Hahahaha nee wist ik dat maar.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde het plaatselijk aankomen te kunnen veranderen.
True true.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij ook? Op zich is dat best goed voor als je ouder wordt, dan zal het namelijk wat moeilijker zijn om je buik in toom te houden.
mwahquote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Merhaba bebeler!!!!Alles goed hier??
Je ex.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef maartjeh het volgende:
ik ga m'n thee opdrinken en slapen. ik weet niet wat er met mij is hoor.
Weet ik, je wilde gewoon niet de moeite doen om het allemaal uit te leggen en je ging er vanuit dat ik toch snapte wat je bedoelde en dat is ook zo, maar toch moest ik zo nodig enige nadruk leggen op de significantie van het onderwerp dat wij nu bespreken, terwijl dat eigenlijk in feite een beetje heel erg onnodig was.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sen superzekasin, blabla deyip gecersem, sen anlarsin.
ik weet niet. kan. maar wat dat betreft gaat het best oké met me, heb veel afleiding en dingen te doen dus dat is goed.quote:
Bontkraagjequote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
Zal ik morgen een uurtje skippen?... dan heb ik de eerste 3 uur vrij
Als je toch al de eerste twee uur vrij heb, waarom zou je dan nog een extra uur skippen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
Nee het 1e en het 3equote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je toch al de eerste twee uur vrij heb, waarom zou je dan nog een extra uur skippen?
Zoals het een ware Turk betaamt.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
niet iedereen heurquote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef SatinCare het volgende:
O, iedereen is hier dun, wat zijn jullie toch zielig![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit doet me echt denken aan vroeger heel lang geleden.
ja ook dat, maar ben vandaag aardig grieperig net nu ik 2 weken vrij benquote:
Doen! Deed ik ook vandaag.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |