Songfestival.nlquote:Generale repetities
Met de 25 finalisten nog over gaat het ESF vandaag de slotfase in met twee generale repetities. Alle kandidaten van de finale komen vandaag nog een keer het podium op. Ook worden dan de verbindingen met personen getest die morgen de punten bekend zullen maken. Voor Nederland is dat Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Commentatoren Cornald Maas en Daniël Dekker wonen deze repetities vandaag ook bij en de vakjury's kijken mee om hun stemmen te bepalen.
quote:bbceurovision Spain - first time i've heard in the Arena. Confident, good vocal. But will voters ditch it like Netherlands?
quote:bbceurovision Spain. similar staging 2 Netherlands? http://twitpic.com/1rsz10
quote:bbceurovision Norway now. Elegant and understated production. Vocal good. Might be Oslo 2011?
Ja, erg he? Ik heb ook last van plaatsvervangende schaamte als ik dat lees.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
'Vak'jury met Vinzzent en de manager van Frans Duijts
Maar wel met Petra Berger.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Wie is eigenlijk de Nederlandse vakjury, die samen met de Nederlandse sms-en bepaalt naar wie onze 'douze points' gaan?
De vakjury van Nederland
De vakjury bestaat uit Vinzzent, Petra Berger, Mandy Huydts, Aukelien van Hoytema en Niel van Hoff.
Vinzzent
Bron: songfestival.nl
Neeeeeeeequote:
Thanks! Al vind ik het ook gewoon echt leuk om te doen hoor, hoop juist dat ik jullie het allemaal niet teveel door je strot schuifquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Cat22 het volgende:
Kudo's voor het werk wat je erin steekt Greyssie!
Kant en klaar opgediend is het des te makkelijker je volle bordje opzij te schuiven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! Al vind ik het ook gewoon echt leuk om te doen hoor, hoop juist dat ik jullie het allemaal niet teveel door je strot schuif
Ik hoor/lees alleen wat vaak de termen 'Spanje' en 'België', ook op Twitter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! Al vind ik het ook gewoon echt leuk om te doen hoor, hoop juist dat ik jullie het allemaal niet teveel door je strot schuif
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat is omdat ik ook gewoon FOK! user en Songfestivalfan ben, dus hoor je me ook gewoon over mijn favorieten roepenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor/lees alleen wat vaak de termen 'Spanje' en 'België', ook op Twitter.
M.b.t. de berichtgeving rondom Sieneke begreep ik de chauvinistische insteek, nu lijkt die insteek me meer een zeer persoonlijke...![]()
Hoezo? ESF_FOK gaat toch over het 'Eurovisie', niet alleen over Sieneke?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Snap ik wel, maar ik zag vanmorgen een tweet met #danmaarvoorbelgië of zoiets.
Van Greys is dat te begrijpen, van ESF_FOK wat minder...
Heb je gisteren al bedankt, maar echt alle [ afbeelding ] voor je vele werk hier...
Dat hadden de mensen die pleitten voor de terugkeer van de vakjuy's er waarschijnlijk niet bij gedachtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Slovenië was dat...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land is dat vreselijke nummer met die alpenbagger erin, met die meid en jongen?
Mijn hemel, 4 genres in 1
En die zijn dus niet door naar de finalequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land is dat vreselijke nummer met die alpenbagger erin, met die meid en jongen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En die zijn dus niet door naar de finale
Hoeft niet persé hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:39 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ga zeker kijken om voor Tom Dice te supporteren uiteraard. Alleen jammer vind ik dat hij zo vroeg op het podium verschijnt. Werkt dit niet nadelig?
Hij heeft ook af te rekenen met zware concurrentie (lees: Cyprus)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft niet persé hoor
En hij moet meteen na een vrij heftig nummer, dus dan valt de rust van zijn nummer wellicht extra goed op.
Dat is inderdaad wel een heel groot concurrent van hem.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hij heeft ook af te rekenen met zware concurrentie (lees: Cyprus)
Laten we hopenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een heel groot concurrent van hem.
Het enige dat in zijn voordeel zou kunnen werken is dat Tom er echt helemaal in zijn uppie staat, eenvoud ten top. Misschien dat dat de mensen aanspreekt. Hope so
Je moet niets hoor, kijk en luister eerst maar of je het wat vindtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet dus voor Tom Dice zijn? Zeg het maar hoor, ik wil morgen wel wat goeds te supporteren hebben.
Leukste poplied wat mij betreft, alhoewel ik Moldavie ook leuk vind..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Roemenië was inderdaad ook erg leuk...maar niet goed genoeg om te winnen denk ik
Aftonbladet (niet de meest objectieve krantquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Leukste poplied wat mij betreft, alhoewel ik Moldavie ook leuk vind..![]()
Maar hej vertel eens, hoe hebben ze daar in Sverige gereageerd op deze grote teleurstelling![]()
Ik las al dingen als; Christer Björkman moet weg bijv.
Ben benieuwd of en wat er in MF gaat veranderen volgend jaar..
Ge-Wel-Digquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Aftonbladet (niet de meest objectieve krant) vergelijk het "drama" met het zinken van de Gustav Vasa in 1628, het verliezen van de Olymische ijshockey in 2002, het verliezen van de slag in Poltava in 1709 en het verliezen van Noorwegen in 1907. Allemaal dingen waar Zweden zich tot de dag vandaag nog voor schaamt. Verder staat er FIASCO met koeieletters op de voorpagina. Gaan er stemmen op om Björkman te ontslaan en zelfs om de hele handel maar gedag te zeggen en lekker alleen het melodifestivalen te houden
Ze heben er 10 bladzijden in de krant voor ingeruimd
Stond dat zo op die site?quote:Aukelien van Hoytema
Aukelien van Hoytema is hoofd van de afdeling Culturele Programma's Radio, en daarmee van TROS Radio 4. Ze verzorgd de productie van het programma “Een Goede Morgen Met op Radio 4”. Daarnaast is ze bestuurslid van verschillende muzikale concoursen en schrijft ze musicals en zingt ze zelf in een damesorkest en pop-jazzband.
Jep.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat Duitse meiske lijkt me motorisch behoorlijk gestoord. En in de rouw, want eeuwig in 't zwart. Wordt toch ook getipt als kanshebber?
Ja ik ook..Wist niet wat ik hoorde. En hoewel ontzettend goede vakmensen in de muziek-industrie lopen in Nederland..Maarja mag niet van de TROSquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, erg he? Ik heb ook last van plaatsvervangende schaamte als ik dat lees.
Ja vreselijk hé Pisces29..en gelukkig eruit gekieperdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat tof!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Met APK en de buurman en zo![]()
![]()
Jij dan![]()
Ben je ook nog steeds voor Spanje?
Dat zal wel, maar het reist wat makkelijker naar België dan naar Cyprus volgend jaarquote:
Zie ik Dony in het achtergrondkoortje??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeeeeeeeAl had die net zo goed in de 'vakjury' van Nederland kunnen gaan zitten idd...
Het heeft er wel wat van wegquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Zie ik Dony in het achtergrondkoortje??
Alsof er nog iemand was die dat niet wistquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef Sphere het volgende:
Ik kijk vanavond veel liever naar de finale X-Factor, zeker nu NL niet door is.
Reminder: 20.00 uur op RTL 4!!
Ohja, Duitsland ben ik inderdaad ook vreselijk benieuwd naar hoe dat vanavond zal zijn!quote:
Toastjes en twee soorten salades hier.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
Oh Bep, daar zeg je wat. Ik moet nog wel even snaai in huis halen, want ik moet toch weer minstens zo misselijk van start gaan vanavond als donderdag!
Je hebt nog even de tijd , ik moest van de week snel naar de snackbar rennen, overkomt me geen tweede keerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
Oh Bep, daar zeg je wat. Ik moet nog wel even snaai in huis halen, want ik moet toch weer minstens zo misselijk van start gaan vanavond als donderdag!
Donderdag had ik een zak rood-wit-blauwe M&Ms die bij aanvang van de halve finale al op was.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:48 schreef Bep het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd , ik moest van de week snel naar de snackbar rennen, overkomt me geen tweede keer
Sandra Kimquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:47 schreef lezzer het volgende:
* lezzer luistert nog steeds naar "Eurovision Winners".
"J'aime J'aime J'aime La Vie"
edit: oh, Slow Chat is de andere kant op![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toastjes en twee soorten salades hier.En uiteraard de basisvoorraad chocolaaaaa.
Oooh! Zo heerlijk misselijkmakend.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Donderdag had ik een zak rood-wit-blauwe M&Ms die bij aanvang van de halve finale al op was.
*Burp*
Hebbie België nou bekeken? Zie clipje enkele posts geleden dat ik voor je neerzette.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooh! Zo heerlijk misselijkmakend.![]()
*kijkt in snoeplade*
Mag een zak gewone M&M's ook?
Jahaaa! Ik ben vóór!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie België nou bekeken? Zie clipje enkele posts geleden dat ik voor je neerzette.
Dan weet je tenminste voor wie je bent vanavond![]()
Nu ff boodschappen doen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doop dit topic om naar het eerste [LIVE]-topic van vandaag ok?
Dikke vette pech!quote:
quote:
quote:
Ja, dat is verplaatst naar Nederland 1, en begint om 9 uur.quote:
En er zijn wat kandidaten bijgekomen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is verplaatst naar Nederland 1, en begint om 9 uur..
hmmm, dus ipv een half uur eerder begint het nu een half uur laterquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaap komt voor Belgie uit en Maaike voor Armenie
Aw!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:51 schreef Boldface het volgende:
Ik duim voor Noorwegen en België, verder niet.
Jij krijgt een andere titel. Ik zal er nog even op broeden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi! Gaat die titel iig aan mij voorbij
Het was lang niet allemaal mijn smaak, maar ik had ook over het algemeen het gevoel dat er minder 'troep' tussen zat. Zal misschien toch ook te maken hebben met de terugkeer van de vakjury in de halve finalequote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:36 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt in ieder geval een kwalitatief hoogstaande avond (en nee dat is niet cynisch bedoeld).
Ik was echt blij verrast door de halve finales
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij krijgt een andere titel. Ik zal er nog even op broeden.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dronken tor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |