Doe eens niet zo arrogant!quote:
mwah, vond het een beetje doelloos. Maar op zich wel in Lost-stijl afgesloten.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:18 schreef AMDB het volgende:
Net het einde van Lost gekeken, wat een geweldig ongelofelijk mooi einde zeg
doelloos? VOnd het netjes gedaan, genoeg antwoorden en de rest laten ze lekker open voor interpretatie. Prima. Vooral hoe Jack op de plek waar hij in de eerste aflevering wakker werd weer terecht kwam. Netjes gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mwah, vond het een beetje doelloos. Maar op zich wel in Lost-stijl afgesloten.
Is het erg als het mij echt geen kont interesseert?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:04 schreef LastRequest het volgende:
Ondanks dat het Sieneke niet gelukt is de finale van het Songfestival te halen, zijn wij toch ontzettend trots op de prestatie die onze studente neerzette op het Songfestival in Oslo. Petje af!
VAN STUDENT NAAR ARTIEST VAN FORMAAT
Sieneke, normaal studente junior kapper, transformeerde in een half jaar tot een zangeres met allure. Ze had geen enkele moeite met de mediaaandacht. Ze lijkt er zelfs sterk door te groeien. Ze spreekt makkelijk met de journalisten, poseert alsof ze dat altijd al gedaan heeft en manoeuvreert als een volwaardig artiest tussen alle andere artiesten. Dat vinden wij toch heel bijzonder en zijn daarom apetrots op deze prestatie van formaat.
Bron
quote:Op zondag 30 mei 2010 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
doelloos? VOnd het netjes gedaan, genoeg antwoorden en de rest laten ze lekker open voor interpretatie. Prima. Vooral hoe Jack op de plek waar hij in de eerste aflevering wakker werd weer terecht kwam. Netjes gedaan.
Waarschijnlijk helemaal niemand in dit topic CP.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is het erg als het mij echt geen kont interesseert?
KBS, kamernet? Zijn nare kanalen om aan een kamer proberen te komen, maar veel meer dan dat is er niet. De beste manier blijft via via, maar daarvoor moet je meestal al een tijdje in Nijmegen wonen. Zorg er voor dat je voor de nieuwe studenteninvasie wat hebt, anders wordt het helemaal hopeloosquote:Op zondag 30 mei 2010 15:59 schreef Ebbao het volgende:
Hoi Nijmegenaren
Ik wil van de zomer verhuizen naar Nijmegen maar het vinden van een appartement wil nog niet echt vlotten. Sta al een tijdje (+/- 5 jaar) ingeschreven bij Entree maar hier kom je niet zo ver mee helaas. Heeft iemand tips of weet iemand een goed adresje?
Ohja, ik studeer aan de uvt dus SShN is voor mij geen optie
In A'dam is het inmiddels weer lekker, maar het heeft echt megahard geregendquote:Op zondag 30 mei 2010 17:44 schreef Swine het volgende:
Er komt echt mega bagger weer Nijmegen binnendrijven
Bedankt voor de tips maar het gaat hoofdzakelijk om een appartement. Ik ga KBS in ieder geval in de gaten houden.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef Swine het volgende:
[..]
KBS, kamernet? Zijn nare kanalen om aan een kamer proberen te komen, maar veel meer dan dat is er niet. De beste manier blijft via via, maar daarvoor moet je meestal al een tijdje in Nijmegen wonen. Zorg er voor dat je voor de nieuwe studenteninvasie wat hebt, anders wordt het helemaal hopeloos
Wat is je budget en wens eigenlijk?
En waarom ga je in Nijmegen wonen als je in Tilburg studeerd?
zeg maar wanneer je eens een keer kanquote:Op zondag 30 mei 2010 20:42 schreef Mikkie het volgende:
Wanneer gaan we weer meeten?
Swarmi, Yashi, IB, Catan...?
Mij part!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
zeg maar wanneer je eens een keer kanMij part kan het ook een keer een doordeweekse avond..
Mja, het zal wel afhankelijk zijn van mijn planning inderdaadquote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
zeg maar wanneer je eens een keer kanMij part kan het ook een keer een doordeweekse avond..
Jeej, een fok-meet!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
11e zou wel kunnen, 12e niet want dan komt er al een vriend van IB hier.. 18e zou ook wel kunnen
Ook even kijken hoe Swarmi zit. En Swine wellicht?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
11e zou wel kunnen, 12e niet want dan komt er al een vriend van IB hier.. 18e zou ook wel kunnen
Ik wil de nodige wedstrijden wel zien, maar die ceremonie kan me gestolen wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moeten jullie de openingsceremonie vant wk niet kijken dan
Still down helaas!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Mikkie het volgende:
LR, morgen hockeyen of ben je nog geblesseerd?
Ligt eraan waar ze over gaanquote:Op maandag 31 mei 2010 08:43 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen. Iemand tijd over om mijn tentamens te gaan leren?
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awarenessquote:Op maandag 31 mei 2010 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze over gaan![]()
Mogguh menschen
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awareness
Jeetje dat klinkt dufquote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awareness
Best oké nogquote:
De enige reden dat dit geaccepteerd wordt is omdat het grote broertje van Israel al jaren de hand boven het hoofd van de zionisten houdt, gelukkig begint dat nu allemaal wat minder te worden sinds het grote broertje een andere leider heeft die het allemaal niet zo ziet zitten met betrekking tot hun beleid ten opzichte van Israel.Ik bedoel 60 jaar dezelfde kaart spelen, op een gegeven moment is de koek gewoon opquote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Swine het volgende:
[Upd] Israël valt hulpvloot Gaza aan
Gaat er flink op daar zeg. Hoe kan het zo zijn dat Israel door de internationale gemeenschap niet wordt teruggefloten. Dat ze meningsverschillen hebben met de palastijen kan, maar het is toch inhumaan om de boel te laten verhongerenIk heb me er niet in verdiept hoor, er zal vast nog veel achter zitten. Religieuzen zijn zo vermoeiend
Mooi! Minder zenuwachtig dit keer?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Best oké nogGing wel als een malle, tien miuten per opdracht is echt bizar weinig
Heb er eigenlijk nog wel goede hoop in dat ik het gehaald heb. En bij jou?
I knowquote:
Die eerste 2 klinken nog best leuk! Leer jij dan mijn maag-, darm-, en leverziekten?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die zijn ook wat makkelijker te leren omdat ze wat concreter zijn. Ik vind die managementvakken wel leuk in de les zelf, maar leren is vaagheid ten topquote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die eerste 2 klinken nog best leuk! Leer jij dan mijn maag-, darm-, en leverziekten?
klonken leuk idd, welke studie deed je nu ook al weerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die zijn ook wat makkelijker te leren omdat ze wat concreter zijn. Ik vind die managementvakken wel leuk in de les zelf, maar leren is vaagheid ten top
Nah, van te voren niet zoquote:Op maandag 31 mei 2010 11:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi! Minder zenuwachtig dit keer?Wat moest je allemaal doen? Bij mij ging het prima. Dat tentamen is wel bizar goed gemaakt door iedereen, dus ik ben benieuwd naar de norm.
quote:
Logistiek en Economie, heeft volgens mij aardig wat raakvlakken met FM (deed jij toch?). Volg nu college met internationale opleiding, maakt het wel veel leukerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klonken leuk idd, welke studie deed je nu ook al weer
ja doe ik idd, en zo te zien een boel raakvlakken jaquote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Logistiek en Economie, heeft volgens mij aardig wat raakvlakken met FM (deed jij toch?). Volg nu college met internationale opleiding, maakt het wel veel leuker![]()
Net door opleidingscoördinator of ik op open dag wil staan, lijkt me wel leuk
Morgane is dood, lang leve Morgane!quote:
as zondag kan je zingenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Morgane is dood, lang leve Morgane!
In de kerk!quote:
begin jij nu ook al?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef IrishBastard het volgende:
Of je gaat gewoon vlak voor het zingen de kerk uit
Te makkelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef IrishBastard het volgende:
Of je gaat gewoon vlak voor het zingen de kerk uit
Zo'n ongekend felle reactie op hulptroepen is exceptioneel, zelfs voor Israel. Zou me niks verbazen als het ding vol wapens zat.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De enige reden dat dit geaccepteerd wordt is omdat het grote broertje van Israel al jaren de hand boven het hoofd van de zionisten houdt, gelukkig begint dat nu allemaal wat minder te worden sinds het grote broertje een andere leider heeft die het allemaal niet zo ziet zitten met betrekking tot hun beleid ten opzichte van Israel.Ik bedoel 60 jaar dezelfde kaart spelen, op een gegeven moment is de koek gewoon op
Vast, en laat ik eerlijk zijn en zeggen dat ik het dan NOG een belachelijke actie vindt. Die Israëliërs zijn tot de tanden bewapend met de nieuwste snufjes, terwijl de Palestijnen het met stokken moeten doenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Zo'n ongekend felle reactie op hulptroepen is exceptioneel, zelfs voor Israel. Zou me niks verbazen als het ding vol wapens zat.
Maaktie er ook zo'n hels lawaai bij? Dat zou me nog het meest irriterenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef Swine het volgende:
Mocro for live! WOOT![]()
Ik heb zo'n vet cool tasje om mijn schouder hangen. Alleen voor echte Riff-Berbers! Jwtz![]()
Helaas geen Armani, anders was ik echt wel de stoerste geitenneuker van het dorp geweest![]()
Zo eentje
Moet een 24 uurs bloeddrukmeting uitvoeren bij mezelf voor het keuzevak wat ik nu volg. Vet chill zo'n band die ieder kwartier je arm dichtdrukt....ook 's nachts![]()
Pak eens een bus in Jeruzalem zou ik zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast, en laat ik eerlijk zijn en zeggen dat ik het dan NOG een belachelijke actie vindt. Die Israëliërs zijn tot de tanden bewapend met de nieuwste snufjes, terwijl de Palestijnen het met stokken moeten doen
Bij wijze van hequote:Op maandag 31 mei 2010 14:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Pak eens een bus in Jeruzalem zou ik zeggen.
Poederexplosie van poedersuiker! Geeft zoń mooie glazuurlaag op de verkoolde resten?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij wijze van heIk kan ook een bus opblazen met een paar kilo kaliumnitraat
Joh, ik heb alleen 25 Kg voor 98% puur U235 nodig, dan laat ik ze daar in gaza eens zien hoe je een echte tienklapper maaktquote:Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Poederexplosie van poedersuiker! Geeft zoń mooie glazuurlaag op de verkoolde resten?
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ik heb alleen 25 Kg voor 98% puur U235 nodig, dan laat ik ze daar in gaza eens zien hoe je een echte tienklapper maakt![]()
Is weer eens wat anders dan jouw " zoete inval "
Ah vies!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:20 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html
Ik moest er wel even om gniffelen!quote:
was die zuiger er weerquote:Op maandag 31 mei 2010 18:18 schreef Rituals het volgende:
Ik heb Mikkie gemeet bij de bloedbank. Ik heb hard moeten werken dit keer om een halve liter bloed te doneren
.
Nu even snel koken, eten en dan naar de bioscoop.
Volgens mij zuigen ze daar Mikkie leeg! Wat Mikkie zelf zuigt zou ik ook niet weten!quote:
Van/voor Mikkie? En deelt ie dan koeken uit? Net een kinderlokker!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:38 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zal binnenkort ook wel weer een keer een uitnodiging krijgen, roze koeken!
Jazeker!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van/voor Mikkie? En deelt ie dan koeken uit? Net een kinderlokker!
Ssstt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons hebben ze die niet meer!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:38 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zal binnenkort ook wel weer een keer een uitnodiging krijgen, roze koeken!Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ssstt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bij ons hebben ze die niet meer!! Dat is de hele reden dat ik er altijd heen ga!
Waarom is dat belangrijk dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef Rituals het volgende:
Welke bloedgroep heb jij DK? ja, ik ben nieuwsgierig
Even op mijn pasje kijken:quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef Rituals het volgende:
Welke bloedgroep heb jij DK? ja, ik ben nieuwsgierig
Ik ga altijd voor de haribo's en het kopje soepquote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]! Dat is de hele reden dat ik er altijd heen ga!
Wij krijgen geen soep, alleen ranja met ijs in de zomerquote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef June. het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de haribo's en het kopje soep
Heb trouwens het immer mooie A+
Wij hebben wel zo'n wachtruimte waar je dat allemaal zelf mag pakkenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef Sander het volgende:
Wij koffie en thee en zulks. Ms. ga ik morgenochtend vroeg. Ben ik er mooi vanaf.
Ik had altijd een magneetje, maar dat heb ik weggegooidquote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef morgane het volgende:
Volgens mij ben ik ook mn donorregistratiepasje kwijtdus geen idee welke bloedgroep ik heb.
Dat hebben wij ook, maar ik ben altijd heel snel aan de beurt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij hebben wel zo'n wachtruimte waar je dat allemaal zelf mag pakken![]()
In Almelo smeerden ze altijd beschuitjes met kaas voor je!
Die is echt slecht. Grafisch zit het leuk in elkaar, maar het plot is om te jankenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net transformers 2 gekeken, tsja wat zal ik er van zeggen
Ik wil vét graag een magneetje, maar ik had er de vorige keer om gevraagd, en mijn bloedbank heeft ze nietquote:Op maandag 31 mei 2010 23:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik had altijd een magneetje, maar dat heb ik weggegooid.
Hehe dat vond ik wel grappigquote:
Moeten ze 200 meter woestijn oversteken, zijn al die fucking robots ineens pleite. Die springen dat stukje. En dan zijn ze er, en daar komen ze hoor, de heldenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe dat vond ik wel grappigen dat radiographische autootje was ook wel grappig, wel raar dat die ineens weg was.. en zo zaten er wel meer vage dingen in
Ah, dan krijg je zo'n mok en een knuffeltjequote:Op maandag 31 mei 2010 23:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wil vét graag een magneetje, maar ik had er de vorige keer om gevraagd, en mijn bloedbank heeft ze niet
Maar ik krijg wel de volgende keer een dingetje voor 5x
Ik ben nog maar heel jongquote:Op maandag 31 mei 2010 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dan krijg je zo'n mok en een knuffeltje. Ik heb mijn knuffel de vorige keer weggegeven. Maar die kreeg ik wel voor meer dan 5×
Hè, niet zo'n handige bloedgroep wat betreft ontvangen!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Even op mijn pasje kijken:
Pasje kwijt. Ik meen 0+, anti een hoop (c/s/e)
Ik ook! A+quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef June. het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de haribo's en het kopje soep
Heb trouwens het immer mooie A+
Ik kreeg vandaag drie dingetjes voor het 5x komen, maar allemaal erg nutteloosquote:Op maandag 31 mei 2010 23:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wil vét graag een magneetje, maar ik had er de vorige keer om gevraagd, en mijn bloedbank heeft ze niet
Maar ik krijg wel de volgende keer een dingetje voor 5x
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Sander het volgende:
Geniaal leesvoer over Transformers 2:
http://www.toplessrobot.c(...)nsformers_2_faqs.php
Succes!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:05 schreef IrishBastard het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Morgen 2 tentamens, ben benieuwd
Voordat je een bloedtransie krijgt checken ze dat eerst hoor!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hè, niet zo'n handige bloedgroep wat betreft ontvangen!
[..]
Ik ook! A+.
[..]
Ik kreeg vandaag drie dingetjes voor het 5x komen, maar allemaal erg nutteloos. Magneetje vind ik wel leuk!
Ja, want één post en een komisch linkje doen dat vermoedenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zit trouwens wel diep of niet Sander
Dat mag ik toch hopen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voordat je een bloedtransie krijgt checken ze dat eerst hoor!
Idd, mooi nummer!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:10 schreef Dupje het volgende:
MorningLang dagje vandaag op school, te beginnen met het repeteren van Feeling Good van Muse. Wel een mooooi begin!
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Sander het volgende:
Geniaal leesvoer over Transformers 2:
http://www.toplessrobot.c(...)nsformers_2_faqs.php
quote:So it's not as bad as shitting your pants?
Marginally. I honestly had to make a pro and con list to figure it out.
Ik heb ze echt allemaal gelezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
![]()
http://www.the-editing-room.com/transformers2.html
Die is trouwens ook vrij geniaal (herschrijving script)
Ik heb nu mijn metingen van de bloeddrukmeter binnen. Mijn nachtdruk is hoger dan mijn dagdrukquote:
Was een AWACS zag m vanuit hier (Wijchen) richting Nijmegen vliegenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hij kwam net opnieuw voorbijmaar wel iets hoger dan de eerste keer. Het lijkt me wel een passagiersvliegtuig, al heb ik er natuurlijk niet veel verstand van.
En hoi
Nooit gezegd dat ik niet op FOK zat, toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En nog oranje ook he, stiekem zit jij best wel op fok
Moet je ff met je huisgenootje zoenen en foto's nemen of een uitgebreid filmverslag, kunnen wij beoordelen hoe vreemd het isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug van de tandarts. De verdoving was nog niet helemaal ingewerkt toen er werd geboord, niet fijn!Nu is hij wel ingewerkt, gek gevoel! Moet raar zijn om te zoenen nu!
.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je ff met je huisgenootje zoenen en foto's nemen of een uitgebreid filmverslag, kunnen wij beoordelen hoe vreemd het is![]()
Tandartsen
He, moet je toch een ander welwillend slachtoffer vinden, waar o waar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:50 schreef Rituals het volgende:
[..]Ik ben alleen thuis volgens mij. Helaas helaas
.
Pink: The DOOOOOOORquote:
Nee waarschijnlijk doordat ik bewoog tijdens de meting. Als je spierspanning hebt tijdens de meting dan denkt het apparaat dat je meerdere bloeddrukken hebt. Dus gaat ie steeds opnieuw meten. Ik denk dat ik als automatisme steeds mijn arm begon te bewegen wanneer de band zichzelf opblaastequote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef LastRequest het volgende:
Waarom zijn ze mislukt? Door alcohol? Ook niet handig om dan te drinkenOf mocht dat gewoon?
Nou, waar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He, moet je toch een ander welwillend slachtoffer vinden, waar o waar?![]()
Zolang je maar geen pijn hebt
Sliep je er gewoon doorheen? Wanneer die band zichzelf oppompte?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk doordat ik bewoog tijdens de meting. Als je spierspanning hebt tijdens de meting dan denkt het apparaat dat je meerdere bloeddrukken hebt. Dus gaat ie steeds opnieuw meten. Ik denk dat ik als automatisme steeds mijn arm begon te bewegen wanneer de band zichzelf opblaaste
Ja, had nergens last van. De twee dames die ook een band omhadden hebben geen oog dicht gedaan, de drie mannen hebben overal doorheen geslapenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Sliep je er gewoon doorheen? Wanneer die band zichzelf oppompte?
Ach als je zin hebt om in Wijchen langs te komen wil ik best wel (voor de wetenschap, dat voorop gesteld) meehelpen met dit experimentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou, waar?Het idee van IB lijkt me ook niet helemaal ideaal
.
Het deed wel pijn toen hij bezig was!Echt een naar gevoel. Nu voelt het alsof ik spierpijn heb in mijn kaak, een zeurende pijn.
Tegen de tijd dat ik eindelijk in Wijchen ben, is die verdoving alweer uitgewerktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach als je zin hebt om in Wijchen langs te komen wil ik best wel (voor de wetenschap, dat voorop gesteld) meehelpen met dit experiment![]()
Like I said, tandartsen zijn rotzakken johSterkte met het herstel
Gewoon de graafseweg af joh, hebben mijn collega's ook weer iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik eindelijk in Wijchen ben, is die verdoving alweer uitgewerkt.
Ik zou bijna naar je toe komen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon de graafseweg af joh, hebben mijn collega's ook weer iets leuks om naar uit te kijken![]()
Ik zie het me al hier zeggen op het werk :'Komt zo een meid, moeten even zoenen voor een wetenschappelijk experiment, kijk effe de andere kant op'![]()
Ach volgende keer ff van te voren laten weten, dan regel ik wel watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou bijna naar je toe komen!Volgens mij is het echt heel raar om te zoenen nu namelijk
.
En dan ben ik erg...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon de graafseweg af joh, hebben mijn collega's ook weer iets leuks om naar uit te kijken![]()
Ik zie het me al hier zeggen op het werk :'Komt zo een meid, moeten even zoenen voor een wetenschappelijk experiment, kijk effe de andere kant op'![]()
Jij? Nee joh, jij bent een heerlijk leuk keuteltjequote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij? Nee joh, jij bent een heerlijk leuk keuteltje
Ik moet binnenkort nog een keer!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach volgende keer ff van te voren laten weten, dan regel ik wel wat![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef IrishBastard het volgende:
Als dat het geval is, heb ik hier een foto van Swine gevonden
[ afbeelding ]
Zoekresultaat van heerlijk leuk keuteltje
Peukje, goed ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef Sander het volgende:
Het niveau is hoog, zie ik
Even een peukje doen
Mja, da's weer eens iets anders dan een stinkgatquote:
ow wordt er ergens geneukt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, da's weer eens iets anders dan een stinkgat.
Ja, over het randje te gluren, maar in het diepe springen ho maar!quote:
Dat durf ik best als het interessant gemaakt wordtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, over het randje te gluren, maar in het diepe springen ho maar!
Mikkie dit is GvE, GvE dit is Mikkie!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat durf ik best als het interessant gemaakt wordt
En waar is het interessante gedeelte?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie dit is GvE, GvE dit is Mikkie!
Utrecht heeft de dom. Wij hebben Mikkie de Don!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En waar is het interessante gedeelte?
en dat kutvlaggetje van je
en wat of wie is mikkie de don?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Utrecht heeft de dom. Wij hebben Mikkie de Don!
Baas van Nijmegen!
Daar kom je vanzelf wel achter! Dat is een belofte en een dreigement! Die heeft meer connecties dan een besmette pornoserver.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en wat of wie is mikkie de don?
of wil ik het niet eens weten?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel achter! Dat is een belofte en een dreigement! Die heeft meer connecties dan een besmette pornoserver.
Lang, lang geleden ben ik hier ook 3 posts geweestquote:
Dank je. Even fobo openen hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie dit is GvE, GvE dit is Mikkie!
Nee, dank je, lief aangeboden.. maar ik denk dat ik weigerquote:
Jij je uitgeleefd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:07 schreef swarmahoer het volgende:
zo, puberpop zit er ook weer opwat een boel dronken meisjes liepen er rond zeg
Geen bak hier, een of andere part-time mevrouw die 6 weken over het nakijken van een essay doetquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je wakker bent heb je bij Bak sowieso al een zeven.
Ja half om half, meer dan dit kunnen ze niet doen. Na 3 neurectomies en een half verlamde buik was het wel genoeg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, jij hebt ook weer een normaal ritme?
Hoe zit het nou eigenlijk met je buik. Is die nu zonder problemen, en heeft dus de laatste behandeling aangeslagen, of wat?
Bak vind ik een toffe vent. Volgens mij had ik alleen maar colleges van Bak en Geurts. Dat was wel fijn voor het gemiddelde trouwens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen bak hier, een of andere part-time mevrouw die 6 weken over het nakijken van een essay doet
Gelukkig was mijn laatste essay wel een 8,5maar dat was niet voor IAS
Amerikanistiek minor was prima voor mijn gemiddelde. Die ging van dat semester van een 6 naar een 8 met dezelfde inspanning. Het zal daar wel vol zit met toeristen om het gemiddelde op te krikken. Althans zo stond bij ons die minor bekend.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Thibaudeau was goed voor mijn gemiddelde
Verberkt niet!
Ik heb liever tentamens dan essays. Het laatste scoort hoger, maar is wel meer werk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hier zijn geen tentamens en zulks, slechts essays, iig bij IAS 1 en 2vooralsnog is 't niet echt zwaar ofzo nee, dat ik deze verneukt heb lag meer aan mezelf
maar moet 'm dus wel even herschrijven
Nu nog een kat, een looprek en een gebald rimpelig vuistje dat langzaam op en neer zwaaitquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sterf aan alle mensen hier die niet zachtjes kunnen doen 's ochtendsDie deur gaat ook wel dicht als je hem dichttrekt ipv dichtgooit..
Nóg dikker geworden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:14 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
Mijn lip is enorm dik!Gisteren heb ik er, toen hij verdoofd was, per ongeluk op gebeten tijdens het eten (
), toen begon hij al dik te worden, maar het is alleen maar erger geworden! Erg charmant al zeg ik het zelf
.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu nog een kat, een looprek en een gebald rimpelig vuistje dat langzaam op en neer zwaait
"belhamels!!!"
[ afbeelding ]
Ik heb het serieus geprobeerd, maar op een foto is het niet duidelijkquote:
Ja! Inmiddels alweer een beetje bijgetrokken gelukkig.quote:
Dan lijkt het net of ik aan het overdrijven was en dat doe ik nóóit!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat kunnen wij veel beter beoordelen
auwquote:
breng dr maar naar de PCN ipv de blauwe zee en het witte strandquote:
kan ook, ik stem voor Psychiatrisch Centrum Nijmegenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Platform Cannabisondernemingen Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |