Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef yvonne het volgende:
Zeg KLB-ertjes.
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Zou dit niet in de OP van dit topic kunnen? Misschien dat dat duidelijker zal zijn voor velen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef yvonne het volgende:
Nog even duidelijker
Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef yvonne het volgende:
Zeg KLB-ertjes.
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
als fipo en sepo, duidelijker kan het niet, de op ''leest toch niemand''quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Zou dit niet in de OP van dit topic kunnen? Misschien dat dat duidelijker zal zijn voor velen.
Spam, zie postgeschiedenis.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:59 schreef MarkieMarc het volgende:
Beste fysicus,
Je kan inderdaad de 'Ja' en de 'Nee' losknippen en omwisselen, dan heb je ook de gewenste combinatie.
Op winkelwerf.nl kan je overigens de Nee-Ja-Stickers per 3 bestellen tegen slechts de verzendkosten (¤ 0,44). Daarmee kan je de gewenste combinaties maken.
Succes,
Marc
Opgelost.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Biogarde het volgende:
TVP.
Kijk mijn postgeschiedenis even van deze zaterdag morgen. Volgens mij allemaal leuke reacties. Ook veel inhoudelijke reacties over geloof.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:40 schreef WillFerrell het volgende:
Kan er even contact worden opgenomen met AdvancedPower? Die spuit half KLB onder met posts zonder ook maar enige inhoud.
Nee je verpakt je gebagger nu wat subtieler en doet heel correct overal. Maar het is the same old crap overalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kijk mijn postgeschiedenis even van deze zaterdag morgen. Volgens mij allemaal leuke reacties. Ook veel inhoudelijke reacties over geloof.
Zelfde bagger, nieuw jasje. Wat dus al gezegd is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kijk mijn postgeschiedenis even van deze zaterdag morgen. Volgens mij allemaal leuke reacties. Ook veel inhoudelijke reacties over geloof.
Dus alles wat ik typ is bagger? :S :Squote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zelfde bagger, nieuw jasje. Wat dus al gezegd is.
Al opgelost.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Tafeltennis
Porsche verneukt mijn serieuze klacht
gedaan zo te zienquote:Op zondag 30 mei 2010 02:13 schreef snakelady het volgende:
Wil een lief modje de topictitel veranderen in "Huis kopen om door te verkopen niet sociaal?"
Huis kopen om door te verkopen niet sociaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |