quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Mij is gevraagd of mijn virnedin en ik een open relatie hadden... DAT is tenminste nog netjes!
Mijn vriend accepteert dat nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn toenmalige vriendin VROEG om een trio
dat is pas netjes
take it off?quote:
zodra de vlaggetjes binnen zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier al enthousiaste WK fans die de buitenboel hebben versierd met vlaggetjes en slingers enz?
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriend accepteert dat niet
Zo jammer
Serieus, dat kan je niet meenenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriend accepteert dat niet
Zo jammer
Een vriend van mij is er heenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
nope zelfde als met kerst ik doe er niet aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier al enthousiaste WK fans die de buitenboel hebben versierd met vlaggetjes en slingers enz?
quote:
ik zou het ook niet willen, ik hou liever mijn volledige aandacht bij m'n vriendinquote:
Jep. Tot buttnaked.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een vriend van mij is er heen
das pittig maar hij krijgt vast wel de kans om een bandje mee te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Je moet alles eens geprobeerd hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
[..]
ik zou het ook niet willen, ik hou liever mijn volledige aandacht bij m'n vriendin
ORANJE versiering bedoel ik hequote:
ik zou wel eens iets anders willenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Pingwingei het volgende:
ik zou het ook niet willen, ik hou liever mijn volledige aandacht bij m'n vriendin
mijn vriendin wil graag een boom, nouja die kan ze dan nog krijgen, verdere atributen zoals gekleurde lampjes en die kaarslamptrappetjes staan er nog allemaal van 2 jaar terugquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
nope zelfde als met kerst ik doe er niet aan
Leuk voor als je zweetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ORANJE versiering bedoel ik he![]()
Ik zag gisteren bij editie.nl trouwens wel een bazenpolo. Zwarte polo en als die warm wordt veranderd ie van kleur naar oranje
* Huppelmuts zwaait met jouw tipbonnenquote:
ik doe er niet aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
mijn vriendin wil graag een boom, nouja die kan ze dan nog krijgen, verdere atributen zoals gekleurde lampjes en die kaarslamptrappetjes staan er nog allemaal van 2 jaar terug
Ik denk dat ik binnenkort een leuke foto voor je kan makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ORANJE versiering bedoel ik he![]()
Ik zag gisteren bij editie.nl trouwens wel een bazenpolo. Zwarte polo en als die warm wordt veranderd ie van kleur naar oranje
Dat filmpje was wel masterlijk, zal ff zoekenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk voor als je zweetHeb je oranje oksels
no thanksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet alles eens geprobeerd hebben
iets anders ok, maar je vriend heeft er een hele taak aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou wel eens iets anders willenzo gek is dat toch niet
Genoeg, ze lopen er wat rond dus hier en daar stoppen en kijken hoort erbij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
das pittig maar hij krijgt vast wel de kans om een bandje mee te pakken
valt reuze mee hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
no thankslijkt me helemaal niks...
[..]
iets anders ok, maar je vriend heeft er een hele taak aan
Oh ja, die heb ik nogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts zwaait met jouw tipbonnen
Of nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
iets anders ok, maar je vriend heeft er een hele taak aan
ik deed t voor haar, ik ken t van thuis als ruzie om waar de boom moet staan, waar de lampjes moeten, waar de ballen moeten, welke ballen/slingers, overal ruzie om... dus heb er een hekel aan gekregen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik doe er niet aan
laatste keer dat ik een boom opzette stond ie op zijn kop omdat ik te dronken was om hem goed in elkaar te steken
Maak je ook een foto voor mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort een leuke foto voor je kan maken
mijn pa keek ieder jaar naar de lampjes als ie ze er weer uit haalde was het een grote knoopquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik deed t voor haar, ik ken t van thuis als ruzie om waar de boom moet staan, waar de lampjes moeten, waar de ballen moeten, welke ballen/slingers, overal ruzie om... dus heb er een hekel aan gekregen.
da's zijn keusquote:
idd lekker handigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn pa keek ieder jaar naar de lampjes als ie ze er weer uit haalde was het een grote knoop
pleurt ie alles weg en haalt nieuwe heerlijk praktisch
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
da's zijn keus
ik hou het wel bij 1, vind ik zat, hecht er ook niet zoeen waarde aan ofzo, tis leuk enzo maar om nou te zeggen dat het echt nodig is ofzo...
Wat voor soort foto maak je voor mij danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voor Huppel is het een andere soort foto
Das een verrassingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor soort foto maak je voor mij dan![]()
toegegeven, hij is grappigquote:
quequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voor Huppel is het een andere soort foto
dat kan ook jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
idd lekker handigmijn ouders lieten op een gegeven moment de lampjes er maar gewoon in zitten
ik bedoel meer sex algemeen, zwaar overrated vind ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik zeg ook niet dat het nodig is, maar iets wat ik wel een keertje wil meemaken
dat doe ik dus echt niet hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bestellen kan hier: http://nuonbespaardirect.(...)l-Site-WFS-nl_NL-EUR
hijs geniaalquote:
Jawel joh is leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hijs geniaal
maar ik hoef hem niet te hebben
Subaru Impreza?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat met ek/wk een leuke auto
ik weiger er aan toe te gevenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan er niet om heen he? oranje gekte
Eerst maar eens zien hoever ze komen
He bah. Ruim je het wel zelf op?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:42 schreef Annnet het volgende:
Gatver, ik heb teveel soep gegeten en nu stroom ik over.
Ik ook maar als ze ver komen dan ga ik wel kijkenquote:
ik zal wel moeten kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook maar als ze ver komen dan ga ik wel kijkenlekker hypocriet he?
Verder snap ik toch geen hol van voetbal
Niet mijn sport
ahjoh gezelligquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
ik zal wel moeten kijken
met vrienden en bier erbij je kent et wel
Maakt niet uit. Hoe meer fans hoe meer vreugde als we eenmaal kampioen zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook maar als ze ver komen dan ga ik wel kijkenlekker hypocriet he?
Verder snap ik toch geen hol van voetbal
Niet mijn sport
Nou niet gaan doen alsof je het niet leuk vindquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal wel moeten kijken
met vrienden en bier erbij je kent et wel
gezellig isset wel maar ik vind voetbal niet zo boeiend eigenlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh gezellig
ohja wijn koud zettenthnx
ik vind voetbal echt niet leuk neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof je het niet leuk vind
voetbal is ook echt niet leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof je het niet leuk vind
Nee voetbal misschien niet maar is toch mooi met vrienden een beetje ouwehoeren en bier drinkenquote:
Dat neem je terug!quote:
dat laatste is altijd leuk vanavond weer in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee voetbal misschien niet maar is toch mooi met vrienden een beetje ouwehoeren en bier drinken
Ook dat niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee voetbal misschien niet maar is toch mooi met vrienden een beetje ouwehoeren en bier drinken
Ja wijn danquote:
Nou en het WK is weer een ideale gelegenheid om buiten het weekend om te gaan zuipenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat laatste is altijd leuk vanavond weer in ieder geval
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:48 schreef yvonne het volgende:
haakon, weekje weg, eerst mailen om een unban.
whehehe daar heb ik geen excuus voor nodigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja wijn danOf net wat je drinkt. En anders drink je niks. Ouwehoeren is leuk
![]()
[..]
Nou en het WK is weer een ideale gelegenheid om buiten het weekend om te gaan zuipen
Welle waarquote:
Dat wil je niet meemaken. Neem nu maar terug nu het nog kanquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wil je niet meemaken. Neem nu maar terug nu het nog kan
Nee hoi terug.quote:
mijn lieftallige ex waar ik al 4 maanden mee in discussie benquote:
Ja maar de wereld heeft ook laffe honden nodigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn lieftallige ex waar ik al 4 maanden mee in discussie ben
zij denkt zwanger te zijn
niet van mij hoor maar zij zegt dus als ze dat is dat haar huidige vriend haar verlaat
en ik kan dat gewoon niet snappen
laffe hond is het dan
als ze het is en hij loopt weg moet ik hem niet tegen komen want dan heeft ie pas echt een probleemquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar de wereld heeft ook laffe honden nodig
vind het nogal frisjesquote:
het is hier te doenquote:
quote:
Hai PeZuquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is hier te doen![]()
ik ben net verwend![]()
[..]
reetelsneek![]()
![]()
heeyquote:
ja het waait idd stevigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai PeZu![]()
![]()
Het is zeker mooi weer, maar het waait hier stevig.
Trevquote:
Zeker lang niet gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trev!
lang niet ''gezien''! Het gaat goed!
Met jou ook ?
ik vind dat altijd zo'n stomme cliché vraag maar het is wel gemeend, dus hoe is het met je?
En dat verbaasd je?quote:
ja want ik dacht dat ik heel impulsief wasquote:
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want ik dacht dat ik heel impulsief was
mijn accountant zegt toch dat ik te impulsief benquote:
Whehe ja die gespenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
check mijn nieuwe stappers
[ afbeelding ]
old skool
Ghehe zo erg is dat toch niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn accountant zegt toch dat ik te impulsief ben
GILFjequote:
met klittenbandquote:
quote:
Dat is ..... witquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
check mijn nieuwe stappers
[ afbeelding ]
old skool
ja en dat blijven ze ookquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
met klittenband![]()
[..]
![]()
![]()
vandaga niet nee, ik moest van mijn moeder mee de stad in dus
Je gaat ze als sloffen gebruiken? Dus alleen in huis?quote:
Ik denk dat dat heel moeilijk gaat. Sowieso met 'plooien' , die worden donker en dat kun je niet voorkomen.quote:
mijn moeder is een schat van een mens dus ik doe het graag, dan kan zijn mij verwennen want dat wil ze, van mij hoeft het niet maar ik doe haar er een groot plezier meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geweldig als een man gewoon lekker met zn moeder de stad in gaat
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel moeilijk gaat. Sowieso met 'plooien' , die worden donker en dat kun je niet voorkomen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat ze als sloffen gebruiken? Dus alleen in huis?
Ik heb pas geleden witte schoenen gehaald en er zitten nu bruine plooitjes in, verder zijn de schoenen helemaal wit, zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
mijn witte maxjes van 1 jaar terug zijn nog steeds bijna even wit, en die draag ik veel, kwestie van goede bescherming en goed onderhoud
geen ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GiertjeWanneer gaan we meeten met DW in A'doorn?
HOE GING HET????quote:
ooh sund maar witte schoenen zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden witte schoenen gehaald en er zitten nu bruine plooitjes in, verder zijn de schoenen helemaal wit, zo goed als nieuw.
Durf het ook niet schoon te maken, bang dat ik het verspreid.
quote:
wie dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef Flashbag het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is...........![]()
Je moeder?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef Flashbag het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is...........![]()
Whut? Heb ik wat gemist?quote:
Het ging. Nu ben ik hersenmoe.quote:
Ik houd van schoenenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh sund maar witte schoenen zijn![]()
[..]
ja schoenen
Ratelmilfquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik jou ooit zie ga ik je helemaal doodknuffelen
ik vooraal van klassieke nikes bij voorkeur geheel in het witquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Whut? Heb ik wat gemist?
[..]
Het ging. Nu ben ik hersenmoe.
[..]
Ik houd van schoenen
Ik hou van platformsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vooraal van klassieke nikes bij voorkeur geheel in het wit
En naaldhakkenquote:
Omdat je zo'n lekker bijdehand ding bent (niet lesbisch hoorquote:
ooehw, die zijn gewoon geilquote:
quote:
Mja we wouden de boel overnemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat je zo'n lekker bijdehand ding bent (niet lesbisch hoor) en ik het super vond dat je langskwam in het Tukkers op Fok topic. Ik was echt ff in de war, dacht dat ik in de SC was beland, moest ook twee keer naar de TT kijken om zekerheid te hebben.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooehw, die zijn gewoon geil
[..]
ja like duh wat doe je anders op fok
Zo in feedback te lezen was dat vooral het plan van stoute Ensaf en stoute Mattie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja we wouden de boel overnemen.
En ik wil stiekem ook weer eens naar Almelo.
[..]
Klopt. Leuk toch.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo in feedback te lezen was dat vooral het plan van stoute Ensaf en stoute Mattie.
Goed hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naat kereltje!hoe is het met jou dan?
Tofquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en jij bent altijd welkom bij mij DW, net als Huppelmuts.
Dat is liefquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en jij bent altijd welkom bij mij DW, net als Huppelmuts.
Wanneer gaan we weer roadtrippen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |