Hmja. Hoe lang heb je recht op WW?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij vond mijn CV wel tof. Maargoed WW aangevraagd en nu door solliciteren maar...
geen van beiden, ze zijn gewoon niet goed bij hun hoofd, waar jij solliciteerdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik solliciteer me suf, alleen ze nemen me allemaal niet aan![]()
En de mevrouw van het UWV zegt nog wel dat ik de mooiste brieven ooit heb. Tsja. Of zij heeft het mis, of ik kan gewoon echt niets![]()
Wat voor werk zoek je dan? Ik dacht dat je al werk had joh
ik ben school helemaal zat, ik wil iets doen wat ik leuk vind en daar geld aan verdienenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
zo blij dat ik na de zomer weer naar school ga
niks geen werk meer
Daar verdwijnt helaas de rommel nog niet van, het maakt het wel wat beterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon overal Duitse vlaggetjes op prikken.
half jaar als ik me niet vergis, of 2 mndquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja. Hoe lang heb je recht op WW?
Doe een dansje, vier een feestje, spring van een viaduct en laat je overrijden door een 18 wielerquote:
ik heb nu paar jaar gewerkt ben het zat ik wil doorgroeienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:34 schreef Pingwingei het volgende:
ik ben school helemaal zat, ik wil iets doen wat ik leuk vind en daar geld aan verdienen
[..]
Vandaag ben ik gebeld door zon kerel van het UWV en hij gaat me dus die spullen daarvan nog opsturen. Bij mij is het een beetje anders omdat ik ontslagen ben door faillissement en een salaris achterstand had. Wat een gekut allemaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja. Hoe lang heb je recht op WW?
Jouw tijd komt nog wel lief taartje. je krijgt een prachtbaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik solliciteer me suf, alleen ze nemen me allemaal niet aan![]()
En de mevrouw van het UWV zegt nog wel dat ik de mooiste brieven ooit heb. Tsja. Of zij heeft het mis, of ik kan gewoon echt niets![]()
Wat voor werk zoek je dan? Ik dacht dat je al werk had joh
Zó leuk is een lapo nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Doe een dansje, vier een feestje, spring van een viaduct en laat je overrijden door een 18 wieler
Ik ben het leren nu wel een keertje zat ben blij dat ik aan het werk kanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nu paar jaar gewerkt ben het zat ik wil doorgroeien
Ik volg naast mijn werk wel gewoon een deeltijd studie. Best pittig maar wel te doen hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben het leren nu wel een keertje zat ben blij dat ik aan het werk kan
kan het me wel voorstellen dat heb ik ook gehad maar na een paar jaar besef je wel hoe leuk school kan zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Succes ik hoop dat ze het goed regelen 99 van de 100 uwvmensjes zijn dom erg domquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik gebeld door zon kerel van het UWV en hij gaat me dus die spullen daarvan nog opsturen. Bij mij is het een beetje anders omdat ik ontslagen ben door faillissement en een salaris achterstand had. Wat een gekut allemaal
het leren of school zelf?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
school is niet leuk als je het telkens door overmacht niet af kan makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan het me wel voorstellen dat heb ik ook gehad maar na een paar jaar besef je wel hoe leuk school kan zijn
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
school is niet leuk als je het telkens door overmacht niet af kan maken
nee dan niet maar daar heb ik geen last van gehad toen ik op school zatquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
school is niet leuk als je het telkens door overmacht niet af kan maken
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Succes ik hoop dat ze het goed regelen 99 van de 100 uwvmensjes zijn dom erg dom
Dan pak je een anderequote:
Hoiquote:
Ja nogal. Aangezien ik alles zelf moet betalen en geen telefoon is geen optie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
god tiefus WHeLP de wereld vergaat OHNOESSSSSSSSSSSS!111111111!
Hooiquote:
Hoe ergquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
net enorm gelachen om mijn collega. Haar i phone is stuk en ze mist haar i phone enorm ze heeft haar telefoon zelfs een naam gegeven. Net keek ze naar een introductiefilmpje van de i phone op internet en zei de hele tijd Mobi ik mis je zo.
Ik had een normale hoor. Gewoon een LG Shine, niks bijzonders. Maar het is gewoon kut.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
net enorm gelachen om mijn collega. Haar i phone is stuk en ze mist haar i phone enorm ze heeft haar telefoon zelfs een naam gegeven. Net keek ze naar een introductiefilmpje van de i phone op internet en zei de hele tijd Mobi ik mis je zo.
Telefoons met een naamquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
Voor een 10tje koop je een nieuwequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had een normale hoor. Gewoon een LG Shine, niks bijzonders. Maar het is gewoon kut.
Inderdaad en ze wist niet dat ik naar haar aan het kijken was terwijl ze aan het mijmeren dus toen dat zag hebben wij samen enorm gelachen.quote:
Ja dat is het zeker maar ik zie jou niet zo gauw een filmpje afdraaien en zeggen Mobi ik mis je zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had een normale hoor. Gewoon een LG Shine, niks bijzonders. Maar het is gewoon kut.
De teringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
Haar auto geeft ze ook een naam maar dat doen wel meer mensenquote:
Dat zou bestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad en ze wist niet dat ik naar haar aan het kijken was terwijl ze aan het mijmeren dus toen dat zag hebben wij samen enorm gelachen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
Ja klopt. Auto!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Haar auto geeft ze ook een naam maar dat doen wel meer mensen
quote:
Zij noemt haar auto Alfie (van alfa romeo)quote:
ik kan prima zonder telefoon bel bijna nooit en word ook niet veel gebeldquote:
ze is wel erg creatief met namenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zij noemt haar auto Alfie (van alfa romeo)
Het is ook niet dat ik de telefoon mis, maar ik ben nu onbereikbaar voor o.a. mijn werk, dat vind ik gewoon kut.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker maar ik zie jou niet zo gauw een filmpje afdraaien en zeggen Mobi ik mis je zo.
Ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan prima zonder telefoon bel bijna nooit en word ook niet veel gebeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoor ik gebruik mijn mobiel niet zoveel. Heb mijn mobiel alleen maar zodat ik kan bellen als ik een keertje ergens met pech sta of zo. Maar bij sommige mensen is hun mobiel een verlengstuk van hunzelf. Hun sociale leven stort in elkaar. Dat heb ik nooit begrijpenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan prima zonder telefoon bel bijna nooit en word ook niet veel gebeld
dat is zeker kutquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik de telefoon mis, maar ik ben nu onbereikbaar voor o.a. mijn werk, dat vind ik gewoon kut.
Ja, echt stom hoor, geef je een vaste baan op voor een leukere, wordt je tussendoor mama, hoef je niet meer terug te komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel lief taartje. je krijgt een prachtbaanIk heb er ook lang over gedaan voordat ik werd aangenomen jaren geleden. Ik schreef ook prachtbrieven. Maar ik ben vaak afgewezen. Sukkels zijn het
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet
ik MOET bereikbaar zijn, kunnen smsen vooralEn internetten
smsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1000 smsjes per maand ftw!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet
ik MOET bereikbaar zijn, kunnen smsen vooralEn internetten
internet is wel fijn maar ik hoef niet overal bereikbaar te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, echt stom hoor, geef je een vaste baan op voor een leukere, wordt je tussendoor mama, hoef je niet meer terug te komen![]()
Achteraf genieten hoor, want bijna 2 jaar bij zoonlief geweest, maar ik ben nu wel klaar met thuis zitten
Die heb jij wel nodig hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smsen![]()
achterlijk zeg als je een man was geweest mocht je vast wel terugkomenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, echt stom hoor, geef je een vaste baan op voor een leukere, wordt je tussendoor mama, hoef je niet meer terug te komen![]()
Achteraf genieten hoor, want bijna 2 jaar bij zoonlief geweest, maar ik ben nu wel klaar met thuis zitten
Ik ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smsen![]()
ik verbruik 20 euro per maand aan beltegoed soms nog minderquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook hoor ik gebruik mijn mobiel niet zoveel. Heb mijn mobiel alleen maar zodat ik kan bellen als ik een keertje ergens met pech sta of zo. Maar bij sommige mensen is hun mobiel een verlengstuk van hunzelf. Hun sociale leven stort in elkaar. Dat heb ik nooit begrijpen
yeah!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smsen![]()
ik ook ooit in den beginne had ik een abboquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik verbruik 20 euro per maand aan beltegoed soms nog minder
20?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik kom er niet eens doorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmm..ik denk het niet hoor, want reorganisatie terwijl ik verlof hadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
achterlijk zeg als je een man was geweest mocht je vast wel terugkomen
ik weiger een abbo te nemenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik ook ooit in den beginne had ik een abboen elke maand konden ze niet aan mij verdienen
\quote:
Echt, heel fijn om zo lang bij hem te zijn, maar ik wil ook wel een keer wat anders dan poepluiers en brabbeltaalquote:
bellen met mijn ouders gaat het meeste aan opquote:
ik vind het ook zondegeldquote:
Ik ben er wel eens overheen gegaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Niet dat ik ze ook allemaal op maak
ik denk dat op de werkvloer dat brabbeltaal je nog tegen gaat vallenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt, heel fijn om zo lang bij hem te zijn, maar ik wil ook wel een keer wat anders dan poepluiers en brabbeltaal
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat nu even naar Wijhe rijden, tafeltje en stoeltjes ophalen voor Thijs
Whehehequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik denk dat op de werkvloer dat brabbeltaal je nog tegen gaat vallen
Dat kan zat tegelijk met de SC!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
Beste mensen ik ga even een biertje drinken, ik spreek jullie later![]()
mja denk dat ik aankomende tijd wel wat meer ga smsenquote:
ik zeg maar even niet wat ik denkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
Echt, heel fijn om zo lang bij hem te zijn, maar ik wil ook wel een keer wat anders dan poepluiers en brabbeltaal
Die hoef ik niet te bellen, woon nog thuisquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
bellen met mijn ouders gaat het meeste aan op
is goed, dan zwaai ik terugquote:
Klopt maar ik ga buiten met wat vrienden een biertje drinkenquote:
doe voorzichtigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat nu even naar Wijhe rijden, tafeltje en stoeltjes ophalen voor Thijs
julli8e bellen elkaar niet als je meer dan 2 ruimtes van elkaar verwijderd bent?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te bellen, woon nog thuis
ik ken een vriend van me die belt van boven naar beneden om wat te vragenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te bellen, woon nog thuis
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga buiten met wat vrienden een biertje drinken
zo ging dat bij ons thuis ook, dan kreeg ik een smsje zodra het eten klaar wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken een vriend van me die belt van boven naar beneden om wat te vragen
Dat welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
julli8e bellen elkaar niet als je meer dan 2 ruimtes van elkaar verwijderd bent?
Ik ookquote:
dat vind ik echt triest onvoorstelbaar gewoonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
zo ging dat bij ons thuis ook, dan kreeg ik een smsje zodra het eten klaar was
Maar ik ben straks weer van de partij, allemaal nog een fijne dag en tot straksquote:
ja nu ik het anders heb gezien, ik ook... maar toen was dat normaal... nu kwam ik ook alleen beneden als ik weg ging of moest eten ofzo... maar tochquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik echt triest onvoorstelbaar gewoon
bootycallquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:05 schreef Giertje het volgende:
wehehehe zon deerntie die ik ken die heeft mijn nummer van me ontfutseld
binnenkort maar es daten met der
hagelslagquote:
whahaha ik zie welquote:
ik heb wel een periode gehad dat ik alleen thuis kwam om te eten en te slapenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ja nu ik het anders heb gezien, ik ook... maar toen was dat normaal... nu kwam ik ook alleen beneden als ik weg ging of moest eten ofzo... maar toch
Moest je "Neen." zeggen, kijken wat ze dan zou doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha ik zie wel
ze is vandaag naar pinkpop gaat naar rammstein
zegt ze ik bel je wel als hetb egint kan je mee luisteren
dus ik zeg zo van je hebt mijn nummer niet eens
zegt zij van ja maar die ga je me nu geven
en ik zat echt van wtf dat gebeurd me ook niet vaak
Meid met pitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha ik zie wel
maar jij had wss een mama who cared...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel een periode gehad dat ik alleen thuis kwam om te eten en te slapen
verder was ik nooit thuis
maar mijn mam riep altijd naar boven dat het eten klaar was of klopte aan
fuck dat ik ben al tijden bezig om te kijken hoever ik met der kan gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Moest je "Neen." zeggen, kijken wat ze dan zou doen
mja mijn mamsie is alles voor mequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
maar jij had wss een mama who cared...
Is toch leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:10 schreef justmattie het volgende:
Goedemorgentopic nog steeds open
ONZ heeft echt nieuwe lollermods nodig
dat zeker volgend jaar ga ik met der op vakantie naar duitslandquote:
Maar als je nee had gezegd, had je ook gekeken hoever je zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
fuck dat ik ben al tijden bezig om te kijken hoever ik met der kan gaan
dat zij het initiatief overnam verbaasde me maar gaf wel een kick
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha ik zie wel
i rest my casequote:
jij zei vfroeger ook altijd dat iemand zijn nummer aan je zou geven als je bootycall wou?quote:
verschoon je bed maar vastquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
fuck dat ik ben al tijden bezig om te kijken hoever ik met der kan gaan
dat zij het initiatief overnam verbaasde me maar gaf wel een kick
ik hoop hetquote:
Nee dat heb ik gezien in de SATC movie vorige week donderdagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
jij zei vfroeger ook altijd dat iemand zijn nummer aan je zou geven als je bootycall wou?
Het leven is een filmquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gezien in de SATC movie vorige week donderdag
Veel succesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hoop het
zover ik weet gaat zij vrij ver en ik ben wel toe aan een goeie uitdaging op dat gebied
wheheh thnxs ik zie wel hoe het gaat zij heeft mijn intresse behoorlijk opgewekt in ieder gevalquote:
neehee. Maar als een man of vrouw zo reageert wil hij of zij bootycall. Ze reageert echt niet zo omdat ze samen met hem naar een vissekom wil gaan staren. Echt die vrouw wil Sexquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheh thnxs ik zie wel hoe het gaat zij heeft mijn intresse behoorlijk opgewekt in ieder geval
ach en word het niks dan hou ik er een vriendschap aan over
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
fokketjes als wij de komende tijd niks meer van Giertje horen weten wij wat hij aan het doen is
[..]
fokketjes als wij de komende tijd niks meer van Giertje horen weten wij wat hij aan het doen is
Waar komt die vissekom ineens vandaan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
neehee. Maar als een man of vrouw zo reageert wil hij of zij bootycall. Ze reageert echt niet zo omdat ze samen met hem naar een vissekom wil gaan staren. Echt die vrouw wil Sex
[..]
Wie zegt dat zij netjes isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waar komt die vissekom ineens vandaan?
Dat is maar een voorbeeld![]()
Ik geloof gewoon niet in zulkse vulgaire zaken. Als een man/vrouw iemands nummer wil hebben, dan wil hij/zij graag meer contact met de ander, niet per se sex. Zo zijn nette mensen niet.
whehehehe ik zie vanzelf welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, ik ben ook vrij direct als ik sex wilquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
neehee. Maar als een man of vrouw zo reageert wil hij of zij bootycall. Ze reageert echt niet zo omdat ze samen met hem naar een vissekom wil gaan staren. Echt die vrouw wil Sex
Mijn wereld van nette meisjes, wat doe je!?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
wtf vissekom?
[..]
Ik ben het wel met je eens, ik ben ook vrij direct als ik sex wil
voor eeuwig vernietigdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Mijn wereld van nette meisjes, wat doe je!?
pr0n?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Mijn wereld van nette meisjes, wat doe je!?
ik heb een keer gewoon porn opgezet duidelijker kon het nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
wtf vissekom?
[..]
Mij is gevraagd of mijn virnedin en ik een open relatie hadden... DAT is tenminste nog netjes!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een keer gewoon porn opgezet duidelijker kon het niet
en dat wordt gerespecteerd!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
wtf vissekom?
[..]
mijn toenmalige vriendin VROEG om een trioquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Mij is gevraagd of mijn virnedin en ik een open relatie hadden... DAT is tenminste nog netjes!
Dan vraagt ze je gewoon of je mee wil terwijl zij vreemd gaatquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn toenmalige vriendin VROEG om een trio
dat is pas netjes
neuh of ik effe een goeie vriendin van me wil bellen om te vragen of ze et wouquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan vraagt ze je gewoon of je mee wil terwijl zij vreemd gaat
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Mij is gevraagd of mijn virnedin en ik een open relatie hadden... DAT is tenminste nog netjes!
Mijn vriend accepteert dat nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn toenmalige vriendin VROEG om een trio
dat is pas netjes
take it off?quote:
zodra de vlaggetjes binnen zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier al enthousiaste WK fans die de buitenboel hebben versierd met vlaggetjes en slingers enz?
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriend accepteert dat niet
Zo jammer
Serieus, dat kan je niet meenenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriend accepteert dat niet
Zo jammer
Een vriend van mij is er heenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
nope zelfde als met kerst ik doe er niet aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier al enthousiaste WK fans die de buitenboel hebben versierd met vlaggetjes en slingers enz?
quote:
ik zou het ook niet willen, ik hou liever mijn volledige aandacht bij m'n vriendinquote:
Jep. Tot buttnaked.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een vriend van mij is er heen
das pittig maar hij krijgt vast wel de kans om een bandje mee te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Je moet alles eens geprobeerd hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
[..]
ik zou het ook niet willen, ik hou liever mijn volledige aandacht bij m'n vriendin
ORANJE versiering bedoel ik hequote:
ik zou wel eens iets anders willenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Pingwingei het volgende:
ik zou het ook niet willen, ik hou liever mijn volledige aandacht bij m'n vriendin
mijn vriendin wil graag een boom, nouja die kan ze dan nog krijgen, verdere atributen zoals gekleurde lampjes en die kaarslamptrappetjes staan er nog allemaal van 2 jaar terugquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
nope zelfde als met kerst ik doe er niet aan
Leuk voor als je zweetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ORANJE versiering bedoel ik he![]()
Ik zag gisteren bij editie.nl trouwens wel een bazenpolo. Zwarte polo en als die warm wordt veranderd ie van kleur naar oranje
* Huppelmuts zwaait met jouw tipbonnenquote:
ik doe er niet aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
mijn vriendin wil graag een boom, nouja die kan ze dan nog krijgen, verdere atributen zoals gekleurde lampjes en die kaarslamptrappetjes staan er nog allemaal van 2 jaar terug
Ik denk dat ik binnenkort een leuke foto voor je kan makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ORANJE versiering bedoel ik he![]()
Ik zag gisteren bij editie.nl trouwens wel een bazenpolo. Zwarte polo en als die warm wordt veranderd ie van kleur naar oranje
Dat filmpje was wel masterlijk, zal ff zoekenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk voor als je zweetHeb je oranje oksels
no thanksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet alles eens geprobeerd hebben
iets anders ok, maar je vriend heeft er een hele taak aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou wel eens iets anders willenzo gek is dat toch niet
Genoeg, ze lopen er wat rond dus hier en daar stoppen en kijken hoort erbij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
das pittig maar hij krijgt vast wel de kans om een bandje mee te pakken
valt reuze mee hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
no thankslijkt me helemaal niks...
[..]
iets anders ok, maar je vriend heeft er een hele taak aan
Oh ja, die heb ik nogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts zwaait met jouw tipbonnen
Of nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
iets anders ok, maar je vriend heeft er een hele taak aan
ik deed t voor haar, ik ken t van thuis als ruzie om waar de boom moet staan, waar de lampjes moeten, waar de ballen moeten, welke ballen/slingers, overal ruzie om... dus heb er een hekel aan gekregen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik doe er niet aan
laatste keer dat ik een boom opzette stond ie op zijn kop omdat ik te dronken was om hem goed in elkaar te steken
Maak je ook een foto voor mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort een leuke foto voor je kan maken
mijn pa keek ieder jaar naar de lampjes als ie ze er weer uit haalde was het een grote knoopquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik deed t voor haar, ik ken t van thuis als ruzie om waar de boom moet staan, waar de lampjes moeten, waar de ballen moeten, welke ballen/slingers, overal ruzie om... dus heb er een hekel aan gekregen.
da's zijn keusquote:
idd lekker handigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn pa keek ieder jaar naar de lampjes als ie ze er weer uit haalde was het een grote knoop
pleurt ie alles weg en haalt nieuwe heerlijk praktisch
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
da's zijn keus
ik hou het wel bij 1, vind ik zat, hecht er ook niet zoeen waarde aan ofzo, tis leuk enzo maar om nou te zeggen dat het echt nodig is ofzo...
Wat voor soort foto maak je voor mij danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voor Huppel is het een andere soort foto
Das een verrassingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor soort foto maak je voor mij dan![]()
toegegeven, hij is grappigquote:
quequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voor Huppel is het een andere soort foto
dat kan ook jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
idd lekker handigmijn ouders lieten op een gegeven moment de lampjes er maar gewoon in zitten
ik bedoel meer sex algemeen, zwaar overrated vind ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik zeg ook niet dat het nodig is, maar iets wat ik wel een keertje wil meemaken
dat doe ik dus echt niet hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bestellen kan hier: http://nuonbespaardirect.(...)l-Site-WFS-nl_NL-EUR
hijs geniaalquote:
Jawel joh is leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hijs geniaal
maar ik hoef hem niet te hebben
Subaru Impreza?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat met ek/wk een leuke auto
ik weiger er aan toe te gevenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan er niet om heen he? oranje gekte
Eerst maar eens zien hoever ze komen
He bah. Ruim je het wel zelf op?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:42 schreef Annnet het volgende:
Gatver, ik heb teveel soep gegeten en nu stroom ik over.
Ik ook maar als ze ver komen dan ga ik wel kijkenquote:
ik zal wel moeten kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook maar als ze ver komen dan ga ik wel kijkenlekker hypocriet he?
Verder snap ik toch geen hol van voetbal
Niet mijn sport
ahjoh gezelligquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
ik zal wel moeten kijken
met vrienden en bier erbij je kent et wel
Maakt niet uit. Hoe meer fans hoe meer vreugde als we eenmaal kampioen zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook maar als ze ver komen dan ga ik wel kijkenlekker hypocriet he?
Verder snap ik toch geen hol van voetbal
Niet mijn sport
Nou niet gaan doen alsof je het niet leuk vindquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal wel moeten kijken
met vrienden en bier erbij je kent et wel
gezellig isset wel maar ik vind voetbal niet zo boeiend eigenlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh gezellig
ohja wijn koud zettenthnx
ik vind voetbal echt niet leuk neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof je het niet leuk vind
voetbal is ook echt niet leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof je het niet leuk vind
Nee voetbal misschien niet maar is toch mooi met vrienden een beetje ouwehoeren en bier drinkenquote:
Dat neem je terug!quote:
dat laatste is altijd leuk vanavond weer in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee voetbal misschien niet maar is toch mooi met vrienden een beetje ouwehoeren en bier drinken
Ook dat niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee voetbal misschien niet maar is toch mooi met vrienden een beetje ouwehoeren en bier drinken
Ja wijn danquote:
Nou en het WK is weer een ideale gelegenheid om buiten het weekend om te gaan zuipenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat laatste is altijd leuk vanavond weer in ieder geval
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:48 schreef yvonne het volgende:
haakon, weekje weg, eerst mailen om een unban.
whehehe daar heb ik geen excuus voor nodigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja wijn danOf net wat je drinkt. En anders drink je niks. Ouwehoeren is leuk
![]()
[..]
Nou en het WK is weer een ideale gelegenheid om buiten het weekend om te gaan zuipen
Welle waarquote:
Dat wil je niet meemaken. Neem nu maar terug nu het nog kanquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wil je niet meemaken. Neem nu maar terug nu het nog kan
Nee hoi terug.quote:
mijn lieftallige ex waar ik al 4 maanden mee in discussie benquote:
Ja maar de wereld heeft ook laffe honden nodigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn lieftallige ex waar ik al 4 maanden mee in discussie ben
zij denkt zwanger te zijn
niet van mij hoor maar zij zegt dus als ze dat is dat haar huidige vriend haar verlaat
en ik kan dat gewoon niet snappen
laffe hond is het dan
als ze het is en hij loopt weg moet ik hem niet tegen komen want dan heeft ie pas echt een probleemquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar de wereld heeft ook laffe honden nodig
vind het nogal frisjesquote:
het is hier te doenquote:
quote:
Hai PeZuquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is hier te doen![]()
ik ben net verwend![]()
[..]
reetelsneek![]()
![]()
heeyquote:
ja het waait idd stevigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai PeZu![]()
![]()
Het is zeker mooi weer, maar het waait hier stevig.
Trevquote:
Zeker lang niet gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trev!
lang niet ''gezien''! Het gaat goed!
Met jou ook ?
ik vind dat altijd zo'n stomme cliché vraag maar het is wel gemeend, dus hoe is het met je?
En dat verbaasd je?quote:
ja want ik dacht dat ik heel impulsief wasquote:
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want ik dacht dat ik heel impulsief was
mijn accountant zegt toch dat ik te impulsief benquote:
Whehe ja die gespenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
check mijn nieuwe stappers
[ afbeelding ]
old skool
Ghehe zo erg is dat toch niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn accountant zegt toch dat ik te impulsief ben
GILFjequote:
met klittenbandquote:
quote:
Dat is ..... witquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
check mijn nieuwe stappers
[ afbeelding ]
old skool
ja en dat blijven ze ookquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
met klittenband![]()
[..]
![]()
![]()
vandaga niet nee, ik moest van mijn moeder mee de stad in dus
Je gaat ze als sloffen gebruiken? Dus alleen in huis?quote:
Ik denk dat dat heel moeilijk gaat. Sowieso met 'plooien' , die worden donker en dat kun je niet voorkomen.quote:
mijn moeder is een schat van een mens dus ik doe het graag, dan kan zijn mij verwennen want dat wil ze, van mij hoeft het niet maar ik doe haar er een groot plezier meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geweldig als een man gewoon lekker met zn moeder de stad in gaat
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel moeilijk gaat. Sowieso met 'plooien' , die worden donker en dat kun je niet voorkomen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat ze als sloffen gebruiken? Dus alleen in huis?
Ik heb pas geleden witte schoenen gehaald en er zitten nu bruine plooitjes in, verder zijn de schoenen helemaal wit, zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
mijn witte maxjes van 1 jaar terug zijn nog steeds bijna even wit, en die draag ik veel, kwestie van goede bescherming en goed onderhoud
geen ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GiertjeWanneer gaan we meeten met DW in A'doorn?
HOE GING HET????quote:
ooh sund maar witte schoenen zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden witte schoenen gehaald en er zitten nu bruine plooitjes in, verder zijn de schoenen helemaal wit, zo goed als nieuw.
Durf het ook niet schoon te maken, bang dat ik het verspreid.
quote:
wie dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef Flashbag het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is...........![]()
Je moeder?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef Flashbag het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is...........![]()
Whut? Heb ik wat gemist?quote:
Het ging. Nu ben ik hersenmoe.quote:
Ik houd van schoenenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh sund maar witte schoenen zijn![]()
[..]
ja schoenen
Ratelmilfquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik jou ooit zie ga ik je helemaal doodknuffelen
ik vooraal van klassieke nikes bij voorkeur geheel in het witquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Whut? Heb ik wat gemist?
[..]
Het ging. Nu ben ik hersenmoe.
[..]
Ik houd van schoenen
Ik hou van platformsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vooraal van klassieke nikes bij voorkeur geheel in het wit
En naaldhakkenquote:
Omdat je zo'n lekker bijdehand ding bent (niet lesbisch hoorquote:
ooehw, die zijn gewoon geilquote:
quote:
Mja we wouden de boel overnemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat je zo'n lekker bijdehand ding bent (niet lesbisch hoor) en ik het super vond dat je langskwam in het Tukkers op Fok topic. Ik was echt ff in de war, dacht dat ik in de SC was beland, moest ook twee keer naar de TT kijken om zekerheid te hebben.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooehw, die zijn gewoon geil
[..]
ja like duh wat doe je anders op fok
Zo in feedback te lezen was dat vooral het plan van stoute Ensaf en stoute Mattie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja we wouden de boel overnemen.
En ik wil stiekem ook weer eens naar Almelo.
[..]
Klopt. Leuk toch.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo in feedback te lezen was dat vooral het plan van stoute Ensaf en stoute Mattie.
Goed hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naat kereltje!hoe is het met jou dan?
Tofquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en jij bent altijd welkom bij mij DW, net als Huppelmuts.
Dat is liefquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en jij bent altijd welkom bij mij DW, net als Huppelmuts.
Wanneer gaan we weer roadtrippen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |