abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:47:09 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_82060898


Hallo fans. Dit is alweer deel 17 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- slechte zelfbedachte grappen, deel 12
- slechte zelfbedachte grappen, deel 13
- slechte zelfbedachte grappen, deel 14
- slechte zelfbedachte grappen, deel 15
- slechte zelfbedachte grappen, deel 16


DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk, met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling


POLL: WAT VIND JE VAN DE GRAPPEN VAN FEDERER-FAN?
  • Zwak
  • Slecht
  • Teleurstellend
  • Rotzooi
  • Waardeloos
  • Bagger
  • Zonde van m'n tijd
  • Slaan op mijn longen
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

    Van banapples
    Stroopwafelverkoper: "1 pakje is ¤ 2,- en 3 pakjes voor ¤ 6,-"
    Man: "Dus als ik er drie koop zijn ze niet goekoper per pakje?"
    Stroopwafelverkoper: "Ja, Hallo. Ik moet er ook nog wat aan verdienen!!"
    Johan is een man van 23 en heeft wat moeite met het versieren van vrouwen. Hij is niet lelijk maar heeft moeite met een goed gesprek. Op de meeste vrouwen komt hij saai over. Hij besluit hier wat aan te doen en volgt een cursus "small-talk voor beginners".
    Op de cursus leert hij dat een vrouw het belangrijk vindt om te weten dat een man haar mooi vindt en goed voor haar kan zorgen qua financien.
    Na de curus heeft Johan een date en gaat in een lekker restaurant eten met een mooie dame. Na een leuk diner met wat gesprekken over koetjes en kalfjes nadert het einde van het diner. Johan vindt dat het nu tijd is om de vrouw te overtuigen dat hij haar mooi vindt en verstand heeft van geldzaken.
    Johan denkt lang na over wat hij zou zeggen en zegt het volgende: "Volgens mij zou jij als prostituee heel veel geld kunnen verdienen."


    Van Fireblast
    Henk verkoopt zijn curlingsteen (hoe heet zon ding?) en er komt een koper langs.
    Koper: Ik wil hem kopen
    Henk: Schuif het?
    Koper: Ja dat moet ik aan jou vragen HWHAHHwehuwehhhaahaha


    Van Hondenbrokken
    Er komt een man bij de stroopwafelverkoper.
    Zegt die stroopwafelverkoper: Gadverdamme
    Haha Einz, okee ik begin opnieuw.
    Er komt een man bij de stroopwafelverkoper.
    Man: "50 stroopwafels graag en ook graag stroopwafelbeslag en koeken."
    Verkoper: "Die stroopwafels kan ik wel voor je maken, maar dat beslag en koeken verkoop ik normaal gesproken niet, want die heb ik nodig voor die stroopwafels.
    Man: Ja, ik heb een feestje en ik wil een beetje de grote bink uithangen, dus ik wil doen alsof ik ze zelf bak en daarvoor heb ik dat nodig.
    Die verkoper zegt vooruit en geeft die man zijn spullen mee.
    Vervolgens komt dat feestje en iedereen geniet van de stroopwafels.
    Vervolgens komt die man binnen en iedereen heeft door dat die man die stroopwafels niet zelf gebakken heeft.
    Vraagt die man hoe iedereen het weet.
    Vervolgens geeft iemand hem een briefje:
    "Je zult je nu wel erg genaaid voelen, maar ik vond het gewoon te grappig om het iedereen te vertellen.
    Groeten van de stroopwafelverkoper."


    Van najazeg
    een man met een draaiorgel heeft problemen, het mechanisme die de bladmuziek erdoorheen draait werkt niet meer goed waardoor de muziek niet goed meer klinkt en het niet meer in de maat klinkt. Een zwerver komt naar hem toe en zegt: "Waarom baal je?"
    De man met draaiorgel zegt: "Het mechanisme hapert en dan klinkt de muziek niet meer goed"
    De zwerver zegt "Laat mij maar". Vervolgens sloopt hij het hele mechanisme van het draaiorgel. De man met het draaiorgel is woedend.
    "Vent! Nu doet het draaiorgel het helemaal niet meer!"
    "Daarom juist! Hoeven we dat gejengel ook niet meer aan te horen!"

    Op een dag zag Erik een klein meisje onbedaarlijk huilen.
    "Wat is er met je?" vroeg hij aan het meisje.
    "Nou, we zouden vandaag naar de efteling gaan, maar toen was ik Jantje aan het plagen en toen werden ze boos op mij en toen zijn ze zonder mij naar de efteling gegaahaahaahaaan!"
    "Arm kind... dan neem ik je wel mee naar de efteling."
    Kind helemaal blij. Ze stapt bij Erik in de auto en samen rijden ze naar de efteling. Eenmaal bij de kassa worden ze geweigerd.
    "Sorry meneer" zegt de kassadame. "Dit meisje was stout en mag daarom niet de efteling binnen."
    "Oh" zegt Erik. "Nou, dan ga ik maar naar de kroeg! Ik had trouwens toch niet genoeg geld voor de efteling voor twee kaartjes."


    Van Reza-impreza
    Trrrrrrring doet de deurbel van de woning van Eva, 34 jarige bijstandsmoeder van 4 kinderen .
    Lotje doet de deur open . Mama! Er staat een politieagent en 2 mensen van het incassobureau aan de deur.
    Eva laat het foldervouwen met haar oudste dochter voor wat het is en raast naar de deur. U bent ons 3.324 euro schuldig plus incassokosten. In totaal 4.212 euro. U dient nu te betalen of u en uw schattige dochters staan vanavond nog op straat."Is dit een grap?" zegt Eva. "Ja", mompelt de politieagent. Een hele hele slechte grap. Maar wel zelf bedacht.

    Wat krijg je als je van een radicaal islamitsch forum wordt gegooit?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Van tochweerhenk
    Herpert word 34, en zijn vrienden willen met hem naar de kartbaan.
    Voor de grap hebben alle vrienden overal langs de weg naar de kartbaan bordjes met 34 geplaatst, dat betekent dat je hier dan 34 kilometer per uur kan rijden, en zo willen ze Herpert voor de gek houden.
    Al snel komen ze aan bij het eerste bordje, en Herpert ziet dit, en gehoorzaamd, hij rijdt dus 34 km per uur. al snel daarna komt hij alweer een bord met 34 tegen, en Herpert raakt nu flink geïrriteerd, maar gaat weer op zacht tempo rijden. wanneer ze bij het 3e bordje met de opdruk 34 km per uur komen, word Herpert woedend en zegt: GODVERDOMME ZO KOMEN WE NOOIT BIJ DIE KARTBAAN, DIT IS EEN LOOPPAS TEMPO.

    Jan heeft zijn examen van VWO volbracht, en heeft net zijn diploma gekregen. omdat hij altijd al stroopwafelbakker zou willen worden, zoekt hij op zijn laptop opleidingen voor stroopwafel bakker. na wat zoeken komt hij op een site, en ziet een opleiding die hij wel zou willen volgen. Hij leest de eisen door, en ziet dat hij aan de meeste voldoet. Hij weet dat hij een VWO diploma heeft, dus hij heeft er veel vertrouwen in dat hij de opleiding kan doen. maar waneer hij naar naar de diploma eis kijkt, ziet hij: Havo of hoger. en Jan baalt, want hij heeft geen van beide gedaan.

    Cor en Willy lopen over de kermis en ze zien een jongen van 13 bij de grijp automaten staan. het jongetje is aardig boos, want hij kan maar niks winnen. Cor en Willy leven erg met het jochie mee,tot frustratie van het jongetje. Na een 8e poging van het jongetje die mislukt, reageert hij zich af op Cor en Willy en zegt: ''BLIJVEN JULLIE NOG LANG STAAN OF GAAN JULLIE ZO WEER WEG''?

    Meneer beer en meneer vos zitten in een boot.
    plots slaat meneer beer met een spijker een gat in de boot.
    meneer vos vraagt: ''Waarom doe je dat''?
    Daarop antwoordt meneer beer: ''Dan kan het water eruit lopen''!
    Meneer vos: ''jamaar dan moeten er 2 gaten inzitten''
    Meneer beer:'' dom van me''.


    Van VoilaFold
    Een klok, een helicopter, een stofzuiger, Frans Duijts en een stroopwafel zitten in het vliegtuig. Zegt de klok: tik. Zegt de helicopter: .. . Zegt de stofzuiger: mmmm. Zegt Frans Duijts: krijg ik ook korting? Zegt de stroopwafel: ik heet Bram.
    Wat zegt de helicopter?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Van zomgmoz
    het staat in new york en 't is groen en gezond
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
    Wethouder Arend Buis is gevraagd om een nieuw bowlingcomplex te openen. Dus hij heeft de eer om de eerste worp te doen. Dus hij gooit en hij gooit zeven pins om. Heel trots kijkt hij om zich heen, naar de ongeveer tweehonderd aanwezigen.
    Dus hij zegt van: "Nou, normaal gesproken ben ik niet zo goed hoor! Ik ben de laatste tijd wel beter gaan gooien, toen ik onderhands ben gaan gooien."

    Een stroopwafelverkoper heeft iets nieuws bedacht: stroopwafelnuggets. Dat zijn kleine stukjes stroopwafel die hij verkoopt in een plastic zakje.
    Komt er een man langs en die zegt zo van: "Doet u mij maar zo'n zakje van die stroopwafelnuggets."
    Maar ze zijn op. Dus die stroopwafelverkoper pakt een paar stroopwafels en begint die fijn te knijpen tot het nuggets zijn. Die man staat uitermate hooglijk verbaasd te kijken.
    Dus die man zegt: "Meneer, ik vind het erg onhygiënisch wat u doet."
    Zegt die stroopwafelverkoper terwijl hij trots op zich heen kijkt in zijn stroopwafelwagen: "Sorry, maar dat ligt dan aan u, want als ik mijn werk niet goed deed had ik nooit dit hele imperium opgebouwd."

    Een stroopwafelverkoper komt thuis en zegt trots tegen zijn vrouw: "Vandaag was er een Engelssprekend Aziatisch meisje bij mijn wagen en die dacht dat ik Hugh Hefner was! "
    Zegt zijn vrouw: "Wat zei ze dan?"
    Zegt die man: "Ze zei: 'You Hefner?'''

    Jan heeft twee zoons, Klaas en Willemijn, en hij werkt bij de burgerlijke stand, bij de afdeling naamswijzigingen.
    Komt zijn chef binnen en die zegt: "Jan, loop jij zo even bij me langs."
    Maar Jan reageert niet. Dus zijn chef verheft zijn stem en op een gegeven moment loopt hij naar Jan toe en tikt hem op zijn schouder. Dan kijkt Jan verschrikt op.
    Zegt zijn chef: "Waarom reageer je niet?"
    Zegt Jan: "Omdat ik geen Jan meer heet. Ik heb mijn naam vanochtend veranderd in Petra."

    Een vliegtuig met een voetbalteam aan boord stort neer in de Andes. Alle overlevenden hebben het overleefd. Ze kunnen niemand bereiken, want de boordradio is kapot en hun mobiele telefoons hebben geen bereik. Het is erg koud en na een paar dagen overlijdt de eerste, Henk.
    Zegt er een: "Oh, wat erg. Nu is het net als in die film Alive. Als we willen overleven zullen we Henk moeten opeten."
    Dus ze gaan allemaal praten over het opeten van de overleden man. Na uren van discussie besluiten ze om het te doen.
    Zegt een van hen opeens: "Trouwens, in de vriezer liggen nog hemburgers en er zijn ook nog broodjes aan boord."
    Zeggen er twee in koor: "Waarom heb je dat in vredesnaam niet eerder gezegd! We zijn al uren aan het bedenken of we Henk zullen opeten."
    Zegt die man: "Wat maakt dat nou uit. Het is net kip hoor."

    Henks ouders zijn op vakantie. Hij nodigt zijn beste vrienden Willem en Frank uit. Ze zitten de hele avond films te kijken, te praten en Tom & Jerry-ijs te eten. Op een gegeven moment maakt Willem een grap over Franks vriendin Joke. Hij zegt dat Joke zo dik is dat ze eigenlijk wegenbelasting moet betalen. Henk begint erg hard te lachen.
    Zegt Frank, die het niet zo leuk vindt, zo: "Jongens, ik vind het niet leuk als jullie grappen maken over mijn vriendin. Je moet mensen niet zo in een hokje plaatsen."
    Zegt Willem: "Nou, dat doe ik niet want ik zou niet zo snel een hokje kunnen bedenken waar Joke in zou passen."

    Jan en zijn gezin zitten thuis. Het is juli. De zon staat vol op hun woonkamer. En ook al hebben ze de hele dag de gordijnen dicht is het 36 graden in de woonkamer. Op een gegeven moment loopt Jan naar de thermostaat van de centrale verwarming.
    Zegt Jans vrouw: "Wat doe jij nou?"
    Zegt Jan: "Ik zet de verwarming op 22 graden. Dan wordt het wat koeler."

    Een man heeft een sollicitatiegesprek.
    Op een gegeven moment vraagt de gespreksleider: "Wat is je voornaam eigenlijk? Die haal ik niet uit je sollicitatiebrief en je cv."
    Zegt die man: "Ik heet Pied."
    Zegt die gespreksleider: "Huh, Piet schrijf je toch met een t op het eind?"
    Zegt die man: "Ja, klopt, maar mijn ouders snapten dat nooit met die d's en dt's enzo."

    Een man loopt met zijn dochter over de Noordpool. Het is vreselijk koud, rond de min 60 met een hele koude wind.
    Dus die man zegt zo met een verkleumde stem tegen zijn dochter: "Het is waterkoud."
    Op een gegeven moment zien ze een iglo. Dat is een huis van ijs waar eskimo's in wonen. Ze lopen naar binnen om te schuilen. Het is er ongeveer min 20.
    Als ze binnen zijn, zegt die man tegen zijn dochter terwijl hij zijn handen tegen elkaar wrijft: "Aaah, hier is het behaaglijk."

    Een oude vrouwtje is beroofd van haar tasje. Dus ze doet aangifte en op een gegeven moment belt het politiebureau met de vraag of ze naar een line-up wil komen kijken van de verdachten die ze hebben opgeroepen. Het zijn alle vijf verdachten die op oproepbasis voor de politie werken. De oude vrouwtje loopt de ruimte binnen naast die waar de verdachten staan en ziet de verdachten op een rij staan.
    Zegt die oude vrouwtje geschrokken: "Maar dan kunnen ze mij toch zien?"
    Zegt die politieagent op geruststellende toon: "Dubbel glas."
    Zegt die oude vrouwtje: "Ja nou, dan kunnen ze me toch gewoon zien!"
    Zegt die politieagent: "Ja, maar het scheelt wel enorm in de stookkosten."

    Vijf mannen hebben een vrijgezellenfeestje. Ze besluiten te gaan karten. Hans, het feestvarken, gaat als eerste de kartbaan op. Op een gegeven moment maakt hij een verkeerde beweging met zijn stuur en komt hij tot stilstand tegen een stapel autobanden. Wim, die achter hem rijdt, maakt expres dezelfde stuurbeweging. Terwijl hij lachend toept "Zet je schrap, Hans!" knalt hij met 40 km per uur op de kart van Hans, die nog gewoon in zijn kart zit.
    Zegt Hans: "Wat maak je me nou man. Straks heb ik een whiplash!"
    Zegt Wim: "Als je er spijt van hebt dat je gaat trouwen moet je dat niet op mijn afreageren hoor."

    Een man gaat op de kermis naar een waarzegger, want hij wil gaan wedden op sportwedstrijden.
    Zegt die man: "Wimbledon begint morgen. Wie gaat er dit jaar winnen bij de mannen?"
    Zegt die waarzegger: "Rafael Nadal."
    Een paar weken later komt die man terug en zegt hij tegen die waarzegger: "Wat maak je me nou joh. Je zei dat Nadal Wimbledon zou winnen maar nu heeft toch gewoon Federer gewonnen. Hoe kan dat nou. Je hebt dat toch gezien in een visoen ofzo?"
    Zegt die waarzegger: "Nee, het was meer dat ik vond dat Nadal de laatste tijd gewoon lekker stond te spelen."

    Het is 2020. Eindelijk is het zover, de wereld staat op het punt om te vergaan. Dus een man probeert al jaren om zijn rijbewijs te halen en hij is al veertig keer gezakt voor zijn praktijkexamen.
    Als hij hoort dat de wereld de volgende dag vergaat, belt hij zijn rij-instructeur op en hij zegt van: "Joh, de wereld vergaat morgen, en ik vroeg me af, zou je me misschien toch mijn rijbewijs kunnen geven, want nu maakt het toch niks meer uit."
    Zegt die rij-instructeur lachend: "Ja, da's waar. Nou, komt het maar ophalen hoor. Ik leg het voor je klaar."
    Dus zo gezegd zo gedaan. De man haalt zijn rijbewijs op maar de volgende dag blijkt dat de wereld helemaal niet vergaat.
    Zegt die man zo tegen zijn moeder: "Nou, daar heb ik wel even gezwijnd zeg."
    Even later komt die rij-instructeur langs en die zegt: "Zeg, de situatie ligt nu anders. Ik wil het rijbewijs graag terug."
    Ze komen er samen niet uit dus ze besluiten de Rijdende Rechter in te schakelen. De man en de rij-instructeur doen allebei uitgebreid hun verhaal. Dus de Rijdende Rechter oordeelt dat de man zijn rijbewijs moet inleveren. Maar die man laat zich niet kennen. Hij rent naar de auto van de Rijdende Rechter toe en rijdt keihard weg.
    Zegt de Rijdende Rechter zo tegen die rij-instructeur: "Ik word hier te oud voor."

    Henry Houdini zit op de markt sinaasappelen te verkopen, twee euro de kilo. Hij is helemaal vastgebonden met allemaal touwen en kettingen.
    Dus er lopen wat mensen voorbij en Henry zegt: "Mensen, wie maakt me los!"
    Zegt een van die voorbijgangers: "Nou, sorry, maar twee euro de kilo vind ik aardig aan de prijs."
    Zegt Henry: "Zucht, nee, ik bedoel dat ik mijn sinaasappels wil verkopen."

    Henk, een jongen van 30, is op vakantie geweest naar New York. Als hij terugkomt, vertelt hij trots aan een aantal vrienden dat hij Wentworth Miller, de beroemde acteur uit de tv-serie Prison Breaks, heeft ontmoet en met hem op de foto staat.
    Zegt Paul, een van zijn vrienden: "Ik wil niet vervelend doen, maar dit is Wentworth Miller niet hoor. Hij lijkt er wel op, maar hij is het niet. Kijk maar naar die ogen. En Wentworth Miller is zeker tien centimeter langer dan jij en deze jongen is kleiner."
    Zegt Wim, een andere vriend: "Nee, inderdaad, het is hem niet hoor."
    Zegt Henk: "Wat maakt dat nou uit. Ik vond het toch leuk om mee te maken."

    Henk, een jongen van 30, is op vakantie geweest naar New York. Als hij terugkomt, vertelt hij trots aan een aantal vrienden dat hij alle hoofdrolspelers van de tv-serie Prison Breaks heeft ontmoet en met hen op de foto staat!
    Zegt Paul, een van zijn vrienden: "Ik wil niet vervelend doen, maar dat zijn ze niet hoor. Ze lijken er wel op, maar ze zijn het niet."
    Dus Paul legt uit waar je aan kunt zien en dan zegt Henk teleurstellend: "Nou, da's wel effe een natte douche dan. Wat een teleurstelling."

    Een Marokkaanse jongen belt zijn docente op. Hij zegt zo in een Marokkaans accent: "Mevrouw De Vries, ik weet dat u lage cijfers heeft gegeven aan mensen voor hun slechte werkstukken. Ik zal mijn mondje houden, als u mij vijfhonderd eurootjes geeft."
    Zegt die docente: "Maar, dat is chantage."
    Zegt die jongen: "Dank u wel voor de complimentje mevrouw, maar zo muzikaal ben ik niet hoor."

    Waarom zijn Indiase mensen zo schoon?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    De New York Times heeft een eenmalige schaakwedstrijd georganiseerd, waarbij voormalig wereldkampioen Gary Kasparov het zal opnemen tegen een Tibettaanse monnik, die al zijn hele leven in afzondering leeft en zich heel erg op het schaken heeft toegelegd. De wedstrijd wordt gespeeld in het Burj Al Arab Hotel, in Dubai. De hele wereldpers is aanwezig. Als Kasparov de monnik ziet, schrikt hij, want de man ziet er zeer wijs uit. De monnik maakt geen contact met zijn omgeving en Kasparov begint zich behoorlijk geïntimideerd te voelen. Dus op een gegeven moment begint de wedstrijd. Kasparov is zichtbaar nerveus, terwijl de monik de rust zelve is. Ze spelen een variant van de Siciliaanse opening en na ongeveer vijftien zetten zijn ze uit de theorie en is de stelling nog gelijk. Kasparov gebruikt heel veel tijd om na te denken en de monnik wat minder. Bij de twintigste zet zet de monnik opeens een loper aan de andere kant van het bord. Daarop pakt Kasparov zijn koningin en zet hij de monnik schaakmat.
    Zegt die monnik met een soort kabouterstemmetje: "Oh, dat had ik helemaal niet gezien!"

    Dus na die verloren schaakpartij komt er een journalist van de New York Times naar die monnik toe.
    Hij zegt van: "U blijft steeds zo rustig en je kunt helemaal niet aan uw gezicht zien wat er in u omgaat. U zou echt een geweldige pokerspeler zijn."
    Dus die journalist stelt voor om die monnik te laten meedoen aan een internationaal pokertoernooi. Opnieuw is de hele wereldpers aanwezig. Alle ogen zijn gericht op de monnik, die interdaad niet laat zien wat er in hem omgaat. Maar hij verliest al kansloos in de eerste ronde.
    Zegt die journalist: "Hoe kan dat nou? Ik had er zo'n goed gevoel bij."

    Zegt die monnik: "Ja, weet ik veel. Ik ken de spelregels niet eens."
    Dus die monnik keert terug naar Tibet. Hij komt aan bij het klooster waar hij al zijn hele leven woont. Hij loopt een ruimte binnen waar de Dalai Lama in zijn pijama zit. De monnik gaat tegenover de Dalai Lama zitten. Urenlang zitten de twee mannen zwijgend tegenover elkaar.
    Komt die journalist van de New York Times opeens binnen en die zegt: "Nou, ik heb weleens wat ongemakkelijke stiltes meegemaakt, maar dit slaat alles. Baalt u er zo van dat hij het zo slecht heeft gedaan in dat pokertoernooi, Dalai Lama?"
    Zegt de Dalai Lama: "Wat? Nee, we zitten te mediteren."

    Waarom zijn lijsttrekkers zo schoon?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ben Kettenis is een loodgieter in Gouda, die daar in zeer hoog aanzien staat. Op een gegeven moment loopt Henk met zijn zoontje Jan over straat in Gouda.
    Zegt Jantje opeens tot ontzetting van zijn vader, terwijl hij naar Ben wijst: "Die man heeft laatst een inbraak gepleegd."
    Zegt zijn vader: "Hoe kom je daar nu in 's hemelsnaam bij? Dat is een loodgieter in deze stad, die hier in zeer hoog aanzien staat."
    Zegt Jantje: "Nou, er was laatst een inbraak gepleegd en toen was die man naar het politiebureau gegaan om een Ben Kettenis af te leggen."


    DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
    Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
    Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
    Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
    Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
    Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


    DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE ENIGE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
    Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
    Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
    Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
    Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
    Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
    Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
    Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


    EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN:
    Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


    MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
    Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


    EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ULTIEME, MET AFSTAND ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN (voorheen: uit “alle delen tot nu toe” maar dat vind ik veel te weinig eer):

    Van diamondstor2
    Komt een smurf bij de bakker.
    (die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
    begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
    die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 29-05-2010 17:07:22 ]
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 29 mei 2010 @ 14:49:00 #2
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82060959
    Hier verder mensen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 29 mei 2010 @ 14:51:10 #3
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_82061014
    Ik ken nog wel een leuke grap, hij is alleen wat matig.
      Donald Duck held zaterdag 29 mei 2010 @ 14:59:05 #4
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_82061216
    Komt een man bij de bakker
    Zegt de slager: en wat mag het zijn?
    Zegt de man: He, dit is toch een bakkerij?
    Zegt de slager: Oh sorry, dan ben ik hier verkeerd
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zaterdag 29 mei 2010 @ 14:59:23 #5
    151340 Casino.Bob
    level 100 paladin
    pi_82061224
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 14:56 schreef Casino.Bob het volgende:
    TS loopt met zijn 4 vrienden over straat. Willen ze opeens allemaal in het midden lopen.
    crosspost
    anders steek je gewoon even je tong erin
      zaterdag 29 mei 2010 @ 15:03:01 #6
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82061311
    Die Monnik heeft nu alles gehad, maar hij wil alleen nog een potje pesten spelen met de journalist.
    De journalist stemt ermee in en ze beginnen hevig te kaarten. het gaat gelijk op, maar op een gegeven moment wint de journalist . Die gaat helemaal uit zijn dak, en schreeuwt: Ongelofelijk, ik heb van u gewonnen, hoe kan dat? Daarop zei de Monnik: Ja hallo, het is maar een kans spelletje, Voor hetzelfde geldt had ik gewonnen.
    pi_82061484
    Een klein jongetje vraagt aan z'n vader: Pap, waarom werken mensen?
    Waarop de vader antwoord: Ze werken voor hun brood.
    Waarop de zoon antwoord: Waarom werken bakkers dan?
    can't you see this is the land of confusion
      zaterdag 29 mei 2010 @ 15:15:24 #8
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82061644
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 15:10 schreef Psychoduck het volgende:
    Een klein jongetje vraagt aan z'n vader: Pap, waarom werken mensen?
    Waarop de vader antwoord: Ze werken voor hun brood.
    Waarop de zoon antwoord: Waarom werken bakkers dan?

    Die hoort hier: bedenk hier diepzinnige uitspraken
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82061715
    Wat zie je als Pino klaarkomt?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zaterdag 29 mei 2010 @ 15:22:31 #10
    148588 rulerofdeath
    Ruler the Rotting-BrainEater
    pi_82061837
    als er één koe door het draad is, ligt ie in de sloot

    tvp
    Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
    De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
    I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
    Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
    pi_82061886
    Wat is het verschil tussen een gebakken ei, en een blonde snol met een pakkie boter in dr doos?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zaterdag 29 mei 2010 @ 15:59:45 #12
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82062820
    joepie! Een nieuw deel!

    Ik zal er nog eens weer een paar bedenken in dit topic
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zaterdag 29 mei 2010 @ 16:04:03 #13
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82062946
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 15:59 schreef najazeg het volgende:
    joepie! Een nieuw deel!

    Ik zal er nog eens weer een paar bedenken in dit topic
    Ja graag. Anders spammen we dit deel gewoon ff vol en kunnen we door naar deel 18.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 29 mei 2010 @ 18:06:05 #14
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_82066481
    Geen spam dit topic. Anders ga ik SWJ's inbox even testen.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 29 mei 2010 @ 18:08:21 #15
    154252 EvanStone
    Daar gaan we!
    pi_82066542
    Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: nou en?
      zaterdag 29 mei 2010 @ 18:17:19 #16
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82066817
    Komt er een slechte grap bij de dokter zegt die dokter: nounou DIT IS WEL HEEL ERG.
    pi_82067993
    Wat is 12 meter lang en is kaal?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [img]http://i49.tinypic.com/ngnxc.jpg[/img]
      zaterdag 29 mei 2010 @ 19:24:28 #18
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_82069059
    Verdonk verdronk recht door zee...
      zaterdag 29 mei 2010 @ 20:10:43 #19
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_82070953
    Die OP. 100 eigen grappen erin zetten.
    hallo dus dit noemen ze nou twitter
      zaterdag 29 mei 2010 @ 20:11:13 #20
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82070980
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 18:56 schreef Connactz het volgende:
    Wat is 12 meter lang en is kaal?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Die vind ik een beetje te voor hier.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 29 mei 2010 @ 20:11:50 #21
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82071010
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
    Die OP. 100 eigen grappen erin zetten.
    Ik post ook de meeste grappen van iedereen.

    Edit: ik heb nog even gekeken; het zijn er inderdaad wel veel. Maar goed, toont maar weer aan hoeveel ik er post.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82071065
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 18:56 schreef Connactz het volgende:
    Wat is 12 meter lang en is kaal?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    niet zelfbedacht

    Vervolg

    Wat is 8 meter lang en kaal?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    soms
      zaterdag 29 mei 2010 @ 20:14:19 #23
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_82071131
    Wanneer is die polonaise dan weg?
      zaterdag 29 mei 2010 @ 20:15:41 #24
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82071196
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 18:56 schreef Connactz het volgende:
    Wat is 12 meter lang en is kaal?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef eeds het volgende:

    [..]

    niet zelfbedacht

    Vervolg

    Wat is 8 meter lang en kaal?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Jongens mag het iets minder. Denk dat jullie het allemaal wat minder dolkomisch gaan vinden als je zelf een kind hebt dat kanker krijgt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82071426
    ik gaf alleen aan dat ie niet zelfverzonnen af
    soms
      zaterdag 29 mei 2010 @ 20:22:23 #26
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82071491
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef eeds het volgende:
    ik gaf alleen aan dat ie niet zelfverzonnen af
    Je gaf er toch ook een vervolg aan?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 29 mei 2010 @ 21:55:42 #27
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82076845
    Rouvoet heeft een slechte dag in de tweede kamer. Alles zit tegen. Op een gegeven moment komt hij weer niet uit zijn woorden. Geergerd zegt hij op een gegeven moment:
    "Potverdonk!"
    Rita Verdonk kijkt op, maar Rouvoet gaat zitten en zegt niets. Dus gaat zij ook maar weer zitten.
    Na een tijdje als Rouvoet weer ergens op wil reageren komt hij weer niet uit zijn woorden en zegt hij opnieuw:
    "Potverdonk!"
    Rita Verdonk kijkt op, maar Rouvoet gaat zitten en zegt niets. Een beetje geirriteerd gaat ze ook weer zitten.
    Nog weer wat later wil Rouvoet iets aandragen en WEER komt ie niet uit zijn woorden.
    "POTVERDONK!"
    Nu staat Rita boos op. "Kom nu Rouvoet! Mag het iets minder? Ik voel me erg aangesproken!"
    "Sorry, Rita" zegt Rouvoet. "Ik had wel God kunnen noemen, maar ja als Christenunie-partijleider kun je natuurlijk niet gaan vloeken!"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_82077923
    Waargebeurd tijdens een vakantie in Frankrijk ergens midden jaren 80.
    Het is warm en de zon schijnt meedogenloos.De Belgische vakantiebuurman gooit een grote witte deken over zijn donkere auto om 'm een beetje koel te houden tegen de brandende zon. Mijn vader zegt tegen de Belg 'joh, zo koud is het toch niet?'. Zegt de Belg: 'Dat is niet tegen de kou, dat is tegen de zon!'

    [ Bericht 1% gewijzigd door Knipoogje op 29-05-2010 22:20:33 ]
    beter een knipoog dan een blauw oog
      zaterdag 29 mei 2010 @ 22:42:32 #29
    213785 zyx1981
    Pepernoten iemand?
    pi_82079619
    Hoe heet het wanneer een Imker op cursus gaat?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_82083274
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 22:42 schreef zyx1981 het volgende:
    Hoe heet het wanneer een Imker op cursus gaat?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En als hij toch niet ging?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    beter een knipoog dan een blauw oog
      zaterdag 29 mei 2010 @ 23:46:24 #31
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_82083488
    Welk broodbeleg is nooit op tijd ? Cerve-laat
    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
      zaterdag 29 mei 2010 @ 23:51:41 #32
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_82083799
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]


    [..]

    Jongens mag het iets minder. Denk dat jullie het allemaal wat minder dolkomisch gaan vinden als je zelf een kind hebt dat kanker krijgt.
    Ik ben het helemaal met je eens FF. In mijn vriendenkring heb ik er ook mee te maken gehad, het doet nog steeds enorm veel pijn. Maar ze heeft 't overleefd

    Nogmaals, als het me niet zint test ik SWJ's inbox.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 30 mei 2010 @ 00:12:01 #33
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_82084962
    Een harige olifantenmoeder zegt tegen haar zoon dat hij de afwas moet gaan doen. Antwoordt dat jong "Mammoet ik dat doen?"
    Ik ben de kleur MAGENTA
    Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
      zondag 30 mei 2010 @ 00:25:50 #34
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82085718
    Idd, Dit is een grappentopic, en kanker is nou niet het eerste onderwerp als je aan een grap denkt.
      zondag 30 mei 2010 @ 00:42:23 #35
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82086447
    Komt een man bij de dokter...
    "Ik zie het al, een ejaculatie"



    Volgende is niet racistisch bedoeld maar wel fout:
    Twee leden van de Ku Klux Klan rijden in het donker in een auto, komen ze een neger tegen.
    Zegt de ene die rijdt "Die kan ik raken"
    Zegt de ander "Die kunnen we missen"



    Als het donker wordt, is het dag licht
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
    pi_82086622
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
    Komt een man bij de dokter...
    "Ik zie het al, een ejaculatie"
    Komt een man bij de dokter...
    zegt de dokter: "ruim je het ook weer op?"
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_82086827
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Je gaf er toch ook een vervolg aan?
    Als bewijs dat ie niet zelfverzonnen was !
    soms
      zondag 30 mei 2010 @ 00:52:50 #38
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82086871
    Komt een man bij de dokter...
    zeg de dokter: "Je moest bij de buren zijn"

    [ Bericht 0% gewijzigd door heggeschaarbarbaar op 30-05-2010 00:59:52 ]
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      zondag 30 mei 2010 @ 00:52:53 #39
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_82086874
    Schenkstroop heeft pas sindskort condooms besteld (29 jaar oud) omdat hij daarvoor nooit een condoom heeft aangeraakt!
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
      zondag 30 mei 2010 @ 08:02:23 #40
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82090704
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 00:52 schreef Schenkstroop het volgende:
    Schenkstroop heeft pas sindskort condooms besteld (29 jaar oud) omdat hij daarvoor nooit een condoom heeft aangeraakt!
    en de slechte zelfbedachte grap is...?
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 30 mei 2010 @ 08:18:45 #41
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_82090744
    Taxi-chauffeurs zijn afzetters.
    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
      zondag 30 mei 2010 @ 08:31:48 #42
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_82090786
    Hoe noem je de mannelijke delen van een gebakken boterham ? Tostikels
    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
      zondag 30 mei 2010 @ 13:48:53 #43
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82097802
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef Knipoogje het volgende:

    [..]

    Komt een man bij de dokter...
    zegt de dokter: "ruim je het ook weer op?"
    nummer 3542.
    pi_82097823
    iets met rommelmarkt, 50 cent, beeldje en kapot stampen
    pi_82097884
    -weg, +1 note-

    [ Bericht 97% gewijzigd door SwJ op 30-05-2010 18:17:21 ]
    pi_82103528
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 13:48 schreef tochweerhenk het volgende:
    nummer 3542.
    Da's toch mooi dan? Dan istie nu heel erg slecht dus
    beter een knipoog dan een blauw oog
      zondag 30 mei 2010 @ 16:28:52 #47
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_82104785
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
    Mag het iets minder met het gebagger? Anders vraag ik een mod wel even om alle bagger hier op te ruimen. Bedankt.

    Komt Federer-fan een metalhead tegen,
    Zegt die metalhead zo van "ik ben een metal-fan"
    Zegt Federer-fan zo van "Ik ben een Federer-fan"
    Zegt de ventilator zo van "i'm also a metal fan"


    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
    pi_82105108
    Hoe noem je een rolstoeler die door iedereen wordt nagewezen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 30 mei 2010 @ 17:36:06 #49
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82107505
    rappers surely know how to discuss; they only diss & cuss
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      zondag 30 mei 2010 @ 20:04:51 #50
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_82113583
    Op een vrij regenachtige dag zitten Johan en Klaartje voor het raam. Ze vinden het weer prachtig om te zien. Klaartje had eerder die dag een lekkere taart gebakken, met appel. De taart is pas even uit de oven en ze wachten tot hij wat koeler is geworden. Dan vraagt Johan aan klaartje: '' Klaartje, woar blieft mien toart ?''
    Klaartje: ' Ik geef 'm zo, ik laat hem nog even afkoelen. ''
    Johan: '' ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 30 mei 2010 @ 20:33:10 #51
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82114888
    Jan, Emma, Ineke en Jos zijn op hun wekelijkse spelletjesavond het meesterlijke spel Canasta aan het spelen, echt zo'n spel voor bazen zoals men hier op Fok! zou zeggen. Jan en Emma spelen tegen Ineke en Jos. De laatste twee liggen al ver voor qua punten (al ruim 1000 punten) en ze leggen canasta na canasta op tafel. Triomfantelijk kijkt Jos naar Jan en Emma en zegt: "Ja, dat kun je zo snel niet meer inhalen he!"
    Zegt Jan: Ach, geen geluk in het spel, maar wel geluk in de liefde! waarop hij Emma een zoen geeft.
    Zegt Ineke: Jos, dit is nu al de zoveelste keer dat men dat zegt en inderdaad, in bed gebeurt er ook niet veel meer tegenwoordig! Ik wil morgen van je scheiden!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 30 mei 2010 @ 20:42:26 #52
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_82115433
    Zit een olifant op het dakgoot, zegt ie 'tjilp'
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
      Donald Duck held zondag 30 mei 2010 @ 20:44:11 #53
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_82115526
    Komt een konijn bij de bakker.
    Maar de bakker ziet het gezeik dus al aankomen en schiet dat konijn dus hartstikke dood.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_82124825
    Federer-fan komt Nadal-fan tegen. Dan zegt Federer-fan. "Maar wat als Nadal nou nooit geboren was; was je dan Federer-fan geworden?". Nadal-fan denkt even na en zegt dan "Ik denk het niet. Waarschijnlijk was ik dan Roddick-fan geweest". "Maar wat als Roddick was gaan voetballen en daar nooit echt goed in was geworden?". Nadal-fan denkt weer even na. "Hmm tja, dan was ik wel Federer-fan geweest.". Waarop Federer-fan begint te lachen. "Waarom lach je?" vraagt Nadal-fan. "Nou" zegt Federer-fan. "Je kan helemaal geen Federer-fan worden, want elke username op Fok moet uniek zijn".
    beter een knipoog dan een blauw oog
      maandag 31 mei 2010 @ 00:01:21 #55
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_82127346
    Komt een Turk bij de kebabzaak...
    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
      maandag 31 mei 2010 @ 11:57:28 #56
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_82136878
    Hoe noem je James Bond die van de trap valt?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ok stelletje hokboeren
    pi_82136937
    Komt een man bij een restaurant. Komt er een ober naar hem toe:'Kan ik u helpen?'
    'Ja," zegt die man. 'ik wil graag een tafel van zes.'
    Zegt die ober: '1x6=6, 2x6=12, 3x6=18, 4x6=24, 5x6=30, 6x6=36, 7x6=44..."
    Man:'Fout, ga nou godverdomme maar een tafel regelen!'
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
      maandag 31 mei 2010 @ 12:00:32 #58
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82137016
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 11:58 schreef F2tB het volgende:
    Komt een man bij een restaurant. Komt er een ober naar hem toe:'Kan ik u helpen?'
    'Ja," zegt die man. 'ik wil graag een tafel van zes.'
    Zegt die ober: '1x6=6, 2x6=12, 3x6=18, 4x6=24, 5x6=30, 6x6=36, 7x6=44..."
    Man:'Fout, ga nou godverdomme maar een tafel regelen!'
    Die is in verschillende gedaantes al zes keer voorbijgekomen in deze reeks.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82139136
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 11:58 schreef F2tB het volgende:
    Komt een man bij een restaurant. Komt er een ober naar hem toe:'Kan ik u helpen?'
    'Ja," zegt die man. 'ik wil graag een tafel van zes.'
    Zegt die ober: '1x6=6, 2x6=12, 3x6=18, 4x6=24, 5x6=30, 6x6=36, 7x6=44..."
    Man:'Fout, ga nou godverdomme maar een tafel regelen!'
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


    nee
    [img]http://i49.tinypic.com/ngnxc.jpg[/img]
    pi_82141400
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 11:58 schreef F2tB het volgende:
    Komt een man bij een restaurant. Komt er een ober naar hem toe:'Kan ik u helpen?'
    'Ja," zegt die man. 'ik wil graag een tafel van zes.'
    Zegt die ober: '1x6=6, 2x6=12, 3x6=18, 4x6=24, 5x6=30, 6x6=36, 7x6=44..."
    Man:'Fout, ga nou godverdomme maar een tafel regelen!'
    sinds wanneer is 7x6 44???
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      maandag 31 mei 2010 @ 13:54:50 #61
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82141471
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 13:52 schreef sjoemie1985 het volgende:

    [..]

    sinds wanneer is 7x6 44???
    Ik neem aan dat dat deel uitmaakt van de grap. Die man zegt daarna: "Fout [...]"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 31 mei 2010 @ 13:55:48 #62
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_82141515
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 11:57 schreef padlarf het volgende:
    Hoe noem je James Bond die van de trap valt?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 11:58 schreef F2tB het volgende:
    Komt een man bij een restaurant. Komt er een ober naar hem toe:'Kan ik u helpen?'
    'Ja," zegt die man. 'ik wil graag een tafel van zes.'
    Zegt die ober: '1x6=6, 2x6=12, 3x6=18, 4x6=24, 5x6=30, 6x6=36, 7x6=44..."
    Man:'Fout, ga nou godverdomme maar een tafel regelen!'



    Godver _!!
    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
      maandag 31 mei 2010 @ 17:48:44 #63
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82152810
    Federer Fan, wat vond je eigenlijk van mijn laatste twee grappen?
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      maandag 31 mei 2010 @ 18:27:49 #64
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82154463
    Een man is zijn hond aan het uitlaten langs een rivier.
    Opeen hoort hij een man schreeuwen "Help help ik kan niet zwemmen!"
    Zegt de man die de hond aan het uitlaten is "Ik ook niet, maar hoor je mij zo schreeuwen??"
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
    pi_82154530
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 13:52 schreef sjoemie1985 het volgende:

    [..]

    sinds wanneer is 7x6 44???
    OMMFG
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
      maandag 31 mei 2010 @ 19:02:10 #66
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82156147
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 17:48 schreef najazeg het volgende:
    Federer Fan, wat vond je eigenlijk van mijn laatste twee grappen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 15% gewijzigd door Federer-fan op 31-05-2010 19:31:50 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82157570
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 17:48 schreef najazeg het volgende:
    Federer Fan, wat vond je eigenlijk van mijn laatste twee grappen?
    En de mijne? Daar komt verdorie jouw naam in voor.
    beter een knipoog dan een blauw oog
      maandag 31 mei 2010 @ 19:31:20 #68
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82157658
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef Knipoogje het volgende:

    [..]

    En de mijne? Daar komt verdorie jouw naam in voor.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 31 mei 2010 @ 19:31:54 #69
    298746 Dalando
    18, niet meer gefrustreerd
    pi_82157692
    Waarom komt een kuiken uit een ei:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
    994a040db3f025e25771e045468fc121
      maandag 31 mei 2010 @ 19:55:52 #70
    298746 Dalando
    18, niet meer gefrustreerd
    pi_82158952
    Een advocaat gaat dood en komt aan de hemelpoort.
    "Er moet een vergissing zijn", zegt hij, "ik ben pas 55, ik hoor nog niet dood te zijn."
    "55?" zegt Petrus, "volgens onze berekeningen bent u 83, meneer."
    "Hoe kan dat nu?" vraagt de advocaat.
    Zegt Petrus: "We hebben gewoon uw gedeclareerde uren opgeteld."

    Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
    994a040db3f025e25771e045468fc121
      maandag 31 mei 2010 @ 20:01:54 #71
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82159224
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 19:55 schreef Dalando het volgende:
    Een advocaat gaat dood en komt aan de hemelpoort.
    "Er moet een vergissing zijn", zegt hij, "ik ben pas 55, ik hoor nog niet dood te zijn."
    "55?" zegt Petrus, "volgens onze berekeningen bent u 83, meneer."
    "Hoe kan dat nu?" vraagt de advocaat.
    Zegt Petrus: "We hebben gewoon uw gedeclareerde uren opgeteld."


    Zelf bedacht? Zo ja, dan hulde.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82160737
    Als John Mayer het zou doen met een Grasmaaier, hou zou het kind wat eruit kwam dan heten?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm the definition of high.
    pi_82162401
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef J.D. het volgende:
    Als John Mayer het zou doen met een Grasmaaier, hou zou het kind wat eruit kwam dan heten?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hahahahaha
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
      maandag 31 mei 2010 @ 22:27:34 #74
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_82168481
    Waarom kunnen babyschaapjes niet lopen ? Ze zijn nog lam.
    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
      maandag 31 mei 2010 @ 22:46:24 #75
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82169464
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 19:02 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    heb je gelijk in, die van die canasta.
    Die andere was: Potverdonk! Bladzijde 2 geloof ik.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 1 juni 2010 @ 00:14:42 #76
    241730 Klonterpot
    Je geld of je never
    pi_82173608
    Komt er een pedofiel bij het weeshuis... wegwezen!
    The remedy is the experience.
      Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 1 juni 2010 @ 01:17:38 #77
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_82175050
    Het is zwart en het gilt heel hard
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik ben de kleur MAGENTA
    Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
    pi_82175637
    Wat gebeurde er toen er te veel stofdeeltjes Sybrand's neus binnendrongen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    tvp
      dinsdag 1 juni 2010 @ 09:02:19 #79
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82177890
    Henk zit in de brugklas.
    Vraagt de leraar: "Jongens, hoe lang bestaan er al auto's"
    Zeggen er een paar leerlingen tegelijk: "Ongeveer honderd jaar meneer."
    Zegt Henk: "Volgens mij al ruim tweeduizend jaar.'
    Zegt de leraar: "Hoe kom je daarbij, Henk?"
    Zegt Henk: "Nou ik las een keer een boek over Plato en daar stond iets over dat hij een auto had die niet meer te repareren viel."
    Zegt de leraar: "Wat gek. Wat stond er dan?"
    Zegt Jantje: "Volgens dat boek was Plato zijn Aris total loss."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82177949
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 09:02 schreef Federer-fan het volgende:
    Henk zit in de brugklas.
    Vraagt de leraar: "Jongens, hoe lang bestaan er al auto's"
    Zeggen er een paar leerlingen tegelijk: "Ongeveer honderd jaar meneer."
    Zegt Henk: "Volgens mij al ruim tweeduizend jaar.'
    Zegt de leraar: "Hoe kom je daarbij, Henk?"
    Zegt Henk: "Nou ik las een keer een boek over Plato en daar stond iets over dat hij een auto had die niet meer te repareren viel."
    Zegt de leraar: "Wat gek. Wat stond er dan?"
    Zegt Jantje: "Volgens dat boek was Plato zijn Aris total loss."
      dinsdag 1 juni 2010 @ 09:29:23 #81
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_82178444
    Ok, niet helemaal op zn plek, maar wel zelfbedacht:

    Hitler bezoekt Jeruzalem...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ok stelletje hokboeren
      dinsdag 1 juni 2010 @ 09:51:39 #82
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82179027
    Een vrachtwagenchauffeur wordt aangehouden omdat hij met zijn vrachtwagen over de snelweg rijdt terwijl hij zit te slapen.
    Zegt die politieagent: "Meneer, u krijgt van mij een bekeuring want u zat te slapen achter het stuur terwijl u over de snelweg reed."
    Zegt die vrachtwagenchauffeur van: "Ik begrijp het niet. Ik moet toch elke twee uur een half uur pauzeren?"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82181977
    Komt een bakker bij de man, zegt de bakker: 'hier klopt iets niet'.
    pi_82196324
    Wist je dat er tegenwoordig ook een toernooi speciaal ter ere van Federer gehouden wordt?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_82204996
    Komt een man behoorlijk in de war bij de psychiater.

    Psychiater: meneer,wat zijn uw klachten?
    Man: probleem? klachten? Ik ben hartstikke normaal!
    Psychiater: ok, we gaan nú zo snel mogelijk beginnen met de behandeling.

    pi_82206262
    Glazenwasser Henk staat op de 15e verdieping de ramen te zemen. Laat er nou net een mooie vrouw zich in de kamer waar hij uitzicht op heeft zich aan het omkleden zijn. De mooie vrouw ziet Henk uit haar ooghoek en denkt 'die knappe vent ga ik eens flink opgeilen'. Dus ze doet extra langzaam met omkleden, past ondertussen nog een paar slipjes en vergeet vooral niet zo nu en dan haar rug te krommen als ze bukt om een nieuw kledingstuk uit de lade te pakken. Dan hoort ze getik op het raam. Ze draait zich om en ziet dat Henk wil dat ze het raam open doet. Snel doet ze het raam open en kijkt Henk verlangend aan. "Dank je" zegt Henk "zo kan ik de binnenkant ook meteen meenemen."
    beter een knipoog dan een blauw oog
      dinsdag 1 juni 2010 @ 20:41:53 #87
    198365 Morendo
    The Real Deal
    pi_82206479
    Obama heeft op een avond te veel gezopen. Zegt hij de volgende ochtend: zo, ik voel me echt wel
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Die Lebenslust bringt dich um.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 20:42:47 #88
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82206529
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 20:37 schreef Knipoogje het volgende:
    Glazenwasser Henk staat op de 15e verdieping de ramen te zemen. Laat er nou net een mooie vrouw zich in de kamer waar hij uitzicht op heeft zich aan het omkleden zijn. De mooie vrouw ziet Henk uit haar ooghoek en denkt 'die knappe vent ga ik eens flink opgeilen'. Dus ze doet extra langzaam met omkleden, past ondertussen nog een paar slipjes en vergeet vooral niet zo nu en dan haar rug te krommen als ze bukt om een nieuw kledingstuk uit de lade te pakken. Dan hoort ze getik op het raam. Ze draait zich om en ziet dat Henk wil dat ze het raam open doet. Snel doet ze het raam open en kijkt Henk verlangend aan. "Dank je" zegt Henk "zo kan ik de binnenkant ook meteen meenemen."
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 1 juni 2010 @ 20:46:28 #89
    241730 Klonterpot
    Je geld of je never
    pi_82206702
    Loopt er een olifant over een toneelstuk... toneel stuk!
    Voor elke haven geldt havengeld.
    Komt er een pyromaan bij het wegrestaurant... weg restaurant.

    En mijn pareltje: Komt er een pedofiel bij een weeshuis.... wegwezen!
    The remedy is the experience.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 20:47:16 #90
    305429 Mankepoot
    lekker soepel
    pi_82206750
    Kwaliteit.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 22:02:24 #91
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82211181
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 20:41 schreef Morendo het volgende:
    Obama heeft op een avond te veel gezopen. Zegt hij de volgende ochtend: zo, ik voel me echt wel
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Jaja, dit is er een hoor.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82212027
    Glazenwasser Henk staat op een hoger ladder de ramen op de 8e verdieping te boenen. Een voorbijganger ziet de ladder, denkt 'o jee, onder een ladder door lopen brengt ongeluk!' en loopt een stukje over de straat om zo de ladder te omzeilen. Prompt wordt hij geschept door een auto en is op slag dood. Glazenwasser Henk schrikt van de klap en kijkt naar beneden. Dus toch! denkt hij bij zichzelf. Er zit dus een kern van waarheid in het verhaal van collega Piet. Die zei dat als alle glazenwassers in Nederland voortaan een lift zouden gebruiken, het aantal verkeersdoden omlaag gaat.
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_82213943
    Want is de functie van een lijsttrekker in China?
    http://www.llink.nl/uploads/tx_llprogramma/afl3_rijst.jpg

    Zelf bedacht
      dinsdag 1 juni 2010 @ 22:41:38 #94
    241730 Klonterpot
    Je geld of je never
    pi_82213977
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef Tornadovis het volgende:
    Want is de functie van een lijsttrekker in China?
    [ afbeelding ]

    Zelf bedacht
    The remedy is the experience.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 22:43:06 #95
    285682 Squirrel.D
    Mensen die niet weten.
    pi_82214068
    het is dik en lelijk.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Aw gosh you got no Nuts.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 22:45:09 #96
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82214183
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef Tornadovis het volgende:
    Want is de functie van een lijsttrekker in China?
    http://www.llink.nl/uploads/tx_llprogramma/afl3_rijst.jpg

    Zelf bedacht
    Heel sterk.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 1 juni 2010 @ 22:58:58 #97
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_82215044
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ook jij lijkt moeite te hebben met de betekenis van het woord zelfbedacht. Zo moelijk is het toch niet? Het gaat erom dat je zelf iets bedenkt en dat hier post, niet dat je een grap die al dertig jaar in omloop is hier even recyclet.

    Inderdaad, de helft van die grappen hier is gewoon van internet geplukt, schijnbaar hebben sommigen erg moeite met lezen.

    En als je het dan toch doet, post dan niet ineens 10 moppen tegelijk anders is de lol er ook gauw vanaf, dat schijnen sommigen ook niet door te hebben


    OT:

    Het is drinkbaar en weegt een paar ton ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 3% gewijzigd door Acinonyx op 01-06-2010 23:32:42 ]
    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
    pi_82215954
    Wat is de overeenkomst tussen een lantaarnpaal?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_82216239
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Heel sterk.
    Het is een foute slechte zelfbedachte grap. Het is namelijk lijsttlekkel
    beter een knipoog dan een blauw oog
      woensdag 2 juni 2010 @ 08:32:28 #100
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82222250
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Acinonyx het volgende:

    [..]

    Inderdaad, de helft van die grappen hier is gewoon van internet geplukt, schijnbaar hebben sommigen erg moeite met lezen.

    En als je het dan toch doet, post dan niet ineens 10 moppen tegelijk anders is de lol er ook gauw vanaf, dat schijnen sommigen ook niet door te hebben

    [...]
    Maak je er maar niet druk om. Alles wat een beetje ontopic is, staat in de OP van het volegnde deel.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 juni 2010 @ 08:35:16 #101
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82222289
    Wim heeft veel moeite met het vinden van een relatie. Dus hij besluit zich in te schrijven op een zogeheten datingsite. Hij kiest voor relatieplanet. Omdat het niet zijn sterkste kant is, besluit hij een vriend te vragen om advies over zijn profiel.
    Zegt die vriend: "Het is heel simpel. Stel je kwetsbaar op, verwerk er humor en hou het kort."
    Dus de volgende dag gaat die vriend op Relatieplanet kijken wat Wim ervan heeft gemaakt. Staat er zo: "Hoi, ik ben depressief en wat is jouw sterrenbeeld?"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 juni 2010 @ 12:40:39 #102
    305588 SuperheldG
    Blablabloedblaar
    pi_82230400
    Komt een vrouw bij de Bastogne-koeken, zegt Johan Olav Koss: " laatste keer ging het niet zo goed". Waarna diezelfde kleiduif het op het lopen zet. De kinderkapper werd gauw gebeld! maar te laat!! Clairy polak was al op het terras. Wat denk je dat de ingenieur zegt?
    "Ja is goed , doe maar 3!"
    pi_82233103
    Komt een man bij de bakker, zit de bakker dicht
      Donald Duck held woensdag 2 juni 2010 @ 13:43:33 #104
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_82233330
    Komt een man bij de bakker
    Zegt de bakker: wat moet je
    Man: Twee wit graag
    Bakker: Nee
    Man: Je bent toch een bakker
    Bakker: Wie zegt dat
    Man: Dat staat toch aan het begin van deze mop
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_82234076
    Komt een beer bij de bakker, zegt de beer: 'doe maar een halfje wit'.
    Zegt de bakker: 'Ik heb helaas alleen nog maar bruin'.
    Waarop de beer zegt: 'Oooh, doe maar een halfje bruin dan, ik ben toch op de brommer!'
      woensdag 2 juni 2010 @ 14:05:02 #106
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82234414
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 12:40 schreef SuperheldG het volgende:
    Komt een vrouw bij de Bastogne-koeken, zegt Johan Olav Koss: " laatste keer ging het niet zo goed". Waarna diezelfde kleiduif het op het lopen zet. De kinderkapper werd gauw gebeld! maar te laat!! Clairy polak was al op het terras. Wat denk je dat de ingenieur zegt?
    "Ja is goed , doe maar 3!"
    Geen bagger s.v.p.
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 13:58 schreef Michhas het volgende:
    Komt een beer bij de bakker, zegt de beer: 'doe maar een halfje wit'.
    Zegt de bakker: 'Ik heb helaas alleen nog maar bruin'.
    Waarop de beer zegt: 'Oooh, doe maar een halfje bruin dan, ik ben toch op de brommer!'
    Haha, die is ook pas twintig keer voorbijgekomen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82234640
    http://bakkersmoppen.blogspot.com

    zoooo hoeven die hier allemaal niet herhaald te worden
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
      woensdag 2 juni 2010 @ 14:42:05 #108
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82236139
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef F2tB het volgende:
    http://bakkersmoppen.blogspot.com

    zoooo hoeven die hier allemaal niet herhaald te worden
    Wel een goed idee. Zouden in de OP kunnen als voorbeelden van wat niet meer hoeft.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      Donald Duck held woensdag 2 juni 2010 @ 14:46:44 #109
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_82236401
    Komt een neger bij de dokter
    Zegt de dokter: Ha ik zie het al, gangreen!
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      woensdag 2 juni 2010 @ 14:58:25 #110
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82236983
    Komt een man bij de bakker.
    Man: "Doe mij maar twee donkervolkoren broden"
    Bakker: "Die verkopen wij hier niet"
    Man: "Hoe kan dat nou? Volgens het bord voor uw winkel bent u bakker"
    Bakker: "Dat is mijn naam..."
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      woensdag 2 juni 2010 @ 15:00:50 #111
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82237083
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
    Komt een man bij de bakker.
    Man: "Doe mij maar twee donkervolkoren broden"
    Bakker: "Die verkopen wij hier niet"
    Man: "Hoe kan dat nou? Volgens het bord voor uw winkel bent u bakker"
    Bakker: "Dat is mijn naam..."
    Wel leuk. Maar ik zou van de bakker De Bakker maken. Dan zie je dat het een naam is maar je hoort het niet als je het uitspreekt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 juni 2010 @ 15:09:40 #112
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82237502
    Wel beter ja. Ik wilde ook nog spelen met tutoyeren/vousvoyeren maar dan wordt 't wel te serieus

    Komt een jongetje bij De Bakker.
    Jongetje: "Doe mij maar twee donkervolkoren broden"
    Bakker: "Die verkopen wij hier niet"
    Jongetje: "Hoe kan dat nou? Volgens het bord voor je winkel ben je bakker"
    Bakker: "Meneer De Bakker voor jou, jongeman!"
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
    pi_82237634
    waarom brood halen bij een tennisser ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
      woensdag 2 juni 2010 @ 15:29:49 #114
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82238449
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef F2tB het volgende:
    waarom brood halen bij een tennisser ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Ik moest lachen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 juni 2010 @ 15:36:24 #115
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82238808
    als je rapper wilt worden, moet je harder gaan lopen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      woensdag 2 juni 2010 @ 16:07:13 #116
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82240282
    Waarom zijn de grappen in deze topicreeks altijd zo slecht.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 juni 2010 @ 16:18:58 #117
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82240871
    Smaken verschillen. Het voldoet iig aan slecht & zelfbedacht
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      woensdag 2 juni 2010 @ 16:57:43 #118
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82242801
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
    Smaken verschillen. Het voldoet iig aan slecht & zelfbedacht
    Het was een grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 juni 2010 @ 17:35:56 #119
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82244386
    Het is slecht en zelfbedacht, rara wat is het?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      woensdag 2 juni 2010 @ 17:52:45 #120
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82245083
    Anita in de klas zit de hele tijd kut! te roepen als dingen niet lukken. En dingen lukken maar steeds niet bij Anita. En dus hoort de juf om de haverklap: Kut!
    Op een gegeven moment is de juf het he-le-maal zat. En dus zegt de juf er wat van als het voor de zoveelste keer uit Anita's mond door het klaskokaal klinkt:
    "Kut!"
    zegt de Juf: Weet je wat pas kut is?
    "Nou?" Vraagt Anita.
    "Je vagina, die is pas kut!"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_82248688
    Het is niet slecht en ook niet zelfbedacht, rara wat is dat?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    beter een knipoog dan een blauw oog
      woensdag 2 juni 2010 @ 19:22:16 #122
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82248801


    Zonder veel intellectuele inspanning kun je er daar honderden van maken.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 juni 2010 @ 19:22:53 #123
    198365 Morendo
    The Real Deal
    pi_82248834
    Milly Boele was een groot fan van Tatjana Simic. Haar laatste zin voordat ze stierf was dan ook:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Die Lebenslust bringt dich um.
      woensdag 2 juni 2010 @ 19:37:10 #124
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82249542
    Egbert is eigenaar van een kaas & notenbar. Op een dag brandt de bar helemaal af, en Egbert is niet te troosten. Zijn enige uitweg is het café. Hij drinkt zich helemaal zat. Na een tijd vraagt de barman: ''hé, was jij niet eigenaar van de kaas & notenbar? Daarop antwoordt Egbert: ach, ik ben dronken, wat ik nu zeg is allemaal onzin.
      woensdag 2 juni 2010 @ 19:40:00 #125
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82249674
    Ik heb een alternatieve versie:

    Egbert is eigenaar van een kaas & notenbar. Op een dag brandt de bar helemaal af, en Egbert is niet te troosten. Zijn enige uitweg is het café. Hij drinkt zich helemaal lam.
    Na een tijd vraagt de barman, die weet wat er is gebeurd: ''Gaat het een beetje?"
    Zegt Egbert: "Eerlijk gezegd niet, al mijn pinda's zijn gebrand."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82253132
    WOOW wat een slechte grappen
    Gewoon, omdat het kan.
      woensdag 2 juni 2010 @ 21:18:43 #127
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82255022
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 20:43 schreef komkommerr het volgende:
    WOOW wat een slechte grappen
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 juni 2010 @ 21:35:56 #128
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82256054
    Koos koos Kees en daarom koos Kees Koos
    Maar de meester was het er niet mee eens dat Koos Kees koos en Kees Koos koos.
    "Koos, kies Kaas!! Kees, kus Kes!"
    Kees en Koos moesten daar niets van hebben.
    "De groeten!" riepen ze tegen de meester en nu hebben ze alsvolgt besloten:
    Kees kust Koos, Koos kiest Kes, Kes keest Kees en Koos, Kees en Kes kiezen kaas!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      woensdag 2 juni 2010 @ 22:32:49 #129
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82259519
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef najazeg het volgende:
    Koos koos Kees en daarom koos Kees Koos
    Maar de meester was het er niet mee eens dat Koos Kees koos en Kees Koos koos.
    "Koos, kies Kaas!! Kees, kus Kes!"
    Kees en Koos moesten daar niets van hebben.
    "De groeten!" riepen ze tegen de meester en nu hebben ze alsvolgt besloten:
    Kees kust Koos, Koos kiest Kes, Kes keest Kees en Koos, Kees en Kes kiezen kaas!
    Dit vind ik meer iets voor in een taaltopic.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 juni 2010 @ 22:36:33 #130
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82259756
    Een demente vrouw van 93 loopt een crematorium binnen en zegt tegen de receptionist: "Hallo, hoe laat word ik vandaag gecremeerd?"
    Zegt die jongen: "Eh, om 15.00 uur hebben we nog wel een mogelijkheid, mevrouw."
    Zegt die vrouw, terwijl ze i haar agenda kijkt: "Nee, dat gaat 'm niet worden want dan heb ik een afspraak bij de kapper."
    Op een gegeven moment komt de dochter van de vrouw het crematorium binnen, vangt iets op van het gesprek en ze zegt tegen de jongen: "Mijn excuses voor mijn moeder. Ze is niet helemaal goed."
    Komt de baas van die jongen binnen en die zegt vriendelijk, terwijl hij naar de jongen kijkt: "Geeft niks hoor. Hij is ook niet helemaal goed."
    Dan slaat hij zijn armen om de jongen heen en zegt: "Maar we houden wel van hem hoor."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 juni 2010 @ 23:38:29 #131
    198365 Morendo
    The Real Deal
    pi_82263601
    Wat is volgens internationaal onderzoek doodsoorzaak nummer één voor vrouwen tussen 18-24 jaar?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 6% gewijzigd door Morendo op 02-06-2010 23:43:35 ]
    Die Lebenslust bringt dich um.
      donderdag 3 juni 2010 @ 08:31:03 #132
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_82269728
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 23:38 schreef Morendo het volgende:
    Wat is volgens internationaal onderzoek doodsoorzaak nummer één voor vrouwen tussen 18-24 jaar?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Faler, Natalee was 17

    Edit: Excuus, je hebt gelijk

    [ Bericht 3% gewijzigd door padlarf op 03-06-2010 09:17:21 ]
    Ok stelletje hokboeren
    pi_82270596
    Komt een slager bij de bakker,
    Zegt de slager: 'Als wij nou eens samen gaan werken, dan kunnen we worstenbroodjes maken!'
    Zegt de bakker: 'Nah, ik hou meer van saucijzenbroodjes'
    Zegt de slager: 'Blegh! Ik niet!'
    Bakker: 'Doei'
    Slager: 'Doei'
    pi_82270690
    Komt een bakker in het Slechte zelfbedachte grappen topic.
    Zegt ie:"Hou nou godverdomme eens op met die kutgrappen te maken en herhalen over mij !"
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
    pi_82271040
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 09:17 schreef F2tB het volgende:
    Komt een bakker in het Slechte zelfbedachte grappen topic.
    Zegt ie:"Hou nou godverdomme eens op met die kutgrappen te maken en herhalen over mij !"
    Niet! De bakker vind het zelf ook heel erg leuk hoor
    Plus er zijn heel veel bakkers in de wereld
      donderdag 3 juni 2010 @ 09:50:53 #136
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82271647
    Wat mij opvalt is dat er weinig mensen in dit topic zijn die slechte zelfbedachte grappen maken op de manier waarop ze bedoeld zijn, namelijk als korte verhaaltjes die bij voorkeur niet zijn voorzien van een clou.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82271894
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 09:50 schreef Federer-fan het volgende:
    Wat mij opvalt is dat er weinig mensen in dit topic zijn die slechte zelfbedachte grappen maken op de manier waarop ze bedoeld zijn, namelijk als korte verhaaltjes die bij voorkeur niet zijn voorzien van een clou.
    Op verzoek van Federer-fan!

    Lopen 2 blondjes over straat, zegt de ene lama tegen de andere pinguïn: mag in je gezicht spugen?

    Nooouuu als dat niet clouless is weet ik het ook niet meer
    pi_82272475
    Baas

    Alleen dat bedoelt F-f niet
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
    pi_82272636
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef F2tB het volgende:
    Baas

    Alleen dat bedoelt F-f niet
    Doe het eens voor dan
    pi_82272739
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 10:22 schreef Michhas het volgende:

    [..]

    Doe het eens voor dan
    Ik weet zo niets Moet er gewoon ineens opkomen, anders lukt het niet
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
    pi_82273582
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 10:25 schreef F2tB het volgende:

    [..]

    Ik weet zo niets Moet er gewoon ineens opkomen, anders lukt het niet
    Jaaaaaa lekker makkelijk haha dan heb je ook geen recht van spreken
    pi_82274022
    Ik zit op stage dus ben nogal druk niet echt tijd om een donders verhaal te typen
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
      donderdag 3 juni 2010 @ 11:08:50 #143
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82274410
    Jongens, sorry, maar kan dat soort gesprekken via pm? Het is hier geen SC.

    Ik herhaal even dat het niet mijn bedoeling is om hier over alles moeilijk te doen. Er wordt hier alleen niet gemodereerd (ik heb het idee dat de mods geloven dat het wel goed zit als een topicreeks zolang doorgaat) en omdat ik deze topicreeks bijhou, voel ik me er verantwoordelijk voor. Vandaar dat ik af en toe modereer.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 3 juni 2010 @ 11:11:12 #144
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82274513
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 09:58 schreef Michhas het volgende:

    [..]

    Op verzoek van Federer-fan!

    Lopen 2 blondjes over straat, zegt de ene lama tegen de andere pinguïn: mag in je gezicht spugen?

    Nooouuu als dat niet clouless is weet ik het ook niet meer
    Kijk nou gewoon eens naar de grappen die in de OP staan en probeer daaruit af te leiden dat de bedoeling is. Er is in deze reeks al vele malen gezegd dat het niet de bedoeling is om oncreatieve bagger als "Loopt een tijger over straat met een draaiorgel. Zegt het brood waar is m'n ei?" te posten. Dat gaat absoluut nergens over en daar kun je er zonder intellectuele uitdagingen honderden van maken. Probeer iets origineels te bedenken of beging een eigen topic voor je eigen soort grappen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82275501
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Kijk nou gewoon eens naar de grappen die in de OP staan en probeer daaruit af te leiden dat de bedoeling is. Er is in deze reeks al vele malen gezegd dat het niet de bedoeling is om oncreatieve bagger als "Loopt een tijger over straat met een draaiorgel. Zegt het brood waar is m'n ei?" te posten. Dat gaat absoluut nergens over en daar kun je er zonder intellectuele uitdagingen honderden van maken. Probeer iets origineels te bedenken of beging een eigen topic voor je eigen soort grappen.
    nounounou, moet het nou zo geirriteerd?
      donderdag 3 juni 2010 @ 11:38:15 #146
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82275795
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef Michhas het volgende:

    [..]

    nounounou, moet het nou zo geirriteerd?
    Ja, want ik heb dit al vele malen eerder gepost in deze topcreeks. Het staat bovendien in de OP dat het niet de bedoeling is dat het bagger is.

    Grappen als: "Komt een ei bij de dokter. Rent er opeens een paard naar binnen en dat zegt 'Hoe laat begint Goede Tijden Slechte Tijden?'"

    Ben je met me eens dat je daar weinig creativiteit en originaliteit voor nodig hebt? Je vertelt gewoon een wilekeurig verhaaltje en voegt wat irrelevante dingen in. Het is de bedoeling om iets te bedenken wat grappig is. Er staan genoeg voorbeelden in de OP, waarbij ik dan natuurlijk niet doel op mijn eigen grappen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82276071
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, want ik heb dit al vele malen eerder gepost in deze topcreeks. Het staat bovendien in de OP dat het niet de bedoeling is dat het bagger is.

    Grappen als: "Komt een ei bij de dokter. Rent er opeens een paard naar binnen en dat zegt 'Hoe laat begint Goede Tijden Slechte Tijden?'"

    Ben je met me eens dat je daar weinig creativiteit en originaliteit voor nodig hebt? Je vertelt gewoon een wilekeurig verhaaltje en voegt wat irrelevante dingen in. Het is de bedoeling om iets te bedenken wat grappig is. Er staan genoeg voorbeelden in de OP, waarbij ik dan natuurlijk niet doel op mijn eigen grappen.
    Jazeker ben ik dat met je eens, maar het mag wel wat luchtiger van mij that's all I'm saying
      donderdag 3 juni 2010 @ 11:47:04 #148
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82276230
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef Michhas het volgende:

    [..]

    Jazeker ben ik dat met je eens, maar het mag wel wat luchtiger van mij that's all I'm saying
    Dat begrijp ik, alleen heb ik het al zo vaak gezegd dat er op een gegeven moment wat irritatie bij komt. En de reden dat ik het serieus neem, is dat ik het zonde vind van 'mijn' topicreeks als er zo in wordt gespamd.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 3 juni 2010 @ 12:13:32 #149
    305588 SuperheldG
    Blablabloedblaar
    pi_82277337
    Jantje: Pa, ik krijg me zakgeld nog! "
    Pa: "Hoeveel krijg je?"
    Jantje:"5 Euro"
    "Wat 4 euro?
    Wat moet je nou met 3 euro?
    ik heb maar 2 euro!
    Hier heb je 1 euro
    Delen met je broertje!!"
    pi_82278425
    Twee rijke Amerikanen komen naar Nederland om er een weekje rond te gaan touren. Net aangekomen van hun lange vlucht op schiphol besluiten ze om eerst wat auto's te huren alvorens naar hun hotel te gaan. De keus was aardig snel gemaakt en een kleine tien minuten later scheurde ze beide weg in een Corvette C4.

    Na een tijdje saai over de snelweg te hebben gecruisd wordt het opeens rustiger op de weg. De Amerikanen kijken elkaar vluchtig aan en voor je het wist trapten ze hun auto's vol op hun staart. Na enkele seconden was nog niet te zien wie de dragrace zou winnen, maar alvorens ze er achter zouden komen, zagen ze al blauw geflits in hun achteruitkijkspiegel. De Amerikanen schokken even, maar kregen toch dat tintelig gevoel. Achter hun reed een formatie aan politieauto's met volle toeters een bellen. Na een manouvre van de polite raakte de achterste Amerikaan de controle over z'n stuur kwijt en crashde vol in de railing. "You won't take me that easy", dacht de overgebleven Amerikaan en scheurde van de snelweg het platteland op.

    Na enkele spannende minuten keek hij om. Hehe, ze waren ver uit zicht. Hij draaide zich weer om en verbleekte. Voordat hij kon reageren reed hij door een hek heen, drifte hij door een kippenhok en knalde tegen een hooischuur aan. Strompelend probeert de Amerikaan zichzelf uit de auto te trekken, waarop een boer met een rood hoofd eraan komt gerend: "Wat doe je !". De Amerikaan hoorde het geloei van de sirenes al sterker worden en siste: "Ssshht keep quiet man, keep quiet.". Zegt de boer: "Ja natuurlijk ben ik m'n kippen kwijt!"
    pi_82278886
    Dus ik liet een wind.

    Zeg ik zo: Wauw die stinkt nog erger dan deze slechte grap!
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_82279948
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef SuperheldG het volgende:

    [..]

    Ja net als pedofilie en zelfmoord..
      donderdag 3 juni 2010 @ 13:55:53 #153
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_82281625
    Korfballer Casper Boom gaat naar zijn training van zijn club DOS '46. Hij heeft er zin in maar moet eerst even rijden. Hij rijdt door de mooie natuur en geniet met volle teugen. Eenmaal aangekomen in de sporthal loopt hij naar de korf toe en gooit hij met takjes door de korf. Dan vraagt zijn collega: '' Casper, wat doe jij nou? Waarom pak je geen bal ? ''
    Casper: '' Ik heb dit altijd al eens willen doen. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 14:28:25 #154
    145080 crew  SwJ
    Het boegbeeld van FOK!
    pi_82282863
    SuperheldG: Kap met baggeren.
    Als dit topic je niet boeit, post er dan gewoon niet.
    F.K.A. SuperwormJim
      donderdag 3 juni 2010 @ 14:30:55 #155
    274079 Wesleyz
    Hyves Slutje Voor Jou
    pi_82282976
    Het is grijs en het is hard?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Het is grijs en hangt in de boom
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Het is grijs en gevaarlijk
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ze noemen me Wesley,
    Hoi
    pi_82283126
    Weer van die fantastisch zelfbedachte grappen !

    Applaus !
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
      donderdag 3 juni 2010 @ 14:57:32 #157
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82284071
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 14:34 schreef F2tB het volgende:
    Weer van die fantastisch zelfbedachte grappen !

    Applaus !
    Bestonden die betongrappen al?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82284169
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Bestonden die betongrappen al?
    Ik kende ze wel tenminste...
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
      donderdag 3 juni 2010 @ 16:03:52 #159
    198365 Morendo
    The Real Deal
    pi_82287012
    Wie was de eerste ontken-homo?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Die Lebenslust bringt dich um.
      donderdag 3 juni 2010 @ 16:08:26 #160
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_82287225
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Morendo het volgende:
    Wie was de eerste ontken-homo?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      donderdag 3 juni 2010 @ 16:32:19 #161
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82288485
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Morendo het volgende:
    Wie was de eerste ontken-homo?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ja ja, dit is er een hoor mensen. Ge-ni-aal.

    Eigenlijk te goed als slechte grap, maar we houden hem erin.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 3 juni 2010 @ 16:54:56 #162
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82289576
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef SuperheldG het volgende:
    Jantje: Pa, ik krijg me zakgeld nog! "
    Pa: "Hoeveel krijg je?"
    Jantje:"5 Euro"
    "Wat 4 euro?
    Wat moet je nou met 3 euro?
    ik heb maar 2 euro!
    Hier heb je 1 euro
    Delen met je broertje!!"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:02:10 #163
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82289892
    Jozef en Katrijn, een echtpaar van 20 jaar getrouwd, besluiten dat te gaan vieren door samen lekker te gaan bowlen. Voor hun is dat een hele belevenis omdat ze verder eigenlijk nooit iets leuks doen en altijd maar heel braaf en gezapig in hun flatje zitten, terwijl zij zich dan met breien vermaakt en hij vaak met zijn postzegelverzameling bezig is.
    Jozef gooit met de bal en gooit alle ballen om.
    "Yes! Strike!" juicht hij.

    [ Bericht 15% gewijzigd door najazeg op 03-06-2010 17:09:23 (aangepast aan suggestie Federer-Fan) ]
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:04:58 #164
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82289992
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef najazeg het volgende:
    Jozef en Katrijn, een echtpaar van 20 jaar getrouwd, besluiten dat te gaan vieren door samen lekker te gaan bowlen. Voor hun is dat een hele belevenis omdat ze verder eigenlijk nooit iets leuks doen en altijd maar heel braaf en gezapig in hun flatje zitten, terwijl zij zich dan met breien vermaakt en hij vaak met zijn postzegelverzameling bezig is.
    Jozef gooit met de bal en gooit alle ballen om.
    "Yes! Strike!" juicht hij.

    Zo vind ik hem top. Meen ik serieus. Veel grappen worden beter als je de laatste zin weglaat vind ik. Ik haal ook bij mijn eigen grappen ook vaak de laatste zin weg.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:08:18 #165
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82290137
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Zo vind ik hem top. Meen ik serieus. Veel grappen worden beter als je de laatste zin weglaat vind ik. Ik haal ook bij mijn eigen grappen ook vaak de laatste zin weg.
    okee thx!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:10:05 #166
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82290202
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:08 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    okee thx!
    Wat vind jij?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:12:57 #167
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82290315
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:10 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Wat vind jij?
    ik snap waarom je dat zegt al komt dat denk ik ook doordat ik ballen zei ipv kegels maar dat maakt uiteindelijk voor mij ook de slechte zelfbedachte grap!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:16:31 #168
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82290440
    Wietse is korfballer bij de club Blauw-Wit. Hij is net nieuw, en speelt vandaag zijn eerste wedstrijd. Hij is een beetje stuntelig, maar na een tijdje krijgt hij de bal terwijl hij voor de korf staat. Maar ipv de bal door de korf te gooien, springt hij omhoog en dunkt de bal in de korf, waarna de korf omvalt. Een teamgenoot zegt: ''WAT DOE JE NU?? DIT IS GEEN BASKETBAL! Daarop antwoordt Wietse, ''Maar het lijkt er wel op''!
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:18:05 #169
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82290500
    Nog eens proberen trouwens (als in: zo goed of laatste zinnetje weg):

    Jozef zit weer bezig met zijn postzegelverzameling als plots de deurbel gaat. Het is de postbode die een pakket komt aanleveren.
    "Een pakket voor u, meneer Jozef Trul!"
    Jozef kijkt eens goed naar het pakket en zegt dan tegen de postbode:
    "Nee, bedankt. Die postzegel heb ik al."
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_82290509
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:16 schreef tochweerhenk het volgende:
    Wietse is korfballer bij de club Blauw-Wit. Hij is net nieuw, en speelt vandaag zijn eerste wedstrijd. Hij is een beetje stuntelig, maar na een tijdje krijgt hij de bal terwijl hij voor de korf staat. Maar ipv de bal door de korf te gooien, springt hij omhoog en dunkt de bal in de korf, waarna de korf omvalt. Een teamgenoot zegt: ''WAT DOE JE NU?? DIT IS GEEN BASKETBAL! Daarop antwoordt Wietse, ''Maar het lijkt er wel op''!
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA KANKAAAAH FA2 G!!! OMIN HARDE FA2 SWA!!!1111!1211231!!!!112111
    [img]http://i49.tinypic.com/ngnxc.jpg[/img]
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:24:54 #171
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82290741
    Clara en Jim hebben de opdracht gekregen op een klei taart te maken bij hun vak handenarbeid. Clara heeft het thema: strand gekozen, en heeft al een leuke taart met allemaal palmbomen en danseressen.
    Dan komt Jim aangelopen, Die tegen Clara zegt: Wow, is dat een pizza taart? Daarop antwoordt Clara: ''Nee simpele ziel, dit is een strand taart met palmbomen en danseressen, dat ziet toch iedereen'''?
    Zegt Jim lachend: ''pizza Hawaii?
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:30:08 #172
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82290947
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:12 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    ik snap waarom je dat zegt al komt dat denk ik ook doordat ik ballen zei ipv kegels maar dat maakt uiteindelijk voor mij ook de slechte zelfbedachte grap!
    Dat was me niet opgevallen. Maar ik vind hem zonder die laatste zin zo heerlijk droog. Het is dan zo'n quasicontrast tussen hun saaie leven thuis en dat 'spektakel' op de bowlingbaan.

    Soms is een opmerking die niet in de context pas wat mij betreft al voldoende om de grap te vormen binnen een slechte zelfbedachte slechte grap. Dus bijvoorbeeld een vrouwtje van 95 dat antwoordt "Dat gaat hem niet worden" als iemand voorstelt om op een bepaalde dag its af te spreken.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:37:43 #173
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82291254
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:30 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dat was me niet opgevallen. Maar ik vind hem zonder die laatste zin zo heerlijk droog. Het is dan zo'n quasicontrast tussen hun saaie leven thuis en dat 'spektakel' op de bowlingbaan.

    Soms is een opmerking die niet in de context pas wat mij betreft al voldoende om de grap te vormen binnen een slechte zelfbedachte slechte grap. Dus bijvoorbeeld een vrouwtje van 95 dat antwoordt "Dat gaat hem niet worden" als iemand voorstelt om op een bepaalde dag its af te spreken.
    en wat vind je dan van die met die postbode?
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:39:39 #174
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82291306
    Ja, wat vindt je van mijn grappen!
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:46:23 #175
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82291523
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:39 schreef tochweerhenk het volgende:
    Ja, wat vindt je van mijn grappen!
    ik vind je laatste paar grappen iig geniaal!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_82291863
    Gisteren bij het plaatselijke speeltuintje in mijn woonplaats waar ik woon:
    "Hey aso hierkomen jij!" Een kind van 6 jaar scheld me dus uit. Hierop pak ik mijn hamer die ik gister bij de HEMA gekocht had uit mijn koffer die ik niet gister gekocht heb.
    Daarop zegt het kind: "Vuile FOK!user! "
    Toen brak mijn klomp omdat het kind, dat inmiddels mijn hamer had afgepakt, erop sloeg. Ik pakte mijn klomp op en gooide die in mijn auto en deed mijn andere klomp ook uit. Ik stond nu op blote voeten en had dus geen sokken aan.

    Van achteren hoorde ik een ander kind brullen en ik draaide me om. Ik keek recht in de boom waardoor het kind uit de boom viel. Het kind was terecht, nee ik bedoel oprecht, nee ik bedoel opslag dood.

    Toen ben ik naar huis gegaan en heb ik geen nieuwe klompen gekocht.
      donderdag 3 juni 2010 @ 18:20:29 #177
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_82292954
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:39 schreef tochweerhenk het volgende:
    Ja, wat vindt je van mijn grappen!
    Van mensen die spelfouten maken vind ik de grappen minder leuk.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 3 juni 2010 @ 18:21:27 #178
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82293003
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 18:20 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Van mensen die spelfouten maken vind ik de grappen minder leuk.
    sorry, het is natuurlijk grapen, dom van me.
      donderdag 3 juni 2010 @ 18:29:53 #179
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82293334
    sommige zijn wel gapig
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
    pi_82294665
    Mijn grap, werd er vanochtend mee wakker

    Een auto met twee vrouwelijke gothics stort in een ravijn. Waar gaat het reddingsteam naar op zoek?


    Antwoord: De zwarte dozen
    pi_82294958
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 18:21 schreef tochweerhenk het volgende:

    [..]

    sorry, het is natuurlijk grapen, dom van me.
    EINZ!!!!!!!!!!!!!!!11!!11
    lekker faxen heel de dag echt genot
      donderdag 3 juni 2010 @ 19:14:29 #182
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82295524
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    en wat vind je dan van die met die postbode?
    Ik ga er even over nadenken. Ik vind hem leuk, maar ik vind het geen slechte grap. Het is een beetje traditionele, wel enigszins Donald Duckachtige (in de goede zin van het woord) grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 3 juni 2010 @ 20:00:03 #183
    198365 Morendo
    The Real Deal
    pi_82297697
    Wie draagt een puntmuts en redt banken?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 1% gewijzigd door Morendo op 03-06-2010 20:10:32 ]
    Die Lebenslust bringt dich um.
    pi_82298076
    waarom heeft een turk een speedboot?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    waarom heeft een turk een geweer?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    FLAAAAAAAAAUW
    pi_82298224
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef Latina-Loca het volgende:
    waarom heeft een turk een speedboot?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    waarom heeft een turk een geweer?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    FLAAAAAAAAAUW
    En niet zelfbedacht, doei
    Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
      donderdag 3 juni 2010 @ 21:11:49 #186
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82301406
    Federer-fan: "Waarom zijn de grappen in deze topicreeks altijd zo slecht."
    Heggeschaarbarbaar opent speciaal topic voor minderwaardige grappen
    murp: "Ga maar weer terug naar dat kuttopic"
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      donderdag 3 juni 2010 @ 21:22:18 #187
    285682 Squirrel.D
    Mensen die niet weten.
    pi_82302033
    Hahaha die was een goeie!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Aw gosh you got no Nuts.
      donderdag 3 juni 2010 @ 21:29:21 #188
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82302486
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
    Federer-fan: "Waarom zijn de grappen in deze topicreeks altijd zo slecht."
    Heggeschaarbarbaar opent speciaal topic voor minderwaardige grappen
    murp: "Ga maar weer terug naar dat kuttopic"

    Ik neem aan dat je snapt dat mijn opmerking een grap was?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82303037
    Federer-fan, wat vind je dan van mijn grap?
    quote:
    Een auto met twee vrouwelijke gothics stort in een ravijn. Waar gaat het reddingsteam naar op zoek?


    Antwoord: De zwarte dozen
      donderdag 3 juni 2010 @ 21:39:40 #190
    285682 Squirrel.D
    Mensen die niet weten.
    pi_82303137
    Wanneer worden er in Turkije het meeste scheermesjes verkocht?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Aw gosh you got no Nuts.
      donderdag 3 juni 2010 @ 21:53:02 #191
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82303981
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef Golaso het volgende:
    Federer-fan, wat vind je dan van mijn grap?
    [..]


    Da's in iets andere vorm een bestaande grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 3 juni 2010 @ 21:54:05 #192
    198365 Morendo
    The Real Deal
    pi_82304052
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef Squirrel.D het volgende:
    Wanneer worden er in Turkije het meeste scheermesjes verkocht?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik snap er geen reet van.
    Die Lebenslust bringt dich um.
    pi_82305027
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Da's in iets andere vorm een bestaande grap.
    echt? Heb hem toch echt zelf verzonnen. Lastig om tegenwoordig met originele dingen te komen
      donderdag 3 juni 2010 @ 23:05:36 #194
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_82308451
    Jantje en Jantine zitten in groep 4. Ze luisteren naar de juf die voorleest uit het leuke boekje. Nadat ze klaar is met voorlezen vraagt ze: '' Jongens, binnenkort is er weer de avondvierdaagse. Heb jij zin om mee te doen? Kom dan na de les even bij me en ik geef je op. ''
    Jantje is meteen enthousiast: '' Ja leuk Jantine! zullen we ons opgeven? Dan zijn we echt heel erg sportief! ''
    Jantine: '' Maar lopen is geen rennen .''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 3 juni 2010 @ 23:19:23 #195
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82309195
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
    Ik neem aan dat je snapt dat mijn opmerking een grap was?
    Je wordt inderdaad soms veel te serieus genomen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      vrijdag 4 juni 2010 @ 16:58:58 #196
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82335335
    Een man is naar een restaurant geweest en raadt het een vriend van hem aan: "Het is echt een gastvrij restaurant."
    Dus zo gezegd zo gedaan en die vriend gaat met zijn verloofde naar dat restaurant.
    De volgende dag belt hij die vriend die het hem aanraadde op en zegt: "Wat maak je me nou joh, we waren de enigen in dat restaurant."
    Zegt die vriend: "Nou, dat zei ik toch."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 6 juni 2010 @ 08:46:09 #197
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82385423
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Morendo het volgende:
    Wie draagt een puntmuts en redt banken?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 6 juni 2010 @ 08:48:01 #198
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_82385436
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef Squirrel.D het volgende:
    Wanneer worden er in Turkije het meeste scheermesjes verkocht?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    niet spammen met je poll aub
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 6 juni 2010 @ 10:27:26 #199
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_82386498
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man is naar een restaurant geweest en raadt het een vriend van hem aan: "Het is echt een gastvrij restaurant."
    Dus zo gezegd zo gedaan en die vriend gaat met zijn verloofde naar dat restaurant.
    De volgende dag belt hij die vriend die het hem aanraadde op en zegt: "Wat maak je me nou joh, we waren de enigen in dat restaurant."
    Zegt die vriend: "Nou, dat zei ik toch."
    Ok stelletje hokboeren
      zondag 6 juni 2010 @ 11:00:29 #200
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82387118
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 10:27 schreef padlarf het volgende:

    [..]


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 6 juni 2010 @ 12:01:47 #201
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_82388819
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef Runselpink het volgende:
    Jantje en Jantine zitten in groep 4. Ze luisteren naar de juf die voorleest uit het leuke boekje. Nadat ze klaar is met voorlezen vraagt ze: '' Jongens, binnenkort is er weer de avondvierdaagse. Heb jij zin om mee te doen? Kom dan na de les even bij me en ik geef je op. ''
    Jantje is meteen enthousiast: '' Ja leuk Jantine! zullen we ons opgeven? Dan zijn we echt heel erg sportief! ''
    Jantine: '' Maar lopen is geen rennen .''
    Vond je deze niet goed, FF?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_82389908
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man is naar een restaurant geweest en raadt het een vriend van hem aan: "Het is echt een gastvrij restaurant."
    Dus zo gezegd zo gedaan en die vriend gaat met zijn verloofde naar dat restaurant.
    De volgende dag belt hij die vriend die het hem aanraadde op en zegt: "Wat maak je me nou joh, we waren de enigen in dat restaurant."
    Zegt die vriend: "Nou, dat zei ik toch."
    Okee Fed-Fan Okee.

    Een beetje Giel-woordgrap achtig, maar ik moest wel glimlachen
    lekker faxen heel de dag echt genot
      zondag 6 juni 2010 @ 12:37:25 #203
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82390013
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 12:01 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Vond je deze niet goed, FF?
    Ik snapte hem niet.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 6 juni 2010 @ 12:37:36 #204
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82390020
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 12:34 schreef wolfrolf het volgende:

    [..]

    Okee Fed-Fan Okee.

    Een beetje Giel-woordgrap achtig, maar ik moest wel glimlachen
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 6 juni 2010 @ 12:41:18 #205
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_82390159
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 12:37 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik snapte hem niet.
    Avondvierdaagse = 4 dagen 5/10 kilometer wandelen.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 6 juni 2010 @ 12:44:55 #206
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82390291
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 12:41 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Avondvierdaagse = 4 dagen 5/10 kilometer wandelen.
    Ja, maar dan snap ik hem nog niet.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 6 juni 2010 @ 12:46:31 #207
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82390364
    Je kunt er ook dit van maken:

    Jantje en Jantine zitten in groep 4. Ze luisteren naar de juf die voorleest uit het leuke boekje. Op een gegeven moment zegt ze van '' Jongens, binnenkort is er weer de avondvierdaagse. Heb jij zin om mee te doen? Kom dan na de les even bij me en ik geef je op.''
    Jantje en Jantine zijn meteen enthousiast.
    Dus ze lopen naar de juf en zeggen: "Ja, juf, we willen meedoen! "
    Zegt de juf: "Nee, dat las ik voor uit het boekje. "
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 6 juni 2010 @ 13:05:04 #208
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82391070
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 12:46 schreef Federer-fan het volgende:
    Je kunt er ook dit van maken:

    Jantje en Jantine zitten in groep 4. Ze luisteren naar de juf die voorleest uit het leuke boekje. Op een gegeven moment zegt ze van '' Jongens, binnenkort is er weer de avondvierdaagse. Heb jij zin om mee te doen? Kom dan na de les even bij me en ik geef je op.''
    Jantje en Jantine zijn meteen enthousiast.
    Dus ze lopen naar de juf en zeggen: "Ja, juf, we willen meedoen! "
    Zegt de juf: "Nee, dat las ik voor uit het boekje. "
    nee
      zondag 6 juni 2010 @ 13:07:53 #209
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82391185
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 13:05 schreef tochweerhenk het volgende:

    [..]

    nee
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      Donald Duck held zondag 6 juni 2010 @ 16:17:34 #210
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_82399667
    Komt een neger bij de bakker.
    Zegt de neger: Twee wit en een worstenbroodje graag
    Zegt de bakker: Jij bent een neger he, dat hoor ik aan je accent
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zondag 6 juni 2010 @ 16:51:34 #211
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82401694
    S.v.p. kappen met alle grappen over kleurlingen. De eerstvolgende keer dat het gebeurt, haal ik er weer een mod bij. Als ik dit topic zelf zou mogen modereren zou ik het doen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      Donald Duck held zondag 6 juni 2010 @ 17:06:53 #212
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_82402477
    Als dat je al te ver gaat is het maar heel goed dat jij geen mod bent.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zondag 6 juni 2010 @ 17:23:53 #213
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82403425
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
    Als dat je al te ver gaat is het maar heel goed dat jij geen mod bent.
    Ik vind het racistisch overkomen. Beetje 'Kuifje in Afrika'-niveau.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      Donald Duck held zondag 6 juni 2010 @ 17:35:25 #214
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_82403909
    Zoveel moppen hebben een 'slachtoffer'. Tal van moppen over allerlei nationaliteiten. Ontelbare Belgenmoppen bijvoorbeeld. En dat is allemaal prima, het is gewoon humor. Maar als het een kleurtje betreft zou het ineens niet meer kunnen?
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zondag 6 juni 2010 @ 18:15:22 #215
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_82405517
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik vind het racistisch overkomen. Beetje 'Kuifje in Afrika'-niveau.
    http://www.meldpunt.nl/
      zondag 6 juni 2010 @ 18:17:32 #216
    198365 Morendo
    The Real Deal
    pi_82405582
    Aan Saviour's grap is niets racistisch. Het is absurdistisch en het mikpunt is de bakker.
    Die Lebenslust bringt dich um.
      zondag 6 juni 2010 @ 19:45:10 #217
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82409259
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef __Saviour__ het volgende:
    Zoveel moppen hebben een 'slachtoffer'. Tal van moppen over allerlei nationaliteiten. Ontelbare Belgenmoppen bijvoorbeeld. En dat is allemaal prima, het is gewoon humor. Maar als het een kleurtje betreft zou het ineens niet meer kunnen?
    Doe maar wat jullie willen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 7 juni 2010 @ 11:06:11 #218
    305588 SuperheldG
    Blablabloedblaar
    pi_82433602
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Doe maar wat jullie willen.
    Het moet maar godverdomme is klaar zijn die bakkers elke keer door de stront te halen! Hoe denk je dat al die uitgeprocedeerde bakkers zich voelen? wacht maar tot je zelf eenkind krijg die bakker is!!
      maandag 7 juni 2010 @ 11:12:02 #219
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82433830
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 14:51 schreef PiRANiA het volgende:
    Ik ken nog wel een leuke grap, hij is alleen wat matig.
    _!
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      maandag 7 juni 2010 @ 11:16:48 #220
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82434007
    Een zwartgebakken kroket komt een magnum almond tegen.

    Kroket: eh man, 'oe gaat ie?
    Magnum: nou, mij mij gaat alles naar behoren mijnheer.
    Kroket: 'oellie Magnums allemal 't zelfde man, bruin aan deh buitkant, wit van binne.

    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      maandag 7 juni 2010 @ 11:26:20 #221
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_82434366
    Magnum Classic: Zo, jij hebt flink lopen baggeren in KLB, of niet?
    MAgnum Almond: Ja, hoe weet jij dat?
    Magnum Classic: Je zit helemaal onder de notes!
    Ok stelletje hokboeren
      maandag 7 juni 2010 @ 11:28:35 #222
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82434457
    Twee kuttopics komen elkaar tegen op straat, zegt de ene tegen de andere "mooie piercing joh", zegt de ander "dat is geen piercing, das een slotje"
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      maandag 7 juni 2010 @ 11:28:52 #223
    287148 Kridje
    Ik krijg nog geld van je...
    pi_82434467
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 11:26 schreef padlarf het volgende:
    Magnum Classic: Zo, jij hebt flink lopen baggeren in KLB, of niet?
    MAgnum Almond: Ja, hoe weet jij dat?
    Magnum Classic: Je zit helemaal onder de notes!
    Miauw
    pi_82434531
    Hoe noem je een kikker in een gang?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Waar wonen bediendes uit een restaurant?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_82434755
    (sorry voor de wat matige glorieuze terugkeer )
    En oh ja bedankt voor de vele eer met de met afstand allerslechtste zelfbedachte grap ooit!(denk ik... is het goed om de slechtste grap te hebben?)
      maandag 7 juni 2010 @ 11:36:56 #226
    305588 SuperheldG
    Blablabloedblaar
    pi_82434794
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 11:35 schreef diamondstor2 het volgende:
    (sorry voor de wat matige glorieuze terugkeer )
    En oh ja bedankt voor de vele eer met de met afstand allerslechtste zelfbedachte grap ooit!(denk ik... is het goed om de slechtste grap te hebben?)
    Meer eer dan "kleinste penis-record" hebben denk ik ...
      maandag 7 juni 2010 @ 11:38:25 #227
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82434863
    Twee luizen hebben een conversatie tijdens een galadiner.

    Henk: Zucht, de laatste tijd tocht het enorm thuis.
    Hans: Hoezo?
    Henk: De eigenaar van de snor waar ik in woon heeft een motor, en als ie dan gaat rijden, nou, dan raast er flink wat wind doorheen.
    Hans: Moet je doen wat ik doe...
    Henk: En dat is?
    Hans: In de schaamstreek van een vrouw gaan wonen, lekker warm.
    Henk: Dat ga ik eens proberen...

    2 weken later

    Hans: En? Hoe beviel de schaamstreek?
    Henk: Nou, je gelooft het nooit, maar zit ik lekker een dag op mijn nieuwe plek, zit ik de volgende dag opeens terug in de snor!
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      maandag 7 juni 2010 @ 11:44:06 #228
    305588 SuperheldG
    Blablabloedblaar
    pi_82435084
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef omyfalzer het volgende:
    Twee luizen hebben een conversatie tijdens een galadiner.

    Henk: Zucht, de laatste tijd tocht het enorm thuis.
    Hans: Hoezo?
    Henk: De eigenaar van de snor waar ik in woon heeft een motor, en als ie dan gaat rijden, nou, dan raast er flink wat wind doorheen.
    Hans: Moet je doen wat ik doe...
    Henk: En dat is?
    Hans: In de schaamstreek van een vrouw gaan wonen, lekker warm.
    Henk: Dat ga ik eens proberen...

    2 weken later

    Hans: En? Hoe beviel de schaamstreek?
    Henk: Nou, je gelooft het nooit, maar zit ik lekker een dag op mijn nieuwe plek, zit ik de volgende dag opeens terug in de snor!
    Haha werelds!
      maandag 7 juni 2010 @ 11:45:07 #229
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_82435129
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
    Komt een neger bij de bakker.
    Zegt de neger: Twee wit en een worstenbroodje graag
    Zegt de bakker: Jij bent een neger he, dat hoor ik aan je accent
    Serieus, die is briljant. !
    hallo dus dit noemen ze nou twitter
      maandag 7 juni 2010 @ 12:00:00 #230
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82435672
    voor de liefhebbers nog wat "...is nooit grappig"-jes

    een meubelmaker die er geen hout van snapt, is nooit grappig
    een piloot met een opvliegend karakter is nooit grappig
    een president die geen brie lust, is nooit grappig
    een zalm die niet van rose houdt, is nooit grappig

    [ Bericht 0% gewijzigd door heggeschaarbarbaar op 07-06-2010 12:16:54 ]
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      maandag 7 juni 2010 @ 12:16:19 #231
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82436377
    Een flipperkastenmonteur gaat naar de hoeren en tikt tegen het raam van een van de dames van plezier.

    Prosti: Mot je?
    Henk: Ik wil effe lekker genaaid worden!
    Prosti: Dan moet je eerst 100 Euries door het gleufie stouwe.

    Henk pakt een briefje van 100 en duwt het door een gleuf in de deur. De hoer pakt het geld en stopt het in haar slipje.

    10 minuten later.

    Henk: Ehm...
    Prosti: Mot je?
    Henk: Nou eh... ik wil effe lekker genaaid worden... misschien?
    Prosti: Alweer?
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      maandag 7 juni 2010 @ 12:16:58 #232
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82436403
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 11:35 schreef diamondstor2 het volgende:
    (sorry voor de wat matige glorieuze terugkeer )
    It's OK.
    quote:
    En oh ja bedankt voor de vele eer met de met afstand allerslechtste zelfbedachte grap ooit!(denk ik... is het goed om de slechtste grap te hebben?)
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 7 juni 2010 @ 13:42:12 #233
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82439702
    Komt een vrouw bij de dokter...
    Dokter: Bevalt het een beetje?
    Vrouw: Ik wil abortus plegen
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      maandag 7 juni 2010 @ 17:04:23 #234
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82450495
    Een alzheimer patient komt bij de dokter:
    Patient: Welke middelen kan ik in godsnaam nog gebruiken om niks meer te vergeten?
    Dokter: TVP
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      maandag 7 juni 2010 @ 17:17:13 #235
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_82451121
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 13:42 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
    Komt een vrouw bij de dokter...
    Dokter: Bevalt het een beetje?
    Vrouw: Ik wil abortus plegen
    Geen woorden voor
    En toen was die weg.
      maandag 7 juni 2010 @ 17:23:32 #236
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82451439
    Komt een vent bij de deurwaarder, zegt ie: "Tja, ik dacht, het moet ook eens van de andere kant komen."
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      maandag 7 juni 2010 @ 17:25:40 #237
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82451544
    Een vent met 3 vrouwen is een paradijsvogel...
    Een vent met 2 vrouwen is een geluksvogel...
    Een met met 1 vrouw is een pechvogel...

    Wat is een vent zonder vrouw?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      maandag 7 juni 2010 @ 17:28:59 #238
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82451718
    Pieter heeft al dagenlang last van een blaasontsteking, en moet om de 5 minuten naar de wc.
    Hij wil er nu wel eens vanaf zijn, en gaat naar de dichtstbijzijnde dokter. De dokter onderzoekt Pieter wat, en komt al snel op een conclusie: Pieter moet een spuit hebben tegen de ontsteking.
    De dokter wil de spuit al in Pieter zetten, maar dan zegt Pieter: ''Kan ik eerst nog even snel naar de wc''?

    Oké, nu een wat leukere. ( aldus slechte zelfbedachte grap die slechter is dan de vorige).

    Anton wil op een sport gaan, en kiest voor langlaufen.
    De eerste dag neemt hij een heel uitgebreid voedingspakket, schone kleren, een tent en een ehbo kist mee.
    Zijn leraar zegt tegen Anton: Huh, je hebt alleen maar 2 ski's en 2 skistokken nodig hoor!
    Daarop antwoord Anton: ''Maar in het Duits is langlaufen toch lang lopen''?
      maandag 7 juni 2010 @ 17:30:50 #239
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82451824
    Twee kabouters zijn aan het converseren tijdens een galadiner.

    Plop: Ik ben onlangs gaan wonen in een kut, je zou eens moeten langskomen.
    Wesley: Dat is goed, geef me je adres, dan kom ik morgen bij je op bezoek.

    2 dagen later.

    Plop: He, waar was je nou? Ik heb de hele dag gewacht!
    Wesley: Ja, wat nou... Ik kwam langs, ik bleef maar op de bel drukken, ik hoor "ooh! ik kom, ik kom!" maar er deed niemand open!
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      maandag 7 juni 2010 @ 18:13:55 #240
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82453668
    Karel werkt als kok op een pannenkoekenschip.
    Ter afsluiting van een goed jaar geeft de baas een mooi feest op het schip.
    Iedereen heeft 't naar z'n zin, het drank vloeit rijkelijk en naarmate het later wordt gaat het er steeds wilder aan toe.
    Om een uur of 3 's nachts heeft Karel het wel gezien en besluit om via de keuken naar buiten te gaan.
    Eenmaal in de keuken schrikt hij zich de pleuris: "wat is er in vredesnaam met alle spullen gebeurd?!?"
    Gelukkig is de baas er om alles te verklaren: "Op alles is beslag gelegd..."
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      maandag 7 juni 2010 @ 19:09:24 #241
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82456964
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 18:13 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
    Karel werkt als kok op een pannenkoekenschip.
    Ter afsluiting van een goed jaar geeft de baas een mooi feest op het schip.
    Iedereen heeft 't naar z'n zin, het drank vloeit rijkelijk en naarmate het later wordt gaat het er steeds wilder aan toe.
    Om een uur of 3 's nachts heeft Karel het wel gezien en besluit om via de keuken naar buiten te gaan.
    Eenmaal in de keuken schrikt hij zich de pleuris: "wat is er in vredesnaam met alle spullen gebeurd?!?"
    Gelukkig is de baas er om alles te verklaren: "Op alles is beslag gelegd..."
    Dis al wel een aantal keer voorbijgekomen, de clou althans.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 7 juni 2010 @ 19:45:53 #242
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82459805
    beter slecht bedacht dan slecht gejat
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      maandag 7 juni 2010 @ 19:47:31 #243
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82459948
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
    beter slecht bedacht dan slechtgoed gejat
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 7 juni 2010 @ 19:52:57 #244
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82460375
    Willem loopt op een mooie zonnige dag door de stad. Opeens hoort hij iemand roepen "Kijk uit waar je loopt!"
    Hij kijkt achterom, ziet Federer-fan en denkt "Hé die ken ik, da's die gast van die slechte grappen, naar hem moet ik niet luisteren."


    [ Bericht 5% gewijzigd door heggeschaarbarbaar op 08-06-2010 13:15:15 ]
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      dinsdag 8 juni 2010 @ 12:36:06 #245
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82490005
    En pyromaan ging eens eten bij een wegrestaurant...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Een neger slaat een blinde helemaal lens en roept met zwaar accent: "zag je zeker niet aankomen he?"
    De blinde roept: Jij bent zeker neger? Ik ruik het aan je.

    Twee chinezen waren brood aan het bakken. Zegt de ene: "goed lollen", moest de andere lachen.
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 13:23:55 #246
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82492213
    Een groepje genaturaliseerde chinezen hebben een dagje vrij en besluiten om naar de Keukenhof te gaan. Ze vermaken zich de hele dag maar tegen het einde van de middag vinden ze het wel weer tijd om naar huis te gaan. Ze hebben alleen één probleem, ze kunnen de uitgang niet meer vinden.
    Dus zo'n Chinees vraagt aan een andere gast: "Hoe kom ik bij de uitgang?"
    Gast: "Je moet door dat hofje daar gaan en dan kom je er vanzelf"
    Chinees: "Dool hof?"
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      dinsdag 8 juni 2010 @ 14:51:54 #247
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82496671
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
    Een groepje genaturaliseerde chinezen hebben een dagje vrij en besluiten om naar de Keukenhof te gaan. Ze vermaken zich de hele dag maar tegen het einde van de middag vinden ze het wel weer tijd om naar huis te gaan. Ze hebben alleen één probleem, ze kunnen de uitgang niet meer vinden.
    Dus zo'n Chinees vraagt aan een andere gast: "Hoe kom ik bij de uitgang?"
    Gast: "Je moet door dat hofje daar gaan en dan kom je er vanzelf"
    Chinees: "Dool hof?"
    Als je hem zelf hebt bedacht dan
      dinsdag 8 juni 2010 @ 15:22:01 #248
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_82498228
    Een piloot loopt naar een kind op straat:

    Piloot: DAG KINDJE!!!! WIL JE VLIEGEN?!!!
    Kind: Um... ok.

    De piloot gaf daarop een zak met strontvliegen aan het kind en wandelde vrolijk verder.
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      woensdag 9 juni 2010 @ 11:19:07 #249
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_82540294
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 14:51 schreef tochweerhenk het volgende:
    [..]
    Als je hem zelf hebt bedacht dan
    Alle grappen die ik hier post zijn zelfbedacht Maar ik kan niet garanderen dat ik de eerste ben die ze zelfbedacht heeft...
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
    pi_82554222
    een kabouter van een jaar of 50 zit zo voor de televisie een programma te kijken.
    is het 19:00 uur zegt zijn reuze moeder zo van, op naar bed jij.
    je mag pas langer op blijven als je groot bent.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      woensdag 9 juni 2010 @ 16:08:08 #251
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82555325
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
    een kabouter van een jaar of 50 zit zo voor de televisie een programma te kijken.
    is het 19:00 uur zegt zijn reuze moeder zo van, op naar bed jij.
    je mag pas langer op blijven als je groot bent.
    Ik heb het vaker gezegd, maar ik zeg het weer: schap de laatste zin. Ik heb hem iets aangepast en dan vind ik hem geweldig

    Een lilliputter van een jaar of 50 zit zo voor de televisie een programma te kijken. Op een gegeven moment is het 21.00 uur.
    Zegt zijn moeder zo van: "Hup naar bed jij."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 9 juni 2010 @ 17:32:42 #252
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82559411
    Een lilliputter van 50 zit naar een film te kijken voor 16 jaar en ouder.
    Zegt zijn moeder zo: ''Heeuu daar ben jij nog veel te klein voor''!
    pi_82568292
    D'r was eens een aap. De aap heette zaap. Maar toch gebruiken de meeste mensen zeep! Want dat werkt beter dan wat die apen altijd doen enzo,...


    [ Bericht 35% gewijzigd door Enj0y op 09-06-2010 20:37:51 ]
    - ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
      woensdag 9 juni 2010 @ 20:37:09 #254
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82568758
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef tochweerhenk het volgende:
    Een lilliputter van 50 zit naar een film te kijken voor 16 jaar en ouder.
    Zegt zijn moeder zo: ''Heeuu daar ben jij nog veel te klein voor''!
    Te standaard vind ik, tochweerhenk. Je kunt veel beter.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 09-06-2010 21:12:05 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 9 juni 2010 @ 20:57:07 #255
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_82570188
    De platenmaatschappij bied Stevie Wonder een nieuw nummer aan, genaamd: I Just Called to Say I Love You.
    Zegt Stevie zo: Ik zie daar geen hit in.
    pi_82581817
    Komt een goudvis bij de fysiotherapeut
    Goudvis; heeft u ook handschoenen?
    Fysiotherapeut; Nee die heb ik op het moment niet meer
    Goudvis; maakt niet uit ben toch met de boot..
    pi_82594527
    Hele tijd op de radio dat nummer van "You know who's bad? I'm bad. You know it! Common...
    Maar als ik Sesamstraat kijk heeft Bert een hele andere stem :/
    Ja, grammatisch zuig ik! Ik heb het vaak geprobeert, maarik kan gewoon geen perfect Nederlans hanteren tijdens het schrijven....srry :(
      donderdag 10 juni 2010 @ 08:36:59 #258
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_82601871
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef tochweerhenk het volgende:
    De platenmaatschappij bied Stevie Wonder een nieuw nummer aan, genaamd: I Just Called to Say I Love You.
    Zegt Stevie zo: Ik zie daar geen hit in.
    1968 belde.... _____!
      donderdag 10 juni 2010 @ 08:57:38 #259
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82602353
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef AsusJwt het volgende:
    Komt een goudvis bij de fysiotherapeut
    Goudvis; heeft u ook handschoenen?
    Fysiotherapeut; Nee die heb ik op het moment niet meer
    Goudvis; maakt niet uit ben toch met de boot..
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 15 juni 2010 @ 11:26:59 #260
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_82826650
    Wat zegt een terrorist die er even tussen uit wil?

    He jongens, ik ben even een bommetje maken!
    Ok stelletje hokboeren
      dinsdag 15 juni 2010 @ 13:42:52 #261
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82832114
    Henk volgt een cursus astronomie. De leraar heeft hem gevraagd een spreekbeurt te houden over wormgaten. Dus zo gezegd zo gedaan en Henk staat voor de klas om zijn spreekbeurt te geven. Hij heeft een appel bij zich met een gat erin. Hij begint uitgebreid uit te leggen dat die gaten zijn gemaakt door wormen en wat voor type worm dat soort gaten maakt.
    Aan het eind zegt de leraar: "Je krijgt een 1 van me want dit heeft niks met astronomie te maken. Maar je krijgt wel een compliment van me, want je staat echt boven de stof."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 15 juni 2010 @ 13:47:08 #262
    307174 aidsnegertje
    interessant ->
    pi_82832266
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef AsusJwt het volgende:
    Komt een goudvis bij de fysiotherapeut
    Goudvis; heeft u ook handschoenen?
    Fysiotherapeut; Nee die heb ik op het moment niet meer
    Goudvis; maakt niet uit ben toch met de boot..
    ik snap em niet...
      dinsdag 15 juni 2010 @ 14:57:06 #263
    246140 Klipnap
    Petrowh <3
    pi_82835036
    Komt een Papoe bij de dokter:
    Papoe: Papoe papoe papoe!
    Dokter: Wat heb jij nou?
    Papoe: Bloedend tandvlees.

    Komt een Amerikaan bij de oogarts:
    Oogarts: Ah, ik zie het al, je moet een bril.
    Amerikaan: Hoe weet je dat?
    Oogarts: Ik kan gedachtenlezen
      woensdag 16 juni 2010 @ 21:52:40 #264
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82905694
    Iemand nog grappen voor dit deel?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_82908791
    Er zitten twee hoeren op een scooter. Je moeder valt eraf.
      zaterdag 19 juni 2010 @ 14:51:02 #266
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83021161
    Een poelier loopt even naar achter in zijn winkel. Als hij terugkomt, staan er opeens iets van tien klanten.
    Zegt de poelier, die wel van een geintje houdt: "Goeiemorgen, wie is er aan de bird?"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 19 juni 2010 @ 14:51:18 #267
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83021166
    Een man gaat voor het eerst eten bij de ouders van zijn vriendin. Als ze gaan eten valt het hem op dat Henk, de broer van zijn vriendin, een piepklein bordje heeft met een bijpassend piepklein vorkje en piepklein lepeltje.
    Dus hij zegt van: "Huh, wat is dat?"
    Zegt zijn aanstaande schoonmoeder: "Dat is minibestek. Henk wil afvallen en als je met klein bestek en servies eet, lijkt het meer en heb je minder nodig voor een vol gevoel. Als je een heel groot bord hebt, lijkt een gehaktbal heel klein, maar als je hem op een piepklein bordje legt, lijkt hij heel groot. Snap je?"
    Zegt die man: "Ja, wat grappig. Goed idee zeg."
    Vervolgens komt de zus van zijn vriendin, een wat mager meisje dat lijdt aan het syndroom van Boulimia, binnen met een hooivork, een opgeblazen peuterzwembadje en een roeispaan en ze zegt: "En ik probeer juist wat aan te komen.'

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 19-06-2010 15:24:43 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83021617
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man gaat voor het eerst eten bij de ouders van zijn vriendin. Als ze gaan eten valt het hem op dat Henk, de broer van zijn vriendin, een piepklein bordje heeft met een bijpassend piepklein vorkje en piepklein lepeltje.
    Dus hij zegt van:: "Huh, wat is dat?"
    Zegt zijn aanstaande schoonmoeder: "Dat is minibestek. Henk wil afvallen en als je met klein bestek en servies eet, lijkt het meer en heb je minder nodig voor een vol gevoel. Als je een heel groot bord hebt, lijkt een gehaktbal heel klein, maar als je hem op een piepklein bordje legt, lijkt hij heel groot. Snap je?"
    Zegt die man: "Ja, wat grappig. Goed idee zeg."
    Vervolgens komt de zus van zijn vriendin, een wat mager meisje dat lijdt aan het syndroom van Boulimia, binnen met een hooivork, een opgeblazen peuterzwembadje en een roeispaan en ze zegt: "En ik probeer juist wat aan te komen.'
    Ik moest lachen
    Feyenoord Rotterdam
      zaterdag 19 juni 2010 @ 15:24:12 #269
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83022252
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 15:09 schreef MB23 het volgende:

    [..]

    Ik moest lachen


    [ Bericht 66% gewijzigd door Federer-fan op 20-06-2010 15:30:07 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 20 juni 2010 @ 15:30:10 #270
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83056514
    Poll: Moet Federer-fan worden gehuldigd als we bij deel 20 zijn?
  • Ja
  • Nee, wat een overdreven gedoe zeg
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83125518
    tegen een zwangere vrouw: "Als jij boodschappen haalt, kijk je dan in het zwangerschap?"
    Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
      maandag 21 juni 2010 @ 23:53:44 #272
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_83126914
    Federer-Fan
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 21 juni 2010 @ 23:54:05 #273
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_83126930
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 23:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
    tegen een zwangere vrouw: "Als jij boodschappen haalt, kijk je dan in het zwangerschap?"
    Dit vind ik humor.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 07:38:55 #274
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83131162
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 23:53 schreef Runselpink het volgende:
    Federer-Fan
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 25 juni 2010 @ 09:17:35 #275
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83273118
    Vijf collega's gaan naar een cursus teambuidling. Ze worden begeleid door een coach. 's Ochtends krijgen ze wat theorie en 's middags gaan ze praktijkoefeningen doen. De eerste oefening is dat een van hen op een tafel moet staan en zich gewoon achterover moet laten vallen. Het is een oefening die bedoeld is om elkaar te leren vertrouwen. Dus Henk gaat op die tafel staan. Hij vindt het wel eng maar de coach stelt hem gerust. Dus Henk laat zich vallen maar niemand vangt hem op en hij maakt een flinke smak.
    Zegt die coach onthutst: "Waarom vingen jullie hem niet op?"
    Zegt een van hen: "Ik wist niet wat de bedoeling was. Vanochtend zei u dat we ook moeten durven loslaten."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 25-06-2010 14:08:11 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 25 juni 2010 @ 13:22:13 #276
    277717 KeizerKuzco
    I was born this way
    pi_83282680
    Federer-fan
    Deel 17 al, ga zo door
    Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
      zaterdag 26 juni 2010 @ 16:12:26 #277
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83327975
    Een man wil als journalist werken voor NRC Handelsblad. Van mensen die er werken heeft hij gehoord dat een loodzwaar assessment deel uitmaakt van de sollicitatieprocedure en dat blijkt ook zo te zijn. Het assessment bestaat namelijk uit een rollenspel. De man moet doen alsof hij een journalist is en de ander speelt de minister-president. Het is zijn opdracht voor de man om de minister-president te interviewen over de olieramp van BP.
    Dus de man begint en zegt van: "Wat vindt u van de manier waarop de Amerikaanse president Obama de olieramp aanpakt?"
    Dus de 'minister-president' kijkt een beetje om zich heen en zegt zo "Lekker weertje hè?"
    Zegt de man: "Klopt, maar dat is geen antwoord op mijn vraag."
    Dus de 'minister-president' staat op, steekt zijn hand uit en zegt: "Gefeliciteerd, je bent aangenomen."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 26-06-2010 22:12:26 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 27 juni 2010 @ 19:33:31 #278
    280741 W1ckeDxt
    Locomotive
    pi_83369076
    Goed, deze is erg slecht.

    Je weet toch wel in films en series als er iets gebeurd dat je hoort: Dam Dam Dam!!

    Nou, als je ergens mee klaar bent en je wilt extra goed laten merken DAT je klaar bent zeg je.

    Done Done Done

      zondag 27 juni 2010 @ 19:35:48 #279
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83369154
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 19:33 schreef W1ckeDxt het volgende:
    Goed, deze is erg slecht.

    Je weet toch wel in films en series als er iets gebeurd dat je hoort: Dam Dam Dam!!

    Nou, als je ergens mee klaar bent en je wilt extra goed laten merken DAT je klaar bent zeg je.

    Done Done Done


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 28 juni 2010 @ 15:01:57 #280
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83401650
    Vraagt Kees zo aan Wim van Hoe heet de huidige Shah van Iran?
    Zegt Wim: Man er is al meer dan dertig jaar geen Shah meer in Iran, tis een president, en bovendien een islamitische!
    Zegt Kees: Sja, toch had ik liever een Shah gehad
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      maandag 28 juni 2010 @ 15:04:35 #281
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83401779
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef najazeg het volgende:
    Vraagt Kees zo aan Wim van Hoe heet de huidige Shah van Iran?
    Zegt Wim: Man er is al meer dan dertig jaar geen Shah meer in Iran, tis een president, en bovendien een islamitische!
    Zegt Kees: Sja, toch had ik liever een Shah gehad
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 28 juni 2010 @ 15:05:24 #282
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_83401825
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef najazeg het volgende:
    Vraagt Kees zo aan Wim van Hoe heet de huidige Shah van Iran?
    Zegt Wim: Man er is al meer dan dertig jaar geen Shah meer in Iran, tis een president, en bovendien een islamitische!
    Zegt Kees: Sja, toch had ik liever een Shah gehad
    Shahlali Shahlala
    Ok stelletje hokboeren
      dinsdag 29 juni 2010 @ 09:00:15 #283
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83430562
    Koos koopt op een dag een televisie. Hij helemaal blij en zet hem thuis aan. Blijkt het een witzwart televisie te zijn.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 29 juni 2010 @ 09:16:46 #284
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83430882
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 09:00 schreef najazeg het volgende:
    Koos koopt op een dag een televisie. Hij helemaal blij en zet hem thuis aan. Blijkt het een witzwart televisie te zijn.
    Heb je last van de hitte? Ik wil graag de oudenajazeg terug.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 29 juni 2010 @ 09:38:14 #285
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83431384
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 09:16 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Heb je last van de hitte? Ik wil graag de oudenajazeg terug.
    Wat is hier niet goed aan dan? Doe ik er zo'n grapje in dat het witzwart televisie is terwijl het natuurlijk zwartwit televisie had moeten zijn, er zit geen clue in, geen teveel regels, en dan is het nog niet goed? Ik weet werkelijk niet meer waar ik aan toe ben in dit topic!
    -edit- maar ik zal nog eens goed nadenken over grappen zoals ik ze eerder bedacht heb!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 29 juni 2010 @ 10:00:08 #286
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83431960
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 09:38 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    Wat is hier niet goed aan dan? Doe ik er zo'n grapje in dat het witzwart televisie is terwijl het natuurlijk zwartwit televisie had moeten zijn, er zit geen clue in, geen teveel regels, en dan is het nog niet goed? Ik weet werkelijk niet meer waar ik aan toe ben in dit topic!
    Hmm, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
    quote:
    -edit- maar ik zal nog eens goed nadenken over grappen zoals ik ze eerder bedacht heb!
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 2 juli 2010 @ 10:35:15 #287
    305588 SuperheldG
    Blablabloedblaar
    pi_83562329
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 10:00 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Hmm, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
    [..]


    Wie ben jij de moppenkoning? Serieus! jij bent zo niet grappig!!
      vrijdag 2 juli 2010 @ 10:41:46 #288
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83562542
    Peter ziet het niet meer zitten. Hij wil een eind aan zijn leven maken. Dus neemt hij de lift vanaf zijn woning op de 12e verdieping van de flat en gaat met de trein naar rotterdam met het idee om zich dan maar vanaf de euromast naar beneden te gooien. Een junk wil hem pillen verkopen maar die wijst hij af waardoor de junk boos wordt en hem met een mes te lijf gaat. De junk raakt zijn vitale organen. Terwijl peter zit dood te bloeden denkt hij: he, ik had nu juist zo graag zelf een eind aan mijn leven gemaakt!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 2 juli 2010 @ 10:42:55 #289
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_83562576
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef najazeg het volgende:
    Peter ziet het niet meer zitten. Hij wil een eind aan zijn leven maken. Dus neemt hij de lift vanaf zijn woning op de 12e verdieping van de flat en gaat met de trein naar rotterdam met het idee om zich dan maar vanaf de euromast naar beneden te gooien. Een junk wil hem pillen verkopen maar die wijst hij af waardoor de junk boos wordt en hem met een mes te lijf gaat. De junk raakt zijn vitale organen. Terwijl peter zit dood te bloeden denkt hij: he, ik had nu juist zo graag zelf een eind aan mijn leven gemaakt!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ahahhaa, hij had net zo goed zelf van zijn flat kunnen springen
    Ok stelletje hokboeren
      vrijdag 2 juli 2010 @ 10:52:15 #290
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83562874
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef SuperheldG het volgende:

    [..]

    Wie ben jij de moppenkoning? Serieus! jij bent zo niet grappig!!
    Ben je er weer joh? Dat je me niet grappig vindt had je al een paar keer gezegd. Maar laat het deze mooie zomerdag niet voor je verpesten. Veel te mooi weer om zo boos te doen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83563498
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 10:52 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ben je er weer joh? Dat je me niet grappig vindt had je al een paar keer gezegd. Maar laat het deze mooie zomerdag niet voor je verpesten. Veel te mooi weer om zo boos te doen.
    Heldenbash! www.gedisst.nl
      vrijdag 2 juli 2010 @ 11:14:38 #292
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83563558
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 10:52 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ben je er weer joh? Dat je me niet grappig vindt had je al een paar keer gezegd. Maar laat het deze mooie zomerdag niet voor je verpesten. Veel te mooi weer om zo boos te doen.
    ha federer fan!
    nog een paar posts dan is je topic reeks volwassen, dan is ie namelijk 18
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_83566075
    een man belt zo aan bij frans bauer
    man: bent u bouwer?
    frans: ja ik ben bauer.
    man: kunt dan voor mij een huis bouwen?
    frans:
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_83566116
    Waarom kan Hans niet geen auto besturen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_83566146
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 13:22:19 #296
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83568066
    Waarom heeft Hans geen vrouw?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_83568519
    waarom heeft hans een onderbroek?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:12:34 #298
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83570066
    eens even dit topic volknallen met een paar slechte voetbalmoppen

    Nederland Brazilie. De scheidsrechter gaat tossen wie mag aftrappen in de eerste helft. De aanvoerders van Nederland en Brazilie staan klaar. De scheidsrechter gooit de munt omhoog en vangt hem weer op. Het is kop.
    Vraagt die scheidsrechter: euh... wie van jullie was ook al weer kop?
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:15:12 #299
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83570161
    twee kerels zeggen wat zij denken dat de uitslag wordt van de wedstrijd.
    Kees: Ik denk dat het 2-1 voor Nederland wordt
    Piet: Ik denk dat het 2-1 voor Brazilie wordt!
    Kees: Waarom denk je dat?
    Piet: Nou mijn vrouw is braziliaans en als nederland wint kan ik vannacht op de bank slapen.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:16:30 #300
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83570216
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:12 schreef najazeg het volgende:
    eens even dit topic volknallen met een paar slechte voetbalmoppen

    Nederland Brazilie. De scheidsrechter gaat tossen wie mag aftrappen in de eerste helft. De aanvoerders van Nederland en Brazilie staan klaar. De scheidsrechter gooit de munt omhoog en vangt hem weer op. Het is kop.
    Vraagt die scheidsrechter: euh... wie van jullie was ook al weer kop?
    Ik snap hem niet.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:16:47 #301
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83570235
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')