duitsland won.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:17 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zapte voorbij en toen stond Duitsland bovenaan en België in de buurt, dus één van die twee gaan winnen.
Gebeurt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat dat gebeurd is ook best praktisch onmogelijk!
Kan best pijnlijk zijn, dat die ballon opeens knapt in je gezicht! Kan je je lelijk aan bezeren hoor!quote:
Dear god. Dan weten we ook welk liedje binnenkort in de top 40 staat.quote:
Alexander rietbak?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Dear god. Dan weten we ook welk liedje binnenkort in de top 40 staat.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Dear god. Dan weten we ook welk liedje binnenkort in de top 40 staat.
Dadelijk hou ik er nog blijvende schade aan over!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan best pijnlijk zijn, dat die ballon opeens knapt in je gezicht! Kan je je lelijk aan bezeren hoor!
Ja, een opengebarsten moedervlek die opeens daardoor geactiveerd wordt... Zo'n moedervlek brengt vervelende ziektes met zich mee he. En voor je het weet... ocherm!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Dadelijk hou ik er nog blijvende schade aan over!
Whut, thriller over Sinterklaas?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef livalo het volgende:
Trouwens. Die thriller over Sinterklaas, er hing een poster in de bioscoop. Dat is dus echt het meest trieste dat ik ooit heb gezien.
Welke piet heeft hem vermoord? Het is toch wel een zwarte Piet?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef livalo het volgende:
Trouwens. Die thriller over Sinterklaas, er hing een poster in de bioscoop. Dat is dus echt het meest trieste dat ik ooit heb gezien.
I gotta die!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, een opengebarsten moedervlek die opeens daardoor geactiveerd wordt... Zo'n moedervlek brengt vervelende ziektes met zich mee he. En voor je het weet... ocherm!
Je kan wat dat betreft beter crystal meth of zo gaan gebruiken, veiliger voor je mogelijke moedervlek!quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef livalo het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=17760
Sinterklaasfilmpjes moeten leuk zijn. Lief, zoet en een goed moraal...quote:
Of ik ga gewoon snuiven. Het enige wat dan mis kan gaan is dat het rietje in m'n neus blijft steken!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan wat dat betreft beter crystal meth of zo gaan gebruiken, veiliger voor je mogelijke moedervlek!
Ook erg leuk als jongere kinderen dit toch te zien krijgen. Dat zal sowieso wel gebeuren, alleen al die filmpjes op youtubequote:
Als klein kind gebeurde dat bij mij, ik wilde een olifant na doen dus ik stak rietjes in mijn neus.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Het enige wat dan mis kan gaan is dat het rietje in m'n neus blijft steken!
Gewoon zonder rietje... Ergste wat kan gebeuren is dat toevalligerwijs een bij langs vloog en opeens zo nasaal wordt opgeslokt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Of ik ga gewoon snuiven. Het enige wat dan mis kan gaan is dat het rietje in m'n neus blijft steken!
Echt wanneer je denkt dat iets onzin is...quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Als klein kind gebeurde dat bij mij, ik wilde een olifant na doen dus ik stak rietjes in mijn neus.
Uiteindelijk deed ik mijn neus ophalen, de rest kun je wel indenken.
En toen hebben ze 'm er met alle geweld uitgetrokken waarna je de rest van je leven een bloedneus hebt?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Als klein kind gebeurde dat bij mij, ik wilde een olifant na doen dus ik stak rietjes in mijn neus.
Uiteindelijk deed ik mijn neus ophalen, de rest kun je wel indenken.
Sexy.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon zonder rietje... Ergste wat kan gebeuren is dat toevalligerwijs een bij langs vloog en opeens zo nasaal wordt opgeslokt.
Maar he, je kan altijd nog met je poes in de playboy.
Een neus zit standaard een tampon in. Of is dichtgenaaid.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef livalo het volgende:
[..]
En toen hebben ze 'm er met alle geweld uitgetrokken waarna je de rest van je leven een bloedneus hebt?
Ik ben hitsig, daar brengt FOK! geen verandering in.quote:
De naam is Hitsig, aangenaamquote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben hitsig, daar brengt FOK! geen verandering in.
Dichtgebrand.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een neus zit standaard een tampon in. Of is dichtgenaaid.
Ik heb werkelijk waar nog nooit een bloedneus gehad, behalve toen ik olifant wilde zijn dan.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef livalo het volgende:
[..]
En toen hebben ze 'm er met alle geweld uitgetrokken waarna je de rest van je leven een bloedneus hebt?
Echt waar? Dan heb je geluk!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit een bloedneus gehad, behalve toen ik olifant wilde zijn dan.
Ik dacht: lastig dat hitsig zijn tenzij hij de hand aan zichzelf wilt slaan zeg maar. Dus kan ik beter helpen om hem te 'de-hitsen'quote:
Jaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Krijg jij weleens spontaan een bloedneus dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |