Ik ben er wel eens overheen gegaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Niet dat ik ze ook allemaal op maak
ik denk dat op de werkvloer dat brabbeltaal je nog tegen gaat vallenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt, heel fijn om zo lang bij hem te zijn, maar ik wil ook wel een keer wat anders dan poepluiers en brabbeltaal
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat nu even naar Wijhe rijden, tafeltje en stoeltjes ophalen voor Thijs
Whehehequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik denk dat op de werkvloer dat brabbeltaal je nog tegen gaat vallen
Dat kan zat tegelijk met de SC!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
Beste mensen ik ga even een biertje drinken, ik spreek jullie later![]()
mja denk dat ik aankomende tijd wel wat meer ga smsenquote:
ik zeg maar even niet wat ik denkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
Echt, heel fijn om zo lang bij hem te zijn, maar ik wil ook wel een keer wat anders dan poepluiers en brabbeltaal
Die hoef ik niet te bellen, woon nog thuisquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
bellen met mijn ouders gaat het meeste aan op
is goed, dan zwaai ik terugquote:
Klopt maar ik ga buiten met wat vrienden een biertje drinkenquote:
doe voorzichtigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat nu even naar Wijhe rijden, tafeltje en stoeltjes ophalen voor Thijs
julli8e bellen elkaar niet als je meer dan 2 ruimtes van elkaar verwijderd bent?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te bellen, woon nog thuis
ik ken een vriend van me die belt van boven naar beneden om wat te vragenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te bellen, woon nog thuis
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga buiten met wat vrienden een biertje drinken
zo ging dat bij ons thuis ook, dan kreeg ik een smsje zodra het eten klaar wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken een vriend van me die belt van boven naar beneden om wat te vragen
Dat welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
julli8e bellen elkaar niet als je meer dan 2 ruimtes van elkaar verwijderd bent?
Ik ookquote:
dat vind ik echt triest onvoorstelbaar gewoonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
zo ging dat bij ons thuis ook, dan kreeg ik een smsje zodra het eten klaar was
Maar ik ben straks weer van de partij, allemaal nog een fijne dag en tot straksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |