nu je het zegtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Oekraïne nog niet slechtGoed nummer.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Oekraïne nog niet slechtGoed nummer.
quote:
whehe, ik vond een van de Finse dames tijdens de semi finale erg op Anouk lijken. Tijdens de persdag vonden we haar op Shakira lijken. Maar zij zingt inderdaad de dodenmars.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is die met die Anouk-rotkop, maar die kon toch best heeeeeeeel goed zingen (ondanks dat het nummer deprimerend is)?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Griekenland, België. Liever België want dan bestaat de kans dat ik er volgend jaar bij ben.
Of ie opent weet ik niet, maar hij treedt zeker op.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Opent Rybak vandaag trouwens?
want dat wil ik dan wel even zien
Ja, jij en de rest van Europa volgens mij, maar ik vind het soms(!) wel tof.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik werd uitgenodigd door iemand om bij hen te komen kijken. Je wordt wel raar aangekeken als je zegt dat je liever thuis blijft om met mensen via internet over het ESF te praten![]()
![]()
Heerlijk jaren 80 popliedjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem vind ik Engeland ook leuk, liedje zingt lekker mee. Maar die gaat het vast slecht doen.
Dat ligt aan hun hoor, dat ze dat raar vinden. Ik vind dat niet raar. En ik ben heel normaal (want ik ben moderator voor een forum waar het over het Songfestival gaatquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik werd uitgenodigd door iemand om bij hen te komen kijken. Je wordt wel raar aangekeken als je zegt dat je liever thuis blijft om met mensen via internet over het ESF te praten![]()
![]()
Ik zou Engeland ook wel opvreten denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Heerlijk jaren 80 popliedjeMaar de Grieken gaan hem opvreten..dus ja, onderste regionen vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |