Bij wijze van hequote:Op maandag 31 mei 2010 14:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Pak eens een bus in Jeruzalem zou ik zeggen.
Poederexplosie van poedersuiker! Geeft zoń mooie glazuurlaag op de verkoolde resten?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij wijze van heIk kan ook een bus opblazen met een paar kilo kaliumnitraat
Joh, ik heb alleen 25 Kg voor 98% puur U235 nodig, dan laat ik ze daar in gaza eens zien hoe je een echte tienklapper maaktquote:Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Poederexplosie van poedersuiker! Geeft zoń mooie glazuurlaag op de verkoolde resten?
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ik heb alleen 25 Kg voor 98% puur U235 nodig, dan laat ik ze daar in gaza eens zien hoe je een echte tienklapper maakt![]()
Is weer eens wat anders dan jouw " zoete inval "
Ah vies!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:20 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html
Ik moest er wel even om gniffelen!quote:
was die zuiger er weerquote:Op maandag 31 mei 2010 18:18 schreef Rituals het volgende:
Ik heb Mikkie gemeet bij de bloedbank. Ik heb hard moeten werken dit keer om een halve liter bloed te doneren
.
Nu even snel koken, eten en dan naar de bioscoop.
Volgens mij zuigen ze daar Mikkie leeg! Wat Mikkie zelf zuigt zou ik ook niet weten!quote:
Van/voor Mikkie? En deelt ie dan koeken uit? Net een kinderlokker!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:38 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zal binnenkort ook wel weer een keer een uitnodiging krijgen, roze koeken!
Jazeker!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van/voor Mikkie? En deelt ie dan koeken uit? Net een kinderlokker!
Ssstt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons hebben ze die niet meer!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:38 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zal binnenkort ook wel weer een keer een uitnodiging krijgen, roze koeken!Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ssstt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bij ons hebben ze die niet meer!! Dat is de hele reden dat ik er altijd heen ga!
Waarom is dat belangrijk dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef Rituals het volgende:
Welke bloedgroep heb jij DK? ja, ik ben nieuwsgierig
Even op mijn pasje kijken:quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef Rituals het volgende:
Welke bloedgroep heb jij DK? ja, ik ben nieuwsgierig
Ik ga altijd voor de haribo's en het kopje soepquote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]! Dat is de hele reden dat ik er altijd heen ga!
Wij krijgen geen soep, alleen ranja met ijs in de zomerquote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef June. het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de haribo's en het kopje soep
Heb trouwens het immer mooie A+
Wij hebben wel zo'n wachtruimte waar je dat allemaal zelf mag pakkenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef Sander het volgende:
Wij koffie en thee en zulks. Ms. ga ik morgenochtend vroeg. Ben ik er mooi vanaf.
Ik had altijd een magneetje, maar dat heb ik weggegooidquote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef morgane het volgende:
Volgens mij ben ik ook mn donorregistratiepasje kwijtdus geen idee welke bloedgroep ik heb.
Dat hebben wij ook, maar ik ben altijd heel snel aan de beurt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij hebben wel zo'n wachtruimte waar je dat allemaal zelf mag pakken![]()
In Almelo smeerden ze altijd beschuitjes met kaas voor je!
Die is echt slecht. Grafisch zit het leuk in elkaar, maar het plot is om te jankenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net transformers 2 gekeken, tsja wat zal ik er van zeggen
Ik wil vét graag een magneetje, maar ik had er de vorige keer om gevraagd, en mijn bloedbank heeft ze nietquote:Op maandag 31 mei 2010 23:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik had altijd een magneetje, maar dat heb ik weggegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |