abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82001504
Nederland maar ook andere West-Europese landen zoals Duitsland, Frankrijk, en Engeland gaan zwaar gebukt onder de allochtone-bezetting en overname. Deze gasten hebben hier één enkele intentie: het land overnemen en vervormen naar hun eigen waarden en normen.

Die waarden en normen wat ze hanteren in hun eigen (vaak derde-wereld landen) zijn echter anders dan de oer-Nederlandse waarden en normen. Daar lopen vrouwen rond als onzichtbare mummies of bivakmuts-dragende overvallers want zij moeten zich blijkbaar ergens voor schamen. (dat ze in zulke landen moeten leven).

Wij verkeren in een financiële crisis door toedoen van deze nutteloze immigratie. De meeste niet Westerse moslim-gasten dragen weinig bij aan de samenleving. De meesten komen er ook niet om geavanceerde studie of opleiding te volgen zoals richting arts, jurist, bedrijfsondernemer, etc etc.

Nee, ze komen hier om frietjes en burgers te flippen, of taxi te rijden, als vuilnisman te werken, en onze ruiten en glazen schoon te wissen. Hebben we ze dus ECHT NODIG??? Is dit werk dat niet verricht kan worden door Westerlingen?

Laat Nederland niet verder zakken tot een derde wereld land doordat wij straks voor het gros uit derde wereld-land bewoners bestaan die achterlijke levensopvattingen op na houden (zoals vrouwenonderdrukking). Er is genoeg schade gedaan de laatste decennia. Tijd om eens de tij te keren.

Stem PVV.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:28:45 #2
304882 Miss-me
one in a million.
pi_82001536
ik geef me stem aan me ouders
X
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:29:39 #3
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82001604
Crisis verwijten aan immigratie.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_82001668
Blijf lekker verder dromen

De PVV is een zooitje ongeregeld dat het nog geen 4 jaar meer meegaat
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:30:39 #5
304882 Miss-me
one in a million.
pi_82001677
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Twizu het volgende:
Nou...
X
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 23:30:50 #6
230491 Zith
pls tip
pi_82001687
quote:
Nederland maar ook andere West-Europese landen zoals Duitsland, Frankrijk, en Engeland gaan zwaar gebukt onder de allochtone-bezetting en overname. Deze gasten hebben hier één enkele intentie: het land overnemen en vervormen naar hun eigen waarden en normen.
Hitler vertelde de Duitsers ook dat de Joden de macht wilden en de Christelijke cultuur wilde verwerpen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:31:15 #7
294141 tarantism
hups in die kont
pi_82001709
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Twizu het volgende:
Crises worden altijd geweten aan ongerelateerde oorzaken. Zo kun je de oorzaak aanpakken zonder iets in het systeem aan te passen. Alleen mensen die nooit fatsoenlijk onderwijs hebben gevolgd en nooit een boek lezen trappen hier telkens weer in
pi_82001718
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef wesp40 het volgende:
Stem PVV.
pi_82001800
quote:
Tijd om eens de tij te keren.

Stem PVV.
!
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:34:04 #10
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_82001888
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef tarantism het volgende:

[..]

Crises worden altijd geweten aan ongerelateerde oorzaken. Zo kun je de oorzaak aanpakken zonder iets in het systeem aan te passen. Alleen mensen die nooit fatsoenlijk onderwijs hebben gevolgd en nooit een boek lezen trappen hier telkens weer in
Nee, mensen die de waarheid niet willen zien.

Uit een rapport uit FR is gebleken dat de massa-immigratie de economische groei met 2/3 reduceerde. Leuke cijfers? Nee. De realiteit? Ja.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:34:48 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82001949
Zelfs al ben je het tijdens een vlaag van verstandsverbijstering volledig eens met de conclusies in de OP zie ik nog steeds niet hoe je dan tot de conclusie kan komen dat je dus op PVV moet stemmen.

Ik heb liever iemand die rechtvaardig de problemen oplost.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_82001962
Ja, godver, vorige week m'n fiets geconfisceerd, gister m'n moeder gestenigd, vandaag m'n huis in de kreukels door een Hezbollah-raket. Stop de overname van Nederland nu, stem PVV
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Forum Admin donderdag 27 mei 2010 @ 23:35:14 #14
35723 crew  GGMM
pi_82001982
Ik stem nog liever op de partij voor dieren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:37:14 #15
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_82002100
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef SpecialK het volgende:
Zelfs al ben je het tijdens een vlaag van verstandsverbijstering volledig eens met de conclusies in de OP zie ik nog steeds niet hoe je dan tot de conclusie kan komen dat je dus op PVV moet stemmen.

Ik heb liever iemand die rechtvaardig de problemen oplost.
Oke, hoe los je de problemen die we nu hebben volgens jou op. Ik heb nu wel genoeg gehoord waarom de oplossingen van de PVV niet salonfähig zijn, maar welke oplossingen zie jij? Hoe denk jij de immigratie problemen op te lossen?
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:38:05 #16
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82002145
Iedereen kraakt de PVV af om immigratie beleid. Ik vind dat ze verder zeer goede standpunten hebben.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:40:24 #17
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_82002275
quote:
Belachelijk paranoïde waanidee. De meeste immigranten komen hier omdat ze juist vluchten voor de armoede en onderdrukking in hun eigen land, niet om ''de boel over te nemen''. Dat is gewoon zielige propaganda, bedacht door idioten.

En los van dat hele immigratie-issue, Wilders zijn partij is gewoon net zo onrealistisch raar conservatief bezig als de SP. Hun economische programma lijkt nergens naar, en die idiote anti-Europa houding is al helemaal de pest.

Een stem op Wilders is een stem op achteruitgang en verval van Nederland.
pi_82002343
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Iedereen kraakt de PVV af om immigratie beleid. Ik vind dat ze verder zeer goede standpunten hebben.
Ga dan voor de SP,
Geert heeft zo ondertussen hun hele programma overgenomen
pi_82002362
Ik had gisteren (bleek achteraf toen ik thuis was) te veel betaald voor mijn boodschappen. Toen ik diezelfde morgen op weg was naar mijn werk ging een brug open, omdat er een boot aankwam, ik kwam te laat daardoor. Vorige week nog, ik liep naar buiten, het was mooi weer.. stap ik pardoes in een hondendrol!
En daarom stem ik PVV.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:43:50 #20
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82002458
Volgens mijn weten worden immigranten in Duitsland gewezen op hetgeen zij behoren te doen willen zij inburgeren!
Velen moeten verplicht duits leren, logisch toch?
En zich leren aanpassen...zo niet krijg je geen verblijfsvergunning...
waarom zeiken zoveel Nederlanders over Wilders...hij zegt tenminste iets.
Verder doet niemand het..hoe moet dit verder gaan dan?

Wil je een hoofddoek dragen prima doe dat lekker ergens anders joh!
Met carnaval prima hoor geen probleem mee maar in je dagelijkse bestaan..niet hier aub!
pfff
maar tis puur opzet van hen, ze moeten perse hun zin krijgen!
schei uit.
Doe maar gewoon doe je al gek zat!
Snollebolt
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:44:22 #21
304906 mmooij
jumpjump!!
pi_82002497
[img][/img]
All the single lady's
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:44:29 #22
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82002506
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ga dan voor de SP,
Geert heeft zo ondertussen hun hele programma overgenomen
Nou sp met pvv in de regering lijkt me best een goed plan!
Snollebolt
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:47:16 #23
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_82002678
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Belachelijk paranoïde waanidee. De meeste immigranten komen hier omdat ze juist vluchten voor de armoede en onderdrukking in hun eigen land, niet om ''de boel over te nemen''. Dat is gewoon zielige propaganda, bedacht door idioten.
In een Frans Raport (Le coût réel de l’immigration en France) zijn de tot de conclusie gekomen dat de economische groei met 2/3 werd gereduceerd. En dat jij dat propagandaverhaaltje van de PvdA nog echt geloofd dat de immigranten vluchtelingen zijn stuit me tegen het hart. Medewerkers van het IND zeggen dat het voornamelijk 'gezinshereniging' is (bijv. een Marokkaan die 9 gezinnen herenigd).
quote:
En los van dat hele immigratie-issue, Wilders zijn partij is gewoon net zo onrealistisch raar conservatief bezig als de SP. Hun economische programma lijkt nergens naar, en die idiote anti-Europa houding is al helemaal de pest.
Weet je wat pas raar is? Het EU landbouw beleid. Van elke Euro die naar de EU gaat, gaat 45% (!) naar het landbouw beleid. En maar zeggen dat de EU het beste is wat ons is overkomen. EEG = Oké, de EU niet.
quote:
Een stem op Wilders is een stem op achteruitgang en verval van Nederland.
Een stem op Wilders is een stem op vooruitgang en opbouw van Nederland.
pi_82002682
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef OldJeller het volgende:
Ik had gisteren (bleek achteraf toen ik thuis was) te veel betaald voor mijn boodschappen. Toen ik diezelfde morgen op weg was naar mijn werk ging een brug open, omdat er een boot aankwam, ik kwam te laat daardoor. Vorige week nog, ik liep naar buiten, het was mooi weer.. stap ik pardoes in een hondendrol!
En daarom stem ik PVV.
.
pi_82002704
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wil je een hoofddoek dragen prima doe dat lekker ergens anders joh!
Met carnaval prima hoor geen probleem mee maar in je dagelijkse bestaan..niet hier aub!
pfff
maar tis puur opzet van hen, ze moeten perse hun zin krijgen!
schei uit.
Doe maar gewoon doe je al gek zat!
Het klinkt allemaal wel leuk, maar wie/wat bepaald de standaard dan??
Ik erger me namelijk kapot aan je Uggs.
maar tis puur opzet van jou, je moet perse je zin krijgen!

doe maar gewoon.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Nou sp met pvv in de regering lijkt me best een goed plan!
Klinkt ook leuk, maar gaat m zekers niet worden
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:52:30 #26
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_82002943
quote:
Overname? Hoeveel zetels hebben de Islamitsche partijen in de kamer? Hoeveel vakbonden zijn er opgericht door de Moslims? Hoeveel televisieomroepen zijn er?

Op de twee omroepjes na die alleen op zondagmiddag uitzenden, is het antwoord nul. Hoe kun je dan zeggen dat Moslims dit land overnemen.

'Ja maar het worden er steeds meer'. Ja, en dat betekent dat elke Moslim op dezelfde manier blijft geloven zoals pa en ma. Als dat zo was, had Nederland slechts drie partijen: SGP, CDA en Christenunie.

Turken en Marokkanen pruimen elkaar niet. Net zoals Berbers en andere Marokkanen elkaar ook niet zo mogen. En die gaan ons overnemen? Ik ben heel bang.

De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_82003028
quote:

Dit is trouwens zo´n veelgehoord geouwehoer.
Ik woon in Nederland en ik ben meer dan 25 keer binnen Nederland verhuisd en er is helemaal geen sprake van overname en laat staan bezetting. Waar haal jij dit vandaan?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:01:20 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82003389
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Holograph het volgende:

[..]

Oke, hoe los je de problemen die we nu hebben volgens jou op. Ik heb nu wel genoeg gehoord waarom de oplossingen van de PVV niet salonfähig zijn, maar welke oplossingen zie jij? Hoe denk jij de immigratie problemen op te lossen?
Ik heb geen idee. Die mensen zijn hier nu. Aangezien vrijheid ons grootste goed is lijkt het mij dat we deze mensen gewoon langzaamaan zullen moeten verzadigen met onze cultuur.

Ben wel voor hevige aanpassingen qua immigratie. Geen gezinsherrenigingen meer. In de grondwet staat dat de staat niet mag discrimineren. Alle Nederlandse staatsburgers zijn wettelijk gezien gelijkwaardig. Maar dit geldt niet voor niet-Nederlanders. Daar mag je best als overheid op discrimineren. De huidige criteria zijn op basis van geld van de persoon die ze overhaalt en het halen van wat belachelijke toetsen en gewoon tijd... een overzichtelijke hoeveelheid tijd.

Discrimineer liever op opleidingsniveau. Wil je hier komen wonen? Prima... Laat je diploma maar zien. Wij hebben je nodig als je slim bent want wij zijn een kenniseconomie. Wel bij een universiteit die wij acceptabel vinden. Graag zelfs!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:01:28 #29
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82003399
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het klinkt allemaal wel leuk, maar wie/wat bepaald de standaard dan??
Ik erger me namelijk kapot aan je Uggs.
maar tis puur opzet van jou, je moet perse je zin krijgen!

doe maar gewoon.
[..]

Klinkt ook leuk, maar gaat m zekers niet worden
Nee omdat mensen zoals jij dus gewoonweg niet nadenken!
Get some brains
Snollebolt
pi_82003433
Toen ik een jaar of tien was kregen we rondom de verkiezingen flyers in Amsterdam. Die vielen dan voor alle bewoners centraal op de mat. Ik ging altijd de post halen en heb toen uitgebreid een flyer van de CP gelezen. Heel trots ging ik naar mijn ouders om te vertellen dat dit echt een goede partij was om op te stemmen.

TS doet me met dit topic weer aan die situatie denken.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:02:21 #31
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82003446
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Die mensen zijn hier nu. Aangezien vrijheid ons grootste goed is lijkt het mij dat we deze mensen gewoon langzaamaan zullen moeten verzadigen met onze cultuur.

Ben wel voor hevige aanpassingen qua immigratie. Geen gezinsherrenigingen meer. In de grondwet staat dat de staat niet mag discrimineren. Alle Nederlandse staatsburgers zijn wettelijk gezien gelijkwaardig. Maar dit geldt niet voor niet-Nederlanders. Daar mag je best als overheid op discrimineren. De huidige criteria zijn op basis van geld van de persoon die ze overhaalt en het halen van wat belachelijke toetsen en gewoon tijd... een overzichtelijke hoeveelheid tijd.

Discrimineer liever op opleidingsniveau. Wil je hier komen wonen? Prima... Laat je diploma maar zien. Wij hebben je nodig als je slim bent want wij zijn een kenniseconomie. Wel bij een universiteit die wij acceptabel vinden. Graag zelfs!
Waarom geen gezinshereniging?
Mag van mij allemaal mits men zich net weet te gedragen!
Snollebolt
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:05:24 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82003602
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Waarom geen gezinshereniging?
Mag van mij allemaal mits men zich net weet te gedragen!
Dat is het probleem juist. Wat versta jij onder je wel of niet gedragen? Is de wet strenger voor iemand die zojuist een nederlands paspoort heeft gehad dan? Dat is in strijd met de grondwet.
pi_82003653
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Roellie80 het volgende:
Blijf lekker verder dromen

De PVV is een zooitje ongeregeld dat het nog geen 4 jaar meer meegaat
Nee de laatste 4 kabinetten gingen lang mee...
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:06:32 #34
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82003661
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is het probleem juist. Wat versta jij onder je wel of niet gedragen? Is de wet strenger voor iemand die zojuist een nederlands paspoort heeft gehad dan? Dat is in strijd met de grondwet.
Je weet toch wat aanpassen is?
Nou dat.
Snollebolt
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:06:50 #35
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82003680
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef Chinless het volgende:

[..]

Nee de laatste 4 kabinetten gingen lang mee...
Pvv erbij is niks mis mee!
Snollebolt
pi_82003701
Beetje mixen, goed voor de genenpoel. Een beperkte poel leidt tot paupers die moeilijk een baan kunnen houden en klagen over alles wat ze niet begrijpen. De gemiddelde PVV-stemmer dus.
pi_82003749
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Je weet toch wat aanpassen is?
Nou dat.
Weet jij wat aanpassen is?

Ik heb altijd het idee dat PVV-ers integratie met assimilatie verwarren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_82004011
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Nee omdat mensen zoals jij dus gewoonweg niet nadenken!
Get some brains
sorry?!
kijk gewoon naar de geschiedenis, dan weet je wat er gebeurt als je meegaat in die propaganda
pi_82004153
Mensen die hier de sarcasme niet van inzien.

____
pi_82004267
quote:
Ik stopte hier met lezen. Xenofoob.

[ Bericht 5% gewijzigd door n3z op 28-05-2010 00:28:59 ]
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:20:44 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_82004284
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Weet jij wat aanpassen is?

Ik heb altijd het idee dat PVV-ers integratie met assimilatie verwarren.
True
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:22:31 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_82004361
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:20 schreef n3z het volgende:

[..]

Ik stopte hier met lezen. Xenefoob.
De topics worden echt met de de dag dubieuzer..
Geen objectieve bronnen etc.. Gewoon onderbuikgevoelens in een topic en daaien maar..

Ben een beetje teleurgesteld, vond de mods hier zoveel beter dan in POL..

PS juiste woord is xenofoob
pi_82005271
Kan TS alleen maar gelijk geven , wat is er nou fout met het trots zijn op je eigen cultuur en levenstijl terwijl je in je eigen land woonachtig bent? En mensen die roepen , ze hebben toch nog geen eigen partijen , kamers en tv omroepen , nou tien jaar geleden had je ook zo'n hoofddoeken debat of jihad achtige moorden niet verwacht wel nou is het geschiedenis.
Die moslims waren welkom als gastarbeider destijds het waren dus goedkope werkkrachten maar voor hen was het ook goed verdienen. En eens er geen werk meer voor hen was , was het dus de bedoeling dat deze gastarbeiders (let op : GASTarbeider dus was het niet de bedoeling dat ze hier ineens bleven en een hoop kinderen begonnen te kweken) terug naar hun land van herkomst gingen en zo daar de economie en koopkracht van de mensen daar wat te verbeteren.
In West-Europa is iedereen behalve moslims welkom in mijn mening . Zuid-Amerikanen, Afrikanen , mede Europeanen , Aziaten enz. kunnen alleen maar een verrijking zijn in West-Europa aangezien zij niet zo'n opdringerig en enorm onderdrukkend geloof afkomen dat zo hard verschilt met de Westerse normen en waarden en ze soms zelfs tegenspreekt.

En bovenal : probeer maar n's een kerk te zetten in een moslimland , dat gebeurt daar in geen honderd jaar en als het dan gebeurt is het niet een kerk zoals wij die kennen maar enorm ondergedoken.
Het dragen van een kruisbeeld in het openbaar is in zo'n moslimland op eigen risico. Bovendien is 'een heilige oorlog' tegen het Westen aka de jihad een belangrijk hoofdstuk in hun heilig schrift en is dit volgens hen één van de middelen om in de hemel te geraken.
Het Christendom heeft niet zo'n 'oorlogspropaganda' , het spreekt zich wel streng uit tegenover ongelovigen maar naar wat ik heb gelezen en ondervonden is er absoluut geen oproepen tot oorlog te bespeuren in De Bijbel.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_82005340
Beste TS,

Waarom spreek je over "wij" en "hier" als je zelf in Amerika woont?

Waarom denk je dat je na één weekje vakantie in Nederland wel eventjes kan bepalen wat wij moeten gaan stemmen?

Ach ja, zeggen ze niet dat de beste stuurlui aan wal staan?

Groetjes,

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2010 00:53:59 ]
pi_82005356
Die 40 in je gebruikersnaam, die staat voor je IQ?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2010 01:23:01 ]
pi_82005554
Ik ben telkens opnieuw verbijsterd hoe mensen zo ongelofelijk beperkt kunnen zijn.
Die argumenten van TS...... het is van zo een simpelheid, dat ik denk dat die door hem zo verafschuwde "moslims" over honderd keer meer intelligentie en beschaafdheid beschikken dan hijzelf.

Zelfs de eerste de beste ongeintegreerde analfabetische Turk heeft meer verstand en realiteitszin dan TS'er zelf.

Kan er niet een partij komen die een uitzetting kan regelen voor mensen die te dom zijn dat ze uit hun ogen kijken?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_82005629
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:51 schreef Igen het volgende:
Beste TS,

Waarom spreek je over "wij" en "hier" als je zelf in Amerika woont?

Waarom denk je dat je na één weekje vakantie in Nederland wel eventjes kan bepalen wat wij moeten gaan stemmen?

Ach ja, zeggen ze niet dat de beste stuurlui aan wal staan?

Groetjes,
Dan heeft hij juist recht van spreken , want als buitenstaander vallen de plus en minpunten juist veel meer op dan als je inwoner bent van dat land aangezien je dan sommige dingen meer als 'normaal' gaat beschouwen en minder opvallen.
Bovendien is er in Amerika van dit islamisering probleem absoluut geen sprake , integendeel zij waarschuwen West-Europa voor de steeds groeiende moslim populatie in West-Europa dat dit wel is op een bepaalde dag foutief kan aflopen.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 01:01:30 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_82005655
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:

[..]

Dan heeft hij juist recht van spreken , want als buitenstaander vallen de plus en minpunten juist veel meer op dan als je inwoner bent van dat land aangezien je dan sommige dingen meer als 'normaal' gaat beschouwen en minder opvallen.
Bovendien is er in Amerika van dit islamisering probleem absoluut geen sprake , integendeel zij waarschuwen West-Europa voor de steeds groeiende moslim populatie in West-Europa dat dit wel is op een bepaalde dag foutief kan aflopen.
pi_82005873
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. In zo'n korte tijd kun je niet de hele maatschappij doorgronden. Je kan hoogstens een keertje tegen een louche taxichauffeur aanlopen en dan, op grond van de grote hoeveelheid bullshit die je vanuit Amerika in NWS hebt gelezen, denken dat heel Nederland net zo'n boevenbende als de taxibranche is en denken dat alles aan de Islam ligt. Beide dingen kloppen natuurlijk voor geen meter.
quote:
Ah, je bedoelt te zeggen dat ze allerlei dingen roepen zonder (uit eerste hand) te weten waar ze het nou eigenlijk over hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2010 01:11:03 ]
pi_82005953
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als een Amerikaan(se) vanuit een land dat typerend is voor een sterk chauvinistisch gevoel en fierheid op z'n eigen cultuur en creaties naar een stad in belgië of Nederland komt zal hij/zij zich sterk afvragen wat het regerende geloof in dat land is en of hij wel de juiste vlucht heeft genomen. Als het voor een persoon als ik die niets anders dan de aanwezigheid van moslims gekend storend en opvallend begint te worden dan kan je je wel voorstellen wat dat voor een Amerikaan is die sluiers en arabische opschriften op winkelramen en deuren enkel vanop tv kent.
In New York City is er wel een kleine moslimgemeenschap veronderstel ik , maar daar zie of hoor je niet veel van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')