BORTE IK ZAG EEN FOTO VAN JE LIPPEN EN EEN DEEL VAN JE GEZICHT EN DAT ZAG ER GOED UIT!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo, ja dan zou ik ook niet gaan.
nou gelukkig maarquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
BORTE IK ZAG EEN FOTO VAN JE LIPPEN EN EEN DEEL VAN JE GEZICHT EN DAT ZAG ER GOED UIT!
En dat was mijn reactie die ik je nog wou geven
WAAR DAN? WAAR? IK HEB ALLEEN EEN FOTO VAN MIJN LIPPEN ERGENS OP HET FORUM STAAN, MAAR DAAR ZIE JE MIJN GEZICHT BIJNA NIET. DUS???quote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
BORTE IK ZAG EEN FOTO VAN JE LIPPEN EN EEN DEEL VAN JE GEZICHT EN DAT ZAG ER GOED UIT!
En dat was mijn reactie die ik je nog wou geven
Aaaahhh dat is nou jammer. Veel vitamientjes eten en lekker op de bank liggen de komende tijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja ook dat, maar ben vandaag aardig grieperig net nu ik 2 weken vrij ben
Hey joh, dat was helemaal niet mijn bedoeling!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Superzeka dedik ya, pokunu cikartma abi.![]()
Het feit dat ik niet alles wilde uitleggen is vanwege de veronderstelling dat ik bevoegd ben om enkele taken te fiatteren en toch een normaal cijfer haal. Daarenboven wil ik meedelen dat je niet moet overdrijven met sporadische woorden om zo nog melancholischer over te komen dan je nu al doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Je bent nu volwassen geen dingen meer doen voor 'de fun'quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:
geen idee ik quote wik gewoon voor de fun.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
WAAR DAN? WAAR? IK HEB ALLEEN EEN FOTO VAN MIJN LIPPEN ERGENS OP HET FORUM STAAN, MAAR DAAR ZIE JE MIJN GEZICHT BIJNA NIET. DUS???
..
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hey joh, dat was helemaal niet mijn bedoeling!'Enige verband'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dat wil overkomen als een taalpurist?
Cool story, Hansel.
JAWELLUS IK KEEK ZO ZEG MAAR DAT IK KIJK WEET JE WEL EN TOEN ZAG IK JE LIPPEN EN DEEL VAN JE GEZICHT. TOEN IK KEEK ZEG MAAR SNAP JEquote:Op maandag 25 januari 2010 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
WAAR DAN? WAAR? IK HEB ALLEEN EEN FOTO VAN MIJN LIPPEN ERGENS OP HET FORUM STAAN, MAAR DAAR ZIE JE MIJN GEZICHT BIJNA NIET. DUS???
..
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Enige verband'. En dat wil overkomen als een taalpurist?
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hey joh, dat was helemaal niet mijn bedoeling!Die woorden die je hanteert komen bij mij niet in het dagelijks leven aan de orde. De droefgeestigheid is hoe het bij mij overkwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
OOH ZOOO! OKEE.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
JAWELLUS IK KEEK ZO ZEG MAAR DAT IK KIJK WEET JE WEL EN TOEN ZAG IK JE LIPPEN EN DEEL VAN JE GEZICHT. TOEN IK KEEK ZEG MAAR SNAP JE
IK WIST NIET WAAR IK KIJKEN MOEST!1
Ik had het al verbeterd voor jij er wat van zei.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Enige verband'. En dat wil overkomen als een taalpurist?
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Conclusie: jullie zijn allebei faalhazen.
Toch sloop dit foutje erin. Hoe kwam datquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik had het al verbeterd voor jij er wat van zei.
Dat is jammer. Toch was het niets meer dan onschuldige relativering.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die woorden die je hanteert komen bij mij niet in het dagelijks leven aan de orde. De droefgeestigheid is hoe het bij mij overkwam.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch sloop dit foutje erin. Hoe kwam dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare dingen, wie, wat, waar, wanneer, waarom?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef SatinCare het volgende:
Ali ik haat je nu weer, ik was vergeten dat je altijd van die rare dingen zei
ben relativering melativeringdan anlamammmmmmmmmquote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is jammer. Toch was het niets meer dan onschuldige relativering.
Nee, nu neem ik jouw zogenaamd elitaire posts niet meer serieus. En ik laat Britney genus niet alone!!!!!!1111111111111quote:
Dat rare taalgebruik om stoer te doenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Rare dingen, wie, wat, waar, wanneer, waarom?
Ik was natuurlijk veel stoerder, daarom stopt hij de discussie.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat rare taalgebruik om stoer te doen
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben relativering melativeringdan anlamammmmmmmmm
Kijk eens in de huiskamer, het zou heel goed kunnen dat ik je moeder ben.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ik moest serieus lachen.
Trouwens, dat doet me denken aan m'n moeder. Die zegt allllllllltijd dingen als: çöp möpü at, evi mevi süpür, bulasik mulasigi yika.
JA TOGGG NIET DANquote:
Oh, het was een wonder.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Jongens en meisjes, dames en heren, ik zag twee beren broodjes smeren.
Wat nou elitair? Ik ben een man van het volk!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, nu neem ik jouw zogenaamd elitaire posts niet meer serieus. En ik laat Britney genus niet alone!!!!!!1111111111111
Dat zijn mijn witregels, wat doe je?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
JA TOGGG NIET DAN![]()
!1
Ok
Dus
Hm
Apart dit![]()
Maar het was gewoon omdat ik een stukje van jou zag zonder eten en stukje gezicht enzo.. Maar best leuk deel van je gezicht had je hoor![]()
Ayca ik ben niet verliefd, jij bent de enige voor mij, dat weet je toch
Gek.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
JA TOGGG NIET DAN![]()
!1
Ok
Dus
Hm
Apart dit![]()
Maar het was gewoon omdat ik een stukje van jou zag zonder eten en stukje gezicht enzo.. Maar best leuk deel van je gezicht had je hoor![]()
Jij moet gewoon meer boeken lezen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat rare taalgebruik om stoer te doen
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
JA TOGGG NIET DAN![]()
!1
Ok
Dus
Hm
Apart dit![]()
We moesten voor biologie een opdracht maken in het park. Gingen we eerst namen noteren, ik zeg zo tegen een vriendin: schrijf op tor mor. Schreef ze het nog serieus op ook en vroeg Emel wat zijn dat eigenlijk? Ben te erg gewend aan dat gebruik.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vraag me af of ze dat in andere talen ook doen? Copu mopu, kap kara, sap sari, yem yesil, evi mevi enz.
Volgens de Sumeroloog Ilmi Cig (ofzo) deden de oude Sumeriers dat ook.
Waar heb je het over? Heb je mijn geweldige uitsmijter over het hoofd gezien? Onschuldige relativering, zeg ik je!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk veel stoerder, daarom stopt hij de discussie.
Of ze wát doen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vraag me af of ze dat in andere talen ook doen? Copu mopu, kap kara, sap sari, yem yesil, evi mevi enz.
Volgens de Sumeroloog Ilmi Cig (ofzo) deden de oude Sumeriers dat ook.
Je wilde de discussie gewoon stoppen... susquote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Heb je mijn geweldige uitsmijter over het hoofd gezien? Onschuldige relativering, zeg ik je!
...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kijk eens in de huiskamer, het zou heel goed kunnen dat ik je moeder ben.
HAHAHA.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We moesten voor biologie een opdracht maken in het park. Gingen we eerst namen noteren, ik zeg zo tegen een vriendin: schrijf op tor mor. Schreef ze het nog serieus op ook en vroeg Emel wat zijn dat eigenlijk? Ben te erg gewend aan dat gebruik.
In plaats van bomen enzo zeggen turkenquote:
Wél goede Nederlandse romans: Hersenschimmen van Bernlef; de Tweeling van Tessa de Loo; Bezonken Rood van Jeroen Brouwers; bijna alles van Couperus (vooral de Stille Kracht is heel goed). Om even een paar titels te noemen. O, en normaal ben ik niet zo van Renate Dorrestein, maar een Hart van Steen vond ik wel mooi.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie had er hier ook alweer een lijst met boeken die je gelezen moet hebben gepost? Ik heb wat leesvoer nodig!
Ja, vooral die Wikwakka.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wél goede Nederlandse romans: Hersenschimmen van Bernlef; de Tweeling van Tessa de Loo; Bezonken Rood van Jeroen Brouwers; bijna alles van Couperus (vooral de Stille Kracht is heel goed). Om even een paar titels te noemen. O, en normaal ben ik niet zo van Renate Dorrestein, maar een Hart van Steen vond ik wel mooi.
De donkere kamer van Damokles[/i] van W.F. Hermans vind ik een van de betere Nederlandse boeken. Misschien is dat ook iets voor jou. Speelt zich af in de Tweede Wereldoorlog.
Don Juan
Honderd Jaar Eenzaamheid van Marquez.
Iemand Niemand en Honderdduizend van Pirandello.
Wutherings Heights van Emily Brontë.
As I Lay Dying van William Faulkner.
To The Lighthouse van Virginia Woolf.
Bekentenissen van Zeno van Italo Svevo.
Disgrace van Coetzee.
Alles van Kafka, sowieso. Z'n verzameld werk in Nederlandse vertaling kan je voor 20 euro kopen, of zo. Uitgegeven door Querido.
Dede Korkut hikâyeleri
Ik heb wel veel van Chekhov's korte verhalen gelezen. Russische literatuur is zeker interessant
TolstojSowieso Oorlog en vrede, De broers Karamazov, Anna Karenina en Misdaad en straf als je die nog niet gelezen hebt. Toppunt van de Russische literatuur
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je wilde de discussie gewoon stoppen... sus
Serieusquote:Op maandag 25 januari 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
In plaats van bomen enzo zeggen turken
bomen momen.
Dus tor enzo wilde Bilmi zeggen, ze zei echter tor mor.
Ik snap hetquote:Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
Ik wil even zeggen Bilmi dat ik van je houdje bent wat vreemd.. maar je maakt me altijd aan het lachen
Oh ik was ter vroeg.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Serieus? Nog nooit van gehoord
.
pozitif? negatif?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
Ik wil even zeggen Bilmi dat ik van je houdje bent wat vreemd.. maar je maakt me altijd aan het lachen
Nice, ik zal eens kijken.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wél goede Nederlandse romans: Hersenschimmen van Bernlef; de Tweeling van Tessa de Loo; Bezonken Rood van Jeroen Brouwers; bijna alles van Couperus (vooral de Stille Kracht is heel goed). Om even een paar titels te noemen. O, en normaal ben ik niet zo van Renate Dorrestein, maar een Hart van Steen vond ik wel mooi.
De donkere kamer van Damokles[/i] van W.F. Hermans vind ik een van de betere Nederlandse boeken. Misschien is dat ook iets voor jou. Speelt zich af in de Tweede Wereldoorlog.
Don Juan
Disgrace van Coetzee.
Alles van Kafka, sowieso. Z'n verzameld werk in Nederlandse vertaling kan je voor 20 euro kopen, of zo. Uitgegeven door Querido.
Dede Korkut hikâyeleri
Ik heb wel veel van Chekhov's korte verhalen gelezen. Russische literatuur is zeker interessant
TolstojSowieso Oorlog en vrede, De broers Karamazov, Anna Karenina en Misdaad en straf als je die nog niet gelezen hebt. Toppunt van de Russische literatuur
deze snap ik niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik snap het![]()
Bilmi is een spring in het veld die moeite heeft met sommige dingen maar dat zo mooi en 'normaal' neer kan zetten
Hé, van iedereen wat. Leuk dat je dat hebt opgeslagen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Don Juan
Disgrace van Coetzee.
Dede Korkut hikâyeleri
Een zeer goed boek en zeker een aanrader ja!quote:De donkere kamer van Damokles[/i] van W.F. Hermans vind ik een van de betere Nederlandse boeken. Misschien is dat ook iets voor jou. Speelt zich af in de Tweede Wereldoorlog.
Of als we iets willen benadrukken doen we dat ook. Bijvoorbeeld, als je wil zeggen dat iets heel erg geel is dan zeg je ge-geel of ro-rood.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Serieus? Nog nooit van gehoord
.
Zijn dierenverhalen zijn ook leuk hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hé, van iedereen wat. Leuk dat je dat hebt opgeslagen.
Trouwens, ik bedacht laatst serieus een schrijver wat ik aan jou moest aanraden: Toon Tellegen. En dan heb ik het over zijn proza, niet z'n kinderboeken. Hij schrijft simpel, maar echt heel mooi.
Hoeft ook niet, gewoon zo doorgaanquote:
die krijg je gratis van de Turken hierquote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nice, ik zal eens kijken.
Maar ik denk dat ik eerst maar een cursus Turks mag gaan volgen voor ik dat boek kan gaan lezen
De term "takkie-takkietaal" komt weer bovendrijvenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of als we iets willen benadrukken doen we dat ook. Bijvoorbeeld, als je wil zeggen dat iets heel erg geel is dan zeg je ge-geel of ro-rood.
Jemig, ik dacht dat je nog over mijn aanzoek aan het nadenken was, ben je opeens lesbo geworden.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
De term "takkie-takkietaal" komt weer bovendrijven
Ja, voor in de toekomst, als ik op jullie niveau kom.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hé, van iedereen wat. Leuk dat je dat hebt opgeslagen.
Trouwens, ik bedacht laatst serieus een schrijver wat ik aan jou moest aanraden: Toon Tellegen. En dan heb ik het over zijn proza, niet z'n kinderboeken. Hij schrijft simpel, maar echt heel mooi.
Ja, vooral die met de eekhoorn.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zijn dierenverhalen zijn ook leuk hoor.![]()
Toon Tellegen.
Deze ook dan nog maarquote:Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jemig, ik dacht dat je nog over mijn aanzoek aan het nadenken was, ben je opeens lesbo geworden.
dankjewel.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon zo doorgaan![]()
Als je niet iedereen achterlijk noemt ben je echt leuk gezelschap
Turken praten veel en steken anderen aan.quote:
Zegt 'durka durka' je wat? Maar nee hoor, Turks is nog best aan te horen. Toch blijft Neerlandsch 's werelds mooiste taal.quote:
Vind je?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij normaal gesproken ook hoor.
Je kan ze nu ook al lezen, hoor. Je bent slim.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, voor in de toekomst, als ik op jullie niveau kom.![]()
Hoe simpel? Wil boeken wel kunnen gebruiken voor m'n lijst.
Hoi RedZone.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:06 schreef RedZone het volgende:
[..]
Een zeer goed boek en zeker een aanrader ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |