die wordt laatstequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:33 schreef tochweerhenk het volgende:
verschrikkelijk dat lied van engeland
eensquote:
Helaas ben ik geneigd om dat ook te denken. En tóch vind ik het een leuk nummerquote:
jou meningquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas ben ik geneigd om dat ook te denken. En tóch vind ik het een leuk nummer.
Dat heeft ze zelf ook bij ieder interview gezegd trouwens. Ze is trots op haarzelfquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
SienekeMeiske in tranen, ze mag echt trots zijn
Ja, mijn superieure mening! Anders riskeer je een banquote:
Bedoel je daar iets meequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf ook bij ieder interview gezegd trouwens. Ze is trots op haarzelf
En heel België is in de ban van Tom.quote:First act to stage at 21:09 and last one at 22:50 CET
doe rustigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, mijn superieure mening! Anders riskeer je een ban!
quote:
Ik stem voor. Alles beter dan wat er nu zatquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys wat denk je, zouden wij met z'n tweeën Cornald Maas niet kunnen vervangen?
Nou... ik heb gezien dat het commentaar op Cornald is dat hij overal doorheen zit te kleppen... en ik weet niet of ik eh.....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys wat denk je, zouden wij met z'n tweeën Cornald Maas niet kunnen vervangen?
jij ook hierquote:
Whoa there sailor!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou Engeland ook wel opvreten denk ik![]()
. Nadat Harel Skaat op is
.
Dan draaien we gewoon soms de microfoon wegquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... ik heb gezien dat het commentaar op Cornald is dat hij overal doorheen zit te kleppen... en ik weet niet of ik eh.....
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Verheug me ook op die vijf nummers die we nog niet live op het podium hebben gezien.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb er echt zo'n zin in!![]()
Verheug me ook op die vijf nummers die we nog niet live op het podium hebben gezien.
En op België
En Denemarken
En Servië
En Griekenland
Ik hoop wel op een échte Songfestivalwinnaar eigenlijk. Echt een memorable one
quote:
*proest*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... ik heb gezien dat het commentaar op Cornald is dat hij overal doorheen zit te kleppen... en ik weet niet of ik eh.....
Ik hoor net dat je het echt uitspreekt zonder H, weer iets geleerdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:50 schreef ouderejongere het volgende:
25 liedjes, 3 minuten + 2 tussen de liedjes, dan is het al over elf als ze klaar zijn met zingen, en dan nog die puntentelling. De batterij van mijn laptop gaat het niet zo lang volhouden.
Cheers, chick!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*
Greeeeys! Ik zit aan oranje alcoholmeuk van de Lidl. Cheers!
En als we een nummer niet tof vinden draaien we er Charlotte of Fly on the Wings doorheen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan draaien we gewoon soms de microfoon weg! Dolletjes toch? Wij met z'n tweeën in zo'n pressbox
.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ben er ook![]()
![]()
Maakt u maar klaar voor buikschuddend commentaar.
Iemand?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Arcee het volgende:
Lena Meyer-Landrut (Hannover, 23 mei 1991)
Is ze al getrouwd?
kloptquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:Fly on the wings of love
Beste nummer aller ESFs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mooi nummer idd, maar niet mooier dan:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:Fly on the wings of love
Beste nummer aller ESFs.
Ja!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:
Fly on the wings of love
Beste nummer aller ESFs.
He, die schuddende buik ligt gevoelig hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ben er ook![]()
![]()
Maakt u maar klaar voor buikschuddend commentaar.
die waren ook engquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Die poppen bij het orgel komen je snel de strot uit trouwens.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
NEWSFLASH!
Ik heb zojuist voor de eerste keer Shalalie helemaal gehoord!
Oeh, mag je ik je nu aanraken? Speciaaltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
NEWSFLASH!
Ik heb zojuist voor de eerste keer Shalalie helemaal gehoord!
Dat komt door je drank, niet door FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja ik ben erquote:
je kiest wel de lelijkste foto uitquote:
Ja ik zag in het [DUI]-topic een filmpje met haar, en daar was ze ook gewoon als persoon wel leukquote:
geen xfa?quote:
Misschien wel leuker, kan je ook nog wat reacties lezenquote:
Dat was tequote:
save your kisses is ook erg leuk jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
klopt![]()
save your kisses for me was ook mooi
en ding a dong
misschinquote:
we weten allemaal dat Jaap gaat winnenquote:
quote:
Hate it when that happens!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:56 schreef Kally het volgende:
Ik was mijn stokbrood vergeten![]()
Die was een beetje zwart
Preciesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we weten allemaal dat Jaap gaat winnen
ja bossquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer weer steeds een topic klaar te zetten als er eentje bijna vol is!
Zo, dan is dat duidelijk.
Nee, laat hem maar creperenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:58 schreef Perico het volgende:
Ze zullen Cornald moeten reanimeren als Israel gewoon 24e wordt...
zet het in de OP van elk van de 30 topics die je vanavond opentquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer weer steeds een topic klaar te zetten als er eentje bijna vol is!
Zo, dan is dat duidelijk.
Hoppa klink leukerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je het echt uitspreekt zonder H, weer iets geleerd
OPPAAAAAAAAAA
Juist nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
je kiest wel de lelijkste foto uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |