Er is nog overquote:
Niet echt nee. Ken je die kerel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit is echt niet tof
De apparatuur is van de "taartenbakker" op die andere foto. Eigenlijk alles zelf meegenomen behalve servies en bestek...dat hebben we gehuurd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
Is de apparatuur van jullie of gehuurd?
We hebben het daar voor de grap over gehad omdat we met z'n 4-en eigenlijk heel goed samenwerkten en het heel goed liep. En het is mogelijk maar dan gaat het niet goedkoop wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn jullie te huur?
Twee plannen eigenlijk. Eén is dat we met een aantal instructeurs eens een bijeen willen komen voor een borrel en heerlijk eten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben het daar voor de grap over gehad omdat we met z'n 4-en eigenlijk heel goed samenwerkten en het heel goed liep. En het is mogelijk maar dan gaat het niet goedkoop worden
Wat zijn de plannen?
Misschien moeten we maar eens praten binnenkortquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twee plannen eigenlijk. Eén is dat we met een aantal instructeurs eens een bijeen willen komen voor een borrel en heerlijk eten.
De tweede is dat mijn familie (vaders kant) elk jaar een keer een aantal dagen ergens naar toe gaat. Ook weer voor de borrel en het eten. En we zijn nog op zoek naar speciale dingen voor de komende family meet.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar eens praten binnenkort
quote:
Ik nog vele duizenden. Ik neem maar aan dat dat een goede zaak isquote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je voorspelling is uitgekomen.
Ik heb nog 700 postings nodig om in de Top 500 te verschijnen.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik nog vele duizenden. Ik neem maar aan dat dat een goede zaak is
Door die eerste foto moest ik op een of andere manier aan poutine denken... heb je daar toevallig een recept van? Want als ik bekijk hoe heerlijk dit er uit zietquote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is een tarte tatin van peer met biercaramel in wording
[ afbeelding ]
Even gekeken, komt neer op iets minder dan 7800 posts nog te gaan voor een plekje in de top 500quote:
Hier wat aan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Door die eerste foto moest ik op een of andere manier aan poutine denken... heb je daar toevallig een recept van? Want als ik bekijk hoe heerlijk dit er uit ziet
quote:
yup. hij is een 'broer' van mijn dude en had iets met een goeie vriendin van mij. Net nadat ik mijn laatste post zette kwam zij binnen in het frathuis waar ik zat (niet van de fraternity waar de jongen bij hoort) met een jongen die bij het ongeluk aanwezig was en pretty much in shocktoestand verkeerde. Heel heftig allemaalquote:
Al nieuws uit het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup. hij is een 'broer' van mijn dude en had iets met een goeie vriendin van mij. Net nadat ik mijn laatste post zette kwam zij binnen in het frathuis waar ik zat (niet van de fraternity waar de jongen bij hoort) met een jongen die bij het ongeluk aanwezig was en pretty much in shocktoestand verkeerde. Heel heftig allemaal
ja, voor zover bekend niets levensbedreigends, hij was bij bewustzijn de hele tijd en schreeuwde van de pijn, dus wsl geen verlamming, word nog behandeld en onderzocht, familie is onderweg vanuit missouri. Linkerbeen verbrijzeld tot aan gruzelementjesquote:
veel sterkte aan jou en iedereen daarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
god toen ik hoorde dat het iemand van die frat was, was ik zo bang dat het de dude was. maar nog steeds afschuwelijk enzo. en het is zo'n magere jongen, die botten breken zó voor mijn gevoel
Merciquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
veel sterkte aan jou en iedereen daar
Da's een goede zaak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Merci
je merkt nu wel hoe sterk de community is...
De eerste keer dat je Whisky drinkt?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zie ik morgen dan wel, de letters dansen op m'n beeldscherm...
hehe was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gewoon alles daar laten, je ouders zijn vast zo blij als je thuis bent dat shopppen geen probleem moet zijn....
Goedenavond PS
Gelukkig maar voor hem.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
thanks. Ondertussen is het nieuws wel beter en lijk hij gigantisch veel geluk gehad te hebben...
Anonieme Alcoholisten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog met AA gebeld voor je vlucht van Londen Amsterdam?
Ik ben weer een stukje rijden
American Airlinesquote:
Ah je komt weer naar NL?quote:
Overmorgen vlieg ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |