Doe eens niet zo arrogant!quote:
mwah, vond het een beetje doelloos. Maar op zich wel in Lost-stijl afgesloten.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:18 schreef AMDB het volgende:
Net het einde van Lost gekeken, wat een geweldig ongelofelijk mooi einde zeg
doelloos? VOnd het netjes gedaan, genoeg antwoorden en de rest laten ze lekker open voor interpretatie. Prima. Vooral hoe Jack op de plek waar hij in de eerste aflevering wakker werd weer terecht kwam. Netjes gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mwah, vond het een beetje doelloos. Maar op zich wel in Lost-stijl afgesloten.
Is het erg als het mij echt geen kont interesseert?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:04 schreef LastRequest het volgende:
Ondanks dat het Sieneke niet gelukt is de finale van het Songfestival te halen, zijn wij toch ontzettend trots op de prestatie die onze studente neerzette op het Songfestival in Oslo. Petje af!
VAN STUDENT NAAR ARTIEST VAN FORMAAT
Sieneke, normaal studente junior kapper, transformeerde in een half jaar tot een zangeres met allure. Ze had geen enkele moeite met de mediaaandacht. Ze lijkt er zelfs sterk door te groeien. Ze spreekt makkelijk met de journalisten, poseert alsof ze dat altijd al gedaan heeft en manoeuvreert als een volwaardig artiest tussen alle andere artiesten. Dat vinden wij toch heel bijzonder en zijn daarom apetrots op deze prestatie van formaat.
Bron
quote:Op zondag 30 mei 2010 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
doelloos? VOnd het netjes gedaan, genoeg antwoorden en de rest laten ze lekker open voor interpretatie. Prima. Vooral hoe Jack op de plek waar hij in de eerste aflevering wakker werd weer terecht kwam. Netjes gedaan.
Waarschijnlijk helemaal niemand in dit topic CP.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is het erg als het mij echt geen kont interesseert?
KBS, kamernet? Zijn nare kanalen om aan een kamer proberen te komen, maar veel meer dan dat is er niet. De beste manier blijft via via, maar daarvoor moet je meestal al een tijdje in Nijmegen wonen. Zorg er voor dat je voor de nieuwe studenteninvasie wat hebt, anders wordt het helemaal hopeloosquote:Op zondag 30 mei 2010 15:59 schreef Ebbao het volgende:
Hoi Nijmegenaren
Ik wil van de zomer verhuizen naar Nijmegen maar het vinden van een appartement wil nog niet echt vlotten. Sta al een tijdje (+/- 5 jaar) ingeschreven bij Entree maar hier kom je niet zo ver mee helaas. Heeft iemand tips of weet iemand een goed adresje?
Ohja, ik studeer aan de uvt dus SShN is voor mij geen optie
In A'dam is het inmiddels weer lekker, maar het heeft echt megahard geregendquote:Op zondag 30 mei 2010 17:44 schreef Swine het volgende:
Er komt echt mega bagger weer Nijmegen binnendrijven
Bedankt voor de tips maar het gaat hoofdzakelijk om een appartement. Ik ga KBS in ieder geval in de gaten houden.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef Swine het volgende:
[..]
KBS, kamernet? Zijn nare kanalen om aan een kamer proberen te komen, maar veel meer dan dat is er niet. De beste manier blijft via via, maar daarvoor moet je meestal al een tijdje in Nijmegen wonen. Zorg er voor dat je voor de nieuwe studenteninvasie wat hebt, anders wordt het helemaal hopeloos
Wat is je budget en wens eigenlijk?
En waarom ga je in Nijmegen wonen als je in Tilburg studeerd?
zeg maar wanneer je eens een keer kanquote:Op zondag 30 mei 2010 20:42 schreef Mikkie het volgende:
Wanneer gaan we weer meeten?
Swarmi, Yashi, IB, Catan...?
Mij part!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
zeg maar wanneer je eens een keer kanMij part kan het ook een keer een doordeweekse avond..
Mja, het zal wel afhankelijk zijn van mijn planning inderdaadquote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
zeg maar wanneer je eens een keer kanMij part kan het ook een keer een doordeweekse avond..
Jeej, een fok-meet!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
11e zou wel kunnen, 12e niet want dan komt er al een vriend van IB hier.. 18e zou ook wel kunnen
Ook even kijken hoe Swarmi zit. En Swine wellicht?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
11e zou wel kunnen, 12e niet want dan komt er al een vriend van IB hier.. 18e zou ook wel kunnen
Ik wil de nodige wedstrijden wel zien, maar die ceremonie kan me gestolen wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moeten jullie de openingsceremonie vant wk niet kijken dan
Still down helaas!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Mikkie het volgende:
LR, morgen hockeyen of ben je nog geblesseerd?
Ligt eraan waar ze over gaanquote:Op maandag 31 mei 2010 08:43 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen. Iemand tijd over om mijn tentamens te gaan leren?
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awarenessquote:Op maandag 31 mei 2010 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze over gaan![]()
Mogguh menschen
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awareness
Jeetje dat klinkt dufquote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awareness
Best oké nogquote:
De enige reden dat dit geaccepteerd wordt is omdat het grote broertje van Israel al jaren de hand boven het hoofd van de zionisten houdt, gelukkig begint dat nu allemaal wat minder te worden sinds het grote broertje een andere leider heeft die het allemaal niet zo ziet zitten met betrekking tot hun beleid ten opzichte van Israel.Ik bedoel 60 jaar dezelfde kaart spelen, op een gegeven moment is de koek gewoon opquote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Swine het volgende:
[Upd] Israël valt hulpvloot Gaza aan
Gaat er flink op daar zeg. Hoe kan het zo zijn dat Israel door de internationale gemeenschap niet wordt teruggefloten. Dat ze meningsverschillen hebben met de palastijen kan, maar het is toch inhumaan om de boel te laten verhongerenIk heb me er niet in verdiept hoor, er zal vast nog veel achter zitten. Religieuzen zijn zo vermoeiend
Mooi! Minder zenuwachtig dit keer?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Best oké nogGing wel als een malle, tien miuten per opdracht is echt bizar weinig
Heb er eigenlijk nog wel goede hoop in dat ik het gehaald heb. En bij jou?
I knowquote:
Die eerste 2 klinken nog best leuk! Leer jij dan mijn maag-, darm-, en leverziekten?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die zijn ook wat makkelijker te leren omdat ze wat concreter zijn. Ik vind die managementvakken wel leuk in de les zelf, maar leren is vaagheid ten topquote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die eerste 2 klinken nog best leuk! Leer jij dan mijn maag-, darm-, en leverziekten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |