Wacht maar, nog een paar maandjes en je hebt huid als papyrus, geen haar meer op je hoofd en en rochelstem van hier tot ginder.quote:
Je bent zeker een betrouwbare bron omdat je dit zelf al hebt ervaren?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, nog een paar maandjes en je hebt huid als papyrus, geen haar meer op je hoofd en en rochelstem van hier tot ginder.
Ik analyseer mijn omgeving grondig.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent zeker een betrouwbare bron omdat je dit zelf al hebt ervaren?
Ik word mooier met de jaren.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
jij zal er zeker eerder bij zijn dan ik wik
jij oudje
Hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een coolstory voor de turken hier (wik gebruik googletranslator)
er kwamen twee turkse vrouwen aan m'n kassa met nog zo'n gast
zegt eentje: bu cocuk bence cok saf
vroeg me wel af of ze niet doorhad dat ik het hoorde
Ze zouden eens moeten weten over wie ze het hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ze vonden jou een naief kind?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Was je toevallig in de stedelijkste stad der steden (Rotterdam)?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:07 schreef Ayca het volgende:
Ik zag iemand die heel erg op Wik leek gisteren
Neequote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was je toevallig in de stedelijkste stad der steden (Rotterdam)?
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zouden eens moeten weten over wie ze het hebben.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik word hier agressief van, hè, teamgenoten die amper werk doen en dan ook nog gaan zeiken als ik vraag of ze NU hun verslagje van 150 woordne kunnen schrijven zodat ik het uit kan printen, in kan leveren en mijn trein kan halen![]()
![]()
Dit bewijst maar weer eens dat je in je eentje sterker staat, fuck teamworkquote:Op zondag 30 mei 2010 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik word hier agressief van, hè, teamgenoten die amper werk doen en dan ook nog gaan zeiken als ik vraag of ze NU hun verslagje van 150 woordne kunnen schrijven zodat ik het uit kan printen, in kan leveren en mijn trein kan halen![]()
![]()
volgens mij kan pienter heel goed samen met saf zijn hoor.. hangt er natuurlijk vanaf welke betekenis je hangt aan pienterquote:
Whehequote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
vooroordelen door gezichtquote:Op zondag 30 mei 2010 14:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe.
Waarom dachten ze nou dat jij saf bent ... vooroordelen.
Wat is jouw functie?quote:
Vriend van mij begint er net overquote:Op zondag 30 mei 2010 16:25 schreef zarGon het volgende:
WTF, het begint opeens te onweren in Delft. Hagel en shit. The fuck.
Ik snap het gesprek niet helemaal... Probeerde jij en Hasan 'F' voor de gek te houden?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij had dus vanaf het begin door dat het nep was
Jaa en Hasan is trouwens Aycaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik snap het gesprek niet helemaal... Probeerde jij en Hasan 'F' voor de gek te houden?En wie is F eigenlijk?
Wat is er mis met je oude stijltangquote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoi Julide. Ik wil een nieuwe stijltang.maar welke?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik lees niets over seks
wik doe normaal man
Hmm. Ik weet het nietquote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb er eentje van Babyliss maar hij stijlt niet meer zo goed als de eerste keer....
Goed filmpje, het maakt een hoop duidelijk voor mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
Over de positie van vrouwen en roddelen.
In de film is het geniaal uitgewerkt trouwens, dan gaat ze heel de buurt vragen wat ze ervan zouden vinden als ze uitging en een bepaalde jurk met inkijk zou dragen.![]()
#positievanvrouwen
ik heb niets gezegd...quote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]? Seksisme, bilmiyorem, seksisme. Zeggen dat het de taak van de vrouw is om te koken en voor de kinderen te zorgen en zo
![]()
Ik heb toch beetje uitgelegd.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed filmpje, het maakt een hoop duidelijk voor mij.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk misschien moet je de tekst van het filmpje even uittypen en vertalen
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:41 schreef Ayca het volgende:
dat gesprek ging nog verder btwmaar toen moest ik eten dus stopte we maar
Is er iets met jouw n-toets aan de hand of zo?quote:
Wat een zwaarmoedig lied.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Wat zullen mensen zeggen
Mag het ma?
Ja van mij wel, maar wat zullen mensen zeggen
Wat is er van mij geworden.
Ik word overal weggestuurd.
Ik ben al overal geweest, ik heb hier genoeg van.
Ik heb het iedereen gevraagd.
En steeds was ik een slecht persoon.
Wat zullen mensen zeggen (X 5)
Ja het is weer begonnen ze is weer buiten
Ze laat weer heel haar lichaam zien aan andere mensen
Ze is in het midden van de nacht thuisgebracht door één of andere man
ze was dronken en heeft problemen veroorzaakt in het flatgebouw
als die man nog ene keer in deze buurt komt, kijken of hij nog kan lopen
Hoe kunnen wij niet naar haar kijken en naar haar roepen als ze zich zo kleed
Wat zal men zeggen (X heel vee)
| Forum Opties | |
|---|---|