quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben kennelijk vrijgelaten in afwachting van mijn proces.......
Hoe weet je dat zo zekerquote:
Er hangt een foto van jou boven het bed van Etcie.quote:
De slaapkamergeheimen zijn dus ook al niet meer veilig voor de SC?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er hangt een foto van jou boven het bed van Etcie.
En daar ging bijna de chocomelk over het beeldschermquote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er hangt een foto van jou boven het bed van Etcie.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En daar ging bijna de chocomelk over het beeldscherm
Alle geheimen zijn toch veilig binnen de SC?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De slaapkamergeheimen zijn dus ook al niet meer veilig voor de SC?
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo lang het maar niet over mijn foto heen gaat, is dat geen probleem.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent zo dicht bij het moment dat ze chocomel over haar beeldscherm spuugt......quote:Op maandag 31 mei 2010 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle geheimen zijn toch veilig binnen de SC?![]()
Maar ok, ik zal verder geen geheimen meer verklappen over de slaapkamer van Etcie.
Doe maar wel, ben namelijk nog steeds een sok kwijt. Zelfs nadat ik heb opgeruimdquote:Op maandag 31 mei 2010 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle geheimen zijn toch veilig binnen de SC?![]()
Maar ok, ik zal verder geen geheimen meer verklappen over de slaapkamer van Etcie.
Indesit wasmachine?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe maar wel, ben namelijk nog steeds een sok kwijt. Zelfs nadat ik heb opgeruimd
Gewoon andere resterende sok ook weggooien, praktisch oplossen...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe maar wel, ben namelijk nog steeds een sok kwijt. Zelfs nadat ik heb opgeruimd
Tijdens het appel is het gewoon kut met peren...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn indruk van defensie is er daar niet beter geworden. We waren altijd al aan het werk als er appel was en dat zag er niet uit zeg. Wat een zootje ongereld zeg dat daar als een stelletje zoutzakken bij elkaar stond.
Nee, heb 'm uitgetrokken, ergens heengeslingerd en sindsdien is die spoorloos.quote:
En dan vind ik morgen die andere sok weerquote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon andere resterende sok ook weggooien, praktisch oplossen...
Dan heb je kennis kunnen maken met de hedendaagse Defensie.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn indruk van defensie is er daar niet beter geworden. We waren altijd al aan het werk als er appel was en dat zag er niet uit zeg. Wat een zootje ongereld zeg dat daar als een stelletje zoutzakken bij elkaar stond.
Jij hebt alleen de rechter sok nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan kun je die andere uit de vuilnisbak vissen.....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, heb 'm uitgetrokken, ergens heengeslingerd en sindsdien is die spoorloos.
[..]
En dan vind ik morgen die andere sok weer
Dan ga ik zo direct maar beginnen met het beschrijven van de foto's uit haar privé collectie.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent zo dicht bij het moment dat ze chocomel over haar beeldscherm spuugt......
Chocomelk is opquote:Op maandag 31 mei 2010 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik zo direct maar beginnen met het beschrijven van de foto's uit haar privé collectie.
Vrouwen die sokken in de rondte slingeren.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, heb 'm uitgetrokken, ergens heengeslingerd en sindsdien is die spoorloos.
Die kan dan ook gelijk de kiepelton in...quote:En dan vind ik morgen die andere sok weer
Dan wacht ik wel even.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen die sokken in de rondte slingeren.![]()
Haal mijn foto maar van de muur, ik ben weer een deceptie rijker...
Jaquote:Die kan dan ook gelijk de kiepelton in...
Na een weekendje Pinkpop zou ik ook niet op maandagmorgen fris en fruitig boven komen drijven...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar blijven de Pinkpop gangers? Zijn ze dermate gaar dat ze nog op bed liggen?
Goed puntquote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet waar, maar wanneer?
Ik heb geen idee wanneer Campzone is...
Misschien kun je nog wat van je beeldscherm af slurpen.....quote:
Dat zou toch vreemd zijn aangezien het een dag korter was dan normaal.....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar blijven de Pinkpop gangers? Zijn ze dermate gaar dat ze nog op bed liggen?
Hou ons maar op de hoogte s.v.p...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goed punt30 juli tot en met 9 augustus, weet alleen nog niet wanneer de eerste uitzending is
Ik heb haar de afgelopen week niet gezien of gesproken.quote:
Jammer.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb haar de afgelopen week niet gezien of gesproken.
Ja want ze is wel een toffe meid.quote:
Komt goedquote:
Is dat zo? Je had toch geheugen tekort?quote:
Gauw maar weer eens contact zoeken dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja want ze is wel een toffe meid.
En nu waarschijnlijk ook nog een besmeurd beeldscherm.....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat zo? Je had toch geheugen tekort?
Mehquote:Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat zo? Je had toch geheugen tekort?
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gauw maar weer eens contact zoeken dus.
Boequote:
quote:
Zal ik doen.quote:
Ik weet niet hoe groot en/of sterk haar vriend is.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spreek gewoon eens een keer met d'r af, doe niet zo angstig...
En het gaat eens tijd worden dat de praatgroep een foto van haar te zien krijgt.quote:
'Eager to please ready to fight' was het toch...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot en/of sterk haar vriend is.
Dat valt wel mee. Maar ze is wel erg gek op hem.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot en/of sterk haar vriend is.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Eager to please ready to fight' was het toch...
Hmmmquote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het gaat eens tijd worden dat de praatgroep een foto van haar te zien krijgt.
Dat dacht Badr Hari ook afgelopen zaterdag.....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Eager to please ready to fight' was het toch...
Ik zal eens kijken wat ik kan fixen.....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het gaat eens tijd worden dat de praatgroep een foto van haar te zien krijgt.
Ik heb het krantenartikel wat hier over gaat een aantal dagen geleden gepost. Speciaal voor jou.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat dacht Badr Hari ook afgelopen zaterdag.....
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan fixen.....
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het krantenartikel wat hier over gaat een aantal dagen geleden gepost. Speciaal voor jou.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmmm
[ afbeelding ]
Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers.
Ik had 49quote:Op maandag 31 mei 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmmm
[ afbeelding ]
Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers.
Ach Debile Binnenband moest weer eens aandacht.....quote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Tja, het was al erg lang stil rond hem.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach Debile Binnenband moest weer eens aandacht.....
Jammer dat meneer niet begreep dat rust heerlijk is.....quote:Op maandag 31 mei 2010 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, het was al erg lang stil rond hem.
Met de theme van Beverly hills cop.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Oeh dit is naar http://teamdead.net/gentoo/e-shrooms/
niet klikken als je hoofdpijn, epilepsie of gewoon een aversie tegen vies snel knipperende kleuren hebt. Ik hield het nog geen 5 seconden uit geloof ik
Het gros van dat soort berichten blijkt gewoon niet waar te zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gezicht__.html?p=2,2
Ook al zo'n leuk berichtje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |