Wat is het jong, nog geen 16?quote:
Jawel.quote:
Ey, goeie.quote:
Wij hebben zijn dronkenmanschap gebrabbel op FOK! mee mogen makenquote:
Ohja, met carnavalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wij hebben zijn dronkenmanschap gebrabbel op FOK! mee mogen maken.
Hahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wij hebben zijn dronkenmanschap gebrabbel op FOK! mee mogen maken.
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei bij je vorige smiley-tvp dat dat niet meer hoefde.
Hier ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef Ned_Bigby het volgende:
Als ik dronken ben typ ik nog helemaal prima
GOH.quote:
quote:
quote:
quote:
Nee.quote:
Wat een grafwoord.quote:
quote:
quote:
Je vergeetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Jaap
Xfactor is doorgestoken kaart. Roep ik al sinds Matthijs er uit is. Toen ging Sumera er uit, toen de badboys en toen Dony![]()
Vertel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
Zo, als het waar zou zijn wat ik net geroepen heb, dan had die vrouw achter het stuur gestorven aan 12 tumoren.
://forum.fok.nl/topic/1466253/1/100#82080926]zaterdag 29 mei 2010 23:02[/url] schreef mstr het volgende:[/b]quote:Op [url=http[quote]
[b]Op zaterdag 29 mei 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
Zo, als het waar zou zijn wat ik net geroepen heb, dan had die vrouw achter het stuur gestorven aan 12 tumoren.
Je gaat godverdomme toch niet met 10 over een rotonde heen. En vervolgens 50 rijden op een 80-weg.quote:
Over een rontonde heen, of er om heen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Je gaat godverdomme toch niet met 10 over een rotonde heen. En vervolgens 50 rijden op een 80-weg.
En sowieso ben ik al in een klotebui.
Er omheen dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Over een rontonde heen, of er om heen?![]()
Op zulke momenten kan ik ze ook wel schieten ja.
Wat was er in Almelo dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
Het komt er op neer dat ik er spijt van heb dat ik naar Almelo ben geweest.
quote:
Mijn vriendin, een vriendin, een vriend of een bekende.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik ben een mongool die met namen gaat lopen smijten hier.
Ja, toch wel?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
Het komt er op neer dat ik er spijt van heb dat ik naar Almelo ben geweest.
Jezus, is dat niet een pokkeeind reizen?quote:
Dat is toch hetzelfde als 'iemand', want je schiet bij allebei geen reet op.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn vriendin, een vriendin, een vriend of een bekende.
140 kilometer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Jezus, is dat niet een pokkeeind reizen?.
Zijn oma deed mee aan de paralympics voor bejaarden. Wie het snelst pruimtabak kan kauwen en het vervolgenst het verst kan uitspugen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn vriendin, een vriendin, een vriend of een bekende.
Damn. En als 't dan niet de moeite waard is geweest dan is het al helemaal zonde. Balen zeg!quote:
Wel gewonnen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik had naar m'n voorgevoel moeten luisteren.
Het was op zich wel de moeite waard, alleen alles eromheen is een beetje jammer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Damn. En als 't dan niet de moeite waard is geweest dan is het al helemaal zonde. Balen zeg!
Ooh oké, dat scheelt. Maar Almelo zelf was leuk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was op zich wel de moeite waard, alleen alles eromheen is een beetje jammer.
Ik ging een wedstrijd van IEMAND kijken, die wedstrijd was op zich wel leuk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Ooh oké, dat scheelt. Maar Almelo zelf was leuk?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Ooh oké, dat scheelt. Maar Almelo zelf was leuk?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was op zich wel de moeite waard, alleen alles eromheen is een beetje jammer.
Nee oké, maar 't kon ook zijn dat je achteraf gezeik kreeg ofzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ging een wedstrijd van IEMAND kijken, die wedstrijd was op zich wel leuk.
Alleen de manier waarop de dag gegaan is vind ik niet echt leuk.
Maar heb verder dus niks van Almelo gezien.
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee oké, maar 't kon ook zijn dat je achteraf gezeik kreeg ofzo.
Nee, het is al sinds vanochtend 10 uur aan de gang.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee oké, maar 't kon ook zijn dat je achteraf gezeik kreeg ofzo.
Klote. Hopelijk waait 't weer over.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, het is al sinds vanochtend 10 uur aan de gang.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Lijkt hier wel "It's my party, so I cry if I want to"
Eurovisie Songfestival? Zit er nog wat soeps tussen?quote:
Komt vast goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook.
Ik hoop dat het vannacht gebeurd.
Ierland kan fucking geniaal goed zingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival? Zit er nog wat soeps tussen?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ierland kan fucking geniaal goed zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk right in.A little knowledge is a dangerous thing.
Ja geloof het wel. Heb het ook niet helemaal gezien, maar wat ik van haar zag vond ik dat ze erg goed kon zingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Is die het? Ik vind 't een mooie stem, maar die laatste noot vind ik toch wel verdomd vals. Alhoewel ik 't haar natuurlijk niet na zou doen
.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:32 schreef -SG- het volgende:
Step right up!Ga de stad in en ga mensen daar vervelen met dat nummer s.v.p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk right in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
Ik viel er bij de halve finales in, toen er reclame was bij een of andere film. René vond het alleen niet zo'n goed idee, dus ik heb dit jaar helemaal niets ervan gezien. Terwijl ik het stiekem best wel leuk vindquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Heb het ook niet helemaal gezien, maar wat ik van haar zag vond ik dat ze erg goed kon zingen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ga de stad in en ga mensen daar vervelen met dat nummer s.v.p.Geen zin om te stappen, en moet sparen voor vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een maand niet op stap geweest!
A little knowledge is a dangerous thing.
Dat meen je niet. Mèn. Respect. Ik vind het veel te leuk om te stappenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geen zin om te stappen, en moet sparen voor vakantie.
Al een maand niet op stap geweest!
Ja ik zat in een sleur dat ik elke week ging. En ja, op een gegeven moment had ik geen zin meer om te stappen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Mèn. Respect. Ik vind het veel te leuk om te stappen.
Klopt, maar gewoon in een caféetje zitten en daarna nog even stappen is ook super.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik zat in een sleur dat ik elke week ging. En ja, op een gegeven moment had ik geen zin meer om te stappen.
Achja, bij vrienden zitten is ook leuk
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:43 schreef livalo het volgende:
Alhoewel het geld daar nu niet zo blij meer mee is.
Ik ga donderdag naar Brussel, heb voor het eerst m'n spaarrekening moeten plunderenquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar Brussel, heb voor het eerst m'n spaarrekening moeten plunderen.
Jaap heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:45 schreef Fredo55 het volgende:
Ik vond Oekraine wel goed.![]()
Is de uitslag al bekend?
Alleen om er iets te storten natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef -SG- het volgende:
[..]Ik kom ook niet graag aan mijn spaarrekening.
Ik dus ook helemaal niet. Maar tja, het is niet anders.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef -SG- het volgende:
[..]Ik kom ook niet graag aan mijn spaarrekening.
Pwnd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:51 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kom er net achter dat m'n gehoor best naar de klote is
Ik loop beneden alleen, helemaal stil en ik hoor allemaal ruis ofzo
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:32 schreef -SG- het volgende:
Step right up!Krijg cholera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk right in.
Blijf gezellig FOK!kenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:57 schreef livalo het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Kan er niet mee omgaan dat ik niets te doen had vanavond.
En dan? Weer verslaafd raken aan FOK!? Net nu ik een leven heb?quote:
Dennis! How are you?quote:
Vroeger moest je eerst je tijdslot omzeilen, nu kan je gewoon FOK!ken en doe je het niet!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:58 schreef livalo het volgende:
[..]
En dan? Weer verslaafd raken aan FOK!? Net nu ik een leven heb?
Omdat ik nu eindelijk een leven heb, en in de tijd van het tijdsslot niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vroeger moest je eerst je tijdslot omzeilen, nu kan je gewoon FOK!ken en doe je het niet!
Wat voor een? En ik ben nog steeds super blij met mijn TV, echt ideaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wel oké!
Overmorgen krijgen we een nieuwe televisie!
ik bem ool dronke. samen dronken sijn?quote:
Ik weet niet wat voor een precies.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Wat voor een? En ik ben nog steeds super blij met mijn TV, echt ideaal.
goet! hijs nog stees heek liev en leukk!!quote:
inserdaad!quote:
47"quote:Op zondag 30 mei 2010 00:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een precies.M'n vader heeft hem gekocht. Ik weet wel dat het scherm een grootte heeft van meer dan 100 cm in tv-maat (
weet ik veel hoe dat heet) en dat 'ie HD kan afspelen en zo. En dat er een goede audioinstallatie bijkomt
concert DVD's nu eindelijk met goed goed geluid
Inderzaad.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:04 schreef livalo het volgende:
[..]
goet! hijs nog stees heek liev en leukk!!
[..]
inserdaad!
Oh, nu moeten wij jou feliciteren?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:05 schreef Renesite het volgende:
Zo mijn mamma gefeliciteerd met 51 jaar worden
Ik aan de lachgas.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:02 schreef -SG- het volgende:
Reminds me, moet nog aan de truffels met een aantal mensen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:02 schreef Arcee het volgende:
Maandcijfers voor mei 2010 na de eerste 4 weken + 1 dag
![]()
001 08596 iBenny
002 06336 Zeroku
003 06099 Marlalala
004 05796 Kally
005 05193 charmed_angel
006 04977 DeLuna
007 04970 Otis2.0
008 04677 DevilsWhore
009 04575 D.
010 04446 Potloodvis
011 04278 wolvendagen
012 03910 Greys
013 03666 Skylark.
014 03658 Mexicaantje.
015 03581 Good.vs.Evil
016 03554 Symphonic
017 03361 Penisbaard
018 03266 tong80
019 03174 WillFerrell
020 03141 Japsnars
021 03023 kutkabouter
022 02877 Lakitu
023 02845 Ml-etje
024 02801 nattermann
025 02760 mstr
Klinkt erg goed. Hoe mooi is jullie oude TV? Komt die TV nu op jouw kamer?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een precies.M'n vader heeft hem gekocht. Ik weet wel dat het scherm een grootte heeft van meer dan 100 cm in tv-maat (
weet ik veel hoe dat heet) en dat 'ie HD kan afspelen en zo. En dat er een goede audioinstallatie bijkomt
concert DVD's nu eindelijk met goed goed geluid
quote:
Nee... maar 12 uur HAHHAHA JOARIG HAHAHAH!quote:
Agossie, sta je al zo lang droog dat je nu zelfs in elk woord "zaad" of "seks" of iets in die richting ziet?quote:
Iets met vakantiequote:
Die TV is aan het afsterven.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Klinkt erg goed. Hoe mooi is jullie oude TV? Komt die TV nu op jouw kamer?
dronlen zijb is tof!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik trouwens dronken mensen haat. Doe eens niet worden dronken.
Ja, dan denkt ie zo: 'Dit is een spermemma, moet ik er nou zaad of daad van maken HIHIHI.'quote:Op zondag 30 mei 2010 00:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Agossie, sta je al zo lang droog dat je nu zelfs in elk woord "zaad" of "seks" of iets in die richting ziet?
Oh.. Dan was het dus tijd voor een nieuwe TV. Maar klinkt erg goed. Ik ben jaloersquote:Op zondag 30 mei 2010 00:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die TV is aan het afsterven.En hij weegt meer dan ik... en dat is serieus. Ding is loodzwaar. Zegt meer dan genoeg over hoe oud 'ie is denk ik.
Dronken die mensen zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 00:09 schreef Onorgineel het volgende:
Dronken zijn en vervolgens allemaal spelfouten maken
Met hout aan de buitenkant?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die TV is aan het afsterven.En hij weegt meer dan ik... en dat is serieus. Ding is loodzwaar. Zegt meer dan genoeg over hoe oud 'ie is denk ik.
Hihihihigihjihihigihijijihihihi!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:09 schreef Onorgineel het volgende:
Dronken zijn en vervolgens allemaal spelfouten maken
HOI IK WAS VANAVOND BIJ HET PERSONEELSFEESTJE DE BOB HAHAHAHAHA!quote:
Je mag best eens langskomen.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh.. Dan was het dus tijd voor een nieuwe TV. Maar klinkt erg goed. Ik ben jaloers.
Dat ga ik dus met m'n huisgenootje doen. Ballonnen halen, lachgas en dan met d'r vrienden uitproberen. Ze blijkt het echt meesterlijk te vinden.quote:
Nee. Maandag nog examen.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat ga ik dus met m'n huisgenootje doen. Ballonnen halen, lachgas en dan met d'r vrienden uitproberen. Ze blijkt het echt meesterlijk te vinden.
RENÉ! MIJN POST. WAT DOE JE. BEN JE DRONKEN OFZO?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Hihihihigihjihihigihijijihihihi!
en niemand ging de stad in wat regen want verjaardag want er was ongeveer de helft niet aanwezig
[ Bericht 13% gewijzigd door Renesite op 30-05-2010 00:10 ]
Mijn scherm versprong opeensquote:Op zondag 30 mei 2010 00:12 schreef livalo het volgende:
[..]
RENÉ! MIJN POST. WAT DOE JE. BEN JE DRONKEN OFZO?![]()
![]()
Als ik vacantione heb! Ben nu veel te druk met tentamens en m'n DPF, want moet de rest van m'n studiepunten binnen halen.quote:
Nee dat nog niet.quote:
Ik weet 't niet. Maar blow niet meer en doe niets meer, maar had al beloofd om dit uit te proberen, dus why not? Een keertje kan vast geen kwaad.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]![]()
in UVT staan geniale topics daarover. Lijkt me wel tof
Jaja. je bent gewoon dronken!quote:
meeee! jij nieeet!quote:
quote:
HD is zo geil he.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee dat nog niet.
Het was voor die tijd een van de beste televisies die er te krijgen waren. Maar dat zorgde er ook voor dat het een super groot en zwaar ding is. Toen waren er nog geen platte tv's.![]()
Maar afgezien daarvan geeft hij wel mooi beeld. Alleen niet praktisch.
Maar nu is het dus wel tijd voor nog groter.. en HD!
Niet meer?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Maar blow niet meer en doe niets meer, maar had al beloofd om dit uit te proberen, dus why not? Een keertje kan vast geen kwaad.
Boeiend, het is maar lachgas, je gaat er niet dood aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Maar blow niet meer en doe niets meer, maar had al beloofd om dit uit te proberen, dus why not? Een keertje kan vast geen kwaad.
ikk merk het!quote:
Daarom! Ierland had trouwens maar erg weinig puntenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Boeiend, het is maar lachgas, je gaat er niet dood aan.
Tenzij de kraan vast zit, het masker vast op je hoofd zit enzo. Dan zou je, theoretisch gezien, jezelf kunnen vergassen.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Boeiend, het is maar lachgas, je gaat er niet dood aan.
Oh kan wel, ik kijk Pinkpop.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Daarom! Ierland had trouwens maar erg weinig punten.
Ja, als ik over een steentje struikel en met mijn hoofd op iets scherps val, kan ik ook dood gaan, maar ach.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tenzij de kraan vast zit, het masker vast op je hoofd zit enzo. Dan zou je, theoretisch gezien, jezelf kunnen vergassen.
Praktisch gezien ook, maar de kans dat het kraantje stuk gaat en het masker vast zit gezogen op je gezicht is verwaarloosbaar.
Ik zapte voorbij en toen stond Duitsland bovenaan en België in de buurt, dus één van die twee gaan winnen.quote:
Ja, dat dat gebeurd is ook best praktisch onmogelijk!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, als ik over een steentje struikel en met mijn hoofd op iets scherps val, kan ik ook dood gaan, maar ach.
quote:
Oh tof. Ff zappen.quote:
Ik gok 2 many djs.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:16 schreef Zeroku het volgende:
Wie speelt er nu op Pinkpop?
Het kan ook met ballonnen.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tenzij de kraan vast zit, het masker vast op je hoofd zit enzo. Dan zou je, theoretisch gezien, jezelf kunnen vergassen.
Praktisch gezien ook, maar de kans dat het kraantje stuk gaat en het masker vast zit gezogen op je gezicht is verwaarloosbaar.
duitsland won.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:17 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zapte voorbij en toen stond Duitsland bovenaan en België in de buurt, dus één van die twee gaan winnen.
Gebeurt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat dat gebeurd is ook best praktisch onmogelijk!
Kan best pijnlijk zijn, dat die ballon opeens knapt in je gezicht! Kan je je lelijk aan bezeren hoor!quote:
Dear god. Dan weten we ook welk liedje binnenkort in de top 40 staat.quote:
Alexander rietbak?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Dear god. Dan weten we ook welk liedje binnenkort in de top 40 staat.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Dear god. Dan weten we ook welk liedje binnenkort in de top 40 staat.
Dadelijk hou ik er nog blijvende schade aan over!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan best pijnlijk zijn, dat die ballon opeens knapt in je gezicht! Kan je je lelijk aan bezeren hoor!
Ja, een opengebarsten moedervlek die opeens daardoor geactiveerd wordt... Zo'n moedervlek brengt vervelende ziektes met zich mee he. En voor je het weet... ocherm!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Dadelijk hou ik er nog blijvende schade aan over!
Whut, thriller over Sinterklaas?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef livalo het volgende:
Trouwens. Die thriller over Sinterklaas, er hing een poster in de bioscoop. Dat is dus echt het meest trieste dat ik ooit heb gezien.
Welke piet heeft hem vermoord? Het is toch wel een zwarte Piet?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef livalo het volgende:
Trouwens. Die thriller over Sinterklaas, er hing een poster in de bioscoop. Dat is dus echt het meest trieste dat ik ooit heb gezien.
I gotta die!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, een opengebarsten moedervlek die opeens daardoor geactiveerd wordt... Zo'n moedervlek brengt vervelende ziektes met zich mee he. En voor je het weet... ocherm!
Je kan wat dat betreft beter crystal meth of zo gaan gebruiken, veiliger voor je mogelijke moedervlek!quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef livalo het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=17760
Sinterklaasfilmpjes moeten leuk zijn. Lief, zoet en een goed moraal...quote:
Of ik ga gewoon snuiven. Het enige wat dan mis kan gaan is dat het rietje in m'n neus blijft steken!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan wat dat betreft beter crystal meth of zo gaan gebruiken, veiliger voor je mogelijke moedervlek!
Ook erg leuk als jongere kinderen dit toch te zien krijgen. Dat zal sowieso wel gebeuren, alleen al die filmpjes op youtubequote:
Als klein kind gebeurde dat bij mij, ik wilde een olifant na doen dus ik stak rietjes in mijn neus.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Het enige wat dan mis kan gaan is dat het rietje in m'n neus blijft steken!
Gewoon zonder rietje... Ergste wat kan gebeuren is dat toevalligerwijs een bij langs vloog en opeens zo nasaal wordt opgeslokt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Of ik ga gewoon snuiven. Het enige wat dan mis kan gaan is dat het rietje in m'n neus blijft steken!
Echt wanneer je denkt dat iets onzin is...quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Als klein kind gebeurde dat bij mij, ik wilde een olifant na doen dus ik stak rietjes in mijn neus.
Uiteindelijk deed ik mijn neus ophalen, de rest kun je wel indenken.
En toen hebben ze 'm er met alle geweld uitgetrokken waarna je de rest van je leven een bloedneus hebt?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Als klein kind gebeurde dat bij mij, ik wilde een olifant na doen dus ik stak rietjes in mijn neus.
Uiteindelijk deed ik mijn neus ophalen, de rest kun je wel indenken.
Sexy.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon zonder rietje... Ergste wat kan gebeuren is dat toevalligerwijs een bij langs vloog en opeens zo nasaal wordt opgeslokt.
Maar he, je kan altijd nog met je poes in de playboy.
Een neus zit standaard een tampon in. Of is dichtgenaaid.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef livalo het volgende:
[..]
En toen hebben ze 'm er met alle geweld uitgetrokken waarna je de rest van je leven een bloedneus hebt?
Ik ben hitsig, daar brengt FOK! geen verandering in.quote:
De naam is Hitsig, aangenaamquote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben hitsig, daar brengt FOK! geen verandering in.
Dichtgebrand.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een neus zit standaard een tampon in. Of is dichtgenaaid.
Ik heb werkelijk waar nog nooit een bloedneus gehad, behalve toen ik olifant wilde zijn dan.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef livalo het volgende:
[..]
En toen hebben ze 'm er met alle geweld uitgetrokken waarna je de rest van je leven een bloedneus hebt?
Echt waar? Dan heb je geluk!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit een bloedneus gehad, behalve toen ik olifant wilde zijn dan.
Ik dacht: lastig dat hitsig zijn tenzij hij de hand aan zichzelf wilt slaan zeg maar. Dus kan ik beter helpen om hem te 'de-hitsen'quote:
Jaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Krijg jij weleens spontaan een bloedneus dan?
Af en toe, vooral tijdens de hooikoortsperiode. Word ik wakker omdat ik een bloedneus heb ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Krijg jij weleens spontaan een bloedneus dan?
Dan is dat tampon-idee helemaal niet zo gek.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Renesite het volgende:
Laatst bier lopen tikken en daarna bloedneus. Godver, da's echt zooo kut! Iets met alcohol en dun bloed. Echt een half uur bezig geweest met stelpen deppen en opnieuw stelpen want na een keer snuiven weer bloed...
Cocaïnequote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Renesite het volgende:
Laatst bier lopen tikken en daarna bloedneus. Godver, da's echt zooo kut! Iets met alcohol en dun bloed. Echt een half uur bezig geweest met stelpen deppen en opnieuw stelpen want na een keer snuiven weer bloed...
Lichaam is toch wel belangrijk. Alleen geestelijke kracht brengt je niet om 5 uur vannacht thuis.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef Fredo55 het volgende:
Eigenlijk zou ik nog uit willen gaan maar mijn lichaam zegt dat ik moet gaan slapen.
Goed idee. Ik hoor m'n huisgenoten nog praten dus ga denk ik nog even kletsen, daarna ook maar eens m'n bed in.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef Renesite het volgende:
Ik ga slapen... God moge mij bijstaan: ik hoop dat oma uitslaapt morgen![]()
Ik moet minstens een half uur fietsen voordat ik erben.quote:
Oma?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef Renesite het volgende:
Ik ga slapen... God moge mij bijstaan: ik hoop dat oma uitslaapt morgen![]()
Wie is Erben?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik moet minstens een half uur fietsen voordat ik erben.
Ja,quote:
Soms wint het geestelijke van de lichamelijke.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lichaam is toch wel belangrijk. Alleen geestelijke kracht brengt je niet om 5 uur vannacht thuis.
Praat ze zo?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja,
*ting dong*
'Feelsteerd met dien verjordag![]()
![]()
'
Dan ben ik echt wakker hoor...
Oh, ik dacht even dat ze nu bij jou thuis sliepquote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja,
*ting dong*
'Feelsteerd met dien verjordag![]()
![]()
'
Dan ben ik echt wakker hoor...
dequote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Soms wint het geestelijke van de lichamelijke.
Ja, vroeger hadden ze een boerderij in 't Westerkwartier. Kleintje weliswaar.quote:
Dude, wat heeft haar woonsituatie met haar spraak te makenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, vroeger hadden ze een boerderij in 't Westerkwartier. Kleintje weliswaar.
linkje
Is nu een woonboerderij geworden, maar vroeger stonden er nog 3 grote schuren en zo. Zelf zit ze nu in zo'n service/aanleun flat.
Vrij veel... Echte boeren praten anders dan import Groningers en/of Groningers die niet op een boerderij wonen. Dat hoor je gewoon.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dude, wat heeft haar woonsituatie met haar spraak te maken.
I dont get it.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:55 schreef Fredo55 het volgende:
Dat ligt er wel verlaten bij zeg, dan valt het bij mij nog wel mee.
Ja, of het boeit minderquote:Op zondag 30 mei 2010 01:00 schreef -SG- het volgende:
Wat heeft haar huidige woonsituatie daar mee te maken. Sowieso maakt het toch geen fuck uit of ze in een boerderij woont of in een huis. En dat die boerderij nu is omgebouwd boeid echt nog minder.
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:00 schreef Renesite het volgende:
Nou, ik lees morgen het antwoord wel terug. Kusje!!
Okee, de volgende keer ga ik alleen klagen en niet iets vertellen, gewoon omdat het kan. WTF doe je hier dan nog als je niet iets wilt horen wat je niet zint. Maak een eigen zeikslowchat ergens of zo. Ow, en de volgende keer: plz maak een klaagbaak topic over het feit dat je vrienden hebt die willen stappen maar dat jij te lamlendig bent (figuurlijk) om heen te gaan. Boehoe. Wat boeit het mij wie je heeft gevraagd/gebeld om te gaan stappen, al was het mijn oma die vroeger woonde in een boerderij welke nu is omgebouwd tot woonboerderij. Dikke boeiend.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:00 schreef -SG- het volgende:
Wat heeft haar huidige woonsituatie daar mee te maken. Sowieso maakt het toch geen fuck uit of ze in een boerderij woont of in een huis. En dat die boerderij nu is omgebouwd boeidt echt nog minder.
Zie hierboven.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:04 schreef -SG- het volgende:
Maar hee, kom maar op met je suggestie, sta altijd open voor dat soort dingen.
Joh, dit schud ik zo ff uit mijn mouw. Had ik even zin in. Desalniettemin wel gemeend. Whats the fucking use van een slowchat als je niet iets mag vertellen. Alsof -SG- de dikke controleur is.quote:
Ik vertel: boer. Ow, googlemaps! Leuk om te vertellen waar ze woont, hee de boerderij is er niet meer, is verbouwd, even vertellen hihi!quote:Op zondag 30 mei 2010 01:11 schreef -SG- het volgende:
Je snapt het niet he René. Wat is de LINK tussen de huidige woonsituatie/oude woonsituatie/omgebouwde oude woonsituatie met haar spraak. Echt niks, nutteloos in een gesprek. Loze opmerkingen tussen door hebben nog meer zin hier.
Klopt.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:17 schreef -SG- het volgende:
Ja en die link vat ik niet (No shit want er is ook valt ook niet veel te linken). Vertel ik dat, netzoals zoals jij vertelt over je oma. En dan maak je zo'n leuke post voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |