En nu?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je, Turken die je op een krukje drukken je 30 paar nep nike air max om je voeten doen en vervolgens je smeken om terug te komen als je niets koopt zijn pas grappig.
Of Turken die 500 meter met een bundeltje sokken je achterna lopen omdat je je oog even op het bundeltje sokken liet vallen zijn pas schattig.
Of Turken die je meenemen naar een hotel en wat geld willen voor de tip en je over je 3 dagen baard heen gaan aaien, en je een klein glaasje thee aabieden zijn pas lijp.
Of Turken die al hun waterpijpen demonstreren zijn pas master.
Eigenlijk zijn bijna alle Turken cool
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je welke Turken mijn fasvoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsbel bvijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.
of Nederlanders die over Turken zeiken, maar toch zo gierig en zielig als de pest zijn om alleen maar een vakantie naar Turkije kunnen boeken..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je, Turken die je op een krukje drukken je 30 paar nep nike air max om je voeten doen en vervolgens je smeken om terug te komen als je niets koopt zijn pas grappig.
Of Turken die 500 meter met een bundeltje sokken je achterna lopen omdat je je oog even op het bundeltje sokken liet vallen zijn pas schattig.
Of Turken die je meenemen naar een hotel en wat geld willen voor de tip en je over je 3 dagen baard heen gaan aaien, en je een klein glaasje thee aabieden zijn pas lijp.
Of Turken die al hun waterpijpen demonstreren zijn pas master.
Eigenlijk zijn bijna alle Turken cool
Ik denk dat ze dan wel weten waar z'n huis woont en z'n bed slaapt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:58 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ze Folkker op hababam misschien wel leuk vinden.
Ik boek nooit een vakantie naar Turkije, ik ga er gewoon met de trein heen als een echte schooier.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:58 schreef Thanaz het volgende:
[..]
of Nederlanders die over Turken zeiken, maar toch zo gierig en zielig als de pest zijn om alleen maar een vakantie naar Turkije kunnen boeken..
mango en cola..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je welke Turken mijn favoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsnel bijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.
Ik vind het schattig.quote:
Ik zal wat anders in je investeren als je zo doorgaat.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
O ja in mij hoef je geen moeite meer te investeren.
Ik zal wat anders in je investeren als je zo doorgaat.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
O ja in mij hoef je geen moeite meer te investeren.
Verkapte ik-ga-naar-de-hoeren post.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Folkker het volgende:
[..]
Weet je welke Turken mijn favoriet zijn? De Turken die heel gastvrij zijn geen Engels spreken en taxichauffeur zijn en je eerst lekker maken met een mango en je cola aanbieden en razendsnel bijschenken als het glas cola leeg is, en wanneer de avond valt bieden ze je aan om je heel Istanbul te laten zien en je naar de hoeren te brengen, die Turken zijn pas tof.
Vrouwen met hoofddoekje zijn geen hoeren he?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:06 schreef Thanaz het volgende:
99% van de hoeren in Turkije heeft AIDS.. dus gefelicifokteerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |