valt reuze mee hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
no thankslijkt me helemaal niks...
[..]
iets anders ok, maar je vriend heeft er een hele taak aan
Oh ja, die heb ik nogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts zwaait met jouw tipbonnen
Of nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
iets anders ok, maar je vriend heeft er een hele taak aan
ik deed t voor haar, ik ken t van thuis als ruzie om waar de boom moet staan, waar de lampjes moeten, waar de ballen moeten, welke ballen/slingers, overal ruzie om... dus heb er een hekel aan gekregen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik doe er niet aan
laatste keer dat ik een boom opzette stond ie op zijn kop omdat ik te dronken was om hem goed in elkaar te steken
Maak je ook een foto voor mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort een leuke foto voor je kan maken
mijn pa keek ieder jaar naar de lampjes als ie ze er weer uit haalde was het een grote knoopquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik deed t voor haar, ik ken t van thuis als ruzie om waar de boom moet staan, waar de lampjes moeten, waar de ballen moeten, welke ballen/slingers, overal ruzie om... dus heb er een hekel aan gekregen.
da's zijn keusquote:
idd lekker handigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn pa keek ieder jaar naar de lampjes als ie ze er weer uit haalde was het een grote knoop
pleurt ie alles weg en haalt nieuwe heerlijk praktisch
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
da's zijn keus
ik hou het wel bij 1, vind ik zat, hecht er ook niet zoeen waarde aan ofzo, tis leuk enzo maar om nou te zeggen dat het echt nodig is ofzo...
Wat voor soort foto maak je voor mij danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voor Huppel is het een andere soort foto
Das een verrassingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor soort foto maak je voor mij dan![]()
toegegeven, hij is grappigquote:
quequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voor Huppel is het een andere soort foto
dat kan ook jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
idd lekker handigmijn ouders lieten op een gegeven moment de lampjes er maar gewoon in zitten
ik bedoel meer sex algemeen, zwaar overrated vind ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik zeg ook niet dat het nodig is, maar iets wat ik wel een keertje wil meemaken
dat doe ik dus echt niet hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bestellen kan hier: http://nuonbespaardirect.(...)l-Site-WFS-nl_NL-EUR
hijs geniaalquote:
Jawel joh is leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hijs geniaal
maar ik hoef hem niet te hebben
Subaru Impreza?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat met ek/wk een leuke auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |