dat gekke geval met die rooie muts ofzo.quote:
Die uit Ukraine had zo'n zwart keep op haar hoofd. ik vind er ook niks aan. Ongelooflijk dat zij door is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik bedoelde Ukraine![]()
En sweden niet door
Dit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die uit Ukraine had zo'n zwart keep op haar hoofd. ik vind er ook niks aan. Ongelooflijk dat zij door is.
En hoe laat is dat ongeveer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:45 schreef Arcee het volgende:
Even kijken als hoeveelste Duitsland moet.
22. Duitsland: Lena Meyer-Landrut - Satellite
Juist.
Vergeet Spanje niet, die moet als tweede!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:45 schreef Arcee het volgende:
Even kijken als hoeveelste Duitsland moet.
22. Duitsland: Lena Meyer-Landrut - Satellite
Juist.
http://www.eurovision.tv/esctvquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Duitsland gaat winnen. Maar ik hoop ook op een goed resultaat voor IJsland, Roemenië en Moldavië.
Heeft iemand livestreams?
Ja, die Belg is ook okee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
Vergeet Spanje niet, die moet als tweede!
En België als zevende! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik bedoelde Ukraine![]()
En sweden niet door

Volgens mij zag jij wel 2 goede nummers.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Oekraïne nog niet slechtGoed nummer.
Ik kijk naar naar MissBlissquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zag jij wel 2 goede nummers.
Ik bedoelde voor en na de foto.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kijk naar naar MissBlissOf bedoelde je dat ook?
Ja nu ik Nader inzie vind ik hem helemaal niet slecht hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net of iedereen die X factor volgt niet al weet dat het begintquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
Nog ff snel X Factor promoten hier
XFA Live #110: De laatste vrijdag.. gezellig!
Ik denk dat de vakjuryquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
Die Didrik uit Noorwegen kan me daar goed zingen he?Wat een strot.
Ben ook heel benieuwd hoe de kijkers Frankrijk gaan beoordelen!
nu je het zegtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
whehe, ik vond een van de Finse dames tijdens de semi finale erg op Anouk lijken. Tijdens de persdag vonden we haar op Shakira lijken. Maar zij zingt inderdaad de dodenmars.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is die met die Anouk-rotkop, maar die kon toch best heeeeeeeel goed zingen (ondanks dat het nummer deprimerend is)?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Griekenland, België. Liever België want dan bestaat de kans dat ik er volgend jaar bij ben.
Of ie opent weet ik niet, maar hij treedt zeker op.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Opent Rybak vandaag trouwens?
want dat wil ik dan wel even zien
Ja, jij en de rest van Europa volgens mij, maar ik vind het soms(!) wel tof.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik werd uitgenodigd door iemand om bij hen te komen kijken. Je wordt wel raar aangekeken als je zegt dat je liever thuis blijft om met mensen via internet over het ESF te praten![]()
![]()
Heerlijk jaren 80 popliedjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem vind ik Engeland ook leuk, liedje zingt lekker mee. Maar die gaat het vast slecht doen.
Dat ligt aan hun hoor, dat ze dat raar vinden. Ik vind dat niet raar. En ik ben heel normaal (want ik ben moderator voor een forum waar het over het Songfestival gaatquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik werd uitgenodigd door iemand om bij hen te komen kijken. Je wordt wel raar aangekeken als je zegt dat je liever thuis blijft om met mensen via internet over het ESF te praten![]()
![]()
Ik zou Engeland ook wel opvreten denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Heerlijk jaren 80 popliedjeMaar de Grieken gaan hem opvreten..dus ja, onderste regionen vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |