Wat is het jong, nog geen 16?quote:
Jawel.quote:
Ey, goeie.quote:
Wij hebben zijn dronkenmanschap gebrabbel op FOK! mee mogen makenquote:
Ohja, met carnavalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wij hebben zijn dronkenmanschap gebrabbel op FOK! mee mogen maken.
Hahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wij hebben zijn dronkenmanschap gebrabbel op FOK! mee mogen maken.
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei bij je vorige smiley-tvp dat dat niet meer hoefde.
Hier ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef Ned_Bigby het volgende:
Als ik dronken ben typ ik nog helemaal prima
GOH.quote:
quote:
quote:
quote:
Nee.quote:
Wat een grafwoord.quote:
quote:
quote:
Je vergeetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Jaap
Xfactor is doorgestoken kaart. Roep ik al sinds Matthijs er uit is. Toen ging Sumera er uit, toen de badboys en toen Dony![]()
Vertel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
Zo, als het waar zou zijn wat ik net geroepen heb, dan had die vrouw achter het stuur gestorven aan 12 tumoren.
://forum.fok.nl/topic/1466253/1/100#82080926]zaterdag 29 mei 2010 23:02[/url] schreef mstr het volgende:[/b]quote:Op [url=http[quote]
[b]Op zaterdag 29 mei 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
Zo, als het waar zou zijn wat ik net geroepen heb, dan had die vrouw achter het stuur gestorven aan 12 tumoren.
Je gaat godverdomme toch niet met 10 over een rotonde heen. En vervolgens 50 rijden op een 80-weg.quote:
Over een rontonde heen, of er om heen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Je gaat godverdomme toch niet met 10 over een rotonde heen. En vervolgens 50 rijden op een 80-weg.
En sowieso ben ik al in een klotebui.
Er omheen dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Over een rontonde heen, of er om heen?![]()
Op zulke momenten kan ik ze ook wel schieten ja.
Wat was er in Almelo dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
Het komt er op neer dat ik er spijt van heb dat ik naar Almelo ben geweest.
quote:
Mijn vriendin, een vriendin, een vriend of een bekende.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik ben een mongool die met namen gaat lopen smijten hier.
Ja, toch wel?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
Het komt er op neer dat ik er spijt van heb dat ik naar Almelo ben geweest.
Jezus, is dat niet een pokkeeind reizen?quote:
Dat is toch hetzelfde als 'iemand', want je schiet bij allebei geen reet op.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn vriendin, een vriendin, een vriend of een bekende.
140 kilometer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Jezus, is dat niet een pokkeeind reizen?.
Zijn oma deed mee aan de paralympics voor bejaarden. Wie het snelst pruimtabak kan kauwen en het vervolgenst het verst kan uitspugen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn vriendin, een vriendin, een vriend of een bekende.
Damn. En als 't dan niet de moeite waard is geweest dan is het al helemaal zonde. Balen zeg!quote:
Wel gewonnen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik had naar m'n voorgevoel moeten luisteren.
Het was op zich wel de moeite waard, alleen alles eromheen is een beetje jammer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Damn. En als 't dan niet de moeite waard is geweest dan is het al helemaal zonde. Balen zeg!
Ooh oké, dat scheelt. Maar Almelo zelf was leuk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was op zich wel de moeite waard, alleen alles eromheen is een beetje jammer.
Ik ging een wedstrijd van IEMAND kijken, die wedstrijd was op zich wel leuk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Ooh oké, dat scheelt. Maar Almelo zelf was leuk?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Ooh oké, dat scheelt. Maar Almelo zelf was leuk?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was op zich wel de moeite waard, alleen alles eromheen is een beetje jammer.
Nee oké, maar 't kon ook zijn dat je achteraf gezeik kreeg ofzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ging een wedstrijd van IEMAND kijken, die wedstrijd was op zich wel leuk.
Alleen de manier waarop de dag gegaan is vind ik niet echt leuk.
Maar heb verder dus niks van Almelo gezien.
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee oké, maar 't kon ook zijn dat je achteraf gezeik kreeg ofzo.
Nee, het is al sinds vanochtend 10 uur aan de gang.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee oké, maar 't kon ook zijn dat je achteraf gezeik kreeg ofzo.
Klote. Hopelijk waait 't weer over.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, het is al sinds vanochtend 10 uur aan de gang.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Lijkt hier wel "It's my party, so I cry if I want to"
Eurovisie Songfestival? Zit er nog wat soeps tussen?quote:
Komt vast goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook.
Ik hoop dat het vannacht gebeurd.
Ierland kan fucking geniaal goed zingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival? Zit er nog wat soeps tussen?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ierland kan fucking geniaal goed zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk right in.A little knowledge is a dangerous thing.
Ja geloof het wel. Heb het ook niet helemaal gezien, maar wat ik van haar zag vond ik dat ze erg goed kon zingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Is die het? Ik vind 't een mooie stem, maar die laatste noot vind ik toch wel verdomd vals. Alhoewel ik 't haar natuurlijk niet na zou doen
.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:32 schreef -SG- het volgende:
Step right up!Ga de stad in en ga mensen daar vervelen met dat nummer s.v.p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk right in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
Ik viel er bij de halve finales in, toen er reclame was bij een of andere film. René vond het alleen niet zo'n goed idee, dus ik heb dit jaar helemaal niets ervan gezien. Terwijl ik het stiekem best wel leuk vindquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Heb het ook niet helemaal gezien, maar wat ik van haar zag vond ik dat ze erg goed kon zingen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ga de stad in en ga mensen daar vervelen met dat nummer s.v.p.Geen zin om te stappen, en moet sparen voor vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een maand niet op stap geweest!
A little knowledge is a dangerous thing.
Dat meen je niet. Mèn. Respect. Ik vind het veel te leuk om te stappenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geen zin om te stappen, en moet sparen voor vakantie.
Al een maand niet op stap geweest!
Ja ik zat in een sleur dat ik elke week ging. En ja, op een gegeven moment had ik geen zin meer om te stappen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Mèn. Respect. Ik vind het veel te leuk om te stappen.
Klopt, maar gewoon in een caféetje zitten en daarna nog even stappen is ook super.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik zat in een sleur dat ik elke week ging. En ja, op een gegeven moment had ik geen zin meer om te stappen.
Achja, bij vrienden zitten is ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |