Ik denk het niet toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef CarOnline het volgende:
En ik meende ook sambaballen te horen. Ik dacht eigenlijk dat ie dat gewoon ook echt song, is dat niet zo?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef CarOnline het volgende:
En ik meende ook sambaballen te horen. Ik dacht eigenlijk dat ie dat gewoon ook echt song, is dat niet zo?
Ja! Toch wel he!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
Wel hoor, ik hoorde het ook!
Op die filmpjes zingt hij de officiële versie, maar live op dat podium doet ie speciaal voor ons 'Sambaballen'.
Kweet het zeker!
Je hebt me overtuigd, ik ben om!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
Ik dacht het ook even, daarna leek het me onlogisch, en weer dáárna heb ik er voor gekozen toch gewoon te blijven geloven dat ie sambaballen zingt!![]()
Ja! Met APK en de buurman en zoquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:22 schreef CarOnline het volgende:
Oh, en ik dacht: Ja, zie dat zingt ie omdat die vrouwen zo met die tetten staan te schudden.
En dat dacht ik ook! Allemaal op hetzelfde moment, dacht ik dat!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat tetten hem in het algemeen niet zoveel doen eik![]()
[FINALE] Zaterdag 29 mei, de grote finale!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Met APK en de buurman en zo![]()
![]()
Jij dan![]()
Ben je ook nog steeds voor Spanje?
Hmmmz, dat is wel een goed punt...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
maar inmiddels ook heul erg voor België, want als hij wint kunnen we er volgend jaar mooi heen!
Ohhh daar ga ik straks in de trein wel ff lezen, anders moet ik nog in mn slaapshirt en op pantoffels naar hunnie toe! Tijdsdruk! Jaja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[FINALE] Zaterdag 29 mei, de grote finale!
Zie daar ook!
En ik ben nog steeds voor Spanje, maar inmiddels ook heul erg voor België, want als hij wint kunnen we er volgend jaar mooi heen!En voor Servië
Je kunt er gewoon kaarten voor kopenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is wel een goed punt...
Is het makkelijk om daar als "gewone" bezoeker bij te kunnen zijn, of moet je dan allemaal contacten hebben?
Ik had je post over APK en de buurman daarheen gekopieerd en daar geroepen dat ik volgend jaar ook met jou en APK en De Buurman wil kijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh daar ga ik straks in de trein wel ff lezen, anders moet ik nog in mn slaapshirt en op pantoffels naar hunnie toe! Tijdsdruk! Jaja.
Oh ja! Helemaal niet aangedacht! Oh en toen Sieneke in beeld kwam donderdag, dacht jij toen ook dat ze erbij zat?![]()
![]()
![]()
Oh dan ben ik ook voor België
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Zo leuk was dat nummer nou ook weer niet
Jawel, hij was echt leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Zo leuk was dat nummer nou ook weer niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |