Ligt eraan waar ze over gaanquote:Op maandag 31 mei 2010 08:43 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen. Iemand tijd over om mijn tentamens te gaan leren?
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awarenessquote:Op maandag 31 mei 2010 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze over gaan![]()
Mogguh menschen
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awareness
Jeetje dat klinkt dufquote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awareness
Best oké nogquote:
De enige reden dat dit geaccepteerd wordt is omdat het grote broertje van Israel al jaren de hand boven het hoofd van de zionisten houdt, gelukkig begint dat nu allemaal wat minder te worden sinds het grote broertje een andere leider heeft die het allemaal niet zo ziet zitten met betrekking tot hun beleid ten opzichte van Israel.Ik bedoel 60 jaar dezelfde kaart spelen, op een gegeven moment is de koek gewoon opquote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Swine het volgende:
[Upd] Israël valt hulpvloot Gaza aan
Gaat er flink op daar zeg. Hoe kan het zo zijn dat Israel door de internationale gemeenschap niet wordt teruggefloten. Dat ze meningsverschillen hebben met de palastijen kan, maar het is toch inhumaan om de boel te laten verhongerenIk heb me er niet in verdiept hoor, er zal vast nog veel achter zitten. Religieuzen zijn zo vermoeiend
Mooi! Minder zenuwachtig dit keer?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Best oké nogGing wel als een malle, tien miuten per opdracht is echt bizar weinig
Heb er eigenlijk nog wel goede hoop in dat ik het gehaald heb. En bij jou?
I knowquote:
Die eerste 2 klinken nog best leuk! Leer jij dan mijn maag-, darm-, en leverziekten?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die zijn ook wat makkelijker te leren omdat ze wat concreter zijn. Ik vind die managementvakken wel leuk in de les zelf, maar leren is vaagheid ten topquote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die eerste 2 klinken nog best leuk! Leer jij dan mijn maag-, darm-, en leverziekten?
klonken leuk idd, welke studie deed je nu ook al weerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die zijn ook wat makkelijker te leren omdat ze wat concreter zijn. Ik vind die managementvakken wel leuk in de les zelf, maar leren is vaagheid ten top
Nah, van te voren niet zoquote:Op maandag 31 mei 2010 11:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi! Minder zenuwachtig dit keer?Wat moest je allemaal doen? Bij mij ging het prima. Dat tentamen is wel bizar goed gemaakt door iedereen, dus ik ben benieuwd naar de norm.
quote:
Logistiek en Economie, heeft volgens mij aardig wat raakvlakken met FM (deed jij toch?). Volg nu college met internationale opleiding, maakt het wel veel leukerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klonken leuk idd, welke studie deed je nu ook al weer
ja doe ik idd, en zo te zien een boel raakvlakken jaquote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Logistiek en Economie, heeft volgens mij aardig wat raakvlakken met FM (deed jij toch?). Volg nu college met internationale opleiding, maakt het wel veel leuker![]()
Net door opleidingscoördinator of ik op open dag wil staan, lijkt me wel leuk
Morgane is dood, lang leve Morgane!quote:
as zondag kan je zingenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Morgane is dood, lang leve Morgane!
In de kerk!quote:
begin jij nu ook al?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef IrishBastard het volgende:
Of je gaat gewoon vlak voor het zingen de kerk uit
Te makkelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef IrishBastard het volgende:
Of je gaat gewoon vlak voor het zingen de kerk uit
Zo'n ongekend felle reactie op hulptroepen is exceptioneel, zelfs voor Israel. Zou me niks verbazen als het ding vol wapens zat.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De enige reden dat dit geaccepteerd wordt is omdat het grote broertje van Israel al jaren de hand boven het hoofd van de zionisten houdt, gelukkig begint dat nu allemaal wat minder te worden sinds het grote broertje een andere leider heeft die het allemaal niet zo ziet zitten met betrekking tot hun beleid ten opzichte van Israel.Ik bedoel 60 jaar dezelfde kaart spelen, op een gegeven moment is de koek gewoon op
Vast, en laat ik eerlijk zijn en zeggen dat ik het dan NOG een belachelijke actie vindt. Die Israëliërs zijn tot de tanden bewapend met de nieuwste snufjes, terwijl de Palestijnen het met stokken moeten doenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Zo'n ongekend felle reactie op hulptroepen is exceptioneel, zelfs voor Israel. Zou me niks verbazen als het ding vol wapens zat.
Maaktie er ook zo'n hels lawaai bij? Dat zou me nog het meest irriterenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef Swine het volgende:
Mocro for live! WOOT![]()
Ik heb zo'n vet cool tasje om mijn schouder hangen. Alleen voor echte Riff-Berbers! Jwtz![]()
Helaas geen Armani, anders was ik echt wel de stoerste geitenneuker van het dorp geweest![]()
Zo eentje
Moet een 24 uurs bloeddrukmeting uitvoeren bij mezelf voor het keuzevak wat ik nu volg. Vet chill zo'n band die ieder kwartier je arm dichtdrukt....ook 's nachts![]()
Pak eens een bus in Jeruzalem zou ik zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast, en laat ik eerlijk zijn en zeggen dat ik het dan NOG een belachelijke actie vindt. Die Israëliërs zijn tot de tanden bewapend met de nieuwste snufjes, terwijl de Palestijnen het met stokken moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |