En toen hebben ze 'm er met alle geweld uitgetrokken waarna je de rest van je leven een bloedneus hebt?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Als klein kind gebeurde dat bij mij, ik wilde een olifant na doen dus ik stak rietjes in mijn neus.
Uiteindelijk deed ik mijn neus ophalen, de rest kun je wel indenken.
Sexy.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon zonder rietje... Ergste wat kan gebeuren is dat toevalligerwijs een bij langs vloog en opeens zo nasaal wordt opgeslokt.
Maar he, je kan altijd nog met je poes in de playboy.
Een neus zit standaard een tampon in. Of is dichtgenaaid.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef livalo het volgende:
[..]
En toen hebben ze 'm er met alle geweld uitgetrokken waarna je de rest van je leven een bloedneus hebt?
Ik ben hitsig, daar brengt FOK! geen verandering in.quote:
De naam is Hitsig, aangenaamquote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben hitsig, daar brengt FOK! geen verandering in.
Dichtgebrand.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een neus zit standaard een tampon in. Of is dichtgenaaid.
Ik heb werkelijk waar nog nooit een bloedneus gehad, behalve toen ik olifant wilde zijn dan.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef livalo het volgende:
[..]
En toen hebben ze 'm er met alle geweld uitgetrokken waarna je de rest van je leven een bloedneus hebt?
Echt waar? Dan heb je geluk!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit een bloedneus gehad, behalve toen ik olifant wilde zijn dan.
Ik dacht: lastig dat hitsig zijn tenzij hij de hand aan zichzelf wilt slaan zeg maar. Dus kan ik beter helpen om hem te 'de-hitsen'quote:
Jaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Krijg jij weleens spontaan een bloedneus dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |