ik weiger er aan toe te gevenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan er niet om heen he? oranje gekte
Eerst maar eens zien hoever ze komen
He bah. Ruim je het wel zelf op?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:42 schreef Annnet het volgende:
Gatver, ik heb teveel soep gegeten en nu stroom ik over.
Ik ook maar als ze ver komen dan ga ik wel kijkenquote:
ik zal wel moeten kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook maar als ze ver komen dan ga ik wel kijkenlekker hypocriet he?
Verder snap ik toch geen hol van voetbal
Niet mijn sport
ahjoh gezelligquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
ik zal wel moeten kijken
met vrienden en bier erbij je kent et wel
Maakt niet uit. Hoe meer fans hoe meer vreugde als we eenmaal kampioen zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook maar als ze ver komen dan ga ik wel kijkenlekker hypocriet he?
Verder snap ik toch geen hol van voetbal
Niet mijn sport
Nou niet gaan doen alsof je het niet leuk vindquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal wel moeten kijken
met vrienden en bier erbij je kent et wel
gezellig isset wel maar ik vind voetbal niet zo boeiend eigenlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh gezellig
ohja wijn koud zettenthnx
ik vind voetbal echt niet leuk neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof je het niet leuk vind
voetbal is ook echt niet leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof je het niet leuk vind
Nee voetbal misschien niet maar is toch mooi met vrienden een beetje ouwehoeren en bier drinkenquote:
Dat neem je terug!quote:
dat laatste is altijd leuk vanavond weer in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee voetbal misschien niet maar is toch mooi met vrienden een beetje ouwehoeren en bier drinken
Ook dat niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee voetbal misschien niet maar is toch mooi met vrienden een beetje ouwehoeren en bier drinken
Ja wijn danquote:
Nou en het WK is weer een ideale gelegenheid om buiten het weekend om te gaan zuipenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat laatste is altijd leuk vanavond weer in ieder geval
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:48 schreef yvonne het volgende:
haakon, weekje weg, eerst mailen om een unban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |