HO HO ik hoorde *ping*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
Zit wel goed in elkaar dit nummer, tof ook met die piano's.
Alleen jammer dat je die bijna niet meer hoort in het hele nummer.
ik ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Microfoon het volgende:
Ik hoor hier echt een drietal andere liedjes in
Ja, soort van mash-up van de afgelopen paar jaar top40.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Microfoon het volgende:
dat pakkie he.. ja ik snap je.. gewoon lekker batsen mooie benen sexy schoenenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou het op haar kunnen overigens, zij niet op mij maar dat is een klein detail wat met iets geweld op te lossen is.
Mwah, ten opzichte van de afgelopen jaren wel ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is nivo is echt heel goed dit jaar
Eindelijk weer eens
Echt he. Het is totaal niet origineel, wel leuk, dat wel, maar daarom juist waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Microfoon het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Microfoon het volgende:
Ik mis ook van alles he, eerst die pipo bij Spanje op het podium, nu weer de *ping*quote:
Dit is de finale. Vorig jaar was beter, maar de minste nummers zijn er niet door gekomenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef o.us het volgende:
Leuke nummers allemaal vergeleken met de vorige jaren.Ik heb het album maar gedownload.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
Volgens mij ben ik wel om wat het songfestival betreft. Eerste keer dat ik kijk, toch wel leuk.
dat heb ik met meer nummers hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Microfoon het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
Volgens mij ben ik wel om wat het songfestival betreft. Eerste keer dat ik kijk, toch wel leuk.
oe la lalallaa gaga oelalalaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Lady Gaga????? Waar halen ze die vandaan
Misschien dat "Ah ah ah"?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het ook wel leukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Bep het volgende:
Ow ja . dit vond ik geloof ik als enige een mooi nummer
ff snel drinken pakken, ik heb 3 minuten de tijd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Rusland, zo vreselijk en fout dat ik het heel tof vind
.
Pak de wodka er maar bij! AAAAAHW!!!
Dude, ben niet achterlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dit is de finale. Vorig jaar was beter, maar de minste nummers zijn er niet door gekomen
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Steve het volgende:
En door dit topic.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nivo is ook echt weer beter hoor, dit jaar!
Komt denk ik ook door de terugkeer van de vakjury tijdens de halve finales
Volgens mij uit de USAquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leukAAAAAAAAAHW!
sorryquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leukAAAAAAAAAHW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |