Vrij veel... Echte boeren praten anders dan import Groningers en/of Groningers die niet op een boerderij wonen. Dat hoor je gewoon.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dude, wat heeft haar woonsituatie met haar spraak te maken.
I dont get it.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:55 schreef Fredo55 het volgende:
Dat ligt er wel verlaten bij zeg, dan valt het bij mij nog wel mee.
Ja, of het boeit minderquote:Op zondag 30 mei 2010 01:00 schreef -SG- het volgende:
Wat heeft haar huidige woonsituatie daar mee te maken. Sowieso maakt het toch geen fuck uit of ze in een boerderij woont of in een huis. En dat die boerderij nu is omgebouwd boeid echt nog minder.
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:00 schreef Renesite het volgende:
Nou, ik lees morgen het antwoord wel terug. Kusje!!
Okee, de volgende keer ga ik alleen klagen en niet iets vertellen, gewoon omdat het kan. WTF doe je hier dan nog als je niet iets wilt horen wat je niet zint. Maak een eigen zeikslowchat ergens of zo. Ow, en de volgende keer: plz maak een klaagbaak topic over het feit dat je vrienden hebt die willen stappen maar dat jij te lamlendig bent (figuurlijk) om heen te gaan. Boehoe. Wat boeit het mij wie je heeft gevraagd/gebeld om te gaan stappen, al was het mijn oma die vroeger woonde in een boerderij welke nu is omgebouwd tot woonboerderij. Dikke boeiend.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:00 schreef -SG- het volgende:
Wat heeft haar huidige woonsituatie daar mee te maken. Sowieso maakt het toch geen fuck uit of ze in een boerderij woont of in een huis. En dat die boerderij nu is omgebouwd boeidt echt nog minder.
Zie hierboven.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:04 schreef -SG- het volgende:
Maar hee, kom maar op met je suggestie, sta altijd open voor dat soort dingen.
Joh, dit schud ik zo ff uit mijn mouw. Had ik even zin in. Desalniettemin wel gemeend. Whats the fucking use van een slowchat als je niet iets mag vertellen. Alsof -SG- de dikke controleur is.quote:
Ik vertel: boer. Ow, googlemaps! Leuk om te vertellen waar ze woont, hee de boerderij is er niet meer, is verbouwd, even vertellen hihi!quote:Op zondag 30 mei 2010 01:11 schreef -SG- het volgende:
Je snapt het niet he René. Wat is de LINK tussen de huidige woonsituatie/oude woonsituatie/omgebouwde oude woonsituatie met haar spraak. Echt niks, nutteloos in een gesprek. Loze opmerkingen tussen door hebben nog meer zin hier.
Klopt.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:17 schreef -SG- het volgende:
Ja en die link vat ik niet (No shit want er is ook valt ook niet veel te linken). Vertel ik dat, netzoals zoals jij vertelt over je oma. En dan maak je zo'n leuke post voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |