Toch sloop dit foutje erin. Hoe kwam datquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik had het al verbeterd voor jij er wat van zei.
Dat is jammer. Toch was het niets meer dan onschuldige relativering.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die woorden die je hanteert komen bij mij niet in het dagelijks leven aan de orde. De droefgeestigheid is hoe het bij mij overkwam.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch sloop dit foutje erin. Hoe kwam dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare dingen, wie, wat, waar, wanneer, waarom?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef SatinCare het volgende:
Ali ik haat je nu weer, ik was vergeten dat je altijd van die rare dingen zei
ben relativering melativeringdan anlamammmmmmmmmquote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is jammer. Toch was het niets meer dan onschuldige relativering.
Nee, nu neem ik jouw zogenaamd elitaire posts niet meer serieus. En ik laat Britney genus niet alone!!!!!!1111111111111quote:
Dat rare taalgebruik om stoer te doenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Rare dingen, wie, wat, waar, wanneer, waarom?
Ik was natuurlijk veel stoerder, daarom stopt hij de discussie.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat rare taalgebruik om stoer te doen
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben relativering melativeringdan anlamammmmmmmmm
Kijk eens in de huiskamer, het zou heel goed kunnen dat ik je moeder ben.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ik moest serieus lachen.
Trouwens, dat doet me denken aan m'n moeder. Die zegt allllllllltijd dingen als: çöp möpü at, evi mevi süpür, bulasik mulasigi yika.
JA TOGGG NIET DANquote:
Oh, het was een wonder.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Jongens en meisjes, dames en heren, ik zag twee beren broodjes smeren.
Wat nou elitair? Ik ben een man van het volk!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, nu neem ik jouw zogenaamd elitaire posts niet meer serieus. En ik laat Britney genus niet alone!!!!!!1111111111111
Dat zijn mijn witregels, wat doe je?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
JA TOGGG NIET DAN![]()
!1
Ok
Dus
Hm
Apart dit![]()
Maar het was gewoon omdat ik een stukje van jou zag zonder eten en stukje gezicht enzo.. Maar best leuk deel van je gezicht had je hoor![]()
Ayca ik ben niet verliefd, jij bent de enige voor mij, dat weet je toch
Gek.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
JA TOGGG NIET DAN![]()
!1
Ok
Dus
Hm
Apart dit![]()
Maar het was gewoon omdat ik een stukje van jou zag zonder eten en stukje gezicht enzo.. Maar best leuk deel van je gezicht had je hoor![]()
Jij moet gewoon meer boeken lezen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat rare taalgebruik om stoer te doen
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
JA TOGGG NIET DAN![]()
!1
Ok
Dus
Hm
Apart dit![]()
We moesten voor biologie een opdracht maken in het park. Gingen we eerst namen noteren, ik zeg zo tegen een vriendin: schrijf op tor mor. Schreef ze het nog serieus op ook en vroeg Emel wat zijn dat eigenlijk? Ben te erg gewend aan dat gebruik.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vraag me af of ze dat in andere talen ook doen? Copu mopu, kap kara, sap sari, yem yesil, evi mevi enz.
Volgens de Sumeroloog Ilmi Cig (ofzo) deden de oude Sumeriers dat ook.
Waar heb je het over? Heb je mijn geweldige uitsmijter over het hoofd gezien? Onschuldige relativering, zeg ik je!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk veel stoerder, daarom stopt hij de discussie.
Of ze wát doen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vraag me af of ze dat in andere talen ook doen? Copu mopu, kap kara, sap sari, yem yesil, evi mevi enz.
Volgens de Sumeroloog Ilmi Cig (ofzo) deden de oude Sumeriers dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |