abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82001504
Nederland maar ook andere West-Europese landen zoals Duitsland, Frankrijk, en Engeland gaan zwaar gebukt onder de allochtone-bezetting en overname. Deze gasten hebben hier één enkele intentie: het land overnemen en vervormen naar hun eigen waarden en normen.

Die waarden en normen wat ze hanteren in hun eigen (vaak derde-wereld landen) zijn echter anders dan de oer-Nederlandse waarden en normen. Daar lopen vrouwen rond als onzichtbare mummies of bivakmuts-dragende overvallers want zij moeten zich blijkbaar ergens voor schamen. (dat ze in zulke landen moeten leven).

Wij verkeren in een financiële crisis door toedoen van deze nutteloze immigratie. De meeste niet Westerse moslim-gasten dragen weinig bij aan de samenleving. De meesten komen er ook niet om geavanceerde studie of opleiding te volgen zoals richting arts, jurist, bedrijfsondernemer, etc etc.

Nee, ze komen hier om frietjes en burgers te flippen, of taxi te rijden, als vuilnisman te werken, en onze ruiten en glazen schoon te wissen. Hebben we ze dus ECHT NODIG??? Is dit werk dat niet verricht kan worden door Westerlingen?

Laat Nederland niet verder zakken tot een derde wereld land doordat wij straks voor het gros uit derde wereld-land bewoners bestaan die achterlijke levensopvattingen op na houden (zoals vrouwenonderdrukking). Er is genoeg schade gedaan de laatste decennia. Tijd om eens de tij te keren.

Stem PVV.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:28:45 #2
304882 Miss-me
one in a million.
pi_82001536
ik geef me stem aan me ouders
X
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:29:39 #3
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82001604
Crisis verwijten aan immigratie.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_82001668
Blijf lekker verder dromen

De PVV is een zooitje ongeregeld dat het nog geen 4 jaar meer meegaat
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:30:39 #5
304882 Miss-me
one in a million.
pi_82001677
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Twizu het volgende:
Nou...
X
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 23:30:50 #6
230491 Zith
pls tip
pi_82001687
quote:
Nederland maar ook andere West-Europese landen zoals Duitsland, Frankrijk, en Engeland gaan zwaar gebukt onder de allochtone-bezetting en overname. Deze gasten hebben hier één enkele intentie: het land overnemen en vervormen naar hun eigen waarden en normen.
Hitler vertelde de Duitsers ook dat de Joden de macht wilden en de Christelijke cultuur wilde verwerpen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:31:15 #7
294141 tarantism
hups in die kont
pi_82001709
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Twizu het volgende:
Crises worden altijd geweten aan ongerelateerde oorzaken. Zo kun je de oorzaak aanpakken zonder iets in het systeem aan te passen. Alleen mensen die nooit fatsoenlijk onderwijs hebben gevolgd en nooit een boek lezen trappen hier telkens weer in
pi_82001718
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef wesp40 het volgende:
Stem PVV.
pi_82001800
quote:
Tijd om eens de tij te keren.

Stem PVV.
!
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:34:04 #10
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_82001888
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef tarantism het volgende:

[..]

Crises worden altijd geweten aan ongerelateerde oorzaken. Zo kun je de oorzaak aanpakken zonder iets in het systeem aan te passen. Alleen mensen die nooit fatsoenlijk onderwijs hebben gevolgd en nooit een boek lezen trappen hier telkens weer in
Nee, mensen die de waarheid niet willen zien.

Uit een rapport uit FR is gebleken dat de massa-immigratie de economische groei met 2/3 reduceerde. Leuke cijfers? Nee. De realiteit? Ja.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:34:48 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82001949
Zelfs al ben je het tijdens een vlaag van verstandsverbijstering volledig eens met de conclusies in de OP zie ik nog steeds niet hoe je dan tot de conclusie kan komen dat je dus op PVV moet stemmen.

Ik heb liever iemand die rechtvaardig de problemen oplost.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_82001962
Ja, godver, vorige week m'n fiets geconfisceerd, gister m'n moeder gestenigd, vandaag m'n huis in de kreukels door een Hezbollah-raket. Stop de overname van Nederland nu, stem PVV
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Forum Admin donderdag 27 mei 2010 @ 23:35:14 #14
35723 crew  GGMM
pi_82001982
Ik stem nog liever op de partij voor dieren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:37:14 #15
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_82002100
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef SpecialK het volgende:
Zelfs al ben je het tijdens een vlaag van verstandsverbijstering volledig eens met de conclusies in de OP zie ik nog steeds niet hoe je dan tot de conclusie kan komen dat je dus op PVV moet stemmen.

Ik heb liever iemand die rechtvaardig de problemen oplost.
Oke, hoe los je de problemen die we nu hebben volgens jou op. Ik heb nu wel genoeg gehoord waarom de oplossingen van de PVV niet salonfähig zijn, maar welke oplossingen zie jij? Hoe denk jij de immigratie problemen op te lossen?
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:38:05 #16
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82002145
Iedereen kraakt de PVV af om immigratie beleid. Ik vind dat ze verder zeer goede standpunten hebben.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:40:24 #17
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_82002275
quote:
Belachelijk paranoïde waanidee. De meeste immigranten komen hier omdat ze juist vluchten voor de armoede en onderdrukking in hun eigen land, niet om ''de boel over te nemen''. Dat is gewoon zielige propaganda, bedacht door idioten.

En los van dat hele immigratie-issue, Wilders zijn partij is gewoon net zo onrealistisch raar conservatief bezig als de SP. Hun economische programma lijkt nergens naar, en die idiote anti-Europa houding is al helemaal de pest.

Een stem op Wilders is een stem op achteruitgang en verval van Nederland.
pi_82002343
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Iedereen kraakt de PVV af om immigratie beleid. Ik vind dat ze verder zeer goede standpunten hebben.
Ga dan voor de SP,
Geert heeft zo ondertussen hun hele programma overgenomen
pi_82002362
Ik had gisteren (bleek achteraf toen ik thuis was) te veel betaald voor mijn boodschappen. Toen ik diezelfde morgen op weg was naar mijn werk ging een brug open, omdat er een boot aankwam, ik kwam te laat daardoor. Vorige week nog, ik liep naar buiten, het was mooi weer.. stap ik pardoes in een hondendrol!
En daarom stem ik PVV.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:43:50 #20
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82002458
Volgens mijn weten worden immigranten in Duitsland gewezen op hetgeen zij behoren te doen willen zij inburgeren!
Velen moeten verplicht duits leren, logisch toch?
En zich leren aanpassen...zo niet krijg je geen verblijfsvergunning...
waarom zeiken zoveel Nederlanders over Wilders...hij zegt tenminste iets.
Verder doet niemand het..hoe moet dit verder gaan dan?

Wil je een hoofddoek dragen prima doe dat lekker ergens anders joh!
Met carnaval prima hoor geen probleem mee maar in je dagelijkse bestaan..niet hier aub!
pfff
maar tis puur opzet van hen, ze moeten perse hun zin krijgen!
schei uit.
Doe maar gewoon doe je al gek zat!
Snollebolt
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:44:22 #21
304906 mmooij
jumpjump!!
pi_82002497
[img][/img]
All the single lady's
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:44:29 #22
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82002506
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ga dan voor de SP,
Geert heeft zo ondertussen hun hele programma overgenomen
Nou sp met pvv in de regering lijkt me best een goed plan!
Snollebolt
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:47:16 #23
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_82002678
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Belachelijk paranoïde waanidee. De meeste immigranten komen hier omdat ze juist vluchten voor de armoede en onderdrukking in hun eigen land, niet om ''de boel over te nemen''. Dat is gewoon zielige propaganda, bedacht door idioten.
In een Frans Raport (Le coût réel de l’immigration en France) zijn de tot de conclusie gekomen dat de economische groei met 2/3 werd gereduceerd. En dat jij dat propagandaverhaaltje van de PvdA nog echt geloofd dat de immigranten vluchtelingen zijn stuit me tegen het hart. Medewerkers van het IND zeggen dat het voornamelijk 'gezinshereniging' is (bijv. een Marokkaan die 9 gezinnen herenigd).
quote:
En los van dat hele immigratie-issue, Wilders zijn partij is gewoon net zo onrealistisch raar conservatief bezig als de SP. Hun economische programma lijkt nergens naar, en die idiote anti-Europa houding is al helemaal de pest.
Weet je wat pas raar is? Het EU landbouw beleid. Van elke Euro die naar de EU gaat, gaat 45% (!) naar het landbouw beleid. En maar zeggen dat de EU het beste is wat ons is overkomen. EEG = Oké, de EU niet.
quote:
Een stem op Wilders is een stem op achteruitgang en verval van Nederland.
Een stem op Wilders is een stem op vooruitgang en opbouw van Nederland.
pi_82002682
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef OldJeller het volgende:
Ik had gisteren (bleek achteraf toen ik thuis was) te veel betaald voor mijn boodschappen. Toen ik diezelfde morgen op weg was naar mijn werk ging een brug open, omdat er een boot aankwam, ik kwam te laat daardoor. Vorige week nog, ik liep naar buiten, het was mooi weer.. stap ik pardoes in een hondendrol!
En daarom stem ik PVV.
.
pi_82002704
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wil je een hoofddoek dragen prima doe dat lekker ergens anders joh!
Met carnaval prima hoor geen probleem mee maar in je dagelijkse bestaan..niet hier aub!
pfff
maar tis puur opzet van hen, ze moeten perse hun zin krijgen!
schei uit.
Doe maar gewoon doe je al gek zat!
Het klinkt allemaal wel leuk, maar wie/wat bepaald de standaard dan??
Ik erger me namelijk kapot aan je Uggs.
maar tis puur opzet van jou, je moet perse je zin krijgen!

doe maar gewoon.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Nou sp met pvv in de regering lijkt me best een goed plan!
Klinkt ook leuk, maar gaat m zekers niet worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')