Hitler vertelde de Duitsers ook dat de Joden de macht wilden en de Christelijke cultuur wilde verwerpenquote:Nederland maar ook andere West-Europese landen zoals Duitsland, Frankrijk, en Engeland gaan zwaar gebukt onder de allochtone-bezetting en overname. Deze gasten hebben hier één enkele intentie: het land overnemen en vervormen naar hun eigen waarden en normen.
Crises worden altijd geweten aan ongerelateerde oorzaken. Zo kun je de oorzaak aanpakken zonder iets in het systeem aan te passen. Alleen mensen die nooit fatsoenlijk onderwijs hebben gevolgd en nooit een boek lezen trappen hier telkens weer inquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef wesp40 het volgende:
Nederland maar ook andere West-Europese landen zoals Duitsland, Frankrijk, en Engeland gaan zwaar gebukt onder de allochtone-bezetting en overname. Deze gasten hebben hier één enkele intentie: het land overnemen en vervormen naar hun eigen waarden en normen.
Stem PVV.
Nee, mensen die de waarheid niet willen zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef tarantism het volgende:
[..]
Crises worden altijd geweten aan ongerelateerde oorzaken. Zo kun je de oorzaak aanpakken zonder iets in het systeem aan te passen. Alleen mensen die nooit fatsoenlijk onderwijs hebben gevolgd en nooit een boek lezen trappen hier telkens weer in
Kijk en genietquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Roellie80 het volgende:
Blijf lekker verder dromen
De PVV is een zooitje ongeregeld dat het nog geen 4 jaar meer meegaat
Oke, hoe los je de problemen die we nu hebben volgens jou op. Ik heb nu wel genoeg gehoord waarom de oplossingen van de PVV niet salonfähig zijn, maar welke oplossingen zie jij? Hoe denk jij de immigratie problemen op te lossen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef SpecialK het volgende:
Zelfs al ben je het tijdens een vlaag van verstandsverbijstering volledig eens met de conclusies in de OP zie ik nog steeds niet hoe je dan tot de conclusie kan komen dat je dus op PVV moet stemmen.
Ik heb liever iemand die rechtvaardig de problemen oplost.
Belachelijk paranoïde waanidee. De meeste immigranten komen hier omdat ze juist vluchten voor de armoede en onderdrukking in hun eigen land, niet om ''de boel over te nemen''. Dat is gewoon zielige propaganda, bedacht door idioten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef wesp40 het volgende:
Nederland maar ook andere West-Europese landen zoals Duitsland, Frankrijk, en Engeland gaan zwaar gebukt onder de allochtone-bezetting en overname. Deze gasten hebben hier één enkele intentie: het land overnemen en vervormen naar hun eigen waarden en normen.
Ga dan voor de SP,quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Iedereen kraakt de PVV af om immigratie beleid. Ik vind dat ze verder zeer goede standpunten hebben.
Nou sp met pvv in de regering lijkt me best een goed plan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ga dan voor de SP,
Geert heeft zo ondertussen hun hele programma overgenomen
In een Frans Raport (Le coût réel de l’immigration en France) zijn de tot de conclusie gekomen dat de economische groei met 2/3 werd gereduceerd. En dat jij dat propagandaverhaaltje van de PvdA nog echt geloofd dat de immigranten vluchtelingen zijn stuit me tegen het hart. Medewerkers van het IND zeggen dat het voornamelijk 'gezinshereniging' is (bijv. een Marokkaan die 9 gezinnen herenigd).quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Belachelijk paranoïde waanidee. De meeste immigranten komen hier omdat ze juist vluchten voor de armoede en onderdrukking in hun eigen land, niet om ''de boel over te nemen''. Dat is gewoon zielige propaganda, bedacht door idioten.![]()
Weet je wat pas raar is? Het EU landbouw beleid. Van elke Euro die naar de EU gaat, gaat 45% (!) naar het landbouw beleid. En maar zeggen dat de EU het beste is wat ons is overkomen. EEG = Oké, de EU niet.quote:En los van dat hele immigratie-issue, Wilders zijn partij is gewoon net zo onrealistisch raar conservatief bezig als de SP. Hun economische programma lijkt nergens naar, en die idiote anti-Europa houding is al helemaal de pest.
Een stem op Wilders is een stem op vooruitgang en opbouw van Nederland.quote:Een stem op Wilders is een stem op achteruitgang en verval van Nederland.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef OldJeller het volgende:
Ik had gisteren (bleek achteraf toen ik thuis was) te veel betaald voor mijn boodschappen. Toen ik diezelfde morgen op weg was naar mijn werk ging een brug open, omdat er een boot aankwam, ik kwam te laat daardoor. Vorige week nog, ik liep naar buiten, het was mooi weer.. stap ik pardoes in een hondendrol!
En daarom stem ik PVV.
Het klinkt allemaal wel leuk, maar wie/wat bepaald de standaard dan??quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wil je een hoofddoek dragen prima doe dat lekker ergens anders joh!
Met carnaval prima hoor geen probleem mee maar in je dagelijkse bestaan..niet hier aub!
pfff
maar tis puur opzet van hen, ze moeten perse hun zin krijgen!
schei uit.
Doe maar gewoon doe je al gek zat!
Klinkt ook leuk, maar gaat m zekers niet wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou sp met pvv in de regering lijkt me best een goed plan!
Overname? Hoeveel zetels hebben de Islamitsche partijen in de kamer? Hoeveel vakbonden zijn er opgericht door de Moslims? Hoeveel televisieomroepen zijn er?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef wesp40 het volgende:
Dit is trouwens zo´n veelgehoord geouwehoer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef wesp40 het volgende:
Ik heb geen idee. Die mensen zijn hier nu. Aangezien vrijheid ons grootste goed is lijkt het mij dat we deze mensen gewoon langzaamaan zullen moeten verzadigen met onze cultuur.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Oke, hoe los je de problemen die we nu hebben volgens jou op. Ik heb nu wel genoeg gehoord waarom de oplossingen van de PVV niet salonfähig zijn, maar welke oplossingen zie jij? Hoe denk jij de immigratie problemen op te lossen?
Nee omdat mensen zoals jij dus gewoonweg niet nadenken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal wel leuk, maar wie/wat bepaald de standaard dan??
Ik erger me namelijk kapot aan je Uggs.
Met carnaval prima hoor geen probleem mee maar in je dagelijkse bestaan..niet hier aub!
maar tis puur opzet van jou, je moet perse je zin krijgen!
doe maar gewoon.
[..]
Klinkt ook leuk, maar gaat m zekers niet worden
Waarom geen gezinshereniging?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Die mensen zijn hier nu. Aangezien vrijheid ons grootste goed is lijkt het mij dat we deze mensen gewoon langzaamaan zullen moeten verzadigen met onze cultuur.
Ben wel voor hevige aanpassingen qua immigratie. Geen gezinsherrenigingen meer. In de grondwet staat dat de staat niet mag discrimineren. Alle Nederlandse staatsburgers zijn wettelijk gezien gelijkwaardig. Maar dit geldt niet voor niet-Nederlanders. Daar mag je best als overheid op discrimineren. De huidige criteria zijn op basis van geld van de persoon die ze overhaalt en het halen van wat belachelijke toetsen en gewoon tijd... een overzichtelijke hoeveelheid tijd.
Discrimineer liever op opleidingsniveau. Wil je hier komen wonen? Prima... Laat je diploma maar zien. Wij hebben je nodig als je slim bent want wij zijn een kenniseconomie. Wel bij een universiteit die wij acceptabel vinden. Graag zelfs!
Dat is het probleem juist. Wat versta jij onder je wel of niet gedragen? Is de wet strenger voor iemand die zojuist een nederlands paspoort heeft gehad dan? Dat is in strijd met de grondwet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Waarom geen gezinshereniging?
Mag van mij allemaal mits men zich net weet te gedragen!
Nee de laatste 4 kabinetten gingen lang mee...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Roellie80 het volgende:
Blijf lekker verder dromen
De PVV is een zooitje ongeregeld dat het nog geen 4 jaar meer meegaat
Je weet toch wat aanpassen is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist. Wat versta jij onder je wel of niet gedragen? Is de wet strenger voor iemand die zojuist een nederlands paspoort heeft gehad dan? Dat is in strijd met de grondwet.
Pvv erbij is niks mis mee!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee de laatste 4 kabinetten gingen lang mee...
Weet jij wat aanpassen is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Je weet toch wat aanpassen is?
Nou dat.
sorry?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee omdat mensen zoals jij dus gewoonweg niet nadenken!
Get some brains
Ik stopte hier met lezen. Xenofoob.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef wesp40 het volgende:
Truequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Weet jij wat aanpassen is?
Ik heb altijd het idee dat PVV-ers integratie met assimilatie verwarren.
De topics worden echt met de de dag dubieuzer..quote:
Dan heeft hij juist recht van spreken , want als buitenstaander vallen de plus en minpunten juist veel meer op dan als je inwoner bent van dat land aangezien je dan sommige dingen meer als 'normaal' gaat beschouwen en minder opvallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:51 schreef Igen het volgende:
Beste TS,
Waarom spreek je over "wij" en "hier" als je zelf in Amerika woont?
Waarom denk je dat je na één weekje vakantie in Nederland wel eventjes kan bepalen wat wij moeten gaan stemmen?
Ach ja, zeggen ze niet dat de beste stuurlui aan wal staan?
Groetjes,
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Dan heeft hij juist recht van spreken , want als buitenstaander vallen de plus en minpunten juist veel meer op dan als je inwoner bent van dat land aangezien je dan sommige dingen meer als 'normaal' gaat beschouwen en minder opvallen.
Bovendien is er in Amerika van dit islamisering probleem absoluut geen sprake , integendeel zij waarschuwen West-Europa voor de steeds groeiende moslim populatie in West-Europa dat dit wel is op een bepaalde dag foutief kan aflopen.
Natuurlijk niet. In zo'n korte tijd kun je niet de hele maatschappij doorgronden. Je kan hoogstens een keertje tegen een louche taxichauffeur aanlopen en dan, op grond van de grote hoeveelheid bullshit die je vanuit Amerika in NWS hebt gelezen, denken dat heel Nederland net zo'n boevenbende als de taxibranche is en denken dat alles aan de Islam ligt. Beide dingen kloppen natuurlijk voor geen meter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Dan heeft hij juist recht van spreken , want als buitenstaander vallen de plus en minpunten juist veel meer op dan als je inwoner bent van dat land aangezien je dan sommige dingen meer als 'normaal' gaat beschouwen en minder opvallen.
Ah, je bedoelt te zeggen dat ze allerlei dingen roepen zonder (uit eerste hand) te weten waar ze het nou eigenlijk over hebben?quote:Bovendien is er in Amerika van dit islamisering probleem absoluut geen sprake , integendeel zij waarschuwen West-Europa voor de steeds groeiende moslim populatie in West-Europa dat dit wel is op een bepaalde dag foutief kan aflopen.
Als een Amerikaan(se) vanuit een land dat typerend is voor een sterk chauvinistisch gevoel en fierheid op z'n eigen cultuur en creaties naar een stad in belgië of Nederland komt zal hij/zij zich sterk afvragen wat het regerende geloof in dat land is en of hij wel de juiste vlucht heeft genomen. Als het voor een persoon als ik die niets anders dan de aanwezigheid van moslims gekend storend en opvallend begint te worden dan kan je je wel voorstellen wat dat voor een Amerikaan is die sluiers en arabische opschriften op winkelramen en deuren enkel vanop tv kent.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |