Af en toe, vooral tijdens de hooikoortsperiode. Word ik wakker omdat ik een bloedneus heb ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Krijg jij weleens spontaan een bloedneus dan?
Dan is dat tampon-idee helemaal niet zo gek.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Renesite het volgende:
Laatst bier lopen tikken en daarna bloedneus. Godver, da's echt zooo kut! Iets met alcohol en dun bloed. Echt een half uur bezig geweest met stelpen deppen en opnieuw stelpen want na een keer snuiven weer bloed...
Cocaïnequote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Renesite het volgende:
Laatst bier lopen tikken en daarna bloedneus. Godver, da's echt zooo kut! Iets met alcohol en dun bloed. Echt een half uur bezig geweest met stelpen deppen en opnieuw stelpen want na een keer snuiven weer bloed...
Lichaam is toch wel belangrijk. Alleen geestelijke kracht brengt je niet om 5 uur vannacht thuis.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef Fredo55 het volgende:
Eigenlijk zou ik nog uit willen gaan maar mijn lichaam zegt dat ik moet gaan slapen.
Goed idee. Ik hoor m'n huisgenoten nog praten dus ga denk ik nog even kletsen, daarna ook maar eens m'n bed in.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef Renesite het volgende:
Ik ga slapen... God moge mij bijstaan: ik hoop dat oma uitslaapt morgen![]()
Ik moet minstens een half uur fietsen voordat ik erben.quote:
Oma?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef Renesite het volgende:
Ik ga slapen... God moge mij bijstaan: ik hoop dat oma uitslaapt morgen![]()
Wie is Erben?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik moet minstens een half uur fietsen voordat ik erben.
Ja,quote:
Soms wint het geestelijke van de lichamelijke.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lichaam is toch wel belangrijk. Alleen geestelijke kracht brengt je niet om 5 uur vannacht thuis.
Praat ze zo?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja,
*ting dong*
'Feelsteerd met dien verjordag![]()
![]()
'
Dan ben ik echt wakker hoor...
Oh, ik dacht even dat ze nu bij jou thuis sliepquote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja,
*ting dong*
'Feelsteerd met dien verjordag![]()
![]()
'
Dan ben ik echt wakker hoor...
dequote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Soms wint het geestelijke van de lichamelijke.
Ja, vroeger hadden ze een boerderij in 't Westerkwartier. Kleintje weliswaar.quote:
Dude, wat heeft haar woonsituatie met haar spraak te makenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, vroeger hadden ze een boerderij in 't Westerkwartier. Kleintje weliswaar.
linkje
Is nu een woonboerderij geworden, maar vroeger stonden er nog 3 grote schuren en zo. Zelf zit ze nu in zo'n service/aanleun flat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |