quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Mij is gevraagd of mijn virnedin en ik een open relatie hadden... DAT is tenminste nog netjes!
Mijn vriend accepteert dat nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn toenmalige vriendin VROEG om een trio
dat is pas netjes
take it off?quote:
zodra de vlaggetjes binnen zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier al enthousiaste WK fans die de buitenboel hebben versierd met vlaggetjes en slingers enz?
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriend accepteert dat niet
Zo jammer
Serieus, dat kan je niet meenenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriend accepteert dat niet
Zo jammer
Een vriend van mij is er heenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
nope zelfde als met kerst ik doe er niet aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier al enthousiaste WK fans die de buitenboel hebben versierd met vlaggetjes en slingers enz?
quote:
ik zou het ook niet willen, ik hou liever mijn volledige aandacht bij m'n vriendinquote:
Jep. Tot buttnaked.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een vriend van mij is er heen
das pittig maar hij krijgt vast wel de kans om een bandje mee te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Je moet alles eens geprobeerd hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
[..]
ik zou het ook niet willen, ik hou liever mijn volledige aandacht bij m'n vriendin
ORANJE versiering bedoel ik hequote:
ik zou wel eens iets anders willenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Pingwingei het volgende:
ik zou het ook niet willen, ik hou liever mijn volledige aandacht bij m'n vriendin
mijn vriendin wil graag een boom, nouja die kan ze dan nog krijgen, verdere atributen zoals gekleurde lampjes en die kaarslamptrappetjes staan er nog allemaal van 2 jaar terugquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
nope zelfde als met kerst ik doe er niet aan
Leuk voor als je zweetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ORANJE versiering bedoel ik he![]()
Ik zag gisteren bij editie.nl trouwens wel een bazenpolo. Zwarte polo en als die warm wordt veranderd ie van kleur naar oranje
* Huppelmuts zwaait met jouw tipbonnenquote:
ik doe er niet aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
mijn vriendin wil graag een boom, nouja die kan ze dan nog krijgen, verdere atributen zoals gekleurde lampjes en die kaarslamptrappetjes staan er nog allemaal van 2 jaar terug
Ik denk dat ik binnenkort een leuke foto voor je kan makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ORANJE versiering bedoel ik he![]()
Ik zag gisteren bij editie.nl trouwens wel een bazenpolo. Zwarte polo en als die warm wordt veranderd ie van kleur naar oranje
Dat filmpje was wel masterlijk, zal ff zoekenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk voor als je zweetHeb je oranje oksels
no thanksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet alles eens geprobeerd hebben
iets anders ok, maar je vriend heeft er een hele taak aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou wel eens iets anders willenzo gek is dat toch niet
Genoeg, ze lopen er wat rond dus hier en daar stoppen en kijken hoort erbij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
das pittig maar hij krijgt vast wel de kans om een bandje mee te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |