat mensen is er een student aangereden. Compleet met vliegen door de lucht en bloed. Hij is nu in het ziekenhuis en de hele campus wacht in stilte af. Je kan het voelen buiten... De spanning in de lucht. geen studie drang meer...
wel een grote samenhang dan, hier zou dat niet zo zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net buiten het frathuis waar ik zit te studeren met wat mensen is er een student aangereden. Compleet met vliegen door de lucht en bloed. Hij is nu in het ziekenhuis en de hele campus wacht in stilte af. Je kan het voelen buiten... De spanning in de lucht. geen studie drang meer...
super kleine campus...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel een grote samenhang dan, hier zou dat niet zo zijn
Zo hoort het.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is net alof de campus collectief zijn adem inhoudt. Zijn fraternity borthers (waaronder mijn dude) zijn naar het ziekenhuis gespoed, nadat ze eerst allemaal naar hun huis stroomden.
Niet alleen de mijne natuurlijk. Heb het samen gedaan met 3 anderen en 1 ervan heeft in Parijs in de keuken gewerktquote:Op maandag 31 mei 2010 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik toch meer onthouden dan ik dacht.
Leuk om zoiets te kunnen doen als het slechts je passie is...
Ik heb zoiets ooit "live" gezien op Ibiza. Een meisje stak over maar keek niet goed en werd geschept door een scooter die daar knetterhard rijden. Dat zag er heeeeeel eng uit. Over een auto wil ik niet eens nadenkenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er is nog overquote:
Niet echt nee. Ken je die kerel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit is echt niet tof
De apparatuur is van de "taartenbakker" op die andere foto. Eigenlijk alles zelf meegenomen behalve servies en bestek...dat hebben we gehuurd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
Is de apparatuur van jullie of gehuurd?
We hebben het daar voor de grap over gehad omdat we met z'n 4-en eigenlijk heel goed samenwerkten en het heel goed liep. En het is mogelijk maar dan gaat het niet goedkoop wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn jullie te huur?
Twee plannen eigenlijk. Eén is dat we met een aantal instructeurs eens een bijeen willen komen voor een borrel en heerlijk eten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben het daar voor de grap over gehad omdat we met z'n 4-en eigenlijk heel goed samenwerkten en het heel goed liep. En het is mogelijk maar dan gaat het niet goedkoop worden
Wat zijn de plannen?
Misschien moeten we maar eens praten binnenkortquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twee plannen eigenlijk. Eén is dat we met een aantal instructeurs eens een bijeen willen komen voor een borrel en heerlijk eten.
De tweede is dat mijn familie (vaders kant) elk jaar een keer een aantal dagen ergens naar toe gaat. Ook weer voor de borrel en het eten. En we zijn nog op zoek naar speciale dingen voor de komende family meet.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar eens praten binnenkort
quote:
Ik nog vele duizenden. Ik neem maar aan dat dat een goede zaak isquote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je voorspelling is uitgekomen.
Ik heb nog 700 postings nodig om in de Top 500 te verschijnen.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik nog vele duizenden. Ik neem maar aan dat dat een goede zaak is
Door die eerste foto moest ik op een of andere manier aan poutine denken... heb je daar toevallig een recept van? Want als ik bekijk hoe heerlijk dit er uit zietquote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is een tarte tatin van peer met biercaramel in wording
[ afbeelding ]
Even gekeken, komt neer op iets minder dan 7800 posts nog te gaan voor een plekje in de top 500quote:
Hier wat aan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Door die eerste foto moest ik op een of andere manier aan poutine denken... heb je daar toevallig een recept van? Want als ik bekijk hoe heerlijk dit er uit ziet
quote:
yup. hij is een 'broer' van mijn dude en had iets met een goeie vriendin van mij. Net nadat ik mijn laatste post zette kwam zij binnen in het frathuis waar ik zat (niet van de fraternity waar de jongen bij hoort) met een jongen die bij het ongeluk aanwezig was en pretty much in shocktoestand verkeerde. Heel heftig allemaalquote:
Al nieuws uit het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup. hij is een 'broer' van mijn dude en had iets met een goeie vriendin van mij. Net nadat ik mijn laatste post zette kwam zij binnen in het frathuis waar ik zat (niet van de fraternity waar de jongen bij hoort) met een jongen die bij het ongeluk aanwezig was en pretty much in shocktoestand verkeerde. Heel heftig allemaal
ja, voor zover bekend niets levensbedreigends, hij was bij bewustzijn de hele tijd en schreeuwde van de pijn, dus wsl geen verlamming, word nog behandeld en onderzocht, familie is onderweg vanuit missouri. Linkerbeen verbrijzeld tot aan gruzelementjesquote:
veel sterkte aan jou en iedereen daarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
god toen ik hoorde dat het iemand van die frat was, was ik zo bang dat het de dude was. maar nog steeds afschuwelijk enzo. en het is zo'n magere jongen, die botten breken zó voor mijn gevoel
Merciquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
veel sterkte aan jou en iedereen daar
Da's een goede zaak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Merci
je merkt nu wel hoe sterk de community is...
De eerste keer dat je Whisky drinkt?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zie ik morgen dan wel, de letters dansen op m'n beeldscherm...
hehe was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gewoon alles daar laten, je ouders zijn vast zo blij als je thuis bent dat shopppen geen probleem moet zijn....
Goedenavond PS
Gelukkig maar voor hem.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
thanks. Ondertussen is het nieuws wel beter en lijk hij gigantisch veel geluk gehad te hebben...
Anonieme Alcoholisten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog met AA gebeld voor je vlucht van Londen Amsterdam?
Ik ben weer een stukje rijden
American Airlinesquote:
Ah je komt weer naar NL?quote:
Overmorgen vlieg ikquote:
Een vriend van mij is docent en zit op dit moment in Engeland. Ze zijn met een bus dus als ze niet vliegen kan ik hem wel even bellen. Dan kun je vrijdag met hun mee rijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee, maar omdat het dus een vlucht van AA is ga ik er vanuit dat het goed gaat. Anders bel ik gewoon pappie hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |