Dan maar arrogant, egocentrisch en idioot...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal geen layout verneukende afbeelding plaatsen, dus een link: http://i.imgur.com/frLHu.jpg
Wie nou nog durft te beweren dat er geen buitenaardse levensvormen bestaan is arrogant en egocentrisch. En idioot.
Het is niet zeker of er wel of geen buitenaardse levensvormen bestaan. Wat mij betreft zou het kunnen, maar ik weet niets van overtuigend bewijs afquote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal geen layout verneukende afbeelding plaatsen, dus een link: http://i.imgur.com/frLHu.jpg
Wie nou nog durft te beweren dat er geen buitenaardse levensvormen bestaan is arrogant en egocentrisch. En idioot.
Tof gekke meesterquote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat met sprongen vooruit, je zegt niet alleen dat je het opzoekt, je doet het ook daadwerkelijk en post hier zelfs het resultaat.
Een paar weken geleden kwam je nog niet verder dan 'Wat is dat?' en 'Ik ben lui van aard'...
Hulde dus!!!![]()
Door naar het volgende klasje...
Er zijn zoveel sterrenstelsels dat mij de kans dat het er wel is vele malen groter lijkt dan de kans dat het er niet isquote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is niet zeker of er wel of geen buitenaardse levensvormen bestaan. Wat mij betreft zou het kunnen, maar ik weet niets van overtuigend bewijs af
Kijk, dat is wat anders, maar een bewijs is het nog niet...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er zijn zoveel sterrenstelsels dat mij de kans dat het er wel is vele malen groter lijkt dan de kans dat het er niet is
Ik had dit dus ook gewoon kunnen quoten...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is niet zeker of er wel of geen buitenaardse levensvormen bestaan. Wat mij betreft zou het kunnen, maar ik weet niets van overtuigend bewijs af
Wat? Geen Hoppa?quote:
Van onder welke steen kom jij vandaan?quote:
Oh wacht, nu zie ik Griekenland ook in die cartoonquote:Op maandag 31 mei 2010 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van onder welke steen kom jij vandaan?
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Selecteer eens de Franse tekst op deze website
Hm, dit geintje werkt niet in IE. Wel in Opera en misschien ook in Firefox of Chromequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik had 39.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1466962
[ afbeelding ]
Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd leuk die lederen pom-pom's...
quote:Not nerdy, but then again maybe not all that cool either.
Met linkjes naar de tests.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef wyccie het volgende:
Die test kan nooit kloppen, ik ben helemaal geen nerd.
Testjestijd hier. Ik zal zo een paar uitslagen neerzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Tevens voor iedereen kijktip voor de zondag avond: 'The Phone' op rtl 5. Ik zie net op kijkonderzoek.nl dat daar slechts 180 000 mensen naar kijken.Eindelijk een keer een Nederlandse productie overladen met awards (emmy!), kijkt nederland liever naar tokkie-tv op de campingzender
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
Ik moet bekennen dat mijn nerd scoreVerdorie, ben ik nog steeds de hoogst scorende hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Tevens voor iedereen kijktip voor de zondag avond: 'The Phone' op rtl 5. Ik zie net op kijkonderzoek.nl dat daar slechts 180 000 mensen naar kijken.Eindelijk een keer een Nederlandse productie overladen met awards (emmy!), kijkt nederland liever naar tokkie-tv op de campingzender
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Love Money Quiz:quote:Your Score:
25
What does this mean? You seem to be a little spoiled. It would not hurt you to buy something for yourself, just so that you could spoil yourself. Feel proud of the fact that you got yourself where you are by mostly your own effort (even if it is a cardboard box!).
78% are more spoiled,
3% are just as spoiled, and
19% are more deprived than you!
The average score is:
36
quote:Your Score:
14
What does this mean? With a score that low, it can only mean that you have been living your whole life devoid of any monetary influence. This could not be a good thing, how do you expect to get a car, or own a home. We suggest you go out and start making some green stuff! Busy corners are a good place to start...
Overall, you scored as follows:
93% scored higher,
1% scored the same, and
6% scored lower.
The average score is:
38
Weet je, ik heb geen enkele Star Wars-film gezien. Jabba is een groot furry ding toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:13 schreef Soempie het volgende:
Wyccie, wel tof dat je Han bent.
Stel je voor: jabba the hut.
hmmm....quote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Whiteguy het volgende:
De tekst-variant van 'what has been seen cannot be unseen':
http://www.dumpert.nl/med(...)t_has_been_read.html
![]()
![]()
Ahwww.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eentje dan maar (alvast)
[ afbeelding ]
Je hebt iets tussen je benen zitten.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eentje dan maar (alvast)
[ afbeelding ]
Heb je wel Star Trek gekeken?quote:
Euh jaquote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt iets tussen je benen zitten.
[..]
En dat maakt mij weer wat gewoner.
Je stelt de verkeerde vragen, Soempie! (een enkele aflevering)quote:
Waar ben je naar op zoek?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
ja, ben nu een heel eind met uitzoeken
Hee, ik vertel alleen de waarheid.quote:
Wauw.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawel hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(hoogte boven water tussen de 6 en 8 meter)
genoeg ijs zo?
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog eentje dan, dan ben ik weg
[ afbeelding ]
valt nog wel enigzins mee, een zoomlens en de hoek vertekenen veelquote:
Wat Cobra zegt...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, eindelijk thuis
Vrijdag vertrokken en daarna nog maar een paar uurtjes thuis geweest. Het hele weekend gewerkt aan het kookfestijn. Uiteindelijk 28 man bediend(en nog wat personeel) voor 5 gangen. We hadden buiten een hele keuken opgezet. Iedereen was erg enthousiast over het eten. De borden kwamen ook stuk voor stuk leeg terug
Het liep allemaal gesmeerd en iedereen had het enorm naar z'n zin.
We hebben zelfs nog een heel klein extraatje verdiend. Dat was niet zo belangrijk als uit de kosten komen, maar leuk was dat wel.
Zeker voor herhaling vatbaar en dat gaan we ook zeker nog een keer doen.
Na afloop een 7 jaar oude Kasteel Bruin op en een Westvleteren 8 van iets ouder dan een jaar, als ontspanning. Vandaag de hele dag staan opruimen en afwassen
Maar vet was het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |