Dankjewelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Succes ik hoop dat ze het goed regelen 99 van de 100 uwvmensjes zijn dom erg dom
Dan pak je een anderequote:
Hoiquote:
Ja nogal. Aangezien ik alles zelf moet betalen en geen telefoon is geen optie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
god tiefus WHeLP de wereld vergaat OHNOESSSSSSSSSSSS!111111111!
Hooiquote:
Hoe ergquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
net enorm gelachen om mijn collega. Haar i phone is stuk en ze mist haar i phone enorm ze heeft haar telefoon zelfs een naam gegeven. Net keek ze naar een introductiefilmpje van de i phone op internet en zei de hele tijd Mobi ik mis je zo.
Ik had een normale hoor. Gewoon een LG Shine, niks bijzonders. Maar het is gewoon kut.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
net enorm gelachen om mijn collega. Haar i phone is stuk en ze mist haar i phone enorm ze heeft haar telefoon zelfs een naam gegeven. Net keek ze naar een introductiefilmpje van de i phone op internet en zei de hele tijd Mobi ik mis je zo.
Telefoons met een naamquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
Voor een 10tje koop je een nieuwequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had een normale hoor. Gewoon een LG Shine, niks bijzonders. Maar het is gewoon kut.
Inderdaad en ze wist niet dat ik naar haar aan het kijken was terwijl ze aan het mijmeren dus toen dat zag hebben wij samen enorm gelachen.quote:
Ja dat is het zeker maar ik zie jou niet zo gauw een filmpje afdraaien en zeggen Mobi ik mis je zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had een normale hoor. Gewoon een LG Shine, niks bijzonders. Maar het is gewoon kut.
De teringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
Haar auto geeft ze ook een naam maar dat doen wel meer mensenquote:
Dat zou bestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad en ze wist niet dat ik naar haar aan het kijken was terwijl ze aan het mijmeren dus toen dat zag hebben wij samen enorm gelachen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Panda72 het volgende:
Ja klopt. Auto!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Haar auto geeft ze ook een naam maar dat doen wel meer mensen
quote:
Zij noemt haar auto Alfie (van alfa romeo)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |