quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
Ja net als pedofilie en zelfmoord..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is grijs en hangt in de boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is grijs en gevaarlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze noemen me Wesley,
Hoi![]()
Weer van die fantastisch zelfbedachte grappen !
Applaus !
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!![]()
Bestonden die betongrappen al?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:34 schreef F2tB het volgende:
Weer van die fantastisch zelfbedachte grappen !
Applaus !
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ik kende ze wel tenminste...quote:Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!![]()
Wie was de eerste ontken-homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Morendo het volgende:
Wie was de eerste ontken-homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Morendo het volgende:
Wie was de eerste ontken-homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja, dit is er een hoor mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ge-ni-aal.
![]()
Eigenlijk te goed als slechte grap, maar we houden hem erin.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef SuperheldG het volgende:
Jantje: Pa, ik krijg me zakgeld nog! "
Pa: "Hoeveel krijg je?"
Jantje:"5 Euro"
"Wat 4 euro?
Wat moet je nou met 3 euro?
ik heb maar 2 euro!
Hier heb je 1 euro
Delen met je broertje!!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*![]()
Jozef en Katrijn, een echtpaar van 20 jaar getrouwd, besluiten dat te gaan vieren door samen lekker te gaan bowlen. Voor hun is dat een hele belevenis omdat ze verder eigenlijk nooit iets leuks doen en altijd maar heel braaf en gezapig in hun flatje zitten, terwijl zij zich dan met breien vermaakt en hij vaak met zijn postzegelverzameling bezig is.
Jozef gooit met de bal en gooit alle ballen om.
"Yes! Strike!" juicht hij.
[ Bericht 15% gewijzigd door najazeg op 03-06-2010 17:09:23 (aangepast aan suggestie Federer-Fan) ]"najazeg heeft geen abonnement"
Zo vind ik hem top.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef najazeg het volgende:
Jozef en Katrijn, een echtpaar van 20 jaar getrouwd, besluiten dat te gaan vieren door samen lekker te gaan bowlen. Voor hun is dat een hele belevenis omdat ze verder eigenlijk nooit iets leuks doen en altijd maar heel braaf en gezapig in hun flatje zitten, terwijl zij zich dan met breien vermaakt en hij vaak met zijn postzegelverzameling bezig is.
Jozef gooit met de bal en gooit alle ballen om.
"Yes! Strike!" juicht hij.
Meen ik serieus. Veel grappen worden beter als je de laatste zin weglaat vind ik. Ik haal ook bij mijn eigen grappen ook vaak de laatste zin weg.
okeequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo vind ik hem top.Meen ik serieus. Veel grappen worden beter als je de laatste zin weglaat vind ik. Ik haal ook bij mijn eigen grappen ook vaak de laatste zin weg.
![]()
thx!
Wat vind jij?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
ik snap waarom je dat zegt al komt dat denk ik ook doordat ik ballen zei ipv kegels maar dat maakt uiteindelijk voor mij ook de slechte zelfbedachte grap!quote:
Wietse is korfballer bij de club Blauw-Wit. Hij is net nieuw, en speelt vandaag zijn eerste wedstrijd. Hij is een beetje stuntelig, maar na een tijdje krijgt hij de bal terwijl hij voor de korf staat. Maar ipv de bal door de korf te gooien, springt hij omhoog en dunkt de bal in de korf, waarna de korf omvalt. Een teamgenoot zegt: ''WAT DOE JE NU?? DIT IS GEEN BASKETBAL! Daarop antwoordt Wietse, ''Maar het lijkt er wel op''!Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Nog eens proberen trouwens (als in: zo goed of laatste zinnetje weg):
Jozef zit weer bezig met zijn postzegelverzameling als plots de deurbel gaat. Het is de postbode die een pakket komt aanleveren.
"Een pakket voor u, meneer Jozef Trul!"
Jozef kijkt eens goed naar het pakket en zegt dan tegen de postbode:
"Nee, bedankt. Die postzegel heb ik al.""najazeg heeft geen abonnement"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA KANKAAAAH FA2 G!!! OMIN HARDE FA2 SWA!!!1111!1211231!!!!112111quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Wietse is korfballer bij de club Blauw-Wit. Hij is net nieuw, en speelt vandaag zijn eerste wedstrijd. Hij is een beetje stuntelig, maar na een tijdje krijgt hij de bal terwijl hij voor de korf staat. Maar ipv de bal door de korf te gooien, springt hij omhoog en dunkt de bal in de korf, waarna de korf omvalt. Een teamgenoot zegt: ''WAT DOE JE NU?? DIT IS GEEN BASKETBAL! Daarop antwoordt Wietse, ''Maar het lijkt er wel op''![img]http://i49.tinypic.com/ngnxc.jpg[/img]![]()
Clara en Jim hebben de opdracht gekregen op een klei taart te maken bij hun vak handenarbeid. Clara heeft het thema: strand gekozen, en heeft al een leuke taart met allemaal palmbomen en danseressen.
Dan komt Jim aangelopen, Die tegen Clara zegt: Wow, is dat een pizza taart? Daarop antwoordt Clara: ''Nee simpele ziel, dit is een strand taart met palmbomen en danseressen, dat ziet toch iedereen'''?
Zegt Jim lachend: ''pizza Hawaii?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dat was me niet opgevallen. Maar ik vind hem zonder die laatste zin zo heerlijk droog. Het is dan zo'n quasicontrast tussen hun saaie leven thuis en dat 'spektakel' op de bowlingbaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:12 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik snap waarom je dat zegt al komt dat denk ik ook doordat ik ballen zei ipv kegels maar dat maakt uiteindelijk voor mij ook de slechte zelfbedachte grap!
Soms is een opmerking die niet in de context pas wat mij betreft al voldoende om de grap te vormen binnen een slechte zelfbedachte slechte grap. Dus bijvoorbeeld een vrouwtje van 95 dat antwoordt "Dat gaat hem niet worden" als iemand voorstelt om op een bepaalde dag its af te spreken.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
en wat vind je dan van die met die postbode?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was me niet opgevallen. Maar ik vind hem zonder die laatste zin zo heerlijk droog. Het is dan zo'n quasicontrast tussen hun saaie leven thuis en dat 'spektakel' op de bowlingbaan.
Soms is een opmerking die niet in de context pas wat mij betreft al voldoende om de grap te vormen binnen een slechte zelfbedachte slechte grap. Dus bijvoorbeeld een vrouwtje van 95 dat antwoordt "Dat gaat hem niet worden" als iemand voorstelt om op een bepaalde dag its af te spreken.
Ja, wat vindt je van mijn grappen!
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
ik vind je laatste paar grappen iig geniaal!quote:![]()
Gisteren bij het plaatselijke speeltuintje in mijn woonplaats waar ik woon:
"Hey aso hierkomen jij!" Een kind van 6 jaar scheld me dus uit. Hierop pak ik mijn hamer die ik gister bij de HEMA gekocht had uit mijn koffer die ik niet gister gekocht heb.
Daarop zegt het kind: "Vuile FOK!user!"
Toen brak mijn klomp omdat het kind, dat inmiddels mijn hamer had afgepakt, erop sloeg. Ik pakte mijn klomp op en gooide die in mijn auto en deed mijn andere klomp ook uit. Ik stond nu op blote voeten en had dus geen sokken aan.
Van achteren hoorde ik een ander kind brullen en ik draaide me om. Ik keek recht in de boom waardoor het kind uit de boom viel. Het kind was terecht, nee ik bedoel oprecht, nee ik bedoel opslag dood.
Toen ben ik naar huis gegaan en heb ik geen nieuwe klompen gekocht.![]()
Van mensen die spelfouten maken vind ik de grappen minder leuk.quote:Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.![]()
sorry, het is natuurlijk grapen, dom van me.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:20 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Van mensen die spelfouten maken vind ik de grappen minder leuk.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
sommige zijn wel gapigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm![]()
Mijn grap, werd er vanochtend mee wakker
Een auto met twee vrouwelijke gothics stort in een ravijn. Waar gaat het reddingsteam naar op zoek?
Antwoord: De zwarte dozen![]()
![]()
EINZ!!!!!!!!!!!!!!!11!!11quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:21 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
sorry, het is natuurlijk grapen, dom van me.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik ga er even over nadenken. Ik vind hem leuk, maar ik vind het geen slechte grap. Het is een beetje traditionele, wel enigszins Donald Duckachtige (in de goede zin van het woord) grap.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef najazeg het volgende:
[..]
en wat vind je dan van die met die postbode?
Wie draagt een puntmuts en redt banken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Morendo op 03-06-2010 20:10:32 ]Die Lebenslust bringt dich um.![]()
waarom heeft een turk een speedboot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom heeft een turk een geweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FLAAAAAAAAAUW![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef Latina-Loca het volgende:
waarom heeft een turk een speedboot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom heeft een turk een geweer?En niet zelfbedacht, doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FLAAAAAAAAAUWBassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!![]()
Federer-fan: "Waarom zijn de grappen in deze topicreeks altijd zo slecht."
Heggeschaarbarbaar opent speciaal topic voor minderwaardige grappen
murp: "Ga maar weer terug naar dat kuttopic"
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm![]()
Hahaha die was een goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.![]()
Ik neem aan dat je snapt dat mijn opmerking een grap was?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Federer-fan: "Waarom zijn de grappen in deze topicreeks altijd zo slecht."
Heggeschaarbarbaar opent speciaal topic voor minderwaardige grappen
murp: "Ga maar weer terug naar dat kuttopic"
Federer-fan, wat vind je dan van mijn grap?quote:Een auto met twee vrouwelijke gothics stort in een ravijn. Waar gaat het reddingsteam naar op zoek?
Antwoord: De zwarte dozen![]()
Wanneer worden er in Turkije het meeste scheermesjes verkocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.![]()
Da's in iets andere vorm een bestaande grap.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef Golaso het volgende:
Federer-fan, wat vind je dan van mijn grap?
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef Squirrel.D het volgende:
Wanneer worden er in Turkije het meeste scheermesjes verkocht?Ik snap er geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
echt? Heb hem toch echt zelf verzonnen. Lastig om tegenwoordig met originele dingen te komenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's in iets andere vorm een bestaande grap.
![]()
![]()
Jantje en Jantine zitten in groep 4. Ze luisteren naar de juf die voorleest uit het leuke boekje. Nadat ze klaar is met voorlezen vraagt ze: '' Jongens, binnenkort is er weer de avondvierdaagse. Heb jij zin om mee te doen? Kom dan na de les even bij me en ik geef je op. ''
Jantje is meteen enthousiast: '' Ja leuk Jantine! zullen we ons opgeven? Dan zijn we echt heel erg sportief! ''
Jantine: '' Maar lopen is geen rennen.''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.![]()
Je wordt inderdaad soms veel te serieus genomen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik neem aan dat je snapt dat mijn opmerking een grap was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your effort to remain who you are is what is limiting you
Een man is naar een restaurant geweest en raadt het een vriend van hem aan: "Het is echt een gastvrij restaurant."
Dus zo gezegd zo gedaan en die vriend gaat met zijn verloofde naar dat restaurant.
De volgende dag belt hij die vriend die het hem aanraadde op en zegt: "Wat maak je me nou joh, we waren de enigen in dat restaurant."
Zegt die vriend: "Nou, dat zei ik toch."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Morendo het volgende:
Wie draagt een puntmuts en redt banken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef Squirrel.D het volgende:
Wanneer worden er in Turkije het meeste scheermesjes verkocht?niet spammen met je poll aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Een man is naar een restaurant geweest en raadt het een vriend van hem aan: "Het is echt een gastvrij restaurant."
Dus zo gezegd zo gedaan en die vriend gaat met zijn verloofde naar dat restaurant.
De volgende dag belt hij die vriend die het hem aanraadde op en zegt: "Wat maak je me nou joh, we waren de enigen in dat restaurant."
Zegt die vriend: "Nou, dat zei ik toch."
Ok stelletje hokboeren![]()
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: