quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat je twintig bent geworden betekent niet je je posts maar een beetje mag blijven editten.quote:
Het mag wel zolang de boodschap hetzelfde blijft.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je twintig bent geworden betekent niet je je posts maar een beetje mag blijven editten.
O dat is wel erg dun ja. Ga naar je huisarts en laat je doorverwijzen naar een dietist, zij kan je speciaal eten voorschrijven (krachtvoerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil aankomen omdat ik mezelf te dun vind. Ben 1.59 en weeg 47 kg.
BMI = 19, volgens voedingscentrum.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:49 schreef SatinCare het volgende:
[..]
O dat is wel erg dun ja. Ga naar je huisarts en laat je doorverwijzen naar een dietist, zij kan je speciaal eten voorschrijven (krachtvoer). Het is niet verstandig zelf ineens veel vettere dingen te gaan eten ofzo, want je verpest daarmee ten eerste je gezondheid en ten tweede je eetpatroon, waardoor je misschien veel te veel aan gaat komen.
![]()
Eet sowieso wel 3 hele maaltijden per dag en 3 tussendoortjes
22.5 is ideaal, maar 19 is veel te weinig voor iemand van jouw leeftijd. Je eet ook echt ongezond zo te horenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
BMI = 19, volgens voedingscentrum.
Ik eet nu 3/4 repen per week (800 gram) en veel chips. En het helpt niet, met de andere maaltijden er bij natuurlijk. Ik mag van m'n ouders niet. Ze zeggen dat ik overdrijf..
Dan zou ik minimaal 55 moeten wegen, is dat niet iets te veel? Ik ben heel smal gebouwd, dus ik denk dat BMI 22,5 wel iets te veel is. M'n lichaam is volgens mij niet meer in de ontwikkeling, ik zie het in ieder geval niet meer zo veel veranderen. Laatste jaren zijn alleen m'n heupen en achterwerk veranderd.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:53 schreef SatinCare het volgende:
[..]
22.5 is ideaal, maar 19 is veel te weinig voor iemand van jouw leeftijd. Je eet ook echt ongezond zo te horenJe lichaam is nu volop in ontwikkeling nog, dus je bmi moet echt omhoog, op een goede manier dan he niet met koekjes en snoep
.
Wat je eens zou kunnen proberen zijn van die dieetrepen, die moeten een hele maaltijd vervangen qua voedingswaarde, eet die gewoon als tussendoortje en niet als maaltijd. Ze zijn ook beter voor je dan gewone chocola:P
Gevaarlijke Turk, irritante mensen of zo?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef GenusButeo het volgende:
Kris de levensredster.![]()
Hallo, mensen! Ik heb besloten om op maandag niet meer naar de sportschool te gaan, anders doe ik die mensen daar nog eens wat aan.
Je lichaam van binnen is nog tot je 25e in ontwikkelingquote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan zou ik minimaal 55 moeten wegen, is dat niet iets te veel? Ik ben heel smal gebouwd, dus ik denk dat BMI 22,5 wel iets te veel is. M'n lichaam is volgens mij niet meer in de ontwikkeling, ik zie het in ieder geval niet meer zo veel veranderen. Laatste jaren zijn alleen m'n heupen en achterwerk veranderd.Dat is nu ook wel gestopt, behalve als ik aankom.
Waar kan ik die dieetrepen krijgen? En is aankomen wel nuttig als ik al "genoeg" eet, want ik ben volgens mij niet meer in de ontwikkeling.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef GenusButeo het volgende:
Kris de levensredster.![]()
Hallo, mensen! Ik heb besloten om op maandag niet meer naar de sportschool te gaan, anders doe ik die mensen daar nog eens wat aan.
Ja. Drukte. En ze praten te veel.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gevaarlijke Turk, irritante mensen of zo?
2 dagen, doordeweeks, altijd hetzelfde eigenlijk:quote:Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Je lichaam van binnen is nog tot je 25e in ontwikkelingJa ik weet niet hoe jij eet, daarom zou naar een dietist gaan het nuttigst zijn, zij kan dan ook naar je vetpercentage kijken enzo en zal je vragen een voedingsdagboek bij te houden.
Als je wilt kan je van 2 doordeweeksedagen en 2 weekenddagen even opschrijven wat je eet, hoe laat enzo en dan kijk ik wel wat je zou kunnen veranderen
Zijn ze dik?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. Drukte. En ze praten te veel.Less talking, more moving!
Hoi.quote:
Ssst, niet wegjagen. Ze gaat mij aan die extra kilootjes helpen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoi.Je bent een ontluikende Fok-addict, dat heb je best in de gaten hè?
Nee, het zijn juist van die fanatiekelingen. Dikke mensen zijn er ook, maar die vallen minder op.quote:
Pas jij daar niet goed tussen als fanatiekeling?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, het zijn juist van die fanatiekelingen. Dikke mensen zijn er ook, maar die vallen minder op.
Hoi.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Merhaba bebeler!!!!Alles goed hier??
Gouden tip nummer één: geen rotzooi eten.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ssst, niet wegjagen. Ze gaat mij aan die extra kilootjes helpen.
Ik zie niet echt iets wat mis zou kunnen zijn, je eet wel meer brood dan wordt aangeraden voor meisjes.. maar goed als dat echt een probleem was zou je eerder te dik zijn dan te dun.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
2 dagen, doordeweeks, altijd hetzelfde eigenlijk:
8 boterhammen, beetje chips en chocola (dit is nu echt een "ritueel", omdat ik wil aankomen), chocomel en/of roosvicee, melk, beschuit met muisjes(4 stuks). <--- met halvarine altijd
avondmaal, verschilt wel heel erg, maar minimaal 1 bord echt vol. en bijna dagelijks banaan en meestal ook wel ander fruit.
weekend: 6 boterhammen, ei, melk, chocomel, roosvicee, extraextra chocola en chips. avondmaal: 2borden.
en fruit.
Van rotzooi kom je toch juist aan?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gouden tip nummer één: geen rotzooi eten.![]()
Ik heb snoep afgezworen en chocolade heel wat verminderd. Maar zonder chips kan ik niet leven.
Ja ik merk hetquote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoi.Je bent een ontluikende Fok-addict, dat heb je best in de gaten hè?
ZELIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik ben heul geen fanatiekeling! En ik denk aan mijn medemens!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pas jij daar niet goed tussen als fanatiekeling?
Kristinaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:11 schreef SatinCare het volgende:
[..]
ZELIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
rookert is verliefd op je hij wachtte vet lang op je maar nu is hij weg
Kan het niet zo zijn dat ik door de hoeveelheid brood juist afval? Tegengesteld effect of zo? Na al dat brood heb ik wel nog steeds honger en dan grijp ik nog sneller naar de chocola en chips.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:08 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik zie niet echt iets wat mis zou kunnen zijn, je eet wel meer brood dan wordt aangeraden voor meisjes.. maar goed als dat echt een probleem was zou je eerder te dik zijn dan te dun.
Probeer het gesnack te laten, je zal er niet van aankomen, probeer je maaltijden goed te verdelen. In de ochtend het meest, in de middag minder en in de avond het minst eten.
Misschien is je gewicht voor je bouw gewoon goed, laat anders je huisarts even je vetpercentage nameten, dit zegt veel meer dan alleen BMI. Of misschien kan je een keer zelf kijken naar je middelomtrek. (ter hoogte van je navel even laten meten aan iemand, niet zelf meten het resultaat is dan niet nauwkeurig aangezin het de bedoeling is dat jij rechtop staat en recht vooruit kijkt.)
Ik weet niet (weet niet wie dat is:p)quote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kristinaaaaaaaaaaaaa.![]()
Echt waar? Heeft M18 hem gedumpt ofzo.
Je moet een fanatiekeling zijn, spieren kweken, mooiboy worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben heul geen fanatiekeling! En ik denk aan mijn medemens!
Ja, maar niet op een gezonde manier. Dat wordt vieze vet dat gaat hangen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Van rotzooi kom je toch juist aan?
Nog geen last van, maar dit zei m'n moeder ook. Ze zei yarin kicin buyurse, benim yanima gelme.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar niet op een gezonde manier. Dat wordt vieze vet dat gaat hangen.
Waar dan? Ik heb helemaal geen foto hier op fok staan.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik weet niet (weet niet wie dat is:p)
Hij zei dat hij een stukje van je hoofd heeft gezien en dat je lekker bent
Je lippenfoto denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb helemaal geen foto hier op fok staan.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja ik merk hetMaar goed, heb de afleiding even nodig
Heb eindelijk vervanging voor cn gevonden
Dat deel vond hij dus prachtig.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol, daar zie je alleen mijn mond.
Drie keer week, dat is toch normaal. Niks fanatiek aan. Vijf keer per week, dát is pas fanatiek.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je moet een fanatiekeling zijn, spieren kweken, mooiboy worden.
Lol.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
bortecinem: Turken op Fok! (#322) waar IHVK party't like it's 2010
Als je onder dikker bent is dat juist gezonder, maak je niet drukquote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ik door de hoeveelheid brood juist afval? Tegengesteld effect of zo? Na al dat brood heb ik wel nog steeds honger en dan grijp ik nog sneller naar de chocola en chips.
Zo ongeveer is mijn indeling ook, het gesnack probeer ik ook te minderen, want ik kom niet aan, dus het enige effect zal een slechtere gezondheid zijn.
Ik ben in het ziekenhuis al gewogen en gemeten, lag daar door uitdroging en nadat ik genezen was, zeiden ze dat m'n gewicht goed was voor m'n lengte. Ik hoefde volgens die ziekenhuismensen juist niet aan te komen.
Middelomtrek is tussen de 58 en 61 cm. Is dat goed? Ik zou namelijk graag wat meer vet op m'n middel hebben, kleding vinden is zo irritant op deze manier. Al het vet zit op m'n onderlichaam en als m'n kleding iets te strak is, zie je snel dat iets uitsteekt en de bovenkant heel dun is.
Ik zeg dus juist dat je fanatiek moet zijn en niet dat je het bent (verder niet serieus ofzo)quote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Drie keer week, dat is toch normaal. Niks fanatiek aan. Vijf keer per week, dát is pas fanatiek.![]()
Mooiboy.
O,wat hou ik toch van Turkse gastvrijheidquote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Het mag, je bent hier hartstikke welkom.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nog geen last van, maar dit zei m'n moeder ook. Ze zei yarin kicin buyurse, benim yanima gelme.![]()
Vetzucht.
Blijkbaar is alleen dat al genoeg om verliefd op je te wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol, daar zie je alleen mijn mond.
Blijkbaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Blijkbaar is alleen dat al genoeg om verliefd op je te worden
Vijf keer per week is helemaal niet goed voor je! Fanatiekelingen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg dus juist dat je fanatiek moet zijn en niet dat je het bent (verder niet serieus ofzo)
Ja, ik hoorde ook dat het gezonder is, maar toch heb ik maar al te graag wat extra vet op m'n bovenlichaam. Blousjes enzo vallen soms echt als zakken, daarom erger ik me er ook aan als mensen zeggen dat ik overdrijf. Sommige mensen gaan te ver in het denken dat dun zijn zo leuk is. ALS ik aankom, komt het gewicht op m'n kont.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Als je onder dikker bent is dat juist gezonder, maak je niet drukVet rondom je buik enzo zorgt voor hart en vaatziekten en diabetes.
Maar ik heb net in mijn boeken gekeken en ook daar staat dat een middelomtrek onder de 68 wijst op ondergewicht...
Misschien moet je bruin brood eten, daar raak je sneller vol, dan heb je erna niet weer snel honger. Maar als jij te veel brood zou eten zou je alleen aankomen het kan niet zo zijn dat je erdoor af zou vallen hoor..
Ik was al verliefd op je voor ik je sexy hoofd ooit had gezien hoorquote:
Je moest eens weten hoe erg ik wacht op m'n twintigste jaar, extra vetjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nog niet, ja. Wacht maar tot je niet meer pubert!
Ja, spieren hebben tijd nodig om te groeien/herstellen en blabla.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vijf keer per week is helemaal niet goed voor je! Fanatiekelingen.
Ik was vroeger net als jij. Ik kon niet aankomen, wat ik ook deed. Dat komt vanzelf wel weer goed als je ouder bent. Maar dan moet je wel bewegen, anders word je vadsig.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe erg ik wacht op m'n twintigste jaar, extra vetjes.
Nee die cijfers zeggen ook niet echt veel, daarom moet je naar een dietiste gaan, zij zal echt dingen meten als je polsen, je benen enzo en daarvan kan worden afgeleid hoe je skeletbouw is en wat voor die bouw een gezond gewicht is. Ook zal ze kijken naar je vetpercentage, dat zegt ook heel veel.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook dat het gezonder is, maar toch heb ik maar al te graag wat extra vet op m'n bovenlichaam. Blousjes enzo vallen soms echt als zakken, daarom erger ik me er ook aan als mensen zeggen dat ik overdrijf. Sommige mensen gaan te ver in het denken dat dun zijn zo leuk is. ALS ik aankom, komt het gewicht op m'n kont.Kun je plaatselijk aankomen?
Wow! Dan zou ik heel wat in de breedte moeten groeien / vetter worden. Ik ben ook heel smal gebouwd he, dus ik vraag me af of het niet beter is om niet al te veel aan te komen. Denk niet dat je bij iedereen zoveel waarde moet hechten aan die cijfers (BMI 22,5 en middelomtrek onder de 68 cm ondergewicht).
Ik eet juist alleen maar bruin brood, het is het enige wat ik lust.
Blabla deyip geçme, is belangrijk!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, spieren hebben tijd nodig om te groeien/herstellen en blabla.
Zei bij jou ook iedereen: aaaaaaah zo dun ben jij, ga eten!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik was vroeger net als jij. Ik kon niet aankomen, wat ik ook deed. Dat komt vanzelf wel weer goed als je ouder bent. Maar dan moet je wel bewegen, anders word je vadsig.
Ja geen idee hoor. Als ik aankom is het bij m'n buik, en niet bij de rest. Ligt gewoon aan je lichaam ofzo.quote:
Ik dacht eerst, ok dan ga ik wel zorgen dat ik naar een dietiste kan, maar bij die laatste zin dacht ik weer laat maar.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee die cijfers zeggen ook niet echt veel, daarom moet je naar een dietiste gaan, zij zal echt dingen meten als je polsen, je benen enzo en daarvan kan worden afgeleid hoe je skeletbouw is en wat voor die bouw een gezond gewicht is. Ook zal ze kijken naar je vetpercentage, dat zegt ook heel veel.
Waar je aankomt is helaas genetisch bepaalddaar kan je niets aan veranderen.
Ja, serieus! Hoeveel ik ook at, het hielp niks. Ik at serieus véél. Nog steeds.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zei bij jou ook iedereen: aaaaaaah zo dun ben jij, ga eten!
En als je dan vertelt wat je eet: jaja.
Herkenbaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, serieus! Hoeveel ik ook at, het hielp niks. Ik at serieus véél. Nog steeds.
Nee sorry daar kan niemand wat aan doenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht eerst, ok dan ga ik wel zorgen dat ik naar een dietiste kan, maar bij die laatste zin dacht ik weer laat maar.
Ik wil plaatselijk aankomen (bovenkant), anders hoeft het van mij niet. Ik wil aankomen omdat ik lastig in bovenkleding pas.
Sen superzekasin, blabla deyip gecersem, sen anlarsin.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Blabla deyip geçme, is belangrijk!
Ik dacht dat je bedoelde het plaatselijk aankomen te kunnen veranderen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja geen idee hoor. Als ik aankom is het bij m'n buik, en niet bij de rest. Ligt gewoon aan je lichaam ofzo.
Ik ga mezelf vullen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee sorry daar kan niemand wat aan doen
Zolang je maar mooi in kleding past..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef SatinCare het volgende:
O, iedereen is hier dun, wat zijn jullie toch zielig![]()
Ik heb juist het tegenovergestelde, alles wat ik eet is 2 dagen later op mijn heupen terug te zien
Jij ook? Op zich is dat best goed voor als je ouder wordt, dan zal het namelijk wat moeilijker zijn om je buik in toom te houden.quote:
Hahahaha nee wist ik dat maar.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde het plaatselijk aankomen te kunnen veranderen.
True true.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij ook? Op zich is dat best goed voor als je ouder wordt, dan zal het namelijk wat moeilijker zijn om je buik in toom te houden.
mwahquote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Merhaba bebeler!!!!Alles goed hier??
Je ex.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef maartjeh het volgende:
ik ga m'n thee opdrinken en slapen. ik weet niet wat er met mij is hoor.
Weet ik, je wilde gewoon niet de moeite doen om het allemaal uit te leggen en je ging er vanuit dat ik toch snapte wat je bedoelde en dat is ook zo, maar toch moest ik zo nodig enige nadruk leggen op de significantie van het onderwerp dat wij nu bespreken, terwijl dat eigenlijk in feite een beetje heel erg onnodig was.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sen superzekasin, blabla deyip gecersem, sen anlarsin.
ik weet niet. kan. maar wat dat betreft gaat het best oké met me, heb veel afleiding en dingen te doen dus dat is goed.quote:
Bontkraagjequote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
Zal ik morgen een uurtje skippen?... dan heb ik de eerste 3 uur vrij
Als je toch al de eerste twee uur vrij heb, waarom zou je dan nog een extra uur skippen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
Nee het 1e en het 3equote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je toch al de eerste twee uur vrij heb, waarom zou je dan nog een extra uur skippen?
Zoals het een ware Turk betaamt.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
niet iedereen heurquote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef SatinCare het volgende:
O, iedereen is hier dun, wat zijn jullie toch zielig![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit doet me echt denken aan vroeger heel lang geleden.
ja ook dat, maar ben vandaag aardig grieperig net nu ik 2 weken vrij benquote:
Doen! Deed ik ook vandaag.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |