dronlen zijb is tof!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik trouwens dronken mensen haat. Doe eens niet worden dronken.
Ja, dan denkt ie zo: 'Dit is een spermemma, moet ik er nou zaad of daad van maken HIHIHI.'quote:Op zondag 30 mei 2010 00:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Agossie, sta je al zo lang droog dat je nu zelfs in elk woord "zaad" of "seks" of iets in die richting ziet?
Oh.. Dan was het dus tijd voor een nieuwe TV. Maar klinkt erg goed. Ik ben jaloersquote:Op zondag 30 mei 2010 00:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die TV is aan het afsterven.En hij weegt meer dan ik... en dat is serieus. Ding is loodzwaar. Zegt meer dan genoeg over hoe oud 'ie is denk ik.
Dronken die mensen zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 00:09 schreef Onorgineel het volgende:
Dronken zijn en vervolgens allemaal spelfouten maken
Met hout aan de buitenkant?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die TV is aan het afsterven.En hij weegt meer dan ik... en dat is serieus. Ding is loodzwaar. Zegt meer dan genoeg over hoe oud 'ie is denk ik.
Hihihihigihjihihigihijijihihihi!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:09 schreef Onorgineel het volgende:
Dronken zijn en vervolgens allemaal spelfouten maken
HOI IK WAS VANAVOND BIJ HET PERSONEELSFEESTJE DE BOB HAHAHAHAHA!quote:
Je mag best eens langskomen.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh.. Dan was het dus tijd voor een nieuwe TV. Maar klinkt erg goed. Ik ben jaloers.
Dat ga ik dus met m'n huisgenootje doen. Ballonnen halen, lachgas en dan met d'r vrienden uitproberen. Ze blijkt het echt meesterlijk te vinden.quote:
Nee. Maandag nog examen.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat ga ik dus met m'n huisgenootje doen. Ballonnen halen, lachgas en dan met d'r vrienden uitproberen. Ze blijkt het echt meesterlijk te vinden.
RENÉ! MIJN POST. WAT DOE JE. BEN JE DRONKEN OFZO?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Hihihihigihjihihigihijijihihihi!
en niemand ging de stad in wat regen want verjaardag want er was ongeveer de helft niet aanwezig
[ Bericht 13% gewijzigd door Renesite op 30-05-2010 00:10 ]
Mijn scherm versprong opeensquote:Op zondag 30 mei 2010 00:12 schreef livalo het volgende:
[..]
RENÉ! MIJN POST. WAT DOE JE. BEN JE DRONKEN OFZO?![]()
![]()
Als ik vacantione heb! Ben nu veel te druk met tentamens en m'n DPF, want moet de rest van m'n studiepunten binnen halen.quote:
Nee dat nog niet.quote:
Ik weet 't niet. Maar blow niet meer en doe niets meer, maar had al beloofd om dit uit te proberen, dus why not? Een keertje kan vast geen kwaad.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]![]()
in UVT staan geniale topics daarover. Lijkt me wel tof
Jaja. je bent gewoon dronken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |