Zeker lang niet gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trev!
lang niet ''gezien''! Het gaat goed!
Met jou ook ?
ik vind dat altijd zo'n stomme cliché vraag maar het is wel gemeend, dus hoe is het met je?
En dat verbaasd je?quote:
ja want ik dacht dat ik heel impulsief wasquote:
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want ik dacht dat ik heel impulsief was
mijn accountant zegt toch dat ik te impulsief benquote:
Whehe ja die gespenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
check mijn nieuwe stappers
[ afbeelding ]
old skool
Ghehe zo erg is dat toch niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn accountant zegt toch dat ik te impulsief ben
GILFjequote:
met klittenbandquote:
quote:
Dat is ..... witquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
check mijn nieuwe stappers
[ afbeelding ]
old skool
ja en dat blijven ze ookquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
met klittenband![]()
[..]
![]()
![]()
vandaga niet nee, ik moest van mijn moeder mee de stad in dus
Je gaat ze als sloffen gebruiken? Dus alleen in huis?quote:
Ik denk dat dat heel moeilijk gaat. Sowieso met 'plooien' , die worden donker en dat kun je niet voorkomen.quote:
mijn moeder is een schat van een mens dus ik doe het graag, dan kan zijn mij verwennen want dat wil ze, van mij hoeft het niet maar ik doe haar er een groot plezier meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geweldig als een man gewoon lekker met zn moeder de stad in gaat
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel moeilijk gaat. Sowieso met 'plooien' , die worden donker en dat kun je niet voorkomen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat ze als sloffen gebruiken? Dus alleen in huis?
Ik heb pas geleden witte schoenen gehaald en er zitten nu bruine plooitjes in, verder zijn de schoenen helemaal wit, zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
mijn witte maxjes van 1 jaar terug zijn nog steeds bijna even wit, en die draag ik veel, kwestie van goede bescherming en goed onderhoud
geen ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GiertjeWanneer gaan we meeten met DW in A'doorn?
HOE GING HET????quote:
ooh sund maar witte schoenen zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden witte schoenen gehaald en er zitten nu bruine plooitjes in, verder zijn de schoenen helemaal wit, zo goed als nieuw.
Durf het ook niet schoon te maken, bang dat ik het verspreid.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |