BORTE IK ZAG EEN FOTO VAN JE LIPPEN EN EEN DEEL VAN JE GEZICHT EN DAT ZAG ER GOED UIT!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo, ja dan zou ik ook niet gaan.
nou gelukkig maarquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
BORTE IK ZAG EEN FOTO VAN JE LIPPEN EN EEN DEEL VAN JE GEZICHT EN DAT ZAG ER GOED UIT!
En dat was mijn reactie die ik je nog wou geven
WAAR DAN? WAAR? IK HEB ALLEEN EEN FOTO VAN MIJN LIPPEN ERGENS OP HET FORUM STAAN, MAAR DAAR ZIE JE MIJN GEZICHT BIJNA NIET. DUS???quote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
BORTE IK ZAG EEN FOTO VAN JE LIPPEN EN EEN DEEL VAN JE GEZICHT EN DAT ZAG ER GOED UIT!
En dat was mijn reactie die ik je nog wou geven
Aaaahhh dat is nou jammer. Veel vitamientjes eten en lekker op de bank liggen de komende tijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja ook dat, maar ben vandaag aardig grieperig net nu ik 2 weken vrij ben
Hey joh, dat was helemaal niet mijn bedoeling!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Superzeka dedik ya, pokunu cikartma abi.![]()
Het feit dat ik niet alles wilde uitleggen is vanwege de veronderstelling dat ik bevoegd ben om enkele taken te fiatteren en toch een normaal cijfer haal. Daarenboven wil ik meedelen dat je niet moet overdrijven met sporadische woorden om zo nog melancholischer over te komen dan je nu al doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Je bent nu volwassen geen dingen meer doen voor 'de fun'quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:
geen idee ik quote wik gewoon voor de fun.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
WAAR DAN? WAAR? IK HEB ALLEEN EEN FOTO VAN MIJN LIPPEN ERGENS OP HET FORUM STAAN, MAAR DAAR ZIE JE MIJN GEZICHT BIJNA NIET. DUS???
..
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hey joh, dat was helemaal niet mijn bedoeling!'Enige verband'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dat wil overkomen als een taalpurist?
Cool story, Hansel.
JAWELLUS IK KEEK ZO ZEG MAAR DAT IK KIJK WEET JE WEL EN TOEN ZAG IK JE LIPPEN EN DEEL VAN JE GEZICHT. TOEN IK KEEK ZEG MAAR SNAP JEquote:Op maandag 25 januari 2010 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
WAAR DAN? WAAR? IK HEB ALLEEN EEN FOTO VAN MIJN LIPPEN ERGENS OP HET FORUM STAAN, MAAR DAAR ZIE JE MIJN GEZICHT BIJNA NIET. DUS???
..
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Enige verband'. En dat wil overkomen als een taalpurist?
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hey joh, dat was helemaal niet mijn bedoeling!Die woorden die je hanteert komen bij mij niet in het dagelijks leven aan de orde. De droefgeestigheid is hoe het bij mij overkwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
OOH ZOOO! OKEE.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
JAWELLUS IK KEEK ZO ZEG MAAR DAT IK KIJK WEET JE WEL EN TOEN ZAG IK JE LIPPEN EN DEEL VAN JE GEZICHT. TOEN IK KEEK ZEG MAAR SNAP JE
IK WIST NIET WAAR IK KIJKEN MOEST!1
Ik had het al verbeterd voor jij er wat van zei.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Enige verband'. En dat wil overkomen als een taalpurist?
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Conclusie: jullie zijn allebei faalhazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |