quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mja, 2e is ook niet slechtquote:Op zondag 30 mei 2010 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat wij zo hoog zouden eindigen.
Hé, bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef Folkker het volgende:
aaah de grijze wolven op FOK!
Enige wat ik zo jammer vind aan Istanbul zijn die Turkse vlaggen die je overal ziet, als je op de Bosporus aan het varen bent kun je denk ik met het blote oog wel 1000 Turkse vlaggen tellen en met een goede verrekijker wel 10.000 Turkse vlaggen en sommige zijn ook 20 bij 30 meter, vind dat chauvinistische extreem overdreven vaderlandse liefde.
Veder vind ik Turken wel oke, en die Turkse kaaswijven vind ik lekker geil, die zijn heet in bed.
Huile.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef Folkker het volgende:
Enige wat ik zo jammer vind aan Istanbul zijn die Turkse vlaggen die je overal ziet, als je op de Bosporus aan het varen bent kun je denk ik met het blote oog wel 1000 Turkse vlaggen tellen en met een goede verrekijker wel 10.000 Turkse vlaggen en sommige zijn ook 20 bij 30 meter, vind dat chauvinistische extreem overdreven vaderlandse liefde.
Veder vind ik Turken wel oke, en die Turkse kaaswijven vind ik lekker geil, die zijn heet in bed.
Ik dacht dat Kroaten geen vrienden waren van de Turken, maar misschien ken ik de verkeerde Kroaten.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
De punten die we van West-Europa kregen vielen zwaar tegen. Maar 12 punten van Kroatië? What happened?
Nou nou, bofkont.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef Folkker het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkse heb ik geneukt, lekkere Sengul. als er nog meer van dit soort Turken in Nederland willen wonen zijn ze wat mij betreft welkom
Nazi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
"Geen punten vanuit Isreal".
Heeft niets met de Grijze Wolven te maken.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef Folkker het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Haatzaaierquote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd niet van Turkse vlaggen, vind ze te dominant in het straatbeeld aanwezig.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft niets met de Grijze Wolven te maken.
Turkse vlaggen..
Cool story, dude.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef Folkker het volgende:
[..]
Ik houd niet van Turkse vlaggen, vind ze te dominant in het straatbeeld aanwezig.
Hier in Groningen gingen Turken allemaal de straat op met grote Turkse vlaggen toen Turkije een wedstrijd had gewonnen, ik dacht wat krijgen we nou? Dus ik riep Holland! Holland! en nee, niemand begon mij te klappen ze gingen ook Holland Holland roepen![]()
![]()
Zolang Turken ook liefde en respect voor Holland hebben heb ik respect voor hun, anders enkele reis koerdistan graag
Hé, tof dat je dit met ons deelt! Echt helemaal toppie. Ik noteer het in mijn boek vol met belangrijke levenslessen.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef Folkker het volgende:
[..]
Ik houd niet van Turkse vlaggen, vind ze te dominant in het straatbeeld aanwezig.
Hier in Groningen gingen Turken allemaal de straat op met grote Turkse vlaggen toen Turkije een wedstrijd had gewonnen, ik dacht wat krijgen we nou? Dus ik riep Holland! Holland! en nee, niemand begon mij te klappen ze gingen ook Holland Holland roepen![]()
![]()
Zolang Turken ook liefde en respect voor Holland hebben heb ik respect voor hun, anders enkele reis koerdistan graag
Oei.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat. Dit. KAN! In. Nederland!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef IHVK het volgende:
Zo ik liep laatst over straat en ik zag allemaal Nederlanders. En niemand ging mij klappen.
En toen?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef Folkker het volgende:
[..]
![]()
Daar ben je te schattig voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef IHVK het volgende:
Zo ik liep laatst over straat en ik zag allemaal Nederlanders. En niemand ging mij klappen.
ZO DIT IS ECHT ZO'N MOOI VERHAAL NOOHquote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik liep laatst over straat en toen zag ik een naar wiet ruikende zwerver.![]()
Misschien omdat je zelf ook een Nederlander bent een Nederlands paspoort hebt en hier geboren bent.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef IHVK het volgende:
Jij zei toch dat iedereen die het songfestival volgde een turkse homo was. Dan heb je het over jezelf afgeroepen.quote:
Ja ik denk het.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:50 schreef Folkker het volgende:
[..]
Misschien omdat je zelf ook een Nederlander bent een Nederlands paspoort hebt en hier geboren bent.
Als je in Turkije loopt zeggen ze ook dat je een Nederlander bent.
Weet je, Turken die je op een krukje drukken je 30 paar nep nike air max om je voeten doen en vervolgens je smeken om terug te komen als je niets koopt zijn pas grappig.quote:
Jammer dat je daar gewoon een Nederlandse toerist bent.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik denk het.
Maar ik denk ook niet dat ze Turkse toeristen zomaar klappen hoor.
Just shut up. Please.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je, Turken die je op een krukje drukken je 30 paar nep nike air max om je voeten doen en vervolgens je smeken om terug te komen als je niets koopt zijn pas grappig.
Of Turken die 500 meter met een bundeltje sokken je achterna lopen omdat je je oog even op het bundeltje sokken liet vallen zijn pas schattig.
Of Turken die je meenemen naar een hotel en wat geld willen voor de tip en je over je 3 dagen baard heen gaan aaien, en je een klein glaasje thee aabieden zijn pas lijp.
Of Turken die al hun waterpijpen demonstreren zijn pas master.
Eigenlijk zijn bijna alle Turken cool
Weet je welke Turken mijn favoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsnel bijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.quote:
En nu?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je, Turken die je op een krukje drukken je 30 paar nep nike air max om je voeten doen en vervolgens je smeken om terug te komen als je niets koopt zijn pas grappig.
Of Turken die 500 meter met een bundeltje sokken je achterna lopen omdat je je oog even op het bundeltje sokken liet vallen zijn pas schattig.
Of Turken die je meenemen naar een hotel en wat geld willen voor de tip en je over je 3 dagen baard heen gaan aaien, en je een klein glaasje thee aabieden zijn pas lijp.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je welke Turken mijn fasvoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsbel bvijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.
of Nederlanders die over Turken zeiken, maar toch zo gierig en zielig als de pest zijn om alleen maar een vakantie naar Turkije kunnen boeken..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef Folkker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan wel weten waar z'n huis woont en z'n bed slaapt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:58 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ze Folkker op hababam misschien wel leuk vinden.
Ik boek nooit een vakantie naar Turkije, ik ga er gewoon met de trein heen als een echte schooier.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:58 schreef Thanaz het volgende:
[..]
of Nederlanders die over Turken zeiken, maar toch zo gierig en zielig als de pest zijn om alleen maar een vakantie naar Turkije kunnen boeken..
mango en cola..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je welke Turken mijn favoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsnel bijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.
Ik vind het schattig.quote:
Ik zal wat anders in je investeren als je zo doorgaat.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
O ja in mij hoef je geen moeite meer te investeren.
Ik zal wat anders in je investeren als je zo doorgaat.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
O ja in mij hoef je geen moeite meer te investeren.
Verkapte ik-ga-naar-de-hoeren post.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je welke Turken mijn favoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsnel bijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.
Vrouwen met hoofddoekje zijn geen hoeren he?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:06 schreef Thanaz het volgende:
99% van de hoeren in Turkije heeft AIDS.. dus gefelicifokteerd..
gast ga lekker slapen, en doe morgen een HIV test..quote:Op zondag 30 mei 2010 01:10 schreef Folkker het volgende:
[..]
Vrouwen met hoofddoekje zijn geen hoeren he?
=neen=quote:Op zondag 30 mei 2010 01:13 schreef Thanaz het volgende:
[..]
gast ga lekker slapen, en doe morgen een HIV test..
zij is geeneens Turks.. & QFT..quote:Op zondag 30 mei 2010 01:16 schreef Folkker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan mag jij er ook een doen, want je vrouw lijkt mij ook een niet al te betrouwbaar persoontje
Wat pics waar pics hoe pics geef pics?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:46 schreef IHVK het volgende:
Ik moet nog steeds aan die foto van gisteren denken als ik hier kom
17 damn je wordt oud.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
dinsdag 17..ben er nog niet uit of ik het echt ga vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |