Das een Belg ;-)quote:
Precies wat ik dacht. Als ze niet op het songfestival scoren, dan scoren ze waarschijnlijk wel in Frankrijk (en Europa) een WK-hit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef raptorix het volgende:
Leuk nummer, ik vind dit typisch een liedje voor het WK
gelijk,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef Bep het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk , Sieneke past hiet toch totaal niet tussen
alors on dancequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef Szura het volgende:
Uhm nee
Dat wijf kan niet zingen.
Stuur dan Stromae in
Nee, die heeft zich 20 jaar van Songfestival vergist ...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef Bep het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk , Sieneke past hiet toch totaal niet tussen
Nee, dit gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef VerseKoffie het volgende:
1.griekenland
2.belgie
3.ijsland
4.oekraine
5.rusland
6.armenie
7.france
8. israel
dit gaat hem denk ik worden...
maar aan matig muzikaal europa te zien, zal cyprus er vast ook bijzitten
Dat was ook vanaf het begin hun insteek, hebben ze geen geheim van gemaakt, altijd al gezegdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Als ze niet op het songfestival scoren, dan scoren ze waarschijnlijk wel in Frankrijk (en Europa) een WK-hit.
Nee, tis een Brusselaar ...quote:
het is nivo is echt heel goed dit jaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Jeujj wat een hoop leuke nummers zitten er in deze finale!
Belgiëquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
"Da's meer dan drie minuten, gediskwalificeerd."
Captain Jackquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef VerseKoffie het volgende:
die neger doet wel zn best.. beetje een seal negert.. :p
Ja een hoop leuke en mooie muziek vandaagquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is nivo is echt heel goed dit jaar
Eindelijk weer eens
Ja, alleen langzamerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
Dat vond ik ook idd, beginnetje is puur Anouk's Girl.
Wel een gaaf nummer.
Helemaal met je eens. Niveau is primaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is nivo is echt heel goed dit jaar
Eindelijk weer eens
Blijft heerlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Stromae heeft te vroeg gepiekt, die ben ik nu al zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |