Over een rontonde heen, of er om heen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Je gaat godverdomme toch niet met 10 over een rotonde heen. En vervolgens 50 rijden op een 80-weg.
En sowieso ben ik al in een klotebui.
Er omheen dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Over een rontonde heen, of er om heen?![]()
Op zulke momenten kan ik ze ook wel schieten ja.
Wat was er in Almelo dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
Het komt er op neer dat ik er spijt van heb dat ik naar Almelo ben geweest.
quote:
Mijn vriendin, een vriendin, een vriend of een bekende.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik ben een mongool die met namen gaat lopen smijten hier.
Ja, toch wel?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
Het komt er op neer dat ik er spijt van heb dat ik naar Almelo ben geweest.
Jezus, is dat niet een pokkeeind reizen?quote:
Dat is toch hetzelfde als 'iemand', want je schiet bij allebei geen reet op.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn vriendin, een vriendin, een vriend of een bekende.
140 kilometer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Jezus, is dat niet een pokkeeind reizen?.
Zijn oma deed mee aan de paralympics voor bejaarden. Wie het snelst pruimtabak kan kauwen en het vervolgenst het verst kan uitspugen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn vriendin, een vriendin, een vriend of een bekende.
Damn. En als 't dan niet de moeite waard is geweest dan is het al helemaal zonde. Balen zeg!quote:
Wel gewonnen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik had naar m'n voorgevoel moeten luisteren.
Het was op zich wel de moeite waard, alleen alles eromheen is een beetje jammer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Damn. En als 't dan niet de moeite waard is geweest dan is het al helemaal zonde. Balen zeg!
Ooh oké, dat scheelt. Maar Almelo zelf was leuk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was op zich wel de moeite waard, alleen alles eromheen is een beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |