Het is echt goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zingt het serieus wel beter dan dinsdag.
Die moeten gewoon permanent terugkomen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nivo is ook echt weer beter hoor, dit jaar!
Komt denk ik ook door de terugkeer van de vakjury tijdens de halve finales
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef Wilskracht het volgende:
Mooi nummer voor Balkenende na de verkiezingsuitslag
Goh, je hebt al 37 posts, verrassendquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef VerseKoffie het volgende:
mensen die dit nummer niet vet vinden, zijn tokkies die sieneke wel goed vonden..
ga eens een cursus muziek volgen ofzo damnnn
via twitterquote:Russia's luggage lost in transit #eurovision
je kan lullen gek..maar dat soort nummers zouden het wel kunnen gaan maken hoor op een eurovisiequote:
Ken je de user versteegrobquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De man die Spanje verstoorde was trouwens de bekende "Jimmy jump" blijkbaar
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
Wie kijkt hier via de BBC?
Het was veel beter dan de vorige keerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Geeft iemand ff een seintje als de daadwerkelijke uitslag van XFA is, dat geleuter ga ik niet kijken
Shit dat ik Rusland gemist heb
Ik zit af en toe te zappen, dat gelul hoef ik ook niet te zien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Geeft iemand ff een seintje als de daadwerkelijke uitslag van XFA is, dat geleuter ga ik niet kijken
Shit dat ik Rusland gemist heb
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
enkelvoudig nekschotquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, ik nu. Stukken beter.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef Wilskracht het volgende:
Wil je dat wij het songfestival 2011 moeten betalen?
[..]
't valt ook al op op twitterquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft iets van een omgebouwde, geen idee waar het nou in zit qua gezicht
quote:Armenia. Post-op or ladyboy? You decide. #eurovision
Ik durf te wedden dat ze voorheen een tampeloeris hadquote:
Die dikke?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
En mensen vergeet niet, altijd naar de moeder kijken als je een meisje geil vindt. D'r moeder staat in het achtegrondkoortje, dusssss....
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
En mensen vergeet niet, altijd naar de moeder kijken als je een meisje geil vindt. D'r moeder staat in het achtergrondkoortje, dusssss....
Met dank aan extensions, het gehele Max Factor assortiment en een bezoekje of twee, drie aan een plastisch doktertje.quote:
Echt niet. Weer zo'n onorigineel kutnummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Griekenland wint niet hoor, maar verdient wel een top 5 plek
Ze is gewoon ontiegelijk groot voor een vrouw (ik heb 1,93m en 1,96m langs zien komen), wellicht dat je dat bedoeld want wat gezicht, manier van bewegen en attitude is het heel vrouwelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft iets van een omgebouwde, geen idee waar het nou in zit qua gezicht
quote:
Kerel op het podium die er niet hoorde.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef henrydg het volgende:
Hallo, ik ben er![]()
Ik hoorde dat er wat bij Spanje was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |