quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mja, 2e is ook niet slechtquote:Op zondag 30 mei 2010 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat wij zo hoog zouden eindigen.
Hé, bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef Folkker het volgende:
aaah de grijze wolven op FOK!
Enige wat ik zo jammer vind aan Istanbul zijn die Turkse vlaggen die je overal ziet, als je op de Bosporus aan het varen bent kun je denk ik met het blote oog wel 1000 Turkse vlaggen tellen en met een goede verrekijker wel 10.000 Turkse vlaggen en sommige zijn ook 20 bij 30 meter, vind dat chauvinistische extreem overdreven vaderlandse liefde.
Veder vind ik Turken wel oke, en die Turkse kaaswijven vind ik lekker geil, die zijn heet in bed.
Huile.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef Folkker het volgende:
Enige wat ik zo jammer vind aan Istanbul zijn die Turkse vlaggen die je overal ziet, als je op de Bosporus aan het varen bent kun je denk ik met het blote oog wel 1000 Turkse vlaggen tellen en met een goede verrekijker wel 10.000 Turkse vlaggen en sommige zijn ook 20 bij 30 meter, vind dat chauvinistische extreem overdreven vaderlandse liefde.
Veder vind ik Turken wel oke, en die Turkse kaaswijven vind ik lekker geil, die zijn heet in bed.
Ik dacht dat Kroaten geen vrienden waren van de Turken, maar misschien ken ik de verkeerde Kroaten.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
De punten die we van West-Europa kregen vielen zwaar tegen. Maar 12 punten van Kroatië? What happened?
Nou nou, bofkont.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef Folkker het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkse heb ik geneukt, lekkere Sengul. als er nog meer van dit soort Turken in Nederland willen wonen zijn ze wat mij betreft welkom
Nazi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
"Geen punten vanuit Isreal".
Heeft niets met de Grijze Wolven te maken.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef Folkker het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Haatzaaierquote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd niet van Turkse vlaggen, vind ze te dominant in het straatbeeld aanwezig.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft niets met de Grijze Wolven te maken.
Turkse vlaggen..
Cool story, dude.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef Folkker het volgende:
[..]
Ik houd niet van Turkse vlaggen, vind ze te dominant in het straatbeeld aanwezig.
Hier in Groningen gingen Turken allemaal de straat op met grote Turkse vlaggen toen Turkije een wedstrijd had gewonnen, ik dacht wat krijgen we nou? Dus ik riep Holland! Holland! en nee, niemand begon mij te klappen ze gingen ook Holland Holland roepen![]()
![]()
Zolang Turken ook liefde en respect voor Holland hebben heb ik respect voor hun, anders enkele reis koerdistan graag
Hé, tof dat je dit met ons deelt! Echt helemaal toppie. Ik noteer het in mijn boek vol met belangrijke levenslessen.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef Folkker het volgende:
[..]
Ik houd niet van Turkse vlaggen, vind ze te dominant in het straatbeeld aanwezig.
Hier in Groningen gingen Turken allemaal de straat op met grote Turkse vlaggen toen Turkije een wedstrijd had gewonnen, ik dacht wat krijgen we nou? Dus ik riep Holland! Holland! en nee, niemand begon mij te klappen ze gingen ook Holland Holland roepen![]()
![]()
Zolang Turken ook liefde en respect voor Holland hebben heb ik respect voor hun, anders enkele reis koerdistan graag
Oei.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat. Dit. KAN! In. Nederland!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef IHVK het volgende:
Zo ik liep laatst over straat en ik zag allemaal Nederlanders. En niemand ging mij klappen.
En toen?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef Folkker het volgende:
[..]
![]()
Daar ben je te schattig voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef IHVK het volgende:
Zo ik liep laatst over straat en ik zag allemaal Nederlanders. En niemand ging mij klappen.
ZO DIT IS ECHT ZO'N MOOI VERHAAL NOOHquote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik liep laatst over straat en toen zag ik een naar wiet ruikende zwerver.![]()
Misschien omdat je zelf ook een Nederlander bent een Nederlands paspoort hebt en hier geboren bent.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef IHVK het volgende:
Jij zei toch dat iedereen die het songfestival volgde een turkse homo was. Dan heb je het over jezelf afgeroepen.quote:
Ja ik denk het.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:50 schreef Folkker het volgende:
[..]
Misschien omdat je zelf ook een Nederlander bent een Nederlands paspoort hebt en hier geboren bent.
Als je in Turkije loopt zeggen ze ook dat je een Nederlander bent.
Weet je, Turken die je op een krukje drukken je 30 paar nep nike air max om je voeten doen en vervolgens je smeken om terug te komen als je niets koopt zijn pas grappig.quote:
Jammer dat je daar gewoon een Nederlandse toerist bent.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik denk het.
Maar ik denk ook niet dat ze Turkse toeristen zomaar klappen hoor.
Just shut up. Please.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je, Turken die je op een krukje drukken je 30 paar nep nike air max om je voeten doen en vervolgens je smeken om terug te komen als je niets koopt zijn pas grappig.
Of Turken die 500 meter met een bundeltje sokken je achterna lopen omdat je je oog even op het bundeltje sokken liet vallen zijn pas schattig.
Of Turken die je meenemen naar een hotel en wat geld willen voor de tip en je over je 3 dagen baard heen gaan aaien, en je een klein glaasje thee aabieden zijn pas lijp.
Of Turken die al hun waterpijpen demonstreren zijn pas master.
Eigenlijk zijn bijna alle Turken cool
Weet je welke Turken mijn favoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsnel bijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.quote:
En nu?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je, Turken die je op een krukje drukken je 30 paar nep nike air max om je voeten doen en vervolgens je smeken om terug te komen als je niets koopt zijn pas grappig.
Of Turken die 500 meter met een bundeltje sokken je achterna lopen omdat je je oog even op het bundeltje sokken liet vallen zijn pas schattig.
Of Turken die je meenemen naar een hotel en wat geld willen voor de tip en je over je 3 dagen baard heen gaan aaien, en je een klein glaasje thee aabieden zijn pas lijp.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je welke Turken mijn fasvoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsbel bvijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.
of Nederlanders die over Turken zeiken, maar toch zo gierig en zielig als de pest zijn om alleen maar een vakantie naar Turkije kunnen boeken..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef Folkker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan wel weten waar z'n huis woont en z'n bed slaapt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:58 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ze Folkker op hababam misschien wel leuk vinden.
Ik boek nooit een vakantie naar Turkije, ik ga er gewoon met de trein heen als een echte schooier.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:58 schreef Thanaz het volgende:
[..]
of Nederlanders die over Turken zeiken, maar toch zo gierig en zielig als de pest zijn om alleen maar een vakantie naar Turkije kunnen boeken..
mango en cola..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je welke Turken mijn favoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsnel bijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.
Ik vind het schattig.quote:
Ik zal wat anders in je investeren als je zo doorgaat.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
O ja in mij hoef je geen moeite meer te investeren.
Ik zal wat anders in je investeren als je zo doorgaat.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
O ja in mij hoef je geen moeite meer te investeren.
Verkapte ik-ga-naar-de-hoeren post.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je welke Turken mijn favoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsnel bijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.
Vrouwen met hoofddoekje zijn geen hoeren he?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:06 schreef Thanaz het volgende:
99% van de hoeren in Turkije heeft AIDS.. dus gefelicifokteerd..
gast ga lekker slapen, en doe morgen een HIV test..quote:Op zondag 30 mei 2010 01:10 schreef Folkker het volgende:
[..]
Vrouwen met hoofddoekje zijn geen hoeren he?
=neen=quote:Op zondag 30 mei 2010 01:13 schreef Thanaz het volgende:
[..]
gast ga lekker slapen, en doe morgen een HIV test..
zij is geeneens Turks.. & QFT..quote:Op zondag 30 mei 2010 01:16 schreef Folkker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan mag jij er ook een doen, want je vrouw lijkt mij ook een niet al te betrouwbaar persoontje
Wat pics waar pics hoe pics geef pics?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:46 schreef IHVK het volgende:
Ik moet nog steeds aan die foto van gisteren denken als ik hier kom
17 damn je wordt oud.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
dinsdag 17..ben er nog niet uit of ik het echt ga vieren
Wacht maar, nog een paar maandjes en je hebt huid als papyrus, geen haar meer op je hoofd en en rochelstem van hier tot ginder.quote:
Je bent zeker een betrouwbare bron omdat je dit zelf al hebt ervaren?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, nog een paar maandjes en je hebt huid als papyrus, geen haar meer op je hoofd en en rochelstem van hier tot ginder.
Ik analyseer mijn omgeving grondig.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent zeker een betrouwbare bron omdat je dit zelf al hebt ervaren?
Ik word mooier met de jaren.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
jij zal er zeker eerder bij zijn dan ik wik
jij oudje
Hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een coolstory voor de turken hier (wik gebruik googletranslator)
er kwamen twee turkse vrouwen aan m'n kassa met nog zo'n gast
zegt eentje: bu cocuk bence cok saf
vroeg me wel af of ze niet doorhad dat ik het hoorde
Ze zouden eens moeten weten over wie ze het hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ze vonden jou een naief kind?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Was je toevallig in de stedelijkste stad der steden (Rotterdam)?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:07 schreef Ayca het volgende:
Ik zag iemand die heel erg op Wik leek gisteren
Neequote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was je toevallig in de stedelijkste stad der steden (Rotterdam)?
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zouden eens moeten weten over wie ze het hebben.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik word hier agressief van, hè, teamgenoten die amper werk doen en dan ook nog gaan zeiken als ik vraag of ze NU hun verslagje van 150 woordne kunnen schrijven zodat ik het uit kan printen, in kan leveren en mijn trein kan halen![]()
![]()
Dit bewijst maar weer eens dat je in je eentje sterker staat, fuck teamworkquote:Op zondag 30 mei 2010 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik word hier agressief van, hè, teamgenoten die amper werk doen en dan ook nog gaan zeiken als ik vraag of ze NU hun verslagje van 150 woordne kunnen schrijven zodat ik het uit kan printen, in kan leveren en mijn trein kan halen![]()
![]()
volgens mij kan pienter heel goed samen met saf zijn hoor.. hangt er natuurlijk vanaf welke betekenis je hangt aan pienterquote:
Whehequote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
vooroordelen door gezichtquote:Op zondag 30 mei 2010 14:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe.
Waarom dachten ze nou dat jij saf bent ... vooroordelen.
Wat is jouw functie?quote:
Vriend van mij begint er net overquote:Op zondag 30 mei 2010 16:25 schreef zarGon het volgende:
WTF, het begint opeens te onweren in Delft. Hagel en shit. The fuck.
Ik snap het gesprek niet helemaal... Probeerde jij en Hasan 'F' voor de gek te houden?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij had dus vanaf het begin door dat het nep was
Jaa en Hasan is trouwens Aycaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik snap het gesprek niet helemaal... Probeerde jij en Hasan 'F' voor de gek te houden?En wie is F eigenlijk?
Wat is er mis met je oude stijltangquote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoi Julide. Ik wil een nieuwe stijltang.maar welke?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik lees niets over seks
wik doe normaal man
Hmm. Ik weet het nietquote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb er eentje van Babyliss maar hij stijlt niet meer zo goed als de eerste keer....
Goed filmpje, het maakt een hoop duidelijk voor mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
Over de positie van vrouwen en roddelen.
In de film is het geniaal uitgewerkt trouwens, dan gaat ze heel de buurt vragen wat ze ervan zouden vinden als ze uitging en een bepaalde jurk met inkijk zou dragen.![]()
#positievanvrouwen
ik heb niets gezegd...quote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]? Seksisme, bilmiyorem, seksisme. Zeggen dat het de taak van de vrouw is om te koken en voor de kinderen te zorgen en zo
![]()
Ik heb toch beetje uitgelegd.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed filmpje, het maakt een hoop duidelijk voor mij.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk misschien moet je de tekst van het filmpje even uittypen en vertalen
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:41 schreef Ayca het volgende:
dat gesprek ging nog verder btwmaar toen moest ik eten dus stopte we maar
Is er iets met jouw n-toets aan de hand of zo?quote:
Wat een zwaarmoedig lied.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Wat zullen mensen zeggen
Mag het ma?
Ja van mij wel, maar wat zullen mensen zeggen
Wat is er van mij geworden.
Ik word overal weggestuurd.
Ik ben al overal geweest, ik heb hier genoeg van.
Ik heb het iedereen gevraagd.
En steeds was ik een slecht persoon.
Wat zullen mensen zeggen (X 5)
Ja het is weer begonnen ze is weer buiten
Ze laat weer heel haar lichaam zien aan andere mensen
Ze is in het midden van de nacht thuisgebracht door één of andere man
ze was dronken en heeft problemen veroorzaakt in het flatgebouw
als die man nog ene keer in deze buurt komt, kijken of hij nog kan lopen
Hoe kunnen wij niet naar haar kijken en naar haar roepen als ze zich zo kleed
Wat zal men zeggen (X heel vee)
Gelukkig zijn er films en muziek om kritiek op de hedendaagse samenleving te uiten.quote:
Precies.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er films en muziek om kritiek op de hedendaagse samenleving te uiten.
cool storyquote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Nee![]()
Torrie
Torrie is een Schotse jongensnaam. Het betekent `van de ruige heuvels.`
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zei het trouwens omdat jij je alles altijd zo goed herinnert
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We moesten voor biologie een opdracht maken in het park. Gingen we eerst namen noteren, ik zeg zo tegen een vriendin: schrijf op tor mor. Schreef ze het nog serieus op ook en vroeg Emel wat zijn dat eigenlijk? Ben te erg gewend aan dat gebruik.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben relativering melativeringdan anlamammmmmmmmm
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
Ik wil even zeggen Bilmi dat ik van je houdje bent wat vreemd.. maar je maakt me altijd aan het lachen
quote:
Met de vele ruzies.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:58 schreef IHVK het volgende:
Het is op zich wel raar dat we al onze gesprekken met elkaar kunnen teruglezen.
En jij kunt ook nog eens de edits teruglezenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:58 schreef IHVK het volgende:
Het internet vergeet niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:58 schreef IHVK het volgende:
ja laten we dat gaan doenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
misschien moeten we voortaan gewoon protected twitteren om onze privacy te waarborgen.
Nee, maar wat is het nut daarvanquote:Op zondag 30 mei 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar je bent nu te lui om het op te zoeken?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
Wat zei jij ook alweer tegen mij Emel.
O ja. Schijnheilig.
GENUSBUTEOquote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie huurt er een schrijver in om deze topics on boekvorm uit te geven?
Die moet het dan gewoon gratis doen. Interessante materie hoor, dit topic.quote:
zeker..quote:Op zondag 30 mei 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die moet het dan gewoon gratis doen. Interessante materie hoor, dit topic.
Bestseller.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vooral het deel over Turk zijn, wie het meest Turk is en aanvallen over de islam moeten erin verwerkt worden.
Oh, ik dacht meer aan een prominente rol voor ervaren wereldburgers zoals ondergetekende.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vooral het deel over Turk zijn, wie het meest Turk is en aanvallen over de islam moeten erin verwerkt worden.
Nee dat is interessantquote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan een prominente rol voor ervaren wereldburgers zoals ondergetekende.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
Maar goed na deeltje hoeveel kwamen jullie leuke mensen eigenlijk allemaal?
Hier begon het allemaal meequote:
En ook in dat topic waren we aan het terugblikken.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Je kreeg wel de harde newbie behandeling.
Hoezo?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk nee je blijft hier tot je getrouwd bent
De eerste post van deze topicreeksquote:Op woensdag 13 september 2006 19:59 schreef IHVK het volgende:
Nederlanders met Turkse afkomst dus
Vraag ik me dus af:
Wat ik weet:
Ik,
Devrim,
muhammed_ali,
Kirmizi,
cikolata
Emel
verder?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:11 schreef saban het volgende:
Ayca je bent Turks als het goed is?
Je bent welkom in ons Turenreeks: Turken op Fok! # 121 - Vieren de overwinning van Galatasaray
Jaja.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niets, wil het gewoon weten.
Puur interesse.
Ik heb mij een maand voor dat topic geregistreerd. 4 jaar geleden alweerquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef Thanaz het volgende:
CEKILIINNNNNNNNN ULANNNNNNN..
MUHAHAHAHAHAHHAHAH.. trollzzzzzzz
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:11 schreef Thanaz het volgende:
met 500 a 600 euro hou ik dan nog geld om te kunnen sparen voor een vakantie, het wordt allemaal heel krap..lekker kleding shoppen zit er ook niet meer in.. laat staan als ik met chicks af en toe wat leuks wil gaan doen.. man ik wist niet dat het zo tough was..
Tussen 22:30-23:30 uurquote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef IHVK het volgende:
Wat is de beste tijd om op te slapen als je 06.30 op moet?
10 uur. Zo laat ging ik naar bed als ik om 6 uur op moest staan. Meestal viel ik rond een uur of 11 in slaap.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef IHVK het volgende:
Wat is de beste tijd om op te slapen als je 06.30 op moet?
Baas.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tussen 22:30-23:30 uur
Ik sliep ruim 4 uur vannacht
Ja het zal wel moeten. Ik moet even deze statistiek week bikkelen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
10 uur. Zo laat ging ik naar bed als ik om 6 uur op moest staan. Meestal viel ik rond een uur of 11 in slaap.
Oh ja joh?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder en haar vriendinnen vandaag over Sieneke:
Ne kadar guzel ve tatli kiz!!!!
Statistiek was een makkie bradda:quote:Op zondag 30 mei 2010 21:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het zal wel moeten. Ik moet even deze statistiek week bikkelen.
Ook al heb ik het boek niet.
Kut bol.com![]()
quote:Quantitative Methods & Techniques: Statistics (IBA) 8.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |