Ik stem voor. Alles beter dan wat er nu zatquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys wat denk je, zouden wij met z'n tweeën Cornald Maas niet kunnen vervangen?
Nou... ik heb gezien dat het commentaar op Cornald is dat hij overal doorheen zit te kleppen... en ik weet niet of ik eh.....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys wat denk je, zouden wij met z'n tweeën Cornald Maas niet kunnen vervangen?
jij ook hierquote:
Whoa there sailor!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou Engeland ook wel opvreten denk ik![]()
. Nadat Harel Skaat op is
.
Dan draaien we gewoon soms de microfoon wegquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... ik heb gezien dat het commentaar op Cornald is dat hij overal doorheen zit te kleppen... en ik weet niet of ik eh.....
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Verheug me ook op die vijf nummers die we nog niet live op het podium hebben gezien.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb er echt zo'n zin in!![]()
Verheug me ook op die vijf nummers die we nog niet live op het podium hebben gezien.
En op België
En Denemarken
En Servië
En Griekenland
Ik hoop wel op een échte Songfestivalwinnaar eigenlijk. Echt een memorable one
quote:
*proest*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... ik heb gezien dat het commentaar op Cornald is dat hij overal doorheen zit te kleppen... en ik weet niet of ik eh.....
Ik hoor net dat je het echt uitspreekt zonder H, weer iets geleerdquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |