Das een Belg ;-)quote:
Precies wat ik dacht. Als ze niet op het songfestival scoren, dan scoren ze waarschijnlijk wel in Frankrijk (en Europa) een WK-hit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef raptorix het volgende:
Leuk nummer, ik vind dit typisch een liedje voor het WK
gelijk,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef Bep het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk , Sieneke past hiet toch totaal niet tussen
alors on dancequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef Szura het volgende:
Uhm nee
Dat wijf kan niet zingen.
Stuur dan Stromae in
Nee, die heeft zich 20 jaar van Songfestival vergist ...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef Bep het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk , Sieneke past hiet toch totaal niet tussen
Nee, dit gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef VerseKoffie het volgende:
1.griekenland
2.belgie
3.ijsland
4.oekraine
5.rusland
6.armenie
7.france
8. israel
dit gaat hem denk ik worden...
maar aan matig muzikaal europa te zien, zal cyprus er vast ook bijzitten
Dat was ook vanaf het begin hun insteek, hebben ze geen geheim van gemaakt, altijd al gezegdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Als ze niet op het songfestival scoren, dan scoren ze waarschijnlijk wel in Frankrijk (en Europa) een WK-hit.
Nee, tis een Brusselaar ...quote:
het is nivo is echt heel goed dit jaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Jeujj wat een hoop leuke nummers zitten er in deze finale!
Belgiëquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
"Da's meer dan drie minuten, gediskwalificeerd."
Captain Jackquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef VerseKoffie het volgende:
die neger doet wel zn best.. beetje een seal negert.. :p
Ja een hoop leuke en mooie muziek vandaagquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is nivo is echt heel goed dit jaar
Eindelijk weer eens
Ja, alleen langzamerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
Dat vond ik ook idd, beginnetje is puur Anouk's Girl.
Wel een gaaf nummer.
Helemaal met je eens. Niveau is primaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens
Blijft heerlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Stromae heeft te vroeg gepiekt, die ben ik nu al zat
HO HO ik hoorde *ping*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
Zit wel goed in elkaar dit nummer, tof ook met die piano's.
Alleen jammer dat je die bijna niet meer hoort in het hele nummer.
ik ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Microfoon het volgende:
Ik hoor hier echt een drietal andere liedjes in
Ja, soort van mash-up van de afgelopen paar jaar top40.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Microfoon het volgende:
dat pakkie he.. ja ik snap je.. gewoon lekker batsen mooie benen sexy schoenenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou het op haar kunnen overigens, zij niet op mij maar dat is een klein detail wat met iets geweld op te lossen is.
Mwah, ten opzichte van de afgelopen jaren wel ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens
Echt he. Het is totaal niet origineel, wel leuk, dat wel, maar daarom juist waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Microfoon het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Microfoon het volgende:
Ik mis ook van alles he, eerst die pipo bij Spanje op het podium, nu weer de *ping*quote:
Dit is de finale. Vorig jaar was beter, maar de minste nummers zijn er niet door gekomenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef o.us het volgende:
Leuke nummers allemaal vergeleken met de vorige jaren.Ik heb het album maar gedownload.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
Volgens mij ben ik wel om wat het songfestival betreft. Eerste keer dat ik kijk, toch wel leuk.
dat heb ik met meer nummers hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Microfoon het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
Volgens mij ben ik wel om wat het songfestival betreft. Eerste keer dat ik kijk, toch wel leuk.
oe la lalallaa gaga oelalalaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Lady Gaga????? Waar halen ze die vandaan
Misschien dat "Ah ah ah"?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het ook wel leukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Bep het volgende:
Ow ja . dit vond ik geloof ik als enige een mooi nummer
ff snel drinken pakken, ik heb 3 minuten de tijd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Rusland, zo vreselijk en fout dat ik het heel tof vind
.
Pak de wodka er maar bij! AAAAAHW!!!
Dude, ben niet achterlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dit is de finale. Vorig jaar was beter, maar de minste nummers zijn er niet door gekomen
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
En door dit topic.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nivo is ook echt weer beter hoor, dit jaar!
Komt denk ik ook door de terugkeer van de vakjury tijdens de halve finales
Volgens mij uit de USAquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leukAAAAAAAAAHW!
sorryquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leukAAAAAAAAAHW!
Het is echt goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zingt het serieus wel beter dan dinsdag.
Die moeten gewoon permanent terugkomen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nivo is ook echt weer beter hoor, dit jaar!
Komt denk ik ook door de terugkeer van de vakjury tijdens de halve finales
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef Wilskracht het volgende:
Mooi nummer voor Balkenende na de verkiezingsuitslag
Goh, je hebt al 37 posts, verrassendquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef VerseKoffie het volgende:
mensen die dit nummer niet vet vinden, zijn tokkies die sieneke wel goed vonden..
ga eens een cursus muziek volgen ofzo damnnn
via twitterquote:Russia's luggage lost in transit #eurovision
je kan lullen gek..maar dat soort nummers zouden het wel kunnen gaan maken hoor op een eurovisiequote:
Ken je de user versteegrobquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De man die Spanje verstoorde was trouwens de bekende "Jimmy jump" blijkbaar
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
Wie kijkt hier via de BBC?
Het was veel beter dan de vorige keerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Geeft iemand ff een seintje als de daadwerkelijke uitslag van XFA is, dat geleuter ga ik niet kijken
Shit dat ik Rusland gemist heb
Ik zit af en toe te zappen, dat gelul hoef ik ook niet te zien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Geeft iemand ff een seintje als de daadwerkelijke uitslag van XFA is, dat geleuter ga ik niet kijken
Shit dat ik Rusland gemist heb
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
enkelvoudig nekschotquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, ik nu. Stukken beter.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef Wilskracht het volgende:
Wil je dat wij het songfestival 2011 moeten betalen?
[..]
't valt ook al op op twitterquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft iets van een omgebouwde, geen idee waar het nou in zit qua gezicht
quote:Armenia. Post-op or ladyboy? You decide. #eurovision
Ik durf te wedden dat ze voorheen een tampeloeris hadquote:
Die dikke?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
En mensen vergeet niet, altijd naar de moeder kijken als je een meisje geil vindt. D'r moeder staat in het achtegrondkoortje, dusssss....
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
En mensen vergeet niet, altijd naar de moeder kijken als je een meisje geil vindt. D'r moeder staat in het achtergrondkoortje, dusssss....
Met dank aan extensions, het gehele Max Factor assortiment en een bezoekje of twee, drie aan een plastisch doktertje.quote:
Echt niet. Weer zo'n onorigineel kutnummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Griekenland wint niet hoor, maar verdient wel een top 5 plek
Ze is gewoon ontiegelijk groot voor een vrouw (ik heb 1,93m en 1,96m langs zien komen), wellicht dat je dat bedoeld want wat gezicht, manier van bewegen en attitude is het heel vrouwelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft iets van een omgebouwde, geen idee waar het nou in zit qua gezicht
quote:
Kerel op het podium die er niet hoorde.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef henrydg het volgende:
Hallo, ik ben er![]()
Ik hoorde dat er wat bij Spanje was?
Waarom dat is dood en niet zo'n beetje ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |